Téma: Volkswagen Passat 2008-2011 TDi
 
24.9.2012 v 15:39
Zdravim,potreboval bych par recenzi na tohle auticko....dekuji za uzitecne info...
Předchozí
1 2
Následující

1 reakcí na tento příspěvek Volkswagen Passat 2008-2011 TDi

24.9.2012 v 15:41 | Nahoru | #1
kdybys chtěl, tak brácha prodává, kombik, černý, myslí že 08, nebo 09.. najeto 150, první majitel v čr, měl to jako služebák, takže jen dálky a pravidelný servis.. , chce za to myslím 200

1 reakcí na tento příspěvek Volkswagen Passat 2008-2011 TDi

24.9.2012 v 16:04 | Nahoru | #2
1,9 super
2,0 pd nebrat
2,0 cr dobrý (ale radši vynechat první měsíce výroby)

u dvoulitrů lepší 140 než 170 k

(reakce na) Volkswagen Passat 2008-2011 TDi

24.9.2012 v 16:34 | Nahoru | #3
naprcccs> Chci sedana....skoda.

(reakce na) Volkswagen Passat 2008-2011 TDi

24.9.2012 v 16:38 | Nahoru | #4
mariano> vzhledem k tomu ze chci auto max tri roky stare tak je problem v tom ze 1.9 se nedelaji vsechno jsou to uz 2.0.Nevim jak tyto rocniky ale u dvoulitru se hodne odchazelo vstrikovani ne?
Jestli se v tom malicko vyznas klidne se i vic rozepis...ty zkratky pd a cr ani nevim co znamenaji

Volkswagen Passat 2008-2011 TDi

24.9.2012 v 16:55 | Nahoru | #5
PD - pumpe duse
CR - common rail
de vlastne o zpusob tlaceni nafty do motoru

2 reakcí na tento příspěvek Volkswagen Passat 2008-2011 TDi

24.9.2012 v 20:12 | Nahoru | #6
Jednovačkový 2,0 TDI PD je v pohodě. Takže nechápu hlášku PD nebrat.
2,0 TDi CR (netýká se verze 125 kW) 2009 - 2011 má problémy s netěsným palivovým vedením z přepadu od CR vstřikovačů (vadné těsnící gumičky a samotné hadičky). Problém dosud nebyl zcela vyřešen. Pouze modifikované těsnící kroužky. Doporučuji důkladnou kontrolu těsnosti před koupí i během samotného provozu.
Tak trochu problém s filtrem pevných částic a snímačem rozdílového tlaku. Velmi nedoporučuji používat tyhle motory výhradně v městském provozu a na krátké trasy. Jsou s tím problémy u všech aut.
Jinak tenhle Passat občas povrzává na nerovnostech (podvozek i interiér). Těžko řešitelné. Někdy neřešitelné. Koroze okolo rámu dveří a pantů dveří je taky celkem častá. Jinak drobnosti.
Doporučuji vybrat vůz s úplnou servisní historií v autorizovaném servisu. Některé nedostatky již možná byly odstraněny v rámci záruky. Jinak každý auto má své mouchy a na každým najdeš nějaký nedodělek. Od toho je pak záruka na jejich odstranění.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Volkswagen Passat 2008-2011 TDi

25.9.2012 v 03:13 | Nahoru | #7
Poggy> Tak ze asi nejlepsi volba by bylo koupit verzi 2,0 TDi CR se 125kw?103kw nebrat?

Naposledy editováno 25.09.2012 03:48:24

(reakce na) Volkswagen Passat 2008-2011 TDi

25.9.2012 v 12:38 | Nahoru | #8

Poggy píše: Jednovačkový 2,0 TDI PD je v pohodě. Takže nechápu hlášku PD nebrat.



2,0tdi 140k...oproti 1,9tdi 105k spotřeba litr nahoru, nutnost filtru. většina motorů hlásila na diagnostice sporadické chyby, které nebylo jednoduché najít.

2,0cr spotřeba zase dolu, bohužel filtr už musel zůstat. na servis chodila auta 140k míň než 170k

Volkswagen Passat 2008-2011 TDi

25.9.2012 v 13:05 | Nahoru | #9
1,9 tdi se uz ale nedelaji ted uz jen 2,0tdi a to bud se 140 nebo 170k ne?

Volkswagen Passat 2008-2011 TDi

25.9.2012 v 15:17 | Nahoru | #10
proč nechce kombajna? vždyt to je o hodně praktičnější atd

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Volkswagen Passat 2008-2011 TDi

25.9.2012 v 16:58 | Nahoru | #11

JirkaCBR-fi píše: Poggy> Tak ze asi nejlepsi volba by bylo koupit verzi 2,0 TDi CR se 125kw?103kw nebrat?


