Téma: Laďák Gilera Nexus
24.8.2012 v 07:57
1 reakcí na tento příspěvek Laďák Gilera Nexus
jediny co tam je tak homologacni vlozka.
1 reakcí na tento příspěvek Laďák Gilera Nexus
Sháněl jsem se este po lambda sonde která by směs upravila ale do 2004 se prej nedavaly
1 reakcí na tento příspěvek Laďák Gilera Nexus
Mám sice Nexus 300, ale napadá mě jedna věc, se kterou jsem se setkal - vzduchový filtr. Měl jsem ho přicpaný a dost to při ubrání plynu střílelo do výfuku. Taky jsem dával laďák od LV, ale do fialova se mi zbarvil pouze svod, nikoli tlumič. Jenže u 300 je filtr z molitanu posazený dost nízko a byl mastný od mot. oleje. U 500 je to klasický papírák. Ale za pokus to stojí. Vypadá to na bohatou směs - málo vzduchu, hodně ropy

Mám Nexuse 500 r.v.2004 od srpna. V září jsem namontoval ten samý výfuk a následně nastartoval. Po zahřatí motoru na hlavím stojanu jsem zkoušel přidat plyn - krásný zvuk, ale všiml jsem si, že svod začíná nabírat rudou barvu. Ihned jsem vypnul motor a vzpoměl si, že příručky k motorkám a skútrům zakazuji vytáčet motor na místě - svody nejsou chlazeny vzduchem a přehřátí může způsobit zmodrání svodů.
Taky je nutné mít namontovanou vložku (dB killer) za svodem v ústí do tlumiče výfuku, která zabraňuje jak zvýšenému hluku , tak prohořívání směsi až do vložky.
Já mám svod promodralý až do poloviny svodu, ale Tvůj případ je hodně neobvyklý a možná nebylo splněno, o čem píšu výše. Petr
Naposledy editováno 24.10.2012 18:27:43
Taky je nutné mít namontovanou vložku (dB killer) za svodem v ústí do tlumiče výfuku, která zabraňuje jak zvýšenému hluku , tak prohořívání směsi až do vložky.
Já mám svod promodralý až do poloviny svodu, ale Tvůj případ je hodně neobvyklý a možná nebylo splněno, o čem píšu výše. Petr
Naposledy editováno 24.10.2012 18:27:43
1 reakcí na tento příspěvek Laďák Gilera Nexus
Ano, je to tak,jak píšu, díval jsem se na Tvoje fotky Nexuse v databázi, je tam vidět právě namontovaný Leo Vince, avšak bez vložky (dB killer), která leží na zemi nenamontovaná. Pokud chceš, aby výfuk byl hlasitější, tak místo dB killera odmontuj vložku, která je až na konci tlumiče !!!
Já sám jsem s tímto výfukem moc spokojený a taky jsem si pořídil nové vyšší plexi od Givi - Kappa - je to teď úplně jiný - lepší svezení.
Petr
Já sám jsem s tímto výfukem moc spokojený a taky jsem si pořídil nové vyšší plexi od Givi - Kappa - je to teď úplně jiný - lepší svezení.
Petr
Díky mockrát za rady. Postřeh dobrý:) tlumici vložka při prvotní montáži se vali na zemi. Avšak po namontováni a odzkouseni zvuku ihned frcela na místo kam patrí, protože sousedi v ulici by me asi ukamenovali... Takže se to takhle vytavilo i s ni. Jinak jsem vyhodil stary vzduchovy filtr a koupil od malossi novy. Uvidíme co to bude dělat začátkem nove sezóny.
Naposledy editováno 01.11.2012 08:17:32
Naposledy editováno 01.11.2012 08:17:32
1 reakcí na tento příspěvek Laďák Gilera Nexus
Mě by zajímalo na základě čeho vybíráte laďák na skútra a co jiného,kromě pocitu že jste víc machři a vyhozených peněz to přináší?
Zrovna tenhle laďák má ale horší parametry než originál tovární výfuk,testováno ale na Tmaxu.Co se týče výkonu,tak ze čtyř testovaných skončil na posledním místě ale zase je nejlehčí
První skončil Akrapovič,přidal 1,5 koníka navíc,druhý Devil s polovinou.Otázkou je,jestli to za ty prachy stojí



1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Laďák Gilera Nexus
maco> a co jinýho přináší koncovka na velký motorce? Na skútru kterej se pohybuje většinou po městě slouží zejména na rozhánění dětí a důchodců, takže důležitý bezpečnostní prvek
A zrovna T-max a Nexus maj motory naprosto odlišný, takže bych z toho moc nevyvozoval.

neznamyScooterD> S pětistovkovým skútrem se jezdí většinou po městě,to si děláš prdel,ne
No ale za ty prachy,co stojí ten ladák,tak by byl benzin na 6 tisíc kilometrů,jestli dobře počítám,dříve i víc
S těma motorama máš sice pravdu,že jsou odlišné ale spíš bych si myslel že by místo motoru se to mělo vždycky poměřovat s originálem výfuku ale nejsem odborník



