
1 reakcí na tento příspěvek Volkswagen Passat 2008-2011 TDi
1 reakcí na tento příspěvek Volkswagen Passat 2008-2011 TDi
2,0 pd nebrat
2,0 cr dobrý (ale radši vynechat první měsíce výroby)
u dvoulitrů lepší 140 než 170 k
Jestli se v tom malicko vyznas klidne se i vic rozepis...ty zkratky pd a cr ani nevim co znamenaji

2 reakcí na tento příspěvek Volkswagen Passat 2008-2011 TDi
2,0 TDi CR (netýká se verze 125 kW) 2009 - 2011 má problémy s netěsným palivovým vedením z přepadu od CR vstřikovačů (vadné těsnící gumičky a samotné hadičky). Problém dosud nebyl zcela vyřešen. Pouze modifikované těsnící kroužky. Doporučuji důkladnou kontrolu těsnosti před koupí i během samotného provozu.
Tak trochu problém s filtrem pevných částic a snímačem rozdílového tlaku. Velmi nedoporučuji používat tyhle motory výhradně v městském provozu a na krátké trasy. Jsou s tím problémy u všech aut.
Jinak tenhle Passat občas povrzává na nerovnostech (podvozek i interiér). Těžko řešitelné. Někdy neřešitelné. Koroze okolo rámu dveří a pantů dveří je taky celkem častá. Jinak drobnosti.
Doporučuji vybrat vůz s úplnou servisní historií v autorizovaném servisu. Některé nedostatky již možná byly odstraněny v rámci záruky. Jinak každý auto má své mouchy a na každým najdeš nějaký nedodělek. Od toho je pak záruka na jejich odstranění.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Volkswagen Passat 2008-2011 TDi
Naposledy editováno 25.09.2012 03:48:24
Poggy píše: Jednovačkový 2,0 TDI PD je v pohodě. Takže nechápu hlášku PD nebrat.
2,0tdi 140k...oproti 1,9tdi 105k spotřeba litr nahoru, nutnost filtru. většina motorů hlásila na diagnostice sporadické chyby, které nebylo jednoduché najít.
2,0cr spotřeba zase dolu, bohužel filtr už musel zůstat. na servis chodila auta 140k míň než 170k
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Volkswagen Passat 2008-2011 TDi
JirkaCBR-fi píše: Poggy> Tak ze asi nejlepsi volba by bylo koupit verzi 2,0 TDi CR se 125kw?103kw nebrat?
Pokud je to auto servisovaný a únik byl zjištěn. Bude mít nové (menší) těsnící kroužky a pravděpodobně zkontrolované/vyměněné přepadové trubky na usazení hadice na plastovém kolínku. Pak už by to nemělo dělat. Ale úplně vyloučit nelze. 125kW je zcela jiný motor než 81/103kW. Spíš bych vzal ten.
Ale snímač rozdílového tlaku DPF a ostatní "zlobící" snímače ve výfuku jsou na všech motorech.
mariano píše: 2,0tdi 140k...oproti 1,9tdi 105k spotřeba litr nahoru, nutnost filtru. většina motorů hlásila na diagnostice sporadické chyby, které nebylo jednoduché najít.
2,0cr spotřeba zase dolu, bohužel filtr už musel zůstat. na servis chodila auta 140k míň než 170k
Neřekl bych. PD mi neřijde o tolik co popisuješ horší. Navíc většina PD motorů má najeto většinou více km než CR. Což je taky třeba brát v potaz.
2 reakcí na tento příspěvek Volkswagen Passat 2008-2011 TDi

není lepší se poohlédnout jinde?
e: ContiSeal
Naposledy editováno 25.09.2012 22:33:20
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Volkswagen Passat 2008-2011 TDi
Poggy píše: Neřekl bych. PD mi neřijde o tolik co popisuješ horší. Navíc většina PD motorů má najeto většinou více km než CR. Což je taky třeba brát v potaz.
měli jsme ve firmě cca 15 kusů 1,9, pak si ti lepší mohli objednat 2,0...a spotřeba skočila o litr (někomu i dva) oproti 1,9 (jak starších, tak 2008/2009). pravda na dvojkových oktávkách, ale koncern.
pak jsem byl v autosalonu vw, na servis chodilo víc dvoulitrových pd než cr (ale pravda, že cr byl nový motor)...a skoro všechny měly nějaké sporadické závady v paměti. nicméně s vw transporter 2,0 cr 140 k jsem uměl po praze za 6,5 a mimo 7,5, což oproti oktávce nebo pasatu 2,0 pd není moc velký nárůst...u výrazně většího auta

pak jsem měl na starost bazar a nejvíc průšvihů bylo (v rámci koncernu vw) s rs oktávkama a i 170 k passaty měly víc chyb než 140 k. 2,0 pd bylo nejhorší (shodou okolností mám jednu takovou mrchu doma

všechno píšu o 2008-2010
Scrappy.Bored píše: Podle popisů výše přispívajících vypadá fau wé jako velmi kvalitní vůz....
není lepší se poohlédnout jinde?
je jich (koncernových dieselů 1,9 a 2,0) nejvíc - navíc většina začala kariéru jako služebáky - proto o jejich chybách nejvíc slyšíš

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Volkswagen Passat 2008-2011 TDi
Scrappy.Bored píše: Podle popisů výše přispívajících vypadá fau wé jako velmi kvalitní vůz....
není lepší se poohlédnout jinde?
Ty jsi jako naivně myslíš, že u jiného výrobce je to lepší? Každý rok se uvádí nový model nebo alespoň nový motor. Eventuelně po pár měsících různé úpravy. Kdybych napsal co vím o moderních motorech PSA. BMW na tom taky není zrovna nejlíp co mám zprávy, ale tam se ty informace shání trochu hůř. Tohle je obecný problém dnešního trendu rychlého technického vývoje a obměn modelů.
Od toho je auto v záruce. Aby se chyby odstranily a případné výhody pro auta co jsou pravidelně servisovaná. Odstranění nedostatků např. během servisní prohlídky. Nebo po ukončené záruky např. u Škodovky kulance. Kdy Škoda zaplatí část nákladů na opravu nebo i celou opravu.
mariano píše:
pak jsem byl v autosalonu vw, na servis chodilo víc dvoulitrových pd než cr (ale pravda, že cr byl nový motor)...a skoro všechny měly nějaké sporadické závady v paměti.
všechno píšu o 2008-2010
Spousta těchto chyb je způsobena neaktuálním softwarem řídící jednotky. Hlášky na neexistují kódy závad, prakticky ve sto procentech sporadických. při výskutu nějaké závady se u aut v záruce musí nejdřív flashovat jednotka a poté spustit automatický test a provést zkušební jízdu. Právě kvůli nedostatkům komunikace mezi jednotkami nebo chybné interpretaci stavů soustavy. Kdy indikovaná závada není závadou.
Naposledy editováno 26.09.2012 16:32:13
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Volkswagen Passat 2008-2011 TDi
Poggy píše: Ty jsi jako naivně myslíš, že u jiného výrobce je to lepší? Každý rok se uvádí nový model nebo alespoň nový motor. Eventuelně po pár měsících různé úpravy. Kdybych napsal co vím o moderních motorech PSA. BMW na tom taky není zrovna nejlíp co mám zprávy, ale tam se ty informace shání trochu hůř. Tohle je obecný problém dnešního trendu rychlého technického vývoje a obměn modelů.
Od toho je auto v záruce. Aby se chyby odstranily a případné výhody pro auta co jsou pravidelně servisovaná. Odstranění nedostatků např. během servisní prohlídky. Nebo po ukončené záruky např. u Škodovky kulance. Kdy Škoda zaplatí část nákladů na opravu nebo i celou opravu.
Naivně sinic nemyslím ale...
Jsou určitě spolehlivější auta. Ale pokud mi na dotaz o 2-3 roky starém autě napíše tolik možností co se tam může s velkou pravděpodobností vysrat(jen v oblasti motoru)a jakej typ je vyloženě průserovej tak bych asi váhal..
Scrappy.Bored píše: Naivně sinic nemyslím ale...
Jsou určitě spolehlivější auta. Ale pokud mi na dotaz o 2-3 roky starém autě napíše tolik možností co se tam může s velkou pravděpodobností vysrat(jen v oblasti motoru)a jakej typ je vyloženě průserovej tak bych asi váhal..
No popravde jsem z toho docela spatnej....Passata jsem vzdycky chtel...netusil jsem ze uz se nedela v 1.9 a co jsem tak slysel o 2.0 jak v Octavkach nebo Passatech...nejsem schopny rict jaky rok vyroby....tak naprosta katastrofa...
Scrappy.Bored píše: Naivně sinic nemyslím ale...
Jsou určitě spolehlivější auta. Ale pokud mi na dotaz o 2-3 roky starém autě napíše tolik možností co se tam může s velkou pravděpodobností vysrat(jen v oblasti motoru)a jakej typ je vyloženě průserovej tak bych asi váhal..
Nepochopil jsi co jsem chtěl říct. VW je tedy nespolehlivé. Takže je lepší koupit motor z PSA co má špatně vyřešené mazání a zadírá se na klice nebo v lepším případě se zadře pouze turbo. V benzínů mají nejspíš podobný problém s rozvody jako 1,2 TSi. To musím ještě ověřit.
BMW kterému padají také turba. Ford a MB nevím. Nemám se jak dostat ke spolehlivým údajům. Zkrátka trend rychlého vývoje a nízkých výrobních nákladů si bere tuto daň. Je úplně jedno co koupíš. Problémy jsou u každé značky. To je pak netěsný přepad jen malá piha na kráse. Navíc postihuje jen malé procento aut a po výměně gumiček a hadiček to skoro nehrozí.
Proto radím. Novější auta koupit pouze s pravidelnou servisní historií. Tam jsou většinou mouchy vyřešené během servisu/záruky auta.
1 reakcí na tento příspěvek Volkswagen Passat 2008-2011 TDi
JirkaCBR-fi píše: No a co trojkova Octavka 1.9 TDi?
Octavia III bude až jaro 2013 a nové modulární motory na platformě MQB - nejnovější Audi A3/VW Golf VII. Vím jistě, že bude motor 2,0 TDi CR. Pravděpodobně cca 115/130 kw. Možná i verze s cca 85 kW. Přesný výkon zatím nevím.
Ale ty asi myslíš Octavii II 1,9 TDi PD. Docela pohoda. Podvozek super. Výdrž bez nutnosti zásahu cca 200 - 250 tkm. Také záleží ne způsobu užívání. Ale na přední nápravě okolo těchto km dosluhují pryžové uložení spodních ramen (cca 1350kč/ks, vždy nutná výměna obou současně. Což je super výdrž. Je vhodné s spolu se zadními silentboky vyměnit i přední. Zadní náprava je bez problémů. Zcela minimálně odejde jedno rameno na nápravě (cca 2000kč/ks), opět se mění pouze v páru. Ale to jen u přetěžovaných aut. Samozřejmě doporučený interval na výměnu pružin a tlumičů je cca 150 tkm. To ale nikdo nedodržuje. Kotouče a destičky je různé dle způsobu zacházení. Jednomu vydrží 50 tkm a druhému 150.
Antikorozní ochrana na velmi dobré úrovni. Setrvačník vydrží cca 250 - 300 tkm. Dle zachází i mnohem méně. Výměna se spojkou cca 30 tisíc. Ale opět je to stejné jako u jakéhokoliv jiného auta. To samé brát raději starší verze Octavie bez DPF filtru.
Naposledy editováno 27.09.2012 17:52:12

1 reakcí na tento příspěvek Volkswagen Passat 2008-2011 TDi
1 reakcí na tento příspěvek Volkswagen Passat 2008-2011 TDi
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Volkswagen Passat 2008-2011 TDi
JirkaCBR-fi píše: pane jo tak ze koukam ze asi Passata nebrat.....tak ze kdyz bych vzal 2-3 roky starou Octavku tak asi udelam lepsi ne?
Bych řekl že ochcávka dobrá

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Volkswagen Passat 2008-2011 TDi
A za tenhle názor mě tady asi všichni ukamenujou, ale proti passatu bych dal klidně přednost i Mondeu 2.0TDCi