prosím o rady a tipy od nejlépe majitelů této motorky. Kámoš se rozhodl po letech vrátit do mašiny a i když jsem ho přemlouval, nic jinýho než V2 nechce a ještě k tomu chce chrastit spojkou a prostě chce 996,rok 99, novější mašiny se nelíbí.. muj názor byl, že jsou i jiný V2(sp1-2 atd atd), ale on ne, musí to být Ducati a to tahle. prosím o Vaš zkušené názory, co se této motorky týče, co se na ni sere,jestli to žere i trávu kolem silnice, fámy o tom jak bude furt v servise.., vyjimečná cesta s jeho ženou :DD atd. ta v hledáčku je po prvním majitelovi a udajně super stavu.
děkujem
jeste pro autora vlakna rozdil mezi 996 a 998,osma je uplne jina motorka pod kapotou,jak uz nekdo tady psal motor testastretta do roku 05 stejny jako 999,ale uplne jina kabelaz a ecu,uz tu neni eprom jako u rady 748-996,musi se vymenit cela jednotka pokud nekdo meni vyfuky za "only for race" ja jsem na ni mel marving,ale termignoni jsou trochu jinde
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati 996 rok 1999...vs. jiný V2 ?
sejrac píše: A nema nahodou "japonskej" motor?
No jistě z SVpylot píše: t_freedom> Co maji moje zkusenosti spolecnyho s manii kolem ducati a s alergii na fraze jako "Kdyz ji milujes neni co resit" nebo "Kdo sedne na ducati uz nechce jinak"... Stejne tak jsem alergickej na "Dvouval v zatackach posere vsechny ctyrvalce" nebo "dvouvalec co taha odspoda"...
kámo,ale díky tvým tolika příspěvkům seš taky součástí ducati mánie
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati 996 rok 1999...vs. jiný V2 ?
t_freedom píše: pylot> svez se a pořádně se projeď. Pak uvidíš, když budeš objektivní. Já na líp fungujícím dvouválu nejel. Brzdy, tuhej rám, úzká stavba, rozložení hmotnosti, výbornej motor, nízká hmotnost... a charisma zvuku a projevu motoru smete všechny řadový vysavače...nevím co víc napsat. VTR, SV, TL(S/R) na to prostě nemaj už jen komponentama který italové např. na mým S4RS používaj(ne že bych je dokázal naplno využít) ...proto je Duckna dražší...proto je exkluzivnější...
Stačí ti to takhle bez "cliché" ?
taky je S4RS nova za trosku jiny prachy nez japonska konfekce, za ten cenovej rozdil toho japonce navesis podobnejma hejblatkama... ono k s4rs se blbe hleda konkurence z japonskych vod kdyz to japonci s V2 uz davno zabalili.. ve svy dobe ale bylo TL/VTR vykonejsi i lehci (TLS 187kg sucha) nez 916..mozna i 996...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati 996 rok 1999...vs. jiný V2 ?
assassin píše: taky je S4RS nova za trosku jiny prachy nez japonska konfekce, za ten cenovej rozdil toho japonce navesis podobnejma hejblatkama... ono k s4rs se blbe hleda konkurence z japonskych vod kdyz to japonci s V2 uz davno zabalili.. ve svy dobe ale bylo TL/VTR vykonejsi i lehci (TLS 187kg sucha) nez 916..mozna i 996...
Tak a o tom to je Srovnejte si rok 1998 a koukněte, který 2V byl nejsilnější...u Duc byli z toho špatní, že má Suzuki lepší motor Japonec Italy nasral, byl spokojenej a vrhnul se zas na řadu GSXR...bo 2V nejede
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati 996 rok 1999...vs. jiný V2 ?
dewwil píše: Tak a o tom to je Srovnejte si rok 1998 a koukněte, který 2V byl nejsilnější...u Duc byli z toho špatní, že má Suzuki lepší motor Japonec Italy nasral, byl spokojenej a vrhnul se zas na řadu GSXR...bo 2V nejede
to je pravda, proto jsem taky na tlr jezdil a mohu jen chválit. tlr je ale a bylo zbytečně nafouklý, design 996 je čistej jak miminko. jen to potřebny, štíhlý s letmáčem. i když je tlr krásný, se silnějším motorem, plně chápu ty co koupí 996 atd.
