globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Přívěs s maximálkou 130
1.2.2012 v 12:23
Agados dokázal otypovat vlek s maximálkou 130, což bude ma rychlej převoz motky paráda - už ho mám doma, tak pak hodím nějaký zkušenosti

tutaj



Naposledy editováno 01.02.2012 12:32:37
Předchozí
1 2 3
Následující

Přívěs s maximálkou 130

11.9.2012 v 23:14 | Nahoru | #61
Cos to měl za 406ku...? :)

Přívěs s maximálkou 130

19.9.2012 v 14:16 | Nahoru | #62
mam 2,2 158hp a coupe 3,0 V6 190hp, to lita 250 :)

Přívěs s maximálkou 130

24.9.2012 v 21:31 | Nahoru | #63
Já mám Oplíka a mé moto se tam v poho vejde. A můžu jet koliko chci, akorát kamarádi s vozíky ne, tak stejně jedu s nima těch skoro +- 130.

Přívěs s maximálkou 130

16.12.2012 v 14:41 | Nahoru | #64
Tak dojmy dávám až teď, páč důchodec z vedlejší mi na totálku zrušil auto s hákem. Prázdnej vlek se chová nečekaně ukázněně, na dobrý dálnici a při 130ti dle navi (tacho 140) o sobě nedává vůbec vědět, na horší dálnici (betonový úseky D1) pohupsává, ale velmi decentně a dá se to snýst. Po naložení Stromíka je ho víc cítit, nicméně se s ním f pohodě tachometrovejch 140 valit dá – problémem je stará betonová déjednička - na houpavých úsecích nastává problém už při 80ce, gdy přichází rezonance a vlek kmitá tak 4 centimetry nahoru a dolů – je to nepohodlný, cloumá to s autem a mám neodbytnej pocit, že se uklepe uchycení závěsu – rozjet se rychlej nepomáhá – jediná možnost je jet f levým pruhu, gde je to mnohem lepší a uhýbat rychlejším – nechám ještě změřit zadní tlumiče na autě, jestli sou dobrý a pak se uvidí. Přesto je asi vhodný ho koupit, stojí stejně jako předchozí max100 a tu bolševickou dálnici snad časem spravěj – na hradecký dálnici je to labůžo a kilometry rychle ubejvaj. Taky se zeptám f Agadosu, jestli nedodávaj nějaký přídavný tlumiče.

Přívěs s maximálkou 130

16.12.2012 v 15:03 | Nahoru | #65




Přívěs s maximálkou 130

28.1.2013 v 19:43 | Nahoru | #66
tak na tenhle vlek se přídavný tlumiče nedělaj

1 reakcí na tento příspěvek Přívěs s maximálkou 130

28.1.2013 v 21:01 | Nahoru | #67
Ono je to taky o aute za kterym to tahas. Ja to vozim za Mondeem a o vozejku skoro nevim.

1 reakcí na tento příspěvek Přívěs s maximálkou 130

28.1.2013 v 21:05 | Nahoru | #68
to hopsání vozíku je dáno jeho délkou,měl jsem dříve 206x110 a dělal to samé,nyní mám již 6let 250x125 a pohoda.
Ted koukám,že ten tvůj má kola moc vzadu,takže váha je víc na kouli,to nebude ideál pro tažné ani auto

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Přívěs s maximálkou 130

29.1.2013 v 07:41 | Nahoru | #69

JR.. píše: Ono je to taky o aute za kterym to tahas. Ja to vozim za Mondeem a o vozejku skoro nevim.



chceš říct, že na hrbolatý D1 s naloženou motkou to ve 130 nehupsá ??

(reakce na) Přívěs s maximálkou 130

29.1.2013 v 07:47 | Nahoru | #70
DusanHaya> chcu udělat nějaký úchyty a mít tam motku uprostřed podélně, čímž se těžiště posune dál - teď sem ji vez na uhlopříčku - dřív sem měl brzděnej 250 x 140, jenže ten nebyl 130kovej - měl sám o sobě 330 kilo, takže s ním by to asi nehlo

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Přívěs s maximálkou 130

29.1.2013 v 08:13 | Nahoru | #71
Che> po D1 jezdim zasadne v levym a i pri 160 to bylo v pohode.

(reakce na) Přívěs s maximálkou 130

29.1.2013 v 08:42 | Nahoru | #72

JR.. píše: Che> po D1 jezdim zasadne v levym a i pri 160 to bylo v pohode.



jj - to sem tam psal, v levým to de - co to dělá v pravým ?? - jestli to lítá, tak autem to asi nebude

Přívěs s maximálkou 130

29.1.2013 v 11:29 | Nahoru | #73
Ja nevim, ja na sport podvozku a nizkejch gumach do pravyho nemuzu

1 reakcí na tento příspěvek Přívěs s maximálkou 130

29.1.2013 v 20:40 | Nahoru | #74






tohle si svař + 2xkurta na boky vzadu a pohoda

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Přívěs s maximálkou 130

2.9.2014 v 11:14 | Nahoru | #75

natysmoto píše: No nevim, ale rekl bych, ze souprava s vozikem ma podle vyhlasky povolenou maximalne 80ku a hotovo. Ze ma vozik v TP 130 jeste neznamena, ze se s nim muze tolik jezdit. Vsechny auta maji maximalku mnohem vice nez jsou povolene rychlosti a stejne s nima muzes jezdit jenom podle predpisu.

No a pokud chces v nemecku jezdit s vozikem 100, musis mit potvrzeni z jejich STK, ze tenhle vozik a presne tvoje auto muze jet 100, jinak mas smulu. Vymluva, ze ma v TP napsano 100 opravdu nefunguje-overeno a bohuzel i nekolikrat z vlastni kapsy zaplaceno.



Souhlas,
v německu pouze 80 km/h a na dálnici pouze v pravém jízdním pruhu. Na předjíždění můžeš použít prostřední pruh (pokud jsou tři pruhy). Do levého pruhu s vozíkem nesmíš.Pokud má dálnice dva pruhy, předjíždět s přívěsem nesmíš. Většinou je to ještě upraveno značkou. Také ověřeno pokutou 350 éček. Nejhorší je, že kamiony mají 90 km/h a jsou taky v pravém pruhu.

(reakce na) Přívěs s maximálkou 130

2.9.2014 v 11:43 | Nahoru | #76
jarizz>Taky souhlas,akorát co já vím,tak pro náklaďáky je 80 km/h a toleruje se 90 km/h.Samozřejmě pokud je tam značka zákaz předjíždění,tak se předjíždět nesmí,jinak jo.U osobáku s vozíkem,bych řekl,že to berou stejně.

(reakce na) Přívěs s maximálkou 130

2.9.2014 v 11:49 | Nahoru | #77
DusanHaya> Máš k tomu nákres s rozměry? Nebo typ kde se dá stáhnout? Ať to nemusíme pracně vymýšlet... Dík
Předchozí
1 2 3
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist