nutně bych potřeboval zjistit kolik má CBR 600F Sport 2001 napětí cívky.. Hledal jsem kde se dalo ale nic k nalezení. Takže bych byl vděčný za každou radu nebo odkaz vedoucí k vyřešení tohoto problému. Díky moc
1 reakcí na tento příspěvek Napětí cívky - CBR 600F Sport 01
1 reakcí na tento příspěvek Napětí cívky - CBR 600F Sport 01
Teda predpokladam ze je rec o zapalovaci civce
Naposledy editováno 21.11.2012 12:25:25
1 reakcí na tento příspěvek Napětí cívky - CBR 600F Sport 01
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Napětí cívky - CBR 600F Sport 01
assassin píše: No na vstup se pripojuje 12v a na vystupu sekundaru bude kolem 35tis V.... To se bude blbe merit
Teda predpokladam ze je rec o zapalovaci civce
No vidíš, já zas dostal informaci, že na 12V se nehraje a: "Z jednotky CDI jsou na primár zapalovací cívky ("indukčky") impulsy 300 - 400V), takže na to je nejlepší vysokonapěťová sonda a osciloskop. Digitální multimetr nemá moc šancí takové impulsy zachytit."
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Napětí cívky - CBR 600F Sport 01
Janek píše: No vidíš, já zas dostal informaci, že na 12V se nehraje a: "Z jednotky CDI jsou na primár zapalovací cívky ("indukčky") impulsy 300 - 400V), takže na to je nejlepší vysokonapěťová sonda a osciloskop. Digitální multimetr nemá moc šancí takové impulsy zachytit."
No ja si prave myslim ze tahke honda uz nema CDI, a tudiz ze je na primaru trvalych +12V a ridici jednotka pripina kostru kdyz to ma hodit jiskru....
Honzis. píše: Jo přesně tak, měl jsem na mysli zapalovací cívku..
.Napětí se ale měří třeba na cívkách zapalování a altíku.
U indučky (zapalovací cívky) změříš odpor primárního a sekundárního vinutí (KLX 0,14 - 0,22 O, sekundár 3,8 - 5,8KO). V manuálu bys tohle měl najít určitě.
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Napětí cívky - CBR 600F Sport 01
assassin píše: No ja si prave myslim ze tahke honda uz nema CDI, a tudiz ze je na primaru trvalych +12V a ridici jednotka pripina kostru kdyz to ma hodit jiskru....
Já tomu nerozumím, taky jsem se na ptal, když jsem nedávno řešil svoji Kawu. Jen je mi třeba divný, že aby hundrtka dokázala z 12V udělat cca 10000V, potřebovala k tomu tááákhle obrovskou indučku. Proto (jen selským rozumem) je mi třeba divný, že by tak malý bazmek na motorce dokázal z 12V "vyrobit" 35000V.
Vůbec se nedohaduju, rád zase nasosám nový informace
WHTRDR: Složitý by to nebylo, kdybych tomu rozuměl . To schéma mi moc neříká, u Kawy třeba do CDI jde 12V voltů jen při startování. Pokud není zmáčklý tlačítko startéru, je krmená jen z cívky zapalování na statoru cca 50V. Když jsem zapojil CDI z verze R, která nemá startér, tak to fungovalo taky i bez 12V při startování.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Napětí cívky - CBR 600F Sport 01
Janek píše:
WHTRDR: Složitý by to nebylo, kdybych tomu rozuměl . To schéma mi moc neříká, u Kawy třeba do CDI jde 12V voltů jen při startování. Pokud není zmáčklý tlačítko startéru, je krmená jen z cívky zapalování na statoru cca 50V. Když jsem zapojil CDI z verze R, která nemá startér, tak to fungovalo taky i bez 12V při startování.
proto jsem dal jen blokovy abys tomu rozumel
ale myslim ze ty nase motorky(xt a klx) maj to trosku jiny aby jezdili i bez baterky
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Napětí cívky - CBR 600F Sport 01
WHTRDR píše: proto jsem dal jen blokovy abys tomu rozumel
ale myslim ze ty nase motorky(xt a klx) maj to trosku jiny aby jezdili i bez baterky
Právě nevím, jestli by to bez baterky jelo resp. šlo nastartovat, protože do CDI je napájení přiváděný z relé právě po zmáčknutí tlačítka startéru. Nemám odvahu to napájení zkusit odpojit, abych něco nezkurvil, ale na druhou stranu bych rád věděl, proč to tak je zapojený.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Napětí cívky - CBR 600F Sport 01
Janek píše: Já tomu nerozumím, taky jsem se na ptal, když jsem nedávno řešil svoji Kawu. Jen je mi třeba divný, že aby hundrtka dokázala z 12V udělat cca 10000V, potřebovala k tomu tááákhle obrovskou indučku. Proto (jen selským rozumem) je mi třeba divný, že by tak malý bazmek na motorce dokázal z 12V "vyrobit" 35000V.
Vůbec se nedohaduju, rád zase nasosám nový informace
WHTRDR: Složitý by to nebylo, kdybych tomu rozuměl . To schéma mi moc neříká, u Kawy třeba do CDI jde 12V voltů jen při startování. Pokud není zmáčklý tlačítko startéru, je krmená jen z cívky zapalování na statoru cca 50V. Když jsem zapojil CDI z verze R, která nemá startér, tak to fungovalo taky i bez 12V při startování.
To blokovy schema je v tomto pripade zavadejici, ta honda nema cdi.... Udelat velky napeti z malyho zas neni tak obtizny, je to jen otazka toho kolik zavitu se na kterou civku navine....
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Napětí cívky - CBR 600F Sport 01
co ta honda teda ma a jak to funguje?
Janek píše: Právě nevím, jestli by to bez baterky jelo resp. šlo nastartovat, protože do CDI je napájení přiváděný z relé právě po zmáčknutí tlačítka startéru. Nemám odvahu to napájení zkusit odpojit, abych něco nezkurvil, ale na druhou stranu bych rád věděl, proč to tak je zapojený.
jo tak to nevim, ja nemam "PUSSY BUTTON"
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Napětí cívky - CBR 600F Sport 01
WHTRDR píše: assassin> v tomto pripade mozna ano
co ta honda teda ma a jak to funguje?
Jak sem psal vyse, civka dela tech x tisic voltu primo z 12V, na jedny svorce je stalejch 12V a ridici jednotka spina kostru na druhym kontaktu.
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Palivové čerpadlo Honda CBR 600F Sport | Doko | 8 | 15.5.2024 v 10:39 Anti |
Homologovaný vyfuk CBR Honda CBR 600F Sport | djbell | 7 | 14.7.2023 v 18:22 Johny_Servis |
Co to je Honda CBR 600F Sport | RTSbike | 12 | 5.4.2023 v 06:26 Mňojo |
Predne kotuce Honda CBR 600F Sport | juri23 | 12 | 3.6.2022 v 20:10 hycomat |
Funkce zaslepených podtlakových had... Honda CBR 600F Sport | pakolo | 7 | 2.5.2022 v 13:02 gerrik |