1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) K1300 nebo GSX1400 ?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) K1300 nebo GSX1400 ?
Naposledy editováno 18.09.2012 21:32:57
no z tovarny to vyjelo na bridgestonech, tak jsem značku nechtěl měnit.. volal jsem do bridgestone a tam mi doporiučili BT23.. gumy se chovaji opravdu v pohodě.. nevím co máš v rovině ostřejší jízda, ale pokud jedu zatáčky na 100-150, trocvhu mi to vynáší, ale to se píše o konstrukci motorky, nepřičítám to gumám, na rovince jsem za to bral max tak 230/240 a v poho. opět drobné chvění okolo 180, ale to holt ten trubkovej rám.. budu příští rok kupovat gumy a půjdu do těch stejných. mám to v rovině cestovní motorka, která umí hoodně zabrat, když chceš :).. na sportku BMW ale dám spíše sportovní jednosměsovky, i když jsou za chvíli odmazaný.. v
VladCZ76 píše: Ahoj, já bych ještě doplnil nekolik drobností, bp jak jsem již psal, obě mašiny mám a trochu i najetý.. ad 1 peníze: myslím, si, že BMW má kromě výrazně vyšších pořizovacích nákladů ještě další náklady oproti GSX: 1) motorku za 300+ je asi docela dobre alespoň na sezonu pojistit proti kradeži bouraččce apod-..GSXko je tak okolo 100, to už se dá risknout; za pojistku počítej alespoň 10+; dále pokud to máš jako sportovního naháče, budeš asi kupovazt sportovní gumy a to se prohneš.. sportka vzadu vydrží tak 4-5000KM, dvousložková cestovní sportka co mam na GSX klidně 8-9000KM (střed je z pevnější gumy)a poslední věc je taky spotřeba (bmw je ca 6-8), pod 6 to v podststě nejde jet, GSXxo je hodnější když se jede pomaleji (4-8L/100km). ceny servisu asi nebudu ani zminovat. takže to není jen o pořizovačce; ještě jeden drobný komentář na teoreticky správnou úvahu, ale prakticky nesprávnou Honzy GSX: já jsem prostým pozorováním zjistil, že na bawu jedu vždy minimálně o 20-50kmh rychleji než na gsx, aniž bych chtěl; jezdím intuitivně, ne moc podle tachometru, ale když na něj kouknu, jedu prostě ve stej ných místech jinak.. čili to bmw lépe padá do zatáček a je silnější a stabilnější vs. gsx je přecejen trubkáč, takže je ve vyššéích rychlostech méně stabilní, a ze zatáčky mě párkrát docela tahal ven do příkopa - proste se mu nechce tak lehnout.. tak asi tak. přesto bych ti jako první motorku doporučil gsxko, i kdybys neměl žádný finanční omezení na nákup, ani na servis..; GSX u mí jet jako Simson, když chceš.. podle me to není moc silný pro začátečníka. jen je to dospělá motorka pro dospělého chlapa, ne pro kluka.. vlad
tim jsi odpovedel na moji puvodni otazku, zda-li bych ufinancoval provoz bmw, a to asi nezvladl s ceskym platem. Kazdopadne mi tady ta diskuze hodne otevrela oci. No mam nato celou zimu, ale s myslenkou k1300 se loucim, ma to promne vic zaporu nez kladu co by mi to prineslo. Na to gsx se urcite zajedu podivat, jelikoz uz se neprodava tak uz asi tezko sezenu testovaci jizdu. S myslenkou toho 6tikila se moc nestotoznuji, to my spis vice prijde rozumne cbf1000 jak tu nekdo zminil, je snadno ovladatelna, mela by ABS, da se nani jezdit ve dvou a neni to zadna raketa do zacatku, byla by vtuto chvili asi nejlepsim kompromisem...2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) K1300 nebo GSX1400 ?
VladCZ76 píše: jo je to tak pánové.. bridgestone BT23 mam na gsx mám už přes 7500km a ještě se ji nechce - má dost vzorku na další 1-2. sportku continental sportatack na BMW jsem za 4,500 odgumoval. na draty nejezdim, vyhazuju, když není ok dle předpisů.. spotřeba ano - těch 4-5 je jen když jedu v partě s TDMkem, a YBR 125.. bmw ale ani v teto parte nejde pod 6. v
Je to o rukách...když zatáhneš zmizí - mam taky BT 023 - jezdím GT verzi protože se mi sjíždí dokulata narozdíl od klasiky ketrá mi dělá 3 placky. Za 6tis je v kopru (celá, nejsem přípravna gum na okruh). Prostě brzda a akcelerace , krouták a váha - je to tak, taham tak platím.
dareckov píše: Tak já musím říct, že si občas můžu sjet na gsx 1400. Je to rychlá motorka, ale nechápu co je na ní těžkého k uřízení?
