1 reakcí na tento příspěvek Problém s R6
1 reakcí na tento příspěvek Problém s R6
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Problém s R6
1 reakcí na tento příspěvek Problém s R6
2 reakcí na tento příspěvek Problém s R6
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Problém s R6
Jackie24 píše: ja jen tiše doufam že to prasklá vložka není!!
u tehle rocniku vetsinou je, tohle je ostuda yamahy a je s podivem ze se yamaha za tohle svym zakaznikum neomluvila
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Problém s R6
Creck píše: Jackie24> okolo 17 , jak to ma kolem 11 - 13 je to po smrti.
Nepozna se to spise podle toho ze ten jeden (nejcasteji levej na kraji tusim) bude mit mensi tlak nez ostatni?
SirIndy píše: Nepozna se to spise podle toho ze ten jeden (nejcasteji levej na kraji tusim) bude mit mensi tlak nez ostatni?
Uz jsem videl ze byly popraskane vsechny a vsechny stejny tlak. Motorka normalne jela jen nechtela startovat, musela se pokazde roztlacit.
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Problém s R6
Creck píše: Jackie24> okolo 17 , jak to ma kolem 11 - 13 je to po smrti.
hele s tema hodnotama jsi mimo. 13 je jeste velice slusna hodnota
Jooo jestli má R6 kompresní poměr 12,4 což je už fakt hodně, tak tam budou tlaky vyšší.
Naposledy editováno 11.09.2012 00:27:16
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Problém s R6
KedaR_K píše: hele s tema hodnotama jsi mimo. 13 je jeste velice slusna hodnota
Jo a pls jak tyhle hodnoty souvisi s udavanou kompresi? (12.4:1)
1 reakcí na tento příspěvek Problém s R6
SirIndy píše: Jo a pls jak tyhle hodnoty souvisi s udavanou kompresi? (12.4:1)
12,4:1 je kompresní poměr (veličina bez jednotky), tzn. poměr mezi nasátou a stlačenou směsí (objem hlavy).
Tlaky ve válcích měří skutečný tlak vzniklý ve válci při pohybu z DU do HU. Měří se to většinou v Barech. Ten tlak závisí na opotřebení dílů (kroužky, netěsnost ventilů, špatné těsnění pod hlavou....)
Kompresní poměr se v průběhu života motoru nemění.
edit: Ta hodnota by neměla být cca pod 9Barů, ale dělal jsem i skůtra co měl jen 5Barů a jezdil i startoval naprosto v pohodě...
Naposledy editováno 10.09.2012 23:20:07
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Problém s R6
KedaR_K píše: hele s tema hodnotama jsi mimo. 13 je jeste velice slusna hodnota
hmm to reknu kamosovi co delal vymeny vlozek, ze to delal zbytecne, ze ty popraskane valce byly vlastne o.k
e : to je vas boj me je to vazne sumak, on to ma ted v poradku a uz nikomu neradim, stejne pokud tady na tom foru chces poradit jsi vzdycky za kokota.
Naposledy editováno 10.09.2012 23:31:58
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Problém s R6
SirIndy píše: Jo a pls jak tyhle hodnoty souvisi s udavanou kompresi? (12.4:1)
Nesouvisi, kompresni pomer nema nic spolecneho s tlakem ve valcich.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Problém s R6
Creck píše: Nesouvisi, kompresni pomer nema nic spolecneho s tlakem ve valcich.
Jsem myslel, ze motory s vyssim kompresnim pomerem budou mit i vyssi tlaky.
SirIndy píše: Jsem myslel, ze motory s vyssim kompresnim pomerem budou mit i vyssi tlaky.
Ted jsi me dostal Nebudem tu rozebirat diesly atd..
Jsem sice automechanik, ale tyhle blbiny jsem uz zapomel. Je to pomer mezi objemem smesi nasate a smesi stlacene.
Neni to nic jaky by mel byt tlak ve valcich, to ti presne napise servisni manual. U zminene yamahy je to okolo 17 bar.
Nechci to tu rozebirat, s kamosem jsme tohle resili skoro 3 roky nez to dal opravit a ted si konecne chrochta. Ta masina nestartovala, kdyz chytla jela a jakmile byla zahrata tak nechytla, museli jsme to roztlacet a ver mi nazlobil se kvuli tomu neuveritelne.
Rozebiral to mechanik od Lopraize a kdyz videl ty valce neveril ze to jeste jelo. Tlaky tam byly v rozmezi 11 - 13
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Problém s R6
Creck píše: Nesouvisi, kompresni pomer nema nic spolecneho s tlakem ve valcich.
Ale má...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Problém s R6
KedaR_K píše: Ale má...
Rikam nebudu se s tebou hadat, ja si tohle prozil i kdyz to nebyla moje masina. Fotky z opravy tu mas, zbytek si pober sam. Doufam ze jsem dotycnemu aspon trosku poradil, mechanik co opravoval zminenou yamahu uz nikdy nechce zadnou videt. Udelal to za 14 000 a nejake drobne, vyslovne jsme od nej dostali zakaz nejaky takovy podobny srot dotahnout znova. Ted ta masina slape jak hodinky, ma klasicke ocelove valce.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Problém s R6
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Problém s R6
KedaR_K píše: Creck> Takže popíráš, že kompresní poměr má vliv na kompresní tlaky?
Samozrejme, kompresni pomer nema nic spolecneho s tlakem ve valcich
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
raceczech Most 5-6června2024 - nevr... Yamaha YZF-R6 | Animals21 | 7 | 20.9.2024 v 08:59 Petrus01 |
Kawasaki Ninja ZX 10R 2016 ukazatel... Kawasaki ZX-6R Ninja, Yamaha YZF-R6, Yamaha YZF-R1, ... | Admire | 1 | 29.8.2024 v 07:51 X-tra-X |
Záhada s baterií Yamaha YZF-R6 | Hašlik | 14 | 19.8.2024 v 18:46 dva_hrnce |
Ohruhové ježdění portugalsko a jih ... Kawasaki ZX-6R Ninja, Yamaha YZF-R6, Yamaha YZF-R1, ... | Ozzy_ | 6 | 1.8.2024 v 21:32 Ozzy_ |
R6 okruhovka Yamaha YZF-R6 | polotovar | 2 | 19.7.2024 v 07:33 polotovar |