tady byl Karel na bedně 3flek
tady je první jízda
RedBull Rookies cup multiple bike crash at Silverstone
Uzavřeno 28.08.2012 v 22:42 uživatelem IvoTregr
Otevřeno 15.09.2012 v 18:19 uživatelem IvoTregr
Naposledy editováno 19.06.2012 22:12:32
1 reakcí na tento příspěvek Karel Hanika
Do basketu se ti taky nepozenou 150 cm lidi, do vrhu kouli ti nepujdou hubendourove z motorek. A holt, kdyz se nekdo vyssiho vzrustu v motorkach objevi, musi se o to vic snazit.
1 reakcí na tento příspěvek Karel Hanika
Gill píše: mamba54: Ten kolovrátek vždycky uhne, když mu napíšeš fakta. Jinak oceńuju, že ho baví se furt bavit o dvou tématech dokola (váha a počet kol), normální člověk už by si připadal hloupě.
Poslouchej Gille, mě to připadá, jako bys byl proti mě nějak zaujatý?
1 reakcí na tento příspěvek Karel Hanika
1 reakcí na tento příspěvek Karel Hanika
Mohl bys třeba založit motocyklový TIR Cup pro jezdce nad 100kg. A nebo se budeš muset smířit s tím, že jsou prostě lidské činnosti, kde mají výhodu velcí a těžcí a kde zase malí a lehcí.
P.S.: Víš jak hrozně musí na těch dětech vypadat ty oranžový vesty!
1 reakcí na tento příspěvek Karel Hanika
1 reakcí na tento příspěvek Karel Hanika
1 reakcí na tento příspěvek Karel Hanika
Jenom dvě poznámky. Káju Haniku určitě potkáváš v depu, je to normálně vypadající kluk, který nabral pár centimetrů a neléčí si mindráky v posilovně. Paní Haniková ho určitě necpe knedlíkama, ale naznačovat, že by zrovna Hanikovi si pěstovali "nerosta" a "podvýživu", nedejbože riskovali jeho zdraví, je přinejmenším podpásovka. Já jsem v jeho letech jezdil na kole a vypadal jsem jak z Dachau (je ale pravda, že proti Contadorovi s Wigginsem vypadají Pedrosa a Lorenzo jak nabušení kulturisti).
Budeš se muset smířit s tím, že v motocyklovém sportu bude malá a lehká postava vždy výhodou (i když se v některých třídách dovažuje) - třeba z pohledu těžiště nebo rozměrů stroje. Jistě jsou tu větší pamětníci než já, tak ať zkusí připojit větu. Myslím si, že se výška, váha ani postava jezdců nezměnila. Jezdci jako Rossi, Abrahám nebo třeba Xaus se Smržem jsou spíš výjimkou. Včera jsem v paddocku potkal Cechinella a Martineze, zfleku mohli nastoupit na start RBRC. Když si najdeš fotky jak vypadali Sheene, Roberts, Spencer, Surtees, Lawson, Biaggi v dobách největších úspěchů - normální absolventi RBRC. Tak asi tak.
1 reakcí na tento příspěvek Karel Hanika
1 reakcí na tento příspěvek Karel Hanika
Jinak já se doma obvykle s nikým nehádám, nepatřím k těm, co jsou doma spíše hosty, ani k těm, co když si doma něco nařídí, tak si to taky sami musí udělat!
mamba54 píše: Ale zrovna oni ti "trpaslíci", které jsem jmenoval, jezdili na těch lepších z motorek, které byly k dispozici. Tak to byla výhoda dvojnásobná, ale nikdo to tehdy neřešil, tak jako ty dnes. Prostě to brali, jak to je.
To máš pravdu, byla to dvojnásobná výhoda, ale proto jim po letech asi tituly brát nebudou, jako Armstrongovi na Tour de France!
