1 reakcí na tento příspěvek Kdo tahá bourané moto?
Né teď vážně, nemyslím si že bude export levnější než od nás, zrovna motorky jsou ve valné většině dražší než z ČR.
Si jí najdi na netu a já ti jí klidně dovezu, mě se po ní pátrát nechce
edit: nebo oslov ZDE, kolegu,ten bude mít o motorkách mimo nás větší přehled.
Naposledy editováno 08.10.2012 21:52:58
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kdo tahá bourané moto?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kdo tahá bourané moto?
1 reakcí na tento příspěvek Kdo tahá bourané moto?
Navíc, je mi to jedno ale je ti 16, na takový motorce nemáš co dělat ale to určitě víš
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kdo tahá bourané moto?
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kdo tahá bourané moto?
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kdo tahá bourané moto?
FOPE píše: Jindrej> Ne všichni 16letí jsou tak blbý jak si myslíte ,jestli Vám něco říká závodní speciál na vrchy s motorem od moto,tak to je ten důvod
Já ti jaky nic neříkal, jen jsem naznačil
Nemáš mít tajnosti a říct to hned V tom případě vám ale stačí jen motor ne?
FOPE píše: Pekeno> Myslíš,že by to vyšlo levněji než celé moto např,bourané ?
Tak ono je jedna věc tu celou moto bouranou sehnat protože si dneska skoro každy uvědomuje že když to rozproda na dily tak na tom vyděla. Každopadně bych projel ebay1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kdo tahá bourané moto?
Tak já ti taky dám důvod, abys měl na koho prskat :
Chceš stavět závodní speciál do vrchu a 50.000,- Kč za motor je ti mnoho?
Mohu tě ujistit ze své zkušenosti starého dědka, že výdaje na stavbu jakéhokoli závodního speciálu (konkurenceschopného) se pohybují někde úplně jinde, než si zřejmě představuješ.
A teď do mě
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kdo tahá bourané moto?
1 reakcí na tento příspěvek Kdo tahá bourané moto?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kdo tahá bourané moto?
Ale co vím, tak se většinou nikdy neobjeví to CO potřebuješ v době KDY to potřebuješ.
Třeba budeš mít štěstí
Já bych to zkoušel spíš na eBay, Aukru, apod. - osobní jednání - než shánět dalšího zprostředkovatele.
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kdo tahá bourané moto?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kdo tahá bourané moto?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kdo tahá bourané moto?
Doufám, že máš opravdu náturu dotáhnout tuhle věc do konce.
Zkusím se poptat kolem, jestli někomu takový motor někde nezahálí. Ale je to dost nepravděpodobné.
Jaké je omezení kubatury?
1 reakcí na tento příspěvek Kdo tahá bourané moto?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kdo tahá bourané moto?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kdo tahá bourané moto?
Pekeno píše: _Giraffe_> Ono to tak chodi když se člověk normalně zepta.
Ale jo. Já jen že jsem to téma otevřel, celé pročetl s otevřenou pusou a nějak to na mě všechno dolehlo
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kdo tahá bourané moto?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kdo tahá bourané moto?
FOPE píše: docent> dekuji mockrat! ..kubatura je do 1400 ccm,takze tohle je v poradku . A omlouvam se za hacky carky,ale pisi uz z mobilu a tady je to tezke s nimi :) ..a ja nejsem clovek,co se nejak urazi apod a vy jste nic spatneho nerekl -
A co takhle GSX1400 s turbem. Motor mas za 25k, turbo za 30k a mas na tom 499 PS. Pomer cena vykon podle me slusny
FOPE píše: Pekeno> To je pravda,teď jsem našel motor z Gixera za 25000 úplně v krásném stavu 16000 km ..ono totiž použít motor z motorky má strašně moc výhod..jeden příklad-motor z auta se musí hodně ale hodně upravit,aby vydržel to namáhání,jinak by se zachvíli s námi rozloučil...kdežto motor z takového supersporta je už vyladěn na velký záhul,a tak ty úpravy budou menší..Bude to na autíčku,které by po odlehčení mělo mít tak 400-500 kg.Což si myslím,že by to jet mělo !
No hlavni problém motocyklového motoru, v autě bude ´mokrá´ skříň.
FOPE píše: Pekeno>ono totiž použít motor z motorky má strašně moc výhod..jeden příklad-motor z auta se musí hodně ale hodně upravit,aby vydržel to namáhání,jinak by se zachvíli s námi rozloučil...kdežto motor z takového supersporta je už vyladěn na velký záhul,a tak ty úpravy budou menší..Bude to na autíčku,které by po odlehčení mělo mít tak 400-500 kg.Což si myslím,že by to jet mělo !
Já bych teda řekl, že je to spíš opačně. Použít motor z motorky má spousta nevýhod.
Ne že bych ti tedy chtěl kazit iluze, ale v první řadě 400 - 500 kg neváží ani Osella PA30 Zytek (cena asi 80 000 €), takže tvých představovaných 500 kg je i s motorem z motorky skoro nereálných. Navíc auto musí vycházet ze sériového modelu nebo musí mít sportovní průkaz, takže nejde rám jen tak posvařovat z jeklů, jako to občas předvádí borci na Pikes Peak. Tzn. musíš vycházet z reálného auta, které se na tuto hmotnost nemá nikdy šanci dostat.
Navíc, aby tě s tím vůbec pustili na závody, tak musíš projít technickou přejímkou, tzn. dodržet propozice závodu, kde se třeba pro Hobby open cup píše u závodní kategorie aut toto:
Motor - obsah zachován, musí být na místě, kde jevýrobcem montován a oddělen od jezdce nehořlavou stěnou. Motor musí být použit pro danou tovární značku !
Co se týče nevýhod motoru z motorky v autě, tak při reáné váze auta cca. 700kg budeš mít velice často problém s převodovkou a hřídelema, protože takovou zátěž prostě nevydrží, budeš mít problém se spojkou, abys takovou váhu dal vůbec do pohybu a spousty dalšího.
Plán je to pěkný, ale je naprosto nereálné se s něčím takovým postavit na start českého podniku : )