1 reakcí na tento příspěvek Boty na enduro
http://www.moto-styl.cz/cross-enduro
Mám ty KENNY ATV a jsou super. Jenom kůže, žádný plasty, za chvilku byly rozchozený, řadim jen kotníkem...
Pak dělají i jiný firmy boty, který jsou na cestovní enduro a nejsou to motocrosový skeleťáky - Forma, O´neal...prošmejdi pár moto obchodů na netu...v každým případě doporučuju před nákupem nejdříve vyzkoušet!...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Boty na enduro
miruška píše: Chtěla jsem poprosit o zkušenosti a rady ohledně výběru bot na enduro.....Vím, že se to tu už probíralo, ale nenašla jsem nic pro holky
Jestli to nebude tím, že při žehlení prádla a mytí nádobí jsou enduro boty zbytečný přepych .
Pokud jezdíš po silnici, podíval bych se spíš po něčem gorotexovým. Pokud zajedeš sem tam do terénu, tak určitě doporučím z vlastní zkušenosti jen to nejlepší, co je na trhu - SG10, SG12, Tech8, Tech10, Sidi, možná TCX Pro2, Fastbacky. S kloubem jsou na chůzi lepší. V každým případě je emduro bota primárně určená na co největší ochranu a ne na pohodlnou chůzi. Skoro bych řekl, že tyhle dvě "funkce" se vzájemně vylučují . Každý má to vnímání jiný, takže se určitě potkáš i s jiným názorem. Zajdi do krámu a zkoušej, protože každá bota je jiná a z 10ti výrobců ti sednou třeba jen dva.
Naposledy editováno 29.08.2012 10:00:09
1 reakcí na tento příspěvek Boty na enduro
Já si teda nedavno koupil garene fastback, ale pravda, že sem je eště neprub, páč moto do bordelu furt nemám eště...(vypadaj teda pohodlně). Razim heslo, že nejdřív vejbava (řádná), pak teprva sranda. Zrovna u bot bych teda koukal na pořádně vopancéřovaný kotníky, to se hojí blbě... náký dlouhý kosti srostou "jak prd"..
Gudlak!
Janek píše: SG10, SG12, Tech8, Tech10, Sidi, možná TCX Pro2, Fastbacky. S kloubem jsou na chůzi lepší. V každým případě je enduro bota primárně určená na co největší ochranu a ne na pohodlnou chůzi. Skoro bych řekl, že tyhle dvě "funkce" se vzájemně vylučují . Každý má to vnímání jiný, takže se určitě potkáš i s jiným názorem. Zajdi do krámu a zkoušej, protože každá bota je jiná a z 10ti výrobců ti sednou třeba jen dva.
no, no... rychlejší..
ted mam Gaerne Fastback a je to o nekolik kategorii uplne jinde. ma kloub, da s ev nich chodit , lepe nastavit na nohu a maji lepsi ochranu proti vode nez TECH3 a ani cena neni nijak znicujici proti SGx
1 reakcí na tento příspěvek Boty na enduro
V těch Daytonách bych nechtěl nechat nohu pod motorkou , ale je to zase goretex i když cenovka příšerná .
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Boty na enduro
Janek píše: super kačky
Bezva... pod lampou je největší tma - kdybych to věděl, koupim tam ty SG 10 eště lacinějc, než fastbacky z krámu...
edit: bo mám celkem malou hnátu
Naposledy editováno 29.08.2012 10:32:01
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Boty na enduro
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Boty na enduro
Jinak jeden kluk tady z fóra dělal objednávku na jakýkoliv SG12 z US tuším za 8500,-. Jsou to asi 3 týdny a povedlo se mi koupit v inzerci krásný SG12 za 4600,-
1 reakcí na tento příspěvek Boty na enduro
http://www.motopalic...alog-cs-2&id=115
máš to kousek do Krhové,já tam vždycky boty vybrala a za slušnou cenu,páč ty menší velikosti se zas tak dobře neprodávají,takže cena byla OK,a dá se vybrat ze starších modelů třeba 2010,jinak já jezdím ve starších sidinách OF4,nejsou tak tvrdé,kotník je v plastu, na vyjižďky do terenu mám ještě sidi flex force,to jsou už bitelné plastové boty,s možnosti rozšíření vrchních plastu pro širší lýtko,jak už tu bylo řečeno,zdraví máš jen jedno,dej víc na bezpečí než pohodli měkké papuče
Pokud mohu doporučit, kup si dámskou (má nižší nárt a užší lýtko) vyšší cestovní botu s nepromokavou membránou. Možná nebudeš tak hustá, jako vostatní holky, ale zase se jim budeš smát, až si budou sušit mokrý fusekle a všichni na ně budou muset čekat, protože nevylezou schody do penzionu...