Když to chci klopit a neumím to, tak položím každou motorku. Prostě to jede a brzdí a nechápu co stím má společného to, že je to začatečník. Když nechce tak prostě točit heftem rychle nebude. A jestli chce, tak to je jeho věc a asi ví co se může stát a to se o5 může stát na každé kubatůře. Navíc to není zas tak rychlá motorka
...nic ve zlém, ale to auto pro tebe bude asi fakt rozumnější volba
...zkus si někde trenažér nárazu ve 30 km-h, pak odmysli bezpečnostní pásy a naopak přidej k té třicítce dalších 100 km-h abyses dostal na pohodovou cestovní rychlost GSX
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) K1300 nebo GSX1400 ?
FishX3 píše: Je to o rukách...když zatáhneš zmizí - mam taky BT 023 - jezdím GT verzi protože se mi sjíždí dokulata narozdíl od klasiky ketrá mi dělá 3 placky. Za 6tis je v kopru (celá, nejsem přípravna gum na okruh). Prostě brzda a akcelerace , krouták a váha - je to tak, taham tak platím.
Jak se ti líbí chování na mokru a v chladu??? Já jsem z BT023GT celkem otrávenej(zatáhnutí na 3R kolem 15C + lehka venkovni vlhkost = dlouhej drift). Jediná výhoda, že předek nepřehání informace o povrchu = komfort. Příště bude opět Metzelerka, podstatně jistější guma, pro mé účely.
Sry za off topic autorovi.
re.negade píše: Jak se ti líbí chování na mokru a v chladu??? Já jsem z BT023GT celkem otrávenej(zatáhnutí na 3R kolem 15C + lehka venkovni vlhkost = dlouhej drift). Jediná výhoda, že předek nepřehání informace o povrchu = komfort. Příště bude opět Metzelerka, podstatně jistější guma, pro mé účely.
Sry za off topic autorovi.
MNo driftuju skoro všade :) , ale nemam problem s uklouznitím v náklonu - možná bych i vyzkoušel něco jiného, ale tak nějak jsem nevytipoval nic tvrdšího jako jsou tyhle GTčka (stavbou ne směsí) a Roadsmarty ssem taky sjížděl stejně blbě na 3 plochy.
Na suchu se to chová v pohodě , tam nemam problem, mokro přeci jen jezdím citelně opatrněji tak teď si nejsem uplně jist zda jsem a mokru oproti tobě sráč, nebo zda jinak jedu. Další věc je samo podvozek.... tvrdím že CB má lepší než GSX nebo XJR a zas Kawa ZRX má citelně lepší než CB. (srovnávám podle mne jasné konkurenty)
V porovnání s Continentalem co jsem fungláč dostal k motce (vim že bez modelu je to informace k h...) je BT jak přibitá - tam se nedal na mokru pomalu přidat plyn...teď to sice občas utrhnu, ale žádná trága - holt to má motor
Možná napíšu víc za týden, jedu týden lítat kolem livigna a to by bylo aby mi týden nepršelo...
Kterou metzelerku bereš?
Naposledy editováno 19.09.2012 11:29:02
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) K1300 nebo GSX1400 ?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) K1300 nebo GSX1400 ?
VladCZ76 píše: FishX3> ad 'nejsem přípravna gum na okruh' - to znamená, že gumy jezdíš na krev i bez vzorku? vlastně mě to docela zajímá, i když se mámj rád a gumu prostě pod 1,5mm vyhazuju, protože na mokru se bojím.. diky za zkušenosti. v
to znamena že neomelu střed a neměním - ře ta guma je ojetá poctivě po celém profilu - jinak měním když vykoukne plátno... snažím se dřív než je železo
Jinak nasuchu vcelku ostřeji, na mokru podle aktuálního stavu koulí od uplného sráče po hovado :)
Naposledy editováno 19.09.2012 16:11:19
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) K1300 nebo GSX1400 ?
jako správnej turista a tužkař dávám 10b. akorát tak přístup...
Naposledy editováno 19.09.2012 20:59:13
1 reakcí na tento příspěvek K1300 nebo GSX1400 ?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) K1300 nebo GSX1400 ?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) K1300 nebo GSX1400 ?
