tutaj
Naposledy editováno 01.02.2012 12:32:37
1 reakcí na tento příspěvek Přívěs s maximálkou 130
1 reakcí na tento příspěvek Přívěs s maximálkou 130
Ted koukám,že ten tvůj má kola moc vzadu,takže váha je víc na kouli,to nebude ideál pro tažné ani auto
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Přívěs s maximálkou 130
JR.. píše: Ono je to taky o aute za kterym to tahas. Ja to vozim za Mondeem a o vozejku skoro nevim.
chceš říct, že na hrbolatý D1 s naloženou motkou to ve 130 nehupsá ??
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Přívěs s maximálkou 130
1 reakcí na tento příspěvek Přívěs s maximálkou 130
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Přívěs s maximálkou 130
natysmoto píše: No nevim, ale rekl bych, ze souprava s vozikem ma podle vyhlasky povolenou maximalne 80ku a hotovo. Ze ma vozik v TP 130 jeste neznamena, ze se s nim muze tolik jezdit. Vsechny auta maji maximalku mnohem vice nez jsou povolene rychlosti a stejne s nima muzes jezdit jenom podle predpisu.
No a pokud chces v nemecku jezdit s vozikem 100, musis mit potvrzeni z jejich STK, ze tenhle vozik a presne tvoje auto muze jet 100, jinak mas smulu. Vymluva, ze ma v TP napsano 100 opravdu nefunguje-overeno a bohuzel i nekolikrat z vlastni kapsy zaplaceno.
Souhlas,
v německu pouze 80 km/h a na dálnici pouze v pravém jízdním pruhu. Na předjíždění můžeš použít prostřední pruh (pokud jsou tři pruhy). Do levého pruhu s vozíkem nesmíš.Pokud má dálnice dva pruhy, předjíždět s přívěsem nesmíš. Většinou je to ještě upraveno značkou. Také ověřeno pokutou 350 éček. Nejhorší je, že kamiony mají 90 km/h a jsou taky v pravém pruhu.