globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Napětí cívky - CBR 600F Sport 01
Čau,

nutně bych potřeboval zjistit kolik má CBR 600F Sport 2001 napětí cívky.. Hledal jsem kde se dalo ale nic k nalezení. Takže bych byl vděčný za každou radu nebo odkaz vedoucí k vyřešení tohoto problému. Díky moc

Napětí cívky - CBR 600F Sport 01

Skvělá odpověď, děkuji! 20.11.2012 v 22:29 | Nahoru | #1
A jaký cívky?
Tady bys měl najít, co potřebuješ vědět.

Napětí cívky - CBR 600F Sport 01

Skvělá odpověď, děkuji! 20.11.2012 v 22:37 | Nahoru | #2
Ahoj, už jsem to tu někde psal, tuším na dotaz kolik oleje do vidlí, když ti nikdo neporadí zavolej třeba do Hondy na jarově. Řeším takhle věci které nemohu najít na netu se svým xt a nikdy nebyl problém.

1 reakcí na tento příspěvek Napětí cívky - CBR 600F Sport 01

21.11.2012 v 10:04 | Nahoru | #3
Díky moc ten manual vypadá slibně.. A s tou Hondou mě to taky napadlo akorát jsem ještě neměl skušenest s tímto a nebyl jsem si jistý zda mohou takové informace veřejně poskytovat.. při nejhorším tam zavolám a uvidím co a jak Díky moc chlapy

(reakce na) Napětí cívky - CBR 600F Sport 01

21.11.2012 v 10:11 | Nahoru | #4
Honzis.> Kdybys aspoň napsal o jakou cívku jde. Na motorce jich je několik. On by se třeba našel někdo i tady, kdo by poradil, ale když neví s čím, tak prostě nemůže jinak, než že rozklikne vlákno, přečte si, řekne, aha co na to říct?, a zavře.

Napětí cívky - CBR 600F Sport 01

21.11.2012 v 12:12 | Nahoru | #5
Sice nevím o jakou cívku se má jednat ale u věcí jako jsou cívky se spíš hraje na ohmy.

1 reakcí na tento příspěvek Napětí cívky - CBR 600F Sport 01

21.11.2012 v 12:24 | Nahoru | #6
No na vstup se pripojuje 12v a na vystupu sekundaru bude kolem 35tis V.... To se bude blbe merit

Teda predpokladam ze je rec o zapalovaci civce

Naposledy editováno 21.11.2012 12:25:25

1 reakcí na tento příspěvek Napětí cívky - CBR 600F Sport 01

21.11.2012 v 12:42 | Nahoru | #7
Jo přesně tak, měl jsem na mysli zapalovací cívku..

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Napětí cívky - CBR 600F Sport 01

21.11.2012 v 12:44 | Nahoru | #8

assassin píše: No na vstup se pripojuje 12v a na vystupu sekundaru bude kolem 35tis V.... To se bude blbe merit
Teda predpokladam ze je rec o zapalovaci civce


No vidíš, já zas dostal informaci, že na 12V se nehraje a: "Z jednotky CDI jsou na primár zapalovací cívky ("indukčky") impulsy 300 - 400V), takže na to je nejlepší vysokonapěťová sonda a osciloskop. Digitální multimetr nemá moc šancí takové impulsy zachytit."

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Napětí cívky - CBR 600F Sport 01

21.11.2012 v 12:49 | Nahoru | #9

Janek píše: No vidíš, já zas dostal informaci, že na 12V se nehraje a: "Z jednotky CDI jsou na primár zapalovací cívky ("indukčky") impulsy 300 - 400V), takže na to je nejlepší vysokonapěťová sonda a osciloskop. Digitální multimetr nemá moc šancí takové impulsy zachytit."



No ja si prave myslim ze tahke honda uz nema CDI, a tudiz ze je na primaru trvalych +12V a ridici jednotka pripina kostru kdyz to ma hodit jiskru....

(reakce na) Napětí cívky - CBR 600F Sport 01

21.11.2012 v 12:52 | Nahoru | #10
Janek> ono to je dost slozita vec takovy CDI
blokove nejak takto

(reakce na) Napětí cívky - CBR 600F Sport 01

21.11.2012 v 12:53 | Nahoru | #11

Honzis. píše: Jo přesně tak, měl jsem na mysli zapalovací cívku..

.
Napětí se ale měří třeba na cívkách zapalování a altíku.
U indučky (zapalovací cívky) změříš odpor primárního a sekundárního vinutí (KLX 0,14 - 0,22 O, sekundár 3,8 - 5,8KO). V manuálu bys tohle měl najít určitě.

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Napětí cívky - CBR 600F Sport 01

21.11.2012 v 13:05 | Nahoru | #12

assassin píše: No ja si prave myslim ze tahke honda uz nema CDI, a tudiz ze je na primaru trvalych +12V a ridici jednotka pripina kostru kdyz to ma hodit jiskru....


