Naposledy editováno 11.01.2010 03:21:04
fotoman46 píše: IvanDvoutakťák> Ivane ,foto bohužel nemám. Ale v roce 1959 to být nemohlo, čtyřválec byl vyroben v roce 1967 ,pokud se nemýlím
S tím Findlayem to bylo 1969, při pátečním treninku, týden po IVYM a dva dny před BOČKEM.1 reakcí na tento příspěvek Zpátky do minulosti!!!
Samozřejmě jsem se "přehmátl" (pětka je hned vedle šestky!)
Budu si muset pořídit silnější brejle
1 reakcí na tento příspěvek Zpátky do minulosti!!!
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Zpátky do minulosti!!!
fotoman46 píše:
GP Brno 1965 , Mike Duff a Jim Redman
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Zpátky do minulosti!!!
Naposledy editováno 05.10.2012 21:17:20
1 reakcí na tento příspěvek Zpátky do minulosti!!!
na DVOUválcové DVOUTAKTNÍ Yamaze obložil tu"nechutnou"mnohaválcovou(tady čtyř-,nebo šesti- ?)
Hondu 250 Nicméně to nebyla právě ta Yamaha, na které teď jezdí Lukáš,
ale podle té "boubelaté" kapotáže to asi byla ta ŠOUPÁTKOVÁ V4, která "sloužila za předlohu"
Jawě V4 350
1 reakcí na tento příspěvek Zpátky do minulosti!!!
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Zpátky do minulosti!!!
Naposledy editováno 09.10.2012 21:58:52
1 reakcí na tento příspěvek Zpátky do minulosti!!!
Nepsal jsem ale, že "šestka" Honda 250 je PASKVIL,
ale že(z MÉHO pohledu DVOUTAKŤÁKA !!)měla na tehdejší dobu
"nechutně moc" válců ...
Její hlas(+ "šestky" 297ccm pro tř.350) nelze napodobit ani zapomenout
Stejně mně však nepřestává vrtat v hlavě,proč má "ta Yamaha"
Mika Duffa(při VC ČSSR 1965 se start.č.4) tak vypuklý boky
kapotáže, když by to nebyla šoupátková 250 - V4 ,
ale řadová"dvojka" s karburátory za válci
Naposledy editováno 10.10.2012 11:38:49
1 reakcí na tento příspěvek Zpátky do minulosti!!!
dal bych už pokoj