prestavba nema smysl, kor u takhle starejch vrazd. tam budes rad kdyz ten motor a podvozek bude nejak rozumne fungovat. 20let stara motorka nemela uz tak vykonu na rozdavani, v rezimu SM by jezdila porad na plnej plyn.
1 reakcí na tento příspěvek Supermoto
No a mimoto to stejně na silnici vůbec nejede
myty_fakta píše: takhle starou mrdku bych určitě nepřestavoval na SM.. Ten motor je dávno po smrti. Výbursy v háji, klikovky v háji, u dr vahadla+vačky, u xt zase převodovka.. To je tak na plkání po poli, kdy tam jednou za 1tis km naleješ půl litru oleje a seš rád, že si to nevezme víc. A kupovat motorku za 20tis kč a dalších 20 do ní narvat je zvrácenost.
No a mimoto to stejně na silnici vůbec nejede
nerekl bych to tak radikalne, ale vicemene souhlasim... podle me nema smysl jezdit supermoto, kdyz chce clovek najezdit kupu km... to je proste ciste vec pro zabavu, pul hodiny a je clovek rad ze z toho sleze....
nicméně z vlastní zkušenosti mi ta kombinace moc nesedla.
ojetý se pohybujou kolem 50 - to je stejně jako starý enduro+náklady na opravu+náklady na přestavbu na malý kola.
výhoda je,že FMX je legál, což enduro s jinýma kolama nebude nikdy
1 reakcí na tento příspěvek Supermoto
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Supermoto
Humusus píše: Ještě k tý přestavbě na motarda, funkčně je to naprostá zbytečnost. Když dáš na stávající kola tj. 17-18 vzadu, 21 vpředu slušný silniční gumy, tak jsi, s tim výkonem co tyhle stroje mají, schopnej jet naprosto stejnou střelbu jako na kolech 17-17.
Slusny silniční gumy v 18ce je docela oříšek, ty v 21palcich by me fakt hodne zajímaly...