1 reakcí na tento příspěvek o_O Co dělám ku*va blbě?
trins píše: to máš pravdu že silnice má sklon,ale je blbost aby mu sklon silnice takto sjížděl gumu. Ten sklon silnice je minimální. Dokážeš si představit jakej to musí být sklon aby mu takto sjel gumu
ten sklon silnice je sice pravda, ale není to tolik, podle mě blbost aby to dělalo tolik, i když moje poslední moto jsem koupil s gumou tak šikmo sjetou, že mi to taky vrtalo hlavou - ale zkuste si jednu věc: někde na rovném úseku, sedněte si schválně trochu nakřivo, tak lehce na půl prdele a moto musíte sklonit abyste jeli rovně, pak to zkuste zase na druhou stranu připadlo mě to až neuvěřitelný, kolik na náklonu motorky při jízdě rovně udělá křivá páteř a špatný posed! Kdo sedíte úplně rovně a máte symetrický obě poloviny těla?
Ale ta sjetá guma z úvodu vlákna je jasně ze zatáček, podle toho jak se v nich tahá, dělalo mi to tak zpočátku úplně stejně - chce to občas zajet na okruh, třeba do V.Mýta, kde je většina pravých a naučit se to rvát i na druhou stranu
1 reakcí na tento příspěvek o_O Co dělám ku*va blbě?
2 reakcí na tento příspěvek o_O Co dělám ku*va blbě?
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) o_O Co dělám ku*va blbě?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) o_O Co dělám ku*va blbě?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) o_O Co dělám ku*va blbě?
Když je to tak, proč to nemáme všichni ? máš evidentně něco s uložením zadku, nebo celým rámem (jo a nebo si jezdil v Sosně a štengruješ nás tady ty kamikadze)
A taky se mi líbí jak ti tady každej "upřímně" radí ...
1 reakcí na tento příspěvek o_O Co dělám ku*va blbě?
A co se té teorie týče, alespoň u mne to tak funguje, je to spojeno s tím jevem co sem psal, kdy levotočivou zatáčku najíždím z pravého okraje a pokud to doprava umožní, klidně to i střihnu protisměrem, to si ale při pravotočivé nedovolím, vždy najíždím od středu silnice a nikdy nedojedu až ke kraji... Kratší apex... - navíc horší rozhled a tím pádem netahám tolik za plyn (levotočku si vždy vychutnávám a těším se na ní, pravotočku jezdím vždy z obavama, protože tam málokdy vidím)
já bych se této teorii prostě zase tak moc nedivil. Zvláště když se na to ptá borec, co tvrdí, že mu motorka jede rovně a klidně (takže bych to na geometii úplně nesváděl)
Naposledy editováno 29.08.2012 10:10:15
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) o_O Co dělám ku*va blbě?
Franta. píše: Takhle dopadne guma ze Sosnovy a Milovic, z pulky nova a z pulky slick - Roadsmart2. V jinym vlaknu se resilo jestli ji otocit a sjet i druhou stranu...
Otočit gumu je blbost, vzorek je dělán tak, aby při jízdě v dešti odváděl vodu od středu gumy, při otočení pneu bude naopak vodu hnát pod gumu...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) o_O Co dělám ku*va blbě?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) o_O Co dělám ku*va blbě?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) o_O Co dělám ku*va blbě?
(Ja osobne koupim radsi novou, pripadnej crash pri testovani mi za to nestoji.)
Ale vazne by me zajimal konkretni argument.1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) o_O Co dělám ku*va blbě?
Franta. píše: Ale vazne by me zajimal konkretni argument.
Teď možná plácám blbosti, ale tipnul bych si, že stejně jako vodu ten obrácený vzorek může pod gumu vhánět i vzduch a tím zmenšovat adhezi...DMRS píše: Teď možná plácám blbosti, ale tipnul bych si, že stejně jako vodu ten obrácený vzorek může pod gumu vhánět i vzduch a tím zmenšovat adhezi...
né to opravdu ne opačný vzorek se bude akorát chovat víc jako slik tudíž na suchu to pojede tak nějak podobně, ale nedej bože až vjedeš na vodu. Ufo v tom opravdu nehledej
Kamy píše: můj laický poznatek říká, že klopení doprava je pro mne mnohem horší než doleva.... Stejně to tak cítím i na bruslích... (někdo to tady zmínil - něco s páteří - ikdyž já v tom nevidím problém fyzický nýbrž jen psychický)
Nic s páteří, ale jednoduchá psychika a podvědomí.
Praváci si "chrání" pravou stranu, proto lépe (a raději ) klopí nalevo a opačně.
K tématu : jestli nemáš "vercajk" tak vylej na ulici belík vody a tou kaluží projeď.Vsadím se, že máš dvoustopý vozdilo
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Dílenská příručka CBR600F 2007 Honda CBR 600F | Horis9725 | 5 | 17.9.2024 v 12:30 Krautkopf |
Map senzor Honda CBR 600F | Alessandro600 | 0 | 8.9.2024 v 00:55 Alessandro600 |
Žárovky CBR 600 f pc 25 Honda CBR 600F | seetron | 2 | 1.9.2024 v 19:56 ja1 |
odpružené padací protektory [1, 2] Honda CBR 600F | pepe363 | 32 | 20.8.2024 v 20:16 kratkej01 |
bezstarostnost [1, 2, 3, 4] Honda CBR 600F, Husqvarna Svartpilen 701 | ILA | 92 | 12.8.2024 v 04:21 MedWed |