VladCZ76 píše: hele a proč to sjíždíš až na plátno? kvůli nákladům, nebo že je to nějaký černý pás v motorce jet na hadru? mně to přijde jako totální riziko... proto mě to téma vlastně celé i zaujalo... pokud dračím na motorce za 3 kila, tak šetřit kvůli pár kilometrům na staré gumě a riskovat že mi to bouchne, nebo lehnu a oprava bude stát kilo je úplná kokotina.. takže mi jen zbývá, že je to nějaký kult, nebo machrovinka, o které nevím, tak si říkám, jestli o něco nepřicházím ? :) myšleno celé zcela vážně.. dik, v
treba proto že mam jednu motku a než se rozkoukám, kouká plátno :) - prostě to tak vychází a pokud jsi pár gum sjel tak víš, že je to jak lavina...nicnicnic a bum je to na hadru - kašlu na vzorek - ten mne netrapi, popravdě nad gumou se zamýšlím jen před dovolenou jinak jezdim a když je hotovo shanim novou... a jezdim zatim dal ... občas dojedu co jsem před dovolenkou přezul. za sezonu udělám 2-4 gumy
TA guma nema proč bouchnout - ještě tam je mraky masa - bubrák tvrdí že tam jsou dokonce 2 vrstvy drátů... já viděl jen jednu a na tom se mi jezdit už moc nechtělo. Spíš pak mám obavy (ty poslední km) z proražení nějakým kamenem. Bouchat to dozajista nebude - no a znam lidi podobny bubrakovi kterří by si snad tu mou byly ochotni ještě obout. Pro mne je měrka když se začne ve středu bortit, to je k plátnu cca 100km ostřejší jízdy a na dráty dalších 300 ...hrubým odhadem, nikdy jsem to neměřil.no a 400km jsou dva dny s nic moc počasím
Naposledy editováno 19.09.2012 21:17:10
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) K1300 nebo GSX1400 ?
PS: pokud jsi z roudnice a obcas nemás s kým o víkendu vyjet, mohu se připojit, jsem tam za pár minut po dalnici; pak můžeme prodiskutovat leccos.. v
VladCZ76 píše: FishX3> 'tak to ale jinde jsme, to je jiná vesnice :)' jak říká klasik.. já jedu jednu cestovní gumu za sezonu az dve a jednu sportku za sezonu.. tak to chapu.. ty jsi proti mě úplný drtič kilometrů :) no lavina to tedy je.. zejména, pokud ke konci jedu ostřeji.. to je najednou úplné plný otřepů jak z fotek motogp, a guma je v hajzlu.. to je pravda... ale říkám si, že ty moje gumy, co mají ješztě rozhodně okolo 1,6 ještě nějakýmu drsnákovi v klidu prodám :) za pár kilo :) jasný, jezdíme každý hodně jinak a jinak kilometry, diky, vlad
PS: pokud jsi z roudnice a obcas nemás s kým o víkendu vyjet, mohu se připojit, jsem tam za pár minut po dalnici; pak můžeme prodiskutovat leccos.. v
Zadnej problem, od vas se uz nejaky cas snazime potkat s VeFeRakem...nejak nezvladame, treba to zvladme spolu drive - - mrkni semky www.dirtyfrogs.cz (vpravo nahore "DIRTYFORUM" klikni a regni se - tam resime vsemozny akcicky) ... do PM ti hodim kontakt na mne
1 reakcí na tento příspěvek K1300 nebo GSX1400 ?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) K1300 nebo GSX1400 ?
re.negade píše: VladCZ76 - teď koukám, GSX + K13 řekl bych, že si na to vyzrál...
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) K1300 nebo GSX1400 ?
FishX3 píše: Njn "Levná" oběť ...i když v tomhle případě moc ne
Je vidět, že tenhle setup napadá víc lidí..a když se poštěstí mít v prasátku a místo v garáži, potom to udělám stejně. XJR jako stálej základ + točit různý naháče na rok dva k tomu. Nepřekvapivě by to byly samý "jiný" kousky...K13, Speed, Tuono, Streetfighter, Multistrada, Dorsoduro, Griso a jako lehkej univerzál ještě GS800. K13 je pořád v hledáčku jako první v pořadí, udvidíme co na to strýček kapitalismus...:))) Další kapitola, je potom retro ala W800, Bonneville nebo modernější roadster od BMW + nějakej cafáč ala Wrenchmonkeys.
Ráno pak otevřeš dveře od garáže, rozpočítáš podle kalorií ve snídani na co sedneš...a tramtadadááá. protože levný koníčky jsou ty nejlepší...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) K1300 nebo GSX1400 ?
re.negade píše: Je vidět, že tenhle setup napadá víc lidí..a když se poštěstí mít v prasátku a místo v garáži, potom to udělám stejně. XJR jako stálej základ + točit různý naháče na rok dva k tomu. Nepřekvapivě by to byly samý "jiný" kousky...K13, Speed, Tuono, Streetfighter, Multistrada, Dorsoduro, Griso a jako lehkej univerzál ještě GS800. K13 je pořád v hledáčku jako první v pořadí, udvidíme co na to strýček kapitalismus...:))) Další kapitola, je potom retro ala W800, Bonneville nebo modernější roadster od BMW + nějakej cafáč ala Wrenchmonkeys.
Určitě zajímavej výběr motorek, kterej by se dal podepsat
Ještě bych do doladil nějakou Vespou na ranní dojetí si pro čerstvý rohlíky a noviny
Naposledy editováno 20.09.2012 16:04:29
2Vmoto píše: Určitě zajímavej výběr motorek, kterej by se dal podepsat
Ještě bych do doladil nějakou Vespou na ranní dojetí si pro čerstvý rohlíky a noviny
Skůtra ne...jako doplněk by to asi bylo hezký, ale nic mi to jízdně neříká.
Moods vs. Rockers.
Na pojížďky mám XT nebo by byl cafáč z SRka.
Myslím, že už se dost vzdalujeme předmětu vlákna, tak pohádkám konec.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) K1300 nebo GSX1400 ?
ahoj, ono to tak úplně není..ten rozdíl v technologii, jízdními vlastnostmi i výkonu mezi gsx a Kčkem je tak nebetyčný, že se ke GSXu ani moc nevracím.. neprodal jsem ho jen proto, že se mi mooooc líbí, mám ji moc rád a má najeto jen 12,000, takže skoro nová, i když roky už má.. navíc jsem ji půjčil ted na nějaký čas bráchovi.. ale když se na ní svezu, nostalgicky zavzpomínám a honem šupky, dupky na Kčko... :) čili dnes GSX nostalgie, ale Kčko je halt mladý maso :); mít dvě aktivní motorky tohoto kalibru je taky trohu risky, protože když si zvykneš s jakým fofrem můžeš předjet na K, tak pak můžeš špatně odhadnout vzdálenost při předjíždění na GSX, protože prostě tak neakceleruje a nepadá do zatáček, i když je to silák.. v
VladCZ76 píše: re.negade>
ahoj, ono to tak úplně není..ten rozdíl v technologii, jízdními vlastnostmi i výkonu mezi gsx a Kčkem je tak nebetyčný, že se ke GSXu ani moc nevracím.. neprodal jsem ho jen proto, že se mi mooooc líbí, mám ji moc rád a má najeto jen 12,000, takže skoro nová, i když roky už má.. navíc jsem ji půjčil ted na nějaký čas bráchovi.. ale když se na ní svezu, nostalgicky zavzpomínám a honem šupky, dupky na Kčko... :) čili dnes GSX nostalgie, ale Kčko je halt mladý maso :); mít dvě aktivní motorky tohoto kalibru je taky trohu risky, protože když si zvykneš s jakým fofrem můžeš předjet na K, tak pak můžeš špatně odhadnout vzdálenost při předjíždění na GSX, protože prostě tak neakceleruje a nepadá do zatáček, i když je to silák.. v
U střídání dvou motorek, je to vždycky o zvyk, člověk je naučenej hlavně na chování primárního stroje a pak se může malinko divit - stává se mi to, např. při brždění. Klasickej naháč je základ, dlouho vydrží, je nadčasovej oku hezkej a klidně může zůstat v garáži jako pevnej základ, moderní koncepce jsou zase lepší pro samotnou jízdu, ale není špatný to občas prostřídat, teď to tak dělám s tím co mám a vyhovuje mi to a když jsou peníze a místo, nic více motorkám pod střechou nebrání. :) Od Káčka mne zadržely finance a poruchovost K12, takže jsem vyčkal a uvidíme co bude příští rok, K13 nemá tak mizerné ohlasy na převodovky a kardany.:)
BMW som neskusal, ale bude to asi sportovejsie, zevraj tvrdsie sedadlo, ale ina generacia techniky (motor, pruzenie, elektronika), uplne nova oproti GSX.
BMW by som bral, ak by som chcel zostat v nahacoch a "modernizovat". Ale po GSX uz asi pojdem do nejakeho velkeho cestneho endura, teraz je v tom nekonecny vyber.
Zalezi, co od toho chces.
Naposledy editováno 21.09.2012 13:16:21
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
K 1300 R výměna spojky,převodovky BMW K 1300 R | Gorky86 | 10 | 26.9.2024 v 09:17 dewwil |
Únik paliva z palivové rychlospojky... BMW K 1300 R | mmks | 12 | 16.9.2024 v 15:53 crestik |
ukazatel zařazené rychlosti suzuki ... [1, 2] Suzuki GSX 1400 | Tatrman | 34 | 6.8.2024 v 17:01 Lajda |
Přípravek na utěsnění chladiče BMW K 1300 R | Jásám | 8 | 28.6.2024 v 20:17 context |
BMW K1300R - tecie zadny tlmic BMW K 1300 R | yurij | 3 | 17.3.2024 v 15:13 yurij |