Tedka jede jenom 60km/h.
prosím o radu.
(přestavba na závodní moped).
3 reakcí na tento příspěvek Babetta 210 tuning
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Babetta 210 tuning

1 reakcí na tento příspěvek Babetta 210 tuning

3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Babetta 210 tuning
1 reakcí na tento příspěvek Babetta 210 tuning
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Babetta 210 tuning
Fany07 píše: Haesty> By me zajmalo jak to vedi kdyz tachac ukazuje jen 80.
třeby dle GPS, nebo externího tacháče
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Babetta 210 tuning
Možná se z toho nějakou úpravou dá vyždímat víc,ale za cenu zkrácení životnosti motoru,zvýšení spotřeby atd.
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Babetta 210 tuning
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Babetta 210 tuning
Marex píše: V 60-ti je to na babetě nebezpečný. Hlavně brzdy jsou totiž tragické. Začla bych proto brzdama, podvozkem a pak teprve bych řešil výkon.
Na sériovým podvozku babetty 207 jsem měl upravený motor. Do kopce jsem v 80km/h předjížděl skupinku cestovních motorek a měl jsem z toho podvozku dobrý pocit, ale když je ten podvozek vylágrovaný a v té rychlosti do pošlete do zatáčky, tak se vám zdá o čertech

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Babetta 210 tuning
Fany07 píše: Urvyhnat>Proto se dava vetsi a delsi ktere vede jakoby z boku baby.
A pak se tuneři diví, že jim ten motor netočí
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Babetta 210 tuning
Fany07 píše: Urvyhnat> To jine kolinko tam je proto ze by se tam vetsi karbec nevesel.U takhle ten originalni je tam na tesno.Proto se dava vetsi a delsi ktere vede jakoby z boku baby.
a ja řikam že kolinko je stejně k hovnu neb ti půlka směsy vyletí zpátky karbcem, lepší tam navařit/našroubovat domek s klapkama buď vyfrézovat nebo použít z něakého padinkového skůtříku italské výroby.
Urvyhnat píše: a ja řikam že kolinko je stejně k hovnu neb ti půlka směsy vyletí zpátky karbcem, lepší tam navařit/našroubovat domek s klapkama buď vyfrézovat nebo použít z něakého padinkového skůtříku italské výroby.
Podle mých měření a zkušeností je možství směsi co vyletí zpátky karbcem menší než množství které klapka vůbec pod válec nepustí, zkoušeno na časování sacího kanálu 165°, otáčky v rozmezí 7-10tis, karbonová klapka 0.35 ze scooteru.Naposledy editováno 22.11.2012 21:22:36
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Babetta 210 tuning
Fany07 píše: Marex> "začla"?
´"... ty díli..." ?

Jsme jenom lidi. Já se překlep(la).

fajn-tom píše: Na sériovým podvozku babetty 207 jsem měl upravený motor. Do kopce jsem v 80km/h předjížděl skupinku cestovních motorek a měl jsem z toho podvozku dobrý pocit, ale když je ten podvozek vylágrovaný a v té rychlosti do pošlete do zatáčky, tak se vám zdá o čertech
Moje měla 700km, když jsem ji pořídil. Podvozek se zdá dobrej, dokud se nesvezeš .... třeba na odpruženém kole.

takže poladit motor do výkonu a to tu stovku musí dát.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Babetta 210 tuning
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Babetta 210 tuning
a i kdyz sem to kolinko mel o malinko delsi slapalo to dost slusne.