Pokud je to auto servisovaný a únik byl zjištěn. Bude mít nové (menší) těsnící kroužky a pravděpodobně zkontrolované/vyměněné přepadové trubky na usazení hadice na plastovém kolínku. Pak už by to nemělo dělat. Ale úplně vyloučit nelze. 125kW je zcela jiný motor než 81/103kW. Spíš bych vzal ten.
Ale snímač rozdílového tlaku DPF a ostatní "zlobící" snímače ve výfuku jsou na všech motorech.

mariano píše: 2,0tdi 140k...oproti 1,9tdi 105k spotřeba litr nahoru, nutnost filtru. většina motorů hlásila na diagnostice sporadické chyby, které nebylo jednoduché najít.

2,0cr spotřeba zase dolu, bohužel filtr už musel zůstat. na servis chodila auta 140k míň než 170k


Neřekl bych. PD mi neřijde o tolik co popisuješ horší. Navíc většina PD motorů má najeto většinou více km než CR. Což je taky třeba brát v potaz.

2 reakcí na tento příspěvek Volkswagen Passat 2008-2011 TDi

25.9.2012 v 22:18 | Nahoru | #12
Podle popisů výše přispívajících vypadá fau wé jako velmi kvalitní vůz....
není lepší se poohlédnout jinde?

Volkswagen Passat 2008-2011 TDi

25.9.2012 v 22:25 | Nahoru | #13
no hlavně taky jukni do TP co má psaný za gumy, většina s el.kontrolou tlaku v pneu by měla jezdit ContiSeal či jinej Seal(gumy s želatinou zevnitř běhounu proti průpichu) a nejsou nejlevnější...Jasně, že se dá jezdit i na těch bez tý želatiny, ale znáš to...

e: ContiSeal

Naposledy editováno 25.09.2012 22:33:20

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Volkswagen Passat 2008-2011 TDi

25.9.2012 v 22:58 | Nahoru | #14

Poggy píše: Neřekl bych. PD mi neřijde o tolik co popisuješ horší. Navíc většina PD motorů má najeto většinou více km než CR. Což je taky třeba brát v potaz.



měli jsme ve firmě cca 15 kusů 1,9, pak si ti lepší mohli objednat 2,0...a spotřeba skočila o litr (někomu i dva) oproti 1,9 (jak starších, tak 2008/2009). pravda na dvojkových oktávkách, ale koncern.

pak jsem byl v autosalonu vw, na servis chodilo víc dvoulitrových pd než cr (ale pravda, že cr byl nový motor)...a skoro všechny měly nějaké sporadické závady v paměti. nicméně s vw transporter 2,0 cr 140 k jsem uměl po praze za 6,5 a mimo 7,5, což oproti oktávce nebo pasatu 2,0 pd není moc velký nárůst...u výrazně většího auta

pak jsem měl na starost bazar a nejvíc průšvihů bylo (v rámci koncernu vw) s rs oktávkama a i 170 k passaty měly víc chyb než 140 k. 2,0 pd bylo nejhorší (shodou okolností mám jednu takovou mrchu doma ), 1,9 pd skoro všechny v pohodě

všechno píšu o 2008-2010

(reakce na) Volkswagen Passat 2008-2011 TDi

25.9.2012 v 23:01 | Nahoru | #15

Scrappy.Bored píše: Podle popisů výše přispívajících vypadá fau wé jako velmi kvalitní vůz....
není lepší se poohlédnout jinde?



je jich (koncernových dieselů 1,9 a 2,0) nejvíc - navíc většina začala kariéru jako služebáky - proto o jejich chybách nejvíc slyšíš

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Volkswagen Passat 2008-2011 TDi

26.9.2012 v 16:26 | Nahoru | #16

Scrappy.Bored píše: Podle popisů výše přispívajících vypadá fau wé jako velmi kvalitní vůz....
není lepší se poohlédnout jinde?


Ty jsi jako naivně myslíš, že u jiného výrobce je to lepší? Každý rok se uvádí nový model nebo alespoň nový motor. Eventuelně po pár měsících různé úpravy. Kdybych napsal co vím o moderních motorech PSA. BMW na tom taky není zrovna nejlíp co mám zprávy, ale tam se ty informace shání trochu hůř. Tohle je obecný problém dnešního trendu rychlého technického vývoje a obměn modelů.
Od toho je auto v záruce. Aby se chyby odstranily a případné výhody pro auta co jsou pravidelně servisovaná. Odstranění nedostatků např. během servisní prohlídky. Nebo po ukončené záruky např. u Škodovky kulance. Kdy Škoda zaplatí část nákladů na opravu nebo i celou opravu.