Naposledy editováno 27.08.2012 21:41:38
1 reakcí na tento příspěvek Karel Hanika
Gill píše: AKRO: A Ty si jako myslíš, že v MotoGP nejsou blázni a bezmozci? to ses přepočítal. Ty rozdíly dělá více než nějakých 10kg odvaha. Někdo si ale myslí, že mezi jezdci rozdíly nejsou a vše je v nějakých kg. On ten Sabbatani s nejnižší váhou nebyl úspěšný. Jak je to možné podle té tvé teorie? A pan Parus byl skvělý na Manu, jak je to možné, vždyť tam kila nehrají roli, ale kdo je jaký bezmozek. Redding 184/74 je celkem kus chlapa a jezdí špičku, vyhrál i 125ccm v první sezóně, kde tedy hraje roli, že měl o 20kg víc. Zase uhneš s odpovědí jako vždy?
No proti jezdcům co jezdí Irské okruhy jsou jezdci MGP slušní žáci nedělní školy! Srovnávat bezmozky z Irských ostrovů a jezdce MGP na sterilních okruzích je hodně mimo! Pokud jde o Paruse, jezdil dobře, protože to nebyl jen lehký jezdec, ale i vynikající jezdec! Redding má sice dnes 74 kilo, ale v době kdy vyhrál 125ky měl 61 kilo plus 6 kilo výstroj a přilba a ne 74 kg, které má dnes. Budeš se tomu asi divit, ale tehdy mu bylo lehce přes 15 let a byl menší a lehčí! Navíc bys měl vědět, že se ve 125kách DOVAŽOVALO a dnes už i MOTO 3 se DOVAŽUJE a vzhledem, k tomu, že ve 125kách byl limit jezdec+motorka 136 kilo a motorka 125ka vážila 70-72 kilo, tak tvůj ÚDAJNĚ O 20 KILO TĚŽŠÍ Redding byl tehdy přesně na limitu 136 kg. To samé Sabbataini, kterému naopak museli dělat těžkou motorku, která měla přes 90 kilo. Jen dvě stupačky vážily ůdajně 9 kilo. Však se o tom kdysi hodně psalo. Než příště začneš rozvíjet své bludy a teorie, buď tak hodný a něco si o tom zjisti a přečti! A nebo se prosím tě vyhni odpovědi, když o tom nemáš páru!
1 reakcí na tento příspěvek Karel Hanika
Gill píše: Nevím, proč by to bylo úplně mimo i John McGuiness startoval v MGP. Navíc asi neumíš číst...NESROVNÁVÁM NIKDE TY JEZDCE. Kup si brejle na blízko. Střelci jsou na obou stranách. A pak tedy nechápu co tě žerou lehcí jezdci, když nejvíc to je znát na nejslabších třídách ty všeználku zamindrákovanej.
No zamindrákovanej budeš zřejmě ty! McGuiness startoval v MGP? No a co? Zajel něco a vydržel tam? Půjčili mu SPZ-satelit na kterém nešlo nic zajet a skončil, jako spousta jezdců pře ním! Lehcí jezdci jsou vyřešeni jen v MOTO 3, tam se aspoň dovažuje a invaze skřetů je už dávno i ve vyšších třídách Marques, Pedrosa a přicházejí další! Rookies CUP je další přímo pěstírna dalších jezdců do 160 cm a 50 kilo. Nečeká nás v příštích letech pěkný pohled! Stupně vítězů budou plné na první pohled 13-14letých školáků!
Ještě mi pověz, jak to že tady řešíš váhu jezdců a dáváš příklady a přitom nevíš, i když jsem to sem psal, že se jezdci v MOTO 3 a dříve ve 125kách dovažují?
Naposledy editováno 28.08.2012 14:45:49
Naposledy editováno 28.08.2012 21:58:46
1 reakcí na tento příspěvek Karel Hanika
BRAVO
prostě nádherny vidět našeho kluka jak jim to dává
video se závodu
IvoTregr píše: Karel Hanika zvítězil v dnešním závodě Red Bull Cupu na okruhu v Misaně.
BRAVO
prostě nádherny vidět našeho kluka jak jim to dává
video se závodu
Kajovi velkááá gratulace
a tobě děkuji....jako obvykle jsme to v přímém přenosu nestihla
tak jdu na to díík mooc za odkaz