1 reakcí na tento příspěvek Ducati 996 rok 1999...vs. jiný V2 ?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati 996 rok 1999...vs. jiný V2 ?
kawazx10r píše: to je pravda, proto jsem taky na tlr jezdil a mohu jen chválit. tlr je ale a bylo zbytečně nafouklý, design 996 je čistej jak miminko. jen to potřebny, štíhlý s letmáčem. i když je tlr krásný, se silnějším motorem, plně chápu ty co koupí 996 atd.
jj,vlastně by italové z Duc měli Suzuki za TLR poděkovat, že jim ukázali jak má vypadat našláplej motor 2V a Taloši se snažili a dnes je Ducati jedničkou ve 2V...Vlastně je Japonci nakopli k větší produktivitě
dewwil píše: jj,vlastně by italové z Duc měli Suzuki za TLR poděkovat, že jim ukázali jak má vypadat našláplej motor 2V a Taloši se snažili a dnes je Ducati jedničkou ve 2V...Vlastně je Japonci nakopli k větší produktivitě
No na druhou stranu si priznejme ze moc konkurence nemaj tak asi neni uplne tezky bejt jednickou mezi 2V...1 reakcí na tento příspěvek Ducati 996 rok 1999...vs. jiný V2 ?
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati 996 rok 1999...vs. jiný V2 ?
pylot píše: Pro me to neni vysnena motorka. Uznavam schopnosti 1198, chapu streetfightera, chapu i ze prodavaj diavela i kdyz me se strasne nelibi a uznavam ze mulina muze bejt fajn stroj... Ale nechapu proc je kolem nich porad tolik kecu. Kdejaka jina znacka dela super motorky. Kazdej druhej kdo ma do prdele diru touzi po ducati... Nevim proc ale momentalne mi duc prijde jako nejtuctovejsi znacka.
Já tě uplně chápu, protože mně se takhle naprosto znechutila Honda. Ačkoliv dokážu uznat její kvality, tak prostě nemám rád ty řeči "jó honda je honda, to je držáááák" (o týden později vyjebaný regulátor dvou kamarádů!)
No prostě tě chápu.
A sorry za OT, nechcu tu vyvolat flame. :)
Naposledy editováno 25.09.2012 21:25:08
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati 996 rok 1999...vs. jiný V2 ?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati 996 rok 1999...vs. jiný V2 ?
zmulin píše: pylot> Je v tom rozdíl(z "plasťáků" sem jel teda na 848 i RSV novější model).Nic si nepučuj,nebo budeš měnit
No narovinu, menit nebudu bo na to nemam. A na reci ostatnich v tomhle moc nedam protoze nikdy nevim kdo placa hovna a kdo ne. Zrovna ta 848 by mohla bejt s RSV celkem srovnatelna, az na tu hmotnost... No jsem zvedavej jestli se na tom nekdy projedu...1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati 996 rok 1999...vs. jiný V2 ?
pylot píše: driverin> Tak je pravda ze moje soucasna antipatie taky vyjadruje ze ducati mi neni lhostejna. Mozna lepsi nez vetsina jinejch znacek ktery mi jsou naprosto lhostejny. Mrzi me ze nemaj vetsi konkurenci. Takhle zbejva jenom KTM a ta memu oku zatim taky prilis nelahodi. Pujcte mi nekdo tu 749 nebo 999 at vidim jestli v tom je nejakej rozdil.