(reakce na) Volkswagen Passat 2008-2011 TDi

26.9.2012 v 16:31 | Nahoru | #17

mariano píše:
pak jsem byl v autosalonu vw, na servis chodilo víc dvoulitrových pd než cr (ale pravda, že cr byl nový motor)...a skoro všechny měly nějaké sporadické závady v paměti.
všechno píšu o 2008-2010


Spousta těchto chyb je způsobena neaktuálním softwarem řídící jednotky. Hlášky na neexistují kódy závad, prakticky ve sto procentech sporadických. při výskutu nějaké závady se u aut v záruce musí nejdřív flashovat jednotka a poté spustit automatický test a provést zkušební jízdu. Právě kvůli nedostatkům komunikace mezi jednotkami nebo chybné interpretaci stavů soustavy. Kdy indikovaná závada není závadou.

Naposledy editováno 26.09.2012 16:32:13

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Volkswagen Passat 2008-2011 TDi

26.9.2012 v 23:27 | Nahoru | #18

Poggy píše: Ty jsi jako naivně myslíš, že u jiného výrobce je to lepší? Každý rok se uvádí nový model nebo alespoň nový motor. Eventuelně po pár měsících různé úpravy. Kdybych napsal co vím o moderních motorech PSA. BMW na tom taky není zrovna nejlíp co mám zprávy, ale tam se ty informace shání trochu hůř. Tohle je obecný problém dnešního trendu rychlého technického vývoje a obměn modelů.
Od toho je auto v záruce. Aby se chyby odstranily a případné výhody pro auta co jsou pravidelně servisovaná. Odstranění nedostatků např. během servisní prohlídky. Nebo po ukončené záruky např. u Škodovky kulance. Kdy Škoda zaplatí část nákladů na opravu nebo i celou opravu.



Naivně sinic nemyslím ale...
Jsou určitě spolehlivější auta. Ale pokud mi na dotaz o 2-3 roky starém autě napíše tolik možností co se tam může s velkou pravděpodobností vysrat(jen v oblasti motoru)a jakej typ je vyloženě průserovej tak bych asi váhal..

(reakce na) Volkswagen Passat 2008-2011 TDi

27.9.2012 v 09:17 | Nahoru | #19

Scrappy.Bored píše: Naivně sinic nemyslím ale...
Jsou určitě spolehlivější auta. Ale pokud mi na dotaz o 2-3 roky starém autě napíše tolik možností co se tam může s velkou pravděpodobností vysrat(jen v oblasti motoru)a jakej typ je vyloženě průserovej tak bych asi váhal..


No popravde jsem z toho docela spatnej....Passata jsem vzdycky chtel...netusil jsem ze uz se nedela v 1.9 a co jsem tak slysel o 2.0 jak v Octavkach nebo Passatech...nejsem schopny rict jaky rok vyroby....tak naprosta katastrofa...

Volkswagen Passat 2008-2011 TDi

27.9.2012 v 10:46 | Nahoru | #20
Tak ono víš jak to je, dneska už se prostě kvalitní auta nedělají. Takže si můžeš vybrat poruchové nebo víc poruchové

(reakce na) Volkswagen Passat 2008-2011 TDi

27.9.2012 v 17:25 | Nahoru | #21

Scrappy.Bored píše: Naivně sinic nemyslím ale...
Jsou určitě spolehlivější auta. Ale pokud mi na dotaz o 2-3 roky starém autě napíše tolik možností co se tam může s velkou pravděpodobností vysrat(jen v oblasti motoru)a jakej typ je vyloženě průserovej tak bych asi váhal..


Nepochopil jsi co jsem chtěl říct. VW je tedy nespolehlivé. Takže je lepší koupit motor z PSA co má špatně vyřešené mazání a zadírá se na klice nebo v lepším případě se zadře pouze turbo. V benzínů mají nejspíš podobný problém s rozvody jako 1,2 TSi. To musím ještě ověřit.
BMW kterému padají také turba. Ford a MB nevím. Nemám se jak dostat ke spolehlivým údajům. Zkrátka trend rychlého vývoje a nízkých výrobních nákladů si bere tuto daň. Je úplně jedno co koupíš. Problémy jsou u každé značky. To je pak netěsný přepad jen malá piha na kráse. Navíc postihuje jen malé procento aut a po výměně gumiček a hadiček to skoro nehrozí.
Proto radím. Novější auta koupit pouze s pravidelnou servisní historií. Tam jsou většinou mouchy vyřešené během servisu/záruky auta.

1 reakcí na tento příspěvek Volkswagen Passat 2008-2011 TDi

27.9.2012 v 17:33 | Nahoru | #22
No a co trojkova Octavka 1.9 TDi?

