Co si myslíte o těchto strojích, mají dnešnímu "rozmazlenému" motorkáři vůbec co nabídnout? Koupili byste si někdy takový stroj i na něco jiného než jen kochací jízdu krajinou? Nebo raději dáváte přednost veteránům? Není retro zbytečný luxus?
V současné době se u nás na trhu prodávají (nové) de facto jen 3 retromotorky: Kawasaki W800, Triumph Bonneville a Moto Guzzi V7. Pokud někdo vlastní/má zkušenosti s něčím obdobným, sem s tím.
Za sebe můžu říct, že se mi retromašiny dost líbí, a to jsem mlaďoch. Pro mě osobně ztělesňují to, co si představím, když se řekne motorka. Určitě bych se nebránil, kdybych na něčem takovém mohl jezdit.
Takhle pěkně na neděli když je krásně šup s tím ven a jsem pán !!
Jen ten zvuk u W800 by to chtělo poladit .. otevřít laufy a pecka ..
To jsou uplně jiné zážitky jak na tuctovkách, člověka to pohltí a vrátí někam dozadu přitom všechno krásně funguje ... prostě I LIKE IT !!!
1 reakcí na tento příspěvek Kawasaki W800 vs Triumph Bonneville vs Moto Guzzi
1 reakcí na tento příspěvek Kawasaki W800 vs Triumph Bonneville vs Moto Guzzi
Toho zvuku u W800 je škoda, ale myslím, že stejným neduhem trpí i Triumph, u Guzzi si nejsem jistý, tam ten zvuk je myslím o trošičku lepší.
Jak je to s dílenským zpracováním? Je nějaký z těchto 3 výrobců vyloženě horší než ostatní, nebo je to srovnatelné?
Edit: díky za doplnění dalších modelů Když vidím ten Ural tak mi to přijde jako kříženec BMW, předválečných ČZ (černý barva, bílé linky) a péráka (uchycení zadních teleskopů), pěkné.
Naposledy editováno 16.08.2012 14:33:29
čzťák píše: Horten - super :) Takže Triumph je jenom taková náhražka? Kawa je přecijenom větší mašina než Guzzi a někde jsem četl, že i Kawa je docela živá, ikdyž samozřejmě v této kategorii se na výkon nehraje.
Toho zvuku u W800 je škoda, ale myslím, že stejným neduhem trpí i Triumph, u Guzzi si nejsem jistý, tam ten zvuk je myslím o trošičku lepší.
Jak je to s dílenským zpracováním? Je nějaký z těchto 3 výrobců vyloženě horší než ostatní, nebo je to srovnatelné?
Edit: díky za doplnění dalších modelů Když vidím ten Ural tak mi to přijde jako kříženec BMW, předválečných ČZ (černý barva, bílé linky) a péráka (uchycení zadních teleskopů), pěkné.
Všechny tyhle motorky jsou jenom náhražka. Kdyby moje V7 fungovala jako originální V7, tak už jsem mrtvej...Ohledně velikosti se pleteš, Kawa je menší než Guzzi...
Bonneville - nejlepší svezení, nejsilnější motor, jede jak po kolejích, brzdí ale retro to až tak moc není (trochu víc plastu a trochu neosobní...Ve srovnání s těma dalšíma, jinak pěkná)
V7- charizma, obratná, čiperná, ale pro mně (188 cm) se zdála malá. Nemoh jsem se naní nějek poskládat.
Kawa- Pro mne nejpovedenější co se týče retro vizáže,de hezky odspoda,hezky se vodí, ale na Boníka nemá, hezky propracovaná, pohodový svezení, vše až na horní krytku král. hřídele je fakt kovový, jen dost udušená, tichá, pocitově největší.
Všechny budou dobrou volbou jen záleží co preferuješ. Pokud za to budeš muset občas vzít, jezdit delší trasy ve dvou a echt retro vzhled a zpracování není pro tebe až tak důložitý vem Boníka. Jestli chceš charizma, zvuk,jezdíš víc městem a si menší postavy pak vem V7.