Například tyhle...
3 reakcí na tento příspěvek Boty na enduro
Vykašli se na image a uvědom si, na co ty boty chceš.
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Boty na enduro
Makačice píše: Hele proč ty holce radíte, ať si koupí takový tvrdý boty? Ví někdo z vás, jak moc velkej vliv má citlivost v botě na vnímání stability motorky například při zastavení, když je holka malá a motorka vysoká? Vždyť má na tom Tranďákovi gumy na silnici, tak jaký asi tak může jezdit offroad, aby využila MX boty?
Asi proto, že otázka zněla: "Chtěla jsem poprosit o zkušenosti a rady ohledně výběru bot na enduro" Kdyby se ptala na výběr bot na silnici, tak bych nic nepsal, bo tomu nerozumím.
A jinak ohledně tý stability, kde prakticky potřebuješ víc stability než při ježdění v terénu? A jezdí se proto offroad v nějakých cestovních botech? Určitě ne.
Měl jsem na silničku Sidi Vertigo. Teď mám do terénu SG12. Kdybych si měl vybrat, v kterých jít na tůru, tak jedině SG12, protože díky gelový vložce se v nich chodí perfektně, sice trochu jako Robocop , ale perfektně .
Když si koupí enduro gatě, tak dát je přes botu není žádný problém.
Pravda je, že pokud někdo jezdí jen po silnici, tak se třeba v těch botách na pikaču řadí a někdo si na to nezvykne. Přeci jen v terénu se dost stojí a je to jaksi přirozenější.
Jinak slušný nájezd 70000km
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Boty na enduro
To je vytržený z kontextu, dyť má Tranďáka a jezdí 99% po silnici, tak jakýpak pomejšlení na hardcore offroad. To jedno procento bude nějaká polňačka nebo lesní cesta, ale nechci pani či slečnu podceňovat. Nepleť si pojmy s dojmy, to je asi jako bych se Tě ptala, proč se v krosových botách nejezdí na okruhu. Každá bota je stavěná na něco, hajzl asi taky nepůjdeš mejt březovým koštětem, přestože bys to tak nějak vomatlal... Co se stability týká, tak je to jednoduchý jako facka - tvrdou krosovou botu neohneš v kotníku - protože je stavěná na to, aby se neohýbala. Kdo je mrňavej a dosáhne na zem blbě jen špičkama, bude řešit velkej problém, protože nebude moci ohýbat nohu v kotníku a hlavně v oblasti plosky nohy a když zastaví, bude se země dotýkat pouze kovovýma hrotama špičky boty, což je na asfaltu dost na hovno. Toť osobní zkušenost.
70000 mám jen na endurech, zbytek do toho nepočítám, nebylo by to objektivní
Moje zkušenost je taková, že i jeden km v terénu vůči 99 na silnici může být zásadní. Kolikrát se mi stalo, že jsem po nějakým vyhnívání v těžším terénu vyjel na lesní cestu nebo polňačku a těšil se, jak si odpočnu. Polevil jsem v koncetraci a v klídku si to mastil třeba 40. A co myslíš, že přijde, v trávě schovaný kořen, šutr nebo vyjetá kolej mě poslala k zemi rychlejc, než bys řekla švec. Pro mě to jsou skoro nejzrádnější místa a mám tam nejblbější pády, protože jsou v rychlosti a když s tím nepočítáš a doslova nemáš "natrénovaný" "vystoupení" z motorky, noha zůstane dost často pod ní. Někdy to zachrání třeba odšlápnutí, ale to bych v žádný silniční botě zažít nechtěl.
bzukTA to napsala krásně: "100 lidí 100 názorů ........ nejhorší je ,ale pokud ta zkušennost vychází z úrazu" .
Kovová čpička je opravdu svinstvo, ale stačí 5 minut a je po problému. Alpiny ji myslím ani nemají. Pohyblivost kotníku třeba v SG10 je v úvozovkách perfektní, přesto je to křuska bezpečná.
Osobně bych nedoporučil nikomu, kdo byť občas vjede do terénu (pole, les, louka), aby to dělal v silničních botách. Viděl jsem víc kluků, který takhle jezdí i těžší off, ale to je každýho boj.
Nechtít to do terénu, tak bych zvážila Revit
Naposledy editováno 14.09.2012 16:30:48