1 reakcí na tento příspěvek Laďák Gilera Nexus
maco> když pominu to, že ve tvém příspěvku není o půllitru ani slovo tak opravdu revírem těchto strojů jsou evropské metropole, nevím jak často je navštěvuješ, já několikrát za měsíc a mimo "město" jich potkáš opravdu jako šafránu, kdežto na těch okruzích a v centrech jich lítá nespočetně. Navíc nexus je z hlediska uživatelského poměrně sportovně naladěn, jednobuch, což na nějaký velký vejlety moc není. T-max, velkej burgman apod to je jiná. Že něco nefunguje na 2V absolutně neznamená, že to nebude chodit na jednobuchu.....
"že by místo motoru se to mělo vždycky poměřovat s originálem výfuku" tomu nerozumím, asi nejsem odborník na češtinu
"že by místo motoru se to mělo vždycky poměřovat s originálem výfuku" tomu nerozumím, asi nejsem odborník na češtinu

neznamyScooterD> Tak v mojim příspěvku nemusí být ani půl slova o půllitru,protože je o něm celé vlákno ,máš to tam hned nahoře v oranžové - Gilera Nexus 500
Je fakt že evropské metropole moc nenavštěvuju ale nějaký podobný stroj vlastním,najel jsem s ním za posledních 9 let 120 tisíc kilometrů a ani jednou jsem v metropoli nebyl
Ale vlastně byl ale v naší ne,v Bratislavě a ve Vídni
A že jednobuch na moc velký výlety není,to si děláš prdel,ne,já bych ti předved ty denní trasy mezi 300-600km
Že nejsi odborník na češtinu vidím,věta se vždy začíná velkým písmenem ,což ti dělá problém
Já nevím jak ty,ale kdybych si já měnil výfuk za jiný,tak pro oko a zvuk určitě ne a taky určitě ne proto,aby mi náhodou neklesnul výkon oproti originálu.Na motor ti seru,parametry výkonu bych si zvětšil výměnou variátoru a vím bezpečně že by to jelo líp i s originálním laufem




Že nejsi odborník na češtinu vidím,věta se vždy začíná velkým písmenem ,což ti dělá problém


Tak když je zadarmo,tak to není až tak hrozné
Test.
Edit https://moto-station.com/scooter-station/actu/quid-des-pots-pour-t-max-et-des-galets/
Naposledy editováno 25.02.2023 00:00:04

Edit https://moto-station.com/scooter-station/actu/quid-des-pots-pour-t-max-et-des-galets/
Naposledy editováno 25.02.2023 00:00:04
1 reakcí na tento příspěvek Laďák Gilera Nexus
Zdravím, taky poprosim o radu,mam nexuse 2009 tedy model s lambdou. Na moto je homologovany ladeny vyfuk, svody puvodni, moto startuje ok ale otacky nedrži, motor zdechne, zpet nastartovat jde v pohode.
Pokud jede a date vice plynu vyskočí zavada motoru a a skutr nema akceleraci. Po precteni diagnostikou to hlasilo chybi lambdy, vymenil jsem tedy za novou, zmena neprobehla, predpokladam tedy ze by se chyba mela vymazat automaticky po ujeti cca 30 km. Nemel jste nekdo podobny problem? Nebo nasmerovat nekoho v okoli Brna treba na opravu?,eiky moc za reakce.
Pokud jede a date vice plynu vyskočí zavada motoru a a skutr nema akceleraci. Po precteni diagnostikou to hlasilo chybi lambdy, vymenil jsem tedy za novou, zmena neprobehla, predpokladam tedy ze by se chyba mela vymazat automaticky po ujeti cca 30 km. Nemel jste nekdo podobny problem? Nebo nasmerovat nekoho v okoli Brna treba na opravu?,eiky moc za reakce.
Comand> Když píšeš sem, tak jeden místní by nejspíš věděl:
https://www.motorkar...=prispevky&scr=0
https://www.motorkar...=prispevky&scr=0
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
nexus nejede Gilera Nexus 500 | volnas | 9 | 15.5.2022 v 07:57 X-tra-X |
Topeni u Gilera nexus Gilera Nexus 500, Gilera Nexus 250, Gilera Nexus 300... | Bouska | 3 | 21.10.2021 v 15:26 neznamyScooterD |
Gilera Nexus 500 jak vymenit zadni ... Gilera Nexus 500 | Kubanec2 | 6 | 15.6.2021 v 15:08 silko22 |
cukání motoru Gilera Nexus 500 | Kubanec2 | 1 | 15.6.2021 v 15:06 silko22 |
Gilera Nexus 500 padove cidlo Gilera Nexus 500 | lokomotivvaa | 1 | 11.5.2021 v 20:05 keto |