Nic si nepůjčuj."KDO JEDNOU ZKUSÍ NECHCE JINAK
1 reakcí na tento příspěvek Ducati 996 rok 1999...vs. jiný V2 ?
já bych šel do RSV R (serie s OZ a ohlins podvozkem a nějakýma těma karbonovýma serepetičkama)
je to taková obyčejná motorka, ale ty komponenty ji povyšují o kus dál
na 996 jsem si ce nejel. je to nádherná mtoorka, ale kdybych ji měl, bylo by mi blbé na ní normálně jezdit. je to spíš na takové to nedělní vytáhnutí.
ta RSV R je prostě taková modelka, která i uvaří a opere a ještě k tomu je dračice v posteli
996 bych přirovnal k fiflence, se ketrou je to v posletli rodeo, ale pak ji ještě musíš vzít do butiku, na nehty a nakonec jí zaplatíš véču v luxusní restauraci
jinak o ducati 996 má hodně info Ducatista
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati 996 rok 1999...vs. jiný V2 ?
ale mít na to, tak jdu stejně do ducati ač je to papírově víceméně totéž, v realitě je to rozdíl asi jako mezi jablkem a betonovou tvárnicí...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati 996 rok 1999...vs. jiný V2 ?
pokud vyloženě chce 996, ať ji koupí, myslím si, že když je něco kupované srdcem, dá se odpustit hodně much
jinak moje favoritka by bylo erko 2003 ve žluté 1x akrapovič a moře karbonu
1 reakcí na tento příspěvek Ducati 996 rok 1999...vs. jiný V2 ?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati 996 rok 1999...vs. jiný V2 ?
Kubát píše: FiZzeR> neříkám, že je zrovna rsv nejkrásnější motorka. to právě ta 996 jsou nádherné motorky s uhlazeným designem, ale asi bych to nechtěl. stačí se mrknout na apriliaforum na ty vyvoněné erka a srdíčko mi poskočí. ale je to názor od názoru samozřejmě.
pokud vyloženě chce 996, ať ji koupí, myslím si, že když je něco kupované srdcem, dá se odpustit hodně much
jinak moje favoritka by bylo erko 2003 ve žluté 1x akrapovič a moře karbonu
však já se nehádám, mě se taky líbí 996
anebo erko jak říkáš, ale ne ve žlutý
FiZzeR píše: AdosR> máš link? (sázím na RSV )
Ne nemám. To ještě někdě na netu najít bude už nereálný. Ale jo vyhrála tam Rsv s nejmenším opotřebením. Jako že německej motor rotax. Asi kvalitka. Ten test rsv čka solo po 50 tis se dá najít ale těchto 3 mašin asi už ne. Ted už nevím jesti mě neříkal že to viděl v německým časáku nebo na netu.
edit: ale je mi jasné, že ten o kom je tu řeč na nějaké testy dávat nebude
Naposledy editováno 26.09.2012 18:14:44
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati 996 rok 1999...vs. jiný V2 ?
AdosR píše: Ducati 996
Ducati 998
Za kult se hold platí.
nádherné stroje to jsou. musí uznat, že to má daleko větší charisma než veškerá japonská konfekce dohromady, i kdyby měli jap. V4 litry milion koní.
Naposledy editováno 26.09.2012 19:22:06
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Ducati 996 - třídění pístů Ducati 996, Ducati Monster S4R | honzabiker | 21 | 26.8.2021 v 11:40 honzabiker |
Mužete poradit Ducati 996 | triumphmajkl | 9 | 8.4.2020 v 09:18 t_freedom |
Ducati 996 - zahlcovanie motora a "... Ducati 996 | prodrive | 0 | 30.6.2019 v 10:18 prodrive |
Ducati 996 výrobný štítok Ducati 996 | prodrive | 16 | 4.8.2018 v 17:27 t_freedom |
Tuning Vašich Ducatek [1 ... 27, 28] Ducati 848, Ducati Monster S4R, Ducati 998, Ducati 9... | ducatista | 838 | 19.2.2018 v 08:34 Londoner |