Jestli tě baví koukat na starý stroje, chceš se kochat a tiše brouzdat krajinou, vem Kawu.
Žádná volba není špatná. Jen se připrav na na rychlý soudy, že jediná "klasika" z těch tří je jedině Triumph. Pak je dobrý vědět, že tenhle Bonneville dělá jiná firma (původní Triumph skrachoval) a vyrábí se na Thaivanu. Tím se nechci nikoho dotknout, je to fajn motorka.
Já si nakonec koupil jetou W650 a jsem max. spokojenej
2 reakcí na tento příspěvek Kawasaki W800 vs Triumph Bonneville vs Moto Guzzi
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kawasaki W800 vs Triumph Bonneville vs Moto Guzzi
Hofner píše: Nejlepší retro z těhle všech je triumph bonneville 650, co se vyráběl ještě v době, co kawa, nebo guzzi dělaly maximálně tříkolky pro děti. nakopávačka, 4 kvalty, všude bubnový brzdy...nebo max bonneville 700 z přelomu 60. a 70. let, ten už měl ale 5 kvaltů a i možná kotoučovku.
Tak ted jsi me moc pobavil Pouzij pro sve vlastni dobro internet a zjisti si prosim neco malo o Moto Guzzi...
Hofner píše: Nejlepší retro z těhle všech je triumph bonneville 650, co se vyráběl ještě v době, co kawa, nebo guzzi dělaly maximálně tříkolky pro děti. nakopávačka, 4 kvalty, všude bubnový brzdy...nebo max bonneville 700 z přelomu 60. a 70. let, ten už měl ale 5 kvaltů a i možná kotoučovku.
Myslíš tu Guzzi, která je tady od roku 1921 a zakladatelé dělali motorky ještě dávno před tímto rokem? Tu stejnou Guzzi, která měla první sériovou motorku s odpruženým zadním kolem? Tu Guzzi, která jako první postavila ve své fabrice aerodynamický tunel?
.- upřímě řečeno - nějaké zkušenosti s tímhe strojem už mám a - spokojenost ...
- ale nečekete vod něj zázraky - koncepce výroby stará 60 let nemůže uspokojit zhýčkané motorkáře dneška .... jízda je pěkná - to jo .. každej se vohlídne - to jo ... ale
nejede to , nebrzdí to , neklopí to , klepe se to ,netáhne to , teče z toho volej , každou chvíli z toho něco upadne
na druhou stranu - silnice - nebo pole - všechno jedno .... nestíhám po silnici ? tak je tady zkratka lesem .... startér ? neznám ... našlapuju frajersky pákou .... řazení ? jo - mám - jedničku a pětku - nic mezi ...
prostě - retro ano - určitě - ale jak pro koho - většinou si to pořídí - kdo nechce bejt ve stádě majitelů japonskejch motorek - a je jedno pod jakou značkou ..
Podvozek, jako by měl vypuštěná kola, padá do zatáček, houpe se to, nebrzdí, jak zatáhnu za přední brzdu dvěmi prsty, jak jsem zvyklý, tak nachvilku nic, pak se předek zhoupne dolů, ponoří se a jakoby zkroutí vidlice do boku,a začne zpomalovat...
Vibrace přenášené do řídítek mají takovou divnou frekvenci, že jsem po 20ti minutách měl v pravém zápěstí a dlani takové "mravenčení", že jsem neměl vůbec cit pro brždění...
A co jsem tím chtěl naznačit?
O tohle všechno s retro motorkou příjdeš, je to většinou (až na vyjímky) moderní technika, která jede, brzdí a je pohodlná s přidanou hodnotou vzpomínek na krásu starých mašin s dvěmi chromovanými laufy a krásnými vyplétanými koly...
Jasně, opravdu staré motorky, jsou o něčem jiným
http://www.triumphmotorcycles.co.uk/motorcycles/range/classics/bonneville/special/10238
http://www.motorcycle-usa.com/642/11384/Motorcycle-Article/2012-Triumph-T100-Steve-McQueen-Edition.aspx
Jinak u mě to asi zatím vyhrává W800? Nevíte, jaké barevné varianty se chystají na další sezonu?
