2 reakcí na tento příspěvek Nejlepší moto s A2?
Naposledy editováno 28.11.2012 18:35:21
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nejlepší moto s A2?
Jinak mimochodem..
Skresa> píšeš že spousta motorek má 72 nebo 74kW.. Víš co nasere? když si řidičák můžu dělat až po novym roce, tudíž budu mít A2, a doma mám nádhernou kawu (viz. profil) která má v techničáku samozřejmě 71kW. Teďka neřešim JAK (papírově by se vždy našla cesta) by se to dalo zavřít, ale že to prostě NEJDE, protože má o kilowatík navíc.. z toho by se jeden po....
1 reakcí na tento příspěvek Nejlepší moto s A2?
ovšem pokud máš narozeniny až po 19.1. tak by ti to bylo k ničemu
Naposledy editováno 28.11.2012 22:04:49
3 reakcí na tento příspěvek Nejlepší moto s A2?
Je to opravdu znát, u dvouválu za to mohu tahat, ale také jet klidně stále na 6. Pokud jdu předjíždět, nemusím skopat 2-3 rychlosti dolů...
Pokud chceš sportovně cestovní, úplně bych nedoporučoval naked, vypadá to hezky, když spadneš, není na tom tolik škody, ale ten vítr, to je zlo, proto bych volil alespoň polokapotu.
Když jsem to všechno vzal v potaz, jako ideální my vyšly dvě motorky:
Suzuki SV 650 - U nás hodně častá motorka. Motor není špatný, ale zase není ničím zajímavý, ta motorka mě prostě nijak nezaujala. Je hodně lehká, docela úzká a pohodlná. Podvozek a brzdy o ničem. Dobře se klopí, dobře se na ni jede, hodně člověku pomáhá.
Kawasaki ER-6F - ta to vyhrála, je to řadový dvouválec, ten motor má docela hezky nepravidelný průběh výkonu, umí to jet docela zábavně. Je trochu těžší, průměrně mohodlná, bohužel podvozek je průměrný, odezva horší a brzdy dost tupé, prostě na podobné úrovni jako SV. Ale oproti SV je přeci jen zábavnější, což u mě rozhodlo. Také se mi tedy mnohem více líbí .
Pokud bys chtěl radši něco klