
Zvažuji koupi enďůra, a tyto dva kousky mám v mérku

které??

2 reakcí na tento příspěvek V-Strom 1000 v.s Caponord 1000
3 reakcí na tento příspěvek V-Strom 1000 v.s Caponord 1000

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) V-Strom 1000 v.s Caponord 1000
valibuk píše: ve skutečnosti je to trochu lepší ale o moc ne,je to taková anglická okurka je to ale fakt veliký,větší než gs a motor uplně super
mám podobně dobře vyvinutou figuru jako ty a je mi to akorát,což třeba storm rozhodně není a ošklivej je taky
to je jak házet perly sviním, komu se líbí strom nikdy nedocení kvality tigra(bez urážky)

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) V-Strom 1000 v.s Caponord 1000
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) V-Strom 1000 v.s Caponord 1000
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) V-Strom 1000 v.s Caponord 1000
1 reakcí na tento příspěvek V-Strom 1000 v.s Caponord 1000
1 reakcí na tento příspěvek V-Strom 1000 v.s Caponord 1000
Za sebe jednoznačně doporučuju Caponorda a dáš na něj toho Garmina.
Dvě napůl funkční věci by mohli tvořit jeden funkční celek

Co ty na to?

Naposledy editováno 20.09.2012 22:59:05
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) V-Strom 1000 v.s Caponord 1000
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) V-Strom 1000 v.s Caponord 1000
karf píše: V čem je vlastně ten Caponord lepší? Líp jede, líp se ovládá, je pohodlnější? je spolehlivější? nebo jsem to tu přehlídnul?



kola: drátěná Caponord, hliníkáče DLko (asi nemusím vysvětlovat co na cestovní enduro je lepší a vkusnější)
spojka: Capo - hydraulická s Antihopem kterej je luxusní záležitostí, DL - lanko - klasika
sedlo: Capo - dělené a extrémně opravdu extrémě pohodlné (spolujezdec i řidič) a strašně moc vydží, DL - vcelku, neříkám že není pohodlné ovšem ne tolik a je i tvrdší, ale na Capoušovo dělené rozhodně nemá, navíc v případě potřeby je možné zadní sedlo sundat a vozit tam na té zamykací schránce třeba televizi (bez legrace) - prostě je to domyšlené
pérování a zdvihy: Capo má vyšší zdvihy pérování asi o 3 cm a je celkově vyšší - endurovější, ovšem sedlo je oproti stromu o 2 cm níž nad terénem
aerodynamika - na capu se mi líbila jedna perfektní věc, že na tebe absolutně neprší (s ermaxem plexi) celkově aerodynamika (nádrž, plasty, palubka) je vymyšlená tak, aby sváděla veškerej vduch a déšť za spolujezdce a tak jakmile jedeš rychlostí nad 40km tak na tebe nekápne (jen na nohy od př. kola - vyřešit zástěrkou blatníku), v stroma jsem v dešti nejel, ale pochybuji že to tak má taky, protože tohle je opravdu strovnatelný snad jen s Goldwingem...
nádrž: CAPO 25L, DL 22L
motor: oba perfektní véčka - spokojenost, u DL je vyšší krouták, ale taky nižší max otáčky, maximálka DL 205km/h, Capo 220km/h, výkon na koně stejný stáda...
to jsou asi hlavní rozdíly, třeba někdo najde další, samozřejmě by se daly najít další, ale to už by se šlo do detailů - která se komu líbí víc je na každým, já si jen myslím a na tom si trvám je fakt, že pokud se bavím o cestovní ENDURU tak ta daná motorka by jako cest. enduro měla alespoň vypadat a základem jsou drátěná kola a podvozek - takto to aspoň vidím, čus
2 reakcí na tento příspěvek V-Strom 1000 v.s Caponord 1000
Naposledy editováno 21.09.2012 07:44:50
1 reakcí na tento příspěvek V-Strom 1000 v.s Caponord 1000

petr_guss> DL650 má spojku lankem, DL1000 má spojku hydraulickou. nemá antihop a na rozdíl od TL a SV nemá ani ten antiantihop - mechanickej zesilovač stlačení lamel při zatížení...ale ovládací síla je cca srovnatelná s Raptoří
origo plexi je samozřejmě tragický od 120ti výš (měřím 175), ale s MRA vario touring s deflektorem v prostřední poloze se to o dost zlepší a dá se jet s otevřeným plexi tak do 150-160ti. jel jsem zatím asi 3x v dešti a vždycky to byl slejvák. mokrý jsem měl jen boty, možná trochu kolena. jinak na 650ce jsou jakési průduchy mezi boční kapotou a nádrží, já je na litru nemám a taky je míň cítit proudění kolem pasu. Jo a litr má v základu plácačky na řidítkách a to docela rozměrný
budíková výbava u stromu je slušná (tacho a otáčkoměr, teploměr a palivoměr, celkový km a 2 nulovací km, hodiny), Caponord má asi navíc i "venkovní teplotu"?
Pérování mi u smrku celkem vyhovuje - na lepší silnici. Mam to dost natvrdo kvůli broušení stupaček


Co se týče dojezdu, tak jsem nejdýl psychicky vydržel 310km a v nádrži (jestli má fakt 22) zbylo kolem 2 litrů. tankuju ale vždycky s motorkou svisle (né na bočáku) takže se tam vleze trochu víc.
foky píše: Nejdriv si prosim zjisti jakou ma DL1000 spojku. Lanko fakt ne-e. Srovnavas velikost nadrzi - srovnal si i spotreby?
Není vyjímkou, že jsem se na Capu dostal i pod 5 litrů a to ve dvou a s kuframa. Ano při rozumný jízdě tak do 120 km/hod.

1 reakcí na tento příspěvek V-Strom 1000 v.s Caponord 1000
Jinak teda souhlasim - seděl jsem na Caponordovi a přišlo mi to překvapivě těžký a hnusný, ale proti gustu.
Naposledy editováno 21.09.2012 09:15:53
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) V-Strom 1000 v.s Caponord 1000
naprcccs píše: vydřží víc než hlinikáče?


1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) V-Strom 1000 v.s Caponord 1000
Není krásnej. Starej litrovej strom je co se týče plexi strašnej. Plexi dělá strašný turbulence a proto tak každej dává plexi kilometr vysoký, nebo různý deflektory. Bez toho ti po 100km hučí v hlavě jak v úlu.
Právě 650 má plexi předělaný, odskočený, aby nedělalo tolik turbulencí.
Jinak, když narazíš na pěkně udělanýho V-stroma, je to fakt pastva pro oči


Naposledy editováno 21.09.2012 12:37:57
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) V-Strom 1000 v.s Caponord 1000
seikos píše: Právě 650 má plexi předělaný, odskočený, aby nedělalo tolik turbulencí
Ono ani to nastavitelný plexi na 650ce (a litru od roku 2004) neni žádný terno

Sema píše: Taky mě to rozesmálo
nápodobně




Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
blinkry(smerovky) relé Suzuki DL 1000 V-Strom | I_fesi | 2 | Včera v 17:04 nevo7 |
držák kamery a telefonu Suzuki DL 1000 V-Strom, Suzuki DL 1050 V-Strom | jurakral | 1 | 22.4.2025 v 10:32 Dancer |
TDM 900 nebo V-Strom 1000 ??? [1, 2, 3] Yamaha TDM 900, Suzuki DL 1000 V-Strom | Reno_dl | 63 | 13.3.2025 v 18:40 Slávek-TDM |
Rozsvicující se kontrolka motoru Suzuki DL 1000 V-Strom | Mastik4 | 12 | 11.3.2025 v 07:40 dzudas |
Zimní moto Suzuki DL 1000 V-Strom | Davsa | 18 | 12.1.2025 v 14:12 dafikk |