1 reakcí na tento příspěvek co je to za motorku?
A kdo rika ze za tydle prachy se da udelat fungujici motorka, tak ja zase rikam, ze nezkusil nikdy nic udelat !
Dvakrát spadnul, protože motorka nefungovala, jak měla. Reklamací řešil nepočítaně. V první sezóně to víc stálo než jezdilo - než to prodejce za Číňany aspoň trochu dodělal. Po dvou sezónách motorka totálně na odpis. Rozpadá se to za jízdy. Polovina šroubů už nemá závity - bo je to z kvalitních materiálů.
Dal za to tuším 20 tis. Dneska to je neprodejný. Kdyby koupil ojetýho Japonce (jedná se o 50ccm skůtr - takže by za těch 20 asi i šel koupit), tak bude jednak mnohem spolehlivější a druhak ho dneska prakticky za stejný peníze prodá.
Co na to říct? Dobrej kup
1 reakcí na tento příspěvek co je to za motorku?
Já už hodně dlouho zastávám nároz: "Čínská hračka = radost na jedno odpoledne"! Motorka ale není autíčko na setrvačník za 12,50,-Kč.
BigF píše:
Já už hodně dlouho zastávám nároz: "Čínská hračka = radost na jedno odpoledne"! Motorka ale není autíčko na setrvačník za 12,50,-Kč.
Souhlas, po tom co sem si koupil na aukru dotykovej mobil na 2 simky, kterej místo z Opavy přišel z Polska, návod jen čínskej a vše jen čínsky, made in china. Naštěstí bylo menu v AJ, jinak nevim co bych dělal ... sice pravda, stál 2000kč, ale nešlo z něj ani volat ... furt se vypínal, blbnul, display fungoval z poloviny, nehledě na 5MPix foťák, kterej předčila i moje 1 Mpix webová kamera v notebooku jedním slovem katastrofa. Tak sem chtěl vrátit prachy, strašnej problém. Musel sem telefon poslat do polska asi za 250kč balíček a po 2 měsících mi dorazily prachy na účet ... no hrozný ... ale prostě telefon vlastně nefungoval, když sem volal v půlce se vypnul, nebo furt zamrzal, reprák chrčel už z fabriky ... byla to prostě čínská mr*ka ... a stejně bych to viděl z takovouhle motorkou ... nehledě na to že ta palubka vypadá jak na nějaký hondě ale v roce 1980 ... kámoš měl V.D.O. takovejch choper 125ccm ... víc stál v servise, furt něco odpadávalo. Koupil za 50 000,- a po 3 letech a asi 8000km byl rád že se toho za 20 zbavil
1 reakcí na tento příspěvek co je to za motorku?
kawapavel píše: a motorky bych se nebál povyměníš pár šroubů dáš pár atomovejch svárů a jezdíš
Přesně o tom to je. Místo toho, abych měnil zase pár dalších šroubů, jdu si na motorce, která není z Číny zajezdit.
Navíc je průser, když zjistíš někde daleko od domova, že musíš zase SVAŘOVAT nebo MĚNIT ŠROUBY !!!!!! Musí to být nas oprcání !!!!!!!
Oni se mají věci tak, že když se posere něco na Hondě, tak je kupa keců, jak dostává moto zabrat a že se to může stát. Když se to podělá na Yuki, hned je to Mrdka, od které se nic jinýho čekat nedalo, protože ji dělal Číňan. Že se v Číně dělá už i Škodovka, neřeší nikdo.
Závěrem bych ti doporučil, kup si 2 roky starou Yuki TR. Je to dost prověřenej model,( Kdo je zná, ten ti potvrdí, že se fakt povedli) díly a servis bez problémů, koupíš za 20k a za dva roky ještě za 10 nebo 15 prodáš! Koupíš li motorku výše uvedenou, servis bůh ví kde a jakej, díly taky budeš shánět všemožně, dáš za ní 30k a za dva roky už jí neprodáš ani za 10, protože bude v bůhví jakém stavu a je to značka kterou nikdo nezná a protože nebudeš moct sehnat díly, bude ve zuboženém stavu.
1 reakcí na tento příspěvek co je to za motorku?
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) co je to za motorku?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) co je to za motorku?
kawasaki-man píše: nechapu proč to odsuzuješ když si to ani nikdy nevidel...Nevíš ani co je to za značku a jen proto ze je to levny to nemusí byt šrot.Neví někdo co je to za značku?