Mám ČZ 175/450 v původním stavu, zatím rozebranou, ale pomalu si ji složím. Takže to pravé retro doma mám, jenom se nemůžu zbavit pocitu nespolehlivosti... No a tím, že tam dám VAPE, tu motorku zku.vím, to si rovnou můžu koupit retro.
na MG ani w800 jsem nejel, celkem i souhlasím s výtkama, že w800 je "originál" víc než "originál" od triumphu (buben, hřídel pěkně na boku, etc.), ale mě se prostě víc líbí trumpeta, tak jsem si jí koupil a vážně nelituji.. origo laufy jsou to nejtišší co jsem kdy řídil, takže arrow byla nezbytnost, zvuk je příjemný, dole jede výrazně lépe a nahoře taky.
jinak brzdy v porovnání se sportovní mašinou jsou bída, ale v porovnání s tím co napodobuje jsou asi úžasný :)
1 reakcí na tento příspěvek Kawasaki W800 vs Triumph Bonneville vs Moto Guzzi
Jaké má Thruxton dílenské zpracování? Je také všechno plechové s minimem plastů?
U mě dlouhou dobu vyhrávala W 650/800, ta má vše poctivé, kovové. Snad kromě krytu soukolí pohonu vačkového hřídele a pár drobností. Do té doby, než jsem s ní měl tu čest naživo. Kdyby jen nejela (on ten Triumph taky není zrovna divočák), dalo by se to skousnout, ale ten její projev je naprosto o ničem, takovej sterilní, asi jako jet na skútru...
V retrech u mně vede Ducati Classic, byť je to nejvíc plasťák...
Naposledy editováno 24.08.2012 09:46:39
sice jsem starší w650/800 zblízka neviděl, ale celkem i věřím, že zpracování může být lepší, ale potvrdit to nemohu, stejně jako srovnat stejně starou MG.
jinak současný bonnie má plastové blatníky, podsedláky a blinkry.. jinak už krom nádrže asi není co zplastovat :)) zpracování by určitě mohlo být lepší, člověk se občas diví proč je tajdle kousek ryšavého pozinku, když to mohlo být z nerezu atp. ale to je jen pár drobností, ale možná na tohle téma může napsat někdo kdo má staršího classica než je ten můj.
Ačkoli mi z toho velkýho japonskýho kvarteta (v abecedním pořadí Honda, Kawasaki, Suzuki a Yamaha) říká zrovna ta Kawa nejmíň, tak tady v případě retromašiny bych bral právě tu W800, případně starší karbecovou verzi W650.
Seděl jsem na tom, jel jsem na tom, je to krásně poctivě udělaná neošizená mašina s výborným dílenským zpracováním. Zvuk výfuku je sice možná až moc zatlumený (bohužel nebo bohudíky - jak pro koho), ale má to obrovskej kochací potenciál, a je to stroj ze všech "nejklasičtější".
A bude pořád stejně krásnej i za 20, 30 nebo 50 let.
Naposledy editováno 28.08.2012 09:46:37
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Triumph Classics [1 ... 4, 5] Triumph Thruxton 900, Triumph Bonneville 800, Triump... | WildOne | 138 | 10.8.2024 v 19:30 kratkej01 |
Guzzi V-Twin Boost Moto Guzzi V7 Classic | Ládis74 | 4 | 25.2.2024 v 10:22 ziakoo |
Servisní interval+ pohodlí pro spol... [1, 2] Suzuki GS 500E, Yamaha XJR 1300, MZ ETZ 251, Suzuki ... | Apo-Rider | 32 | 23.9.2023 v 16:43 dettektorr |
Kawa nebo Enfield Kawasaki W 650, Kawasaki W 800 | sekáčmagor | 13 | 14.6.2023 v 08:13 lbyp |
Bzučí při brzdění přední brzdou [1, 2, 3] Triumph Bonneville 900, Triumph Bonneville T100, Tri... | vyletnik | 66 | 11.6.2023 v 16:49 jindr |