Já tomu nerozumím, taky jsem se na ptal, když jsem nedávno řešil svoji Kawu. Jen je mi třeba divný, že aby hundrtka dokázala z 12V udělat cca 10000V, potřebovala k tomu tááákhle obrovskou indučku. Proto (jen selským rozumem) je mi třeba divný, že by tak malý bazmek na motorce dokázal z 12V "vyrobit" 35000V.
Vůbec se nedohaduju, rád zase nasosám nový informace

WHTRDR: Složitý by to nebylo, kdybych tomu rozuměl . To schéma mi moc neříká, u Kawy třeba do CDI jde 12V voltů jen při startování. Pokud není zmáčklý tlačítko startéru, je krmená jen z cívky zapalování na statoru cca 50V. Když jsem zapojil CDI z verze R, která nemá startér, tak to fungovalo taky i bez 12V při startování.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Napětí cívky - CBR 600F Sport 01

21.11.2012 v 13:14 | Nahoru | #13

Janek píše:
WHTRDR: Složitý by to nebylo, kdybych tomu rozuměl . To schéma mi moc neříká, u Kawy třeba do CDI jde 12V voltů jen při startování. Pokud není zmáčklý tlačítko startéru, je krmená jen z cívky zapalování na statoru cca 50V. Když jsem zapojil CDI z verze R, která nemá startér, tak to fungovalo taky i bez 12V při startování.


proto jsem dal jen blokovy abys tomu rozumel
ale myslim ze ty nase motorky(xt a klx) maj to trosku jiny aby jezdili i bez baterky

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Napětí cívky - CBR 600F Sport 01

21.11.2012 v 13:26 | Nahoru | #14

WHTRDR píše: proto jsem dal jen blokovy abys tomu rozumel
ale myslim ze ty nase motorky(xt a klx) maj to trosku jiny aby jezdili i bez baterky


Právě nevím, jestli by to bez baterky jelo resp. šlo nastartovat, protože do CDI je napájení přiváděný z relé právě po zmáčknutí tlačítka startéru. Nemám odvahu to napájení zkusit odpojit, abych něco nezkurvil, ale na druhou stranu bych rád věděl, proč to tak je zapojený.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Napětí cívky - CBR 600F Sport 01

21.11.2012 v 13:27 | Nahoru | #15

Janek píše: Já tomu nerozumím, taky jsem se na ptal, když jsem nedávno řešil svoji Kawu. Jen je mi třeba divný, že aby hundrtka dokázala z 12V udělat cca 10000V, potřebovala k tomu tááákhle obrovskou indučku. Proto (jen selským rozumem) je mi třeba divný, že by tak malý bazmek na motorce dokázal z 12V "vyrobit" 35000V.
Vůbec se nedohaduju, rád zase nasosám nový informace

WHTRDR: Složitý by to nebylo, kdybych tomu rozuměl . To schéma mi moc neříká, u Kawy třeba do CDI jde 12V voltů jen při startování. Pokud není zmáčklý tlačítko startéru, je krmená jen z cívky zapalování na statoru cca 50V. Když jsem zapojil CDI z verze R, která nemá startér, tak to fungovalo taky i bez 12V při startování.



To blokovy schema je v tomto pripade zavadejici, ta honda nema cdi.... Udelat velky napeti z malyho zas neni tak obtizny, je to jen otazka toho kolik zavitu se na kterou civku navine....

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Napětí cívky - CBR 600F Sport 01

21.11.2012 v 13:49 | Nahoru | #16
assassin> v tomto pripade mozna ano
co ta honda teda ma a jak to funguje?

(reakce na) Napětí cívky - CBR 600F Sport 01

21.11.2012 v 13:50 | Nahoru | #17

Janek píše: Právě nevím, jestli by to bez baterky jelo resp. šlo nastartovat, protože do CDI je napájení přiváděný z relé právě po zmáčknutí tlačítka startéru. Nemám odvahu to napájení zkusit odpojit, abych něco nezkurvil, ale na druhou stranu bych rád věděl, proč to tak je zapojený.


jo tak to nevim, ja nemam "PUSSY BUTTON"

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Napětí cívky - CBR 600F Sport 01

21.11.2012 v 13:51 | Nahoru | #18

WHTRDR píše: assassin> v tomto pripade mozna ano
co ta honda teda ma a jak to funguje?



Jak sem psal vyse, civka dela tech x tisic voltu primo z 12V, na jedny svorce je stalejch 12V a ridici jednotka spina kostru na druhym kontaktu.

(reakce na) Napětí cívky - CBR 600F Sport 01

21.11.2012 v 14:01 | Nahoru | #19
assassin> ok
ve vysledku je to jak rikas podle poctu zavitu na civce

Napětí cívky - CBR 600F Sport 01

21.11.2012 v 14:03 | Nahoru | #20
Píšou:, že to má ECM, Ignition coil peak voltage - 100V min, něco o pulzním generátoru, .... houby Japonsko, španělská vesnice to je .

(reakce na) Napětí cívky - CBR 600F Sport 01

21.11.2012 v 14:06 | Nahoru | #21
assassin> tady je schema k ty moji hajtre pisou CDI cili to ma to bylo na tom blokovym schema vyse nebo ne?
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Palivové čerpadlo Honda CBR 600F Sport Doko 8 15.5.2024 v 10:39 Anti
Homologovaný vyfuk CBR Honda CBR 600F Sport djbell 7 14.7.2023 v 18:22 Johny_Servis
Co to je Honda CBR 600F Sport RTSbike 12 5.4.2023 v 06:26 Mňojo
Predne kotuce Honda CBR 600F Sport juri23 12 3.6.2022 v 20:10 hycomat
Funkce zaslepených podtlakových had... Honda CBR 600F Sport pakolo 7 2.5.2022 v 13:02 gerrik


TOPlist