(reakce na) Volkswagen Passat 2008-2011 TDi

27.9.2012 v 17:51 | Nahoru | #23

JirkaCBR-fi píše: No a co trojkova Octavka 1.9 TDi?


Octavia III bude až jaro 2013 a nové modulární motory na platformě MQB - nejnovější Audi A3/VW Golf VII. Vím jistě, že bude motor 2,0 TDi CR. Pravděpodobně cca 115/130 kw. Možná i verze s cca 85 kW. Přesný výkon zatím nevím.
Ale ty asi myslíš Octavii II 1,9 TDi PD. Docela pohoda. Podvozek super. Výdrž bez nutnosti zásahu cca 200 - 250 tkm. Také záleží ne způsobu užívání. Ale na přední nápravě okolo těchto km dosluhují pryžové uložení spodních ramen (cca 1350kč/ks, vždy nutná výměna obou současně. Což je super výdrž. Je vhodné s spolu se zadními silentboky vyměnit i přední. Zadní náprava je bez problémů. Zcela minimálně odejde jedno rameno na nápravě (cca 2000kč/ks), opět se mění pouze v páru. Ale to jen u přetěžovaných aut. Samozřejmě doporučený interval na výměnu pružin a tlumičů je cca 150 tkm. To ale nikdo nedodržuje. Kotouče a destičky je různé dle způsobu zacházení. Jednomu vydrží 50 tkm a druhému 150.
Antikorozní ochrana na velmi dobré úrovni. Setrvačník vydrží cca 250 - 300 tkm. Dle zachází i mnohem méně. Výměna se spojkou cca 30 tisíc. Ale opět je to stejné jako u jakéhokoliv jiného auta. To samé brát raději starší verze Octavie bez DPF filtru.

Naposledy editováno 27.09.2012 17:52:12

Volkswagen Passat 2008-2011 TDi

27.9.2012 v 20:44 | Nahoru | #24
Passat 2.0 TDI PPD 125 kW tedy Piezo Pumpe Diese - řízení Siemens je nejhorší motor od VW což potvrzují i servisáci a já též. To je lepší už 2.0 TDI PD 104kW což má řízení Bosch a s tím se dá docela něco dělat. Jinak vrzání interiéru je jeasné. Měl jsem i předchozí generaci a tam to bylo OK. Tenhle Passat se prostě nepovedl. Koroze karoserie u klik a zadního víka kufru je též moc hezká záležitost. Pro ty kdo by si snad tenhle shit chtěl pořídit, tak ho rád uvítám osobně i mě doma a předvedu

1 reakcí na tento příspěvek Volkswagen Passat 2008-2011 TDi

27.9.2012 v 22:33 | Nahoru | #25
pane jo tak ze koukam ze asi Passata nebrat.....tak ze kdyz bych vzal 2-3 roky starou Octavku tak asi udelam lepsi ne?

1 reakcí na tento příspěvek Volkswagen Passat 2008-2011 TDi

27.9.2012 v 22:35 | Nahoru | #26
A co popřemejšlet o něčem nekoncernovým???

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Volkswagen Passat 2008-2011 TDi

27.9.2012 v 22:52 | Nahoru | #27
aaamoto> Nad tim jsem nepremyslel..napriklad?Chtel jsem neco casem proverene a ne nejak experimentovat....

(reakce na) Volkswagen Passat 2008-2011 TDi

27.9.2012 v 22:57 | Nahoru | #28

JirkaCBR-fi píše: pane jo tak ze koukam ze asi Passata nebrat.....tak ze kdyz bych vzal 2-3 roky starou Octavku tak asi udelam lepsi ne?

Bych řekl že ochcávka dobrá Nekoncernového? Jdi do 2.0 HDI Citroen C5 a neboj se toho, Hydropneu už je naprosto v pohodě a kočár to je slušnej Nakonec kdyby ses bál Hydropneu tak se to prodává i s klasickým pružením. Dříve jsem měl Citráky tak vím o čem mluvím.

Volkswagen Passat 2008-2011 TDi

27.9.2012 v 22:59 | Nahoru | #29
Co BMW 320d r.v 2009 a vejš? To už je facelift 135Kw

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Volkswagen Passat 2008-2011 TDi

27.9.2012 v 23:07 | Nahoru | #30
JirkaCBR-fi> Záleží na ceně a taky na tom jaký auto chceš. Pokud ses ptal na passata tak počítám že kolem těch 250 000-300 000Kč. Takže za mě Honda Accord 2.2i-DTEC, Toyota Avensis 2.0 D4D popřípadě jak píše Jirka749 BMW 320D ale nebál bych se ani trochu staršího.

A za tenhle názor mě tady asi všichni ukamenujou, ale proti passatu bych dal klidně přednost i Mondeu 2.0TDCi
Předchozí
1 2
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.

TOPlist