Zkusenosti jen zkusenosti .... spatny zkusenosti ...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) co je to za motorku?
Taky jsem byl po špatných zkušenostech se stroji (skůtry, 4kolky) od Shynerai a VDO, takový antičínský zabedněnec a jako většina zdejších pi....troubů jsem si řekl už nikdy.
Jak se ale říká, nikdy neříkej nikdy, takže když jsem potom hledal něco levnýho na blbnutí a ježdění do práce, něco si "o tom" zjistil a hlavně potom vyzkoušel, názor jsem změnil.
Je docela zajímavý, že když se v inzerci objeví TR nebo Cross, tak jsou ty motorky dost často hodně rychle pryč. Proč asi?
Refrigat píše: chiro2> ale ne já chtěl prostě říct, že WRko je přece jen už nějakej stroj tím moje myšlenka vyplývala z toho, že je to podobný Yamaze ale neni to Yamaha takže je to buď nechutně okopírovaný nebo je to moc velká náhoda, že si sou taky podobný. Ale tak každej má jinej vkus já bych si to teda nekoupil.
A můžeš mi konkrétně vysvětlit, v čem je to té Yamaze podobný? Já teda nevidím podobnost ani v nejmenším. A jestli soudě podle přední masky, tak takovou ti v Polisportu naserou plnej pytel! Jinak ani plasty, ani rám, prostě nikde tu podobnost nevidím...
1 reakcí na tento příspěvek co je to za motorku?
1 reakcí na tento příspěvek co je to za motorku?
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) co je to za motorku?
Vojta150ETZ píše: precizně udělaná tak z dálky a na obrázku
Asi jako ta tvoje ČZ zbastlená sprejem za 80 korun
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) co je to za motorku?
btw: co to má společného s ČZtou z roku 86 ???? ... teď bych radil používat mozek...
Měnit díly na číně z 50% ? Střeva v předních vidlích, z KX 125, zadní centrál z DR 350, plovoucí kotouč z Ktm 125, Řidítka FLY Racing, vykuchnout KAT, Ložiska do kol SKF, Natryskovat karbec, Kvalitní podložky pod ventily, Do kol dát Haltry, Menší rozetu, Kryt pod motor a bastry. Příjde ti to jako půl motorky? Mě teda rozhodně né. Celková suma je na 25000kč a ženská má motorku jak víno, kterou nechce vyměnit ani za nic. Ano, DTčko byla taky volba, ale to jsem zavrhnul, protože podmínky a terén kde jezdíme, pro DT fakt nejsou. Potřebuje spodek a ten 2T ve 125ccm prostě nemá. Kluci jich tu pár měli a už tu nejezdí ani jedna, protože to je tak na mrdání po loukách (tím nic proti DT) Když se potřebuješ rozjet z metru proti 500m dlouhýmu výjezdu do kterýho se sotva dá vylezt po 4, je 4T prostě zlatý. Takže zůstalao na výběr mezi CR 230F nebo Čínou a z finančních důvodů byla volba jasná a motorka splňuje na 100% to , co splňovat má. Jiný stroj ve 4T s těmito parametry (výkon, váha, výška , startér) mne prostě nenapadá.
Edit: Škoda že jsi z daleka! Docela rád bych viděl, jak to ženušce s Čínou natřeš na tom DTčku
Naposledy editováno 16.09.2012 08:39:07
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) co je to za motorku?
chiro2 píše: Chlapci chlapci. Nevím kolik let jezdíte a kolik motorek Vám prošlo pod rukama, ale měli by jste si uvědomit, že zatracovat něco, co jste ani neviděli je blbost. Já koupil ženušce tu Čínu za 18k a po pár úpravách má za 25 tisíc motorku se startérem, která narozdíl od 130ti kilovýho MASTODONTU jako je xr 125 jede, má startér, váží 105 kg a se spousty klukama u nás si vytírá p*del! Chce to jen šikovný ruce a zapnout mozek. A to už při nákupu. Ona totiž není čína jako čína.
Souhlasím, ale přesně o to u číny jde, většina lidí totiž chce jezdit namísto toho aby si polovinu stroje dodělávala na koleni.... a to že kdyby jsi mladý nechal tu motku v základu tak si s tím moc p...í nevytře, o tom asi není sporu . Takže kdo chce částečnou stavebnici a rád řeší tech záhady, necht jde jde do číny. Na tohmle jeden čas byli i živi z V.D.O. - dotahli levný mašiny, dali je trochu na cajk a prodali.