co bude nového?
Naposledy editováno 30.04.2013 19:33:38
Larry píše: Kendoo>
tady nejde o to "ušetřit" počet kol
tedy lépe řečeno, tím, že nepojedou Klasici, tak navýšit
počet kol ostatním třídám
možná nějaký kolo navíc o.k.
ale myslím jet na 16 kol je utopie
podívej
pojedou SPP125
GP125+GP250
SPP250
mono+twin
600
1000 To beru
6 závodů
v sobotu se v klidu řádně potrenuje
v neděli můžou bejt warm-up
závody třeba + 2 kola navíc
"brzy" konec
lidi v klidu a včas domů
pořadatelé nebudou muset do 22h uklízet trať
pohoda klídek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) 300 ZGH 2013
Nejsem odborník na pravidla a reglementy, ale vůbec by mi nevadilo, kdyby se začínalo v pátek a některé závody odjely už v sobotu. Samozřejmě, netuším, jak průchodné je to mezi lidmi ve městě a jestli se to dá zvládnout podle existujících pravidel.
1 reakcí na tento příspěvek 300 ZGH 2013
Je nám velice líto, že nemůžeme být přítomni na dnešním vyhlášení výsledků sezony 2012. Tento rok jsme Hořice navštívili již potřetí a jedná se o událost, která se posunula na první místo v našem seznamu priorit v rámci závodní sezony. Letošní rok byl pro nás velmi příjemný, neboť Michael Pearson vyhrál nejen závod Supersport 600, ale i Superbikové závody (1000). Byl to den, na který nikdy nezapomeneme!
Pro nás byl závod v Hořicích 2012 tím nejlepším, co jsme zažili. Organizace byla prvotřídní, s námi všemi - jezdcem, členy teamu a návštěvníky bylo jako vždy zacházeno s nejvyšší úctou a vlídným přístupem, který dělá toto setkání tím nejlepším. Pro rok 2013 jsme s Michealem Pearsonem uzavřeli spolupráci s novým týmem, Team Hotties UK. Michaelovi budou poskytnuty následující motorky: BMW S1000RR Superbike, Supersport a GSXR600 Suzuki, a ER6 650 Kawasaki Supertwin. Všechny tyto stroje budou využity pro Hořice 2013
2 reakcí na tento příspěvek 300 ZGH 2013
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) 300 ZGH 2013
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) 300 ZGH 2013
Naposledy editováno 05.11.2012 14:14:56
1 reakcí na tento příspěvek 300 ZGH 2013
je taky věc,že to nechtějí jezdci sanmotní
myslím velký těch 12 je akorát
vím, že nás tady školil AKRO
že by měli vydržet 16 kol
a já vím,že jsou unaveni a pak hrozí jenom ztráta koncentrace
a je zaděláno na průser
taikže velký motorky 12-13
malý 10-11 kol
pokud by náhodou bylo mon a twinů na dva závody
no tak by mohli jet každej zvlášť
pak nemůžeme ale mluvit o navyšování kol
to je ale pouze můj názor
anebo twiny ano a ne SPP250
alternativy jsou na stole
tak se budou řešit
Naposledy editováno 05.11.2012 15:08:27
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) 300 ZGH 2013
matrixbiker píše: 15 kol by moderní motorky z přehledem zvládli, ale je to utopie. Pearson jede hroznou hranu, ale mám tušení, že to příští rok nebude mít lehký. Byl bych rád kdyby se v Hořících ukázaly hvězdy z top 10 Man TT, ale to je taky z říše snů.
...jak myslis ze to nebude mit lehky? Kapni co vis a nebud tajemnej
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) 300 ZGH 2013
Jezdily se 4 třídy, bylo daleko víc času pro pořadatele.
Naposledy editováno 05.11.2012 16:33:55
norihaga píše: ...jak myslis ze to nebude mit lehky? Kapni co vis a nebud tajemnej
Nemám žádnou pecku, ale osobní tip a ten si nechám pro sebe. Jednou mě tu někdo pranýřoval rok po té co jsem si dovolil napsat, že Rossi už nejede co dřív. Takže si svůj tip nechám pro sebe.
1 reakcí na tento příspěvek 300 ZGH 2013
já tady píšu JEN svoje úvahy
jaký sou alternativy, co se nám honí v hlavách
o čem diskutujeme
a tady už sou závěry,že proč se jedou SP250
nebo zda pojedeme SP400,twiny atd
nechali jsme se dost často ukecat
snažili sme se co nejvíce vyhovět všem
a stejně se nám to ve zlým vrátilo
jednou byli nasraní Klasici, že nejedeme všechny jejich třídy
pak byli hrozně nasraný SP250, že zrovna jejich třídu nejedeme
teď budou asi uražený SP400 a zase klasici
chtěli byste jet všichni v Hořicích a přitom hromada z vás nám jen spílá
chcete jet všichni Zatáčky a na hodně kol
prosím vás trošku přemýšlejte
my se budeme snažit najít tu nejlepší variantu
samozřejmě to musí ladit i ekonomicky
bez peněz Zatáčky nebudou
to je snad jasný každýmu
jen upozorním že letos byl rozpočet už téměř 3 miliony Kč
ojebat se nechá ledasco,tím se třeba i něco ušetří
ale to není naše cesta
my sme si postavili laťku poněkud výš
Naposledy editováno 06.11.2012 08:46:04
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) 300 ZGH 2013
petridas píše: matrixbiker vzdyt ty 250sp jsou minimalne deset let stare!! jinak v kyjove se rozdavali technicke predpisy pro ssp400 coz jsou motorky dokonce 15 let stare tak mozna uvidis v horicih je!! teda samozrejme zalezi na poradateli
Právě že mě ty spčka příjdou až moc staré. Navíc na těch motorkách nikdo už skoro v provozu nejezdí. Tyhle superbiky kolem roku 2000 má doma ještě spousta lidí a jsou to krásný stroje. A ten zvuk! A díly se na to seženou v pohodě. Navíc ty motorky nejsou moc drahý.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) 300 ZGH 2013
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) 300 ZGH 2013
Naposledy editováno 06.11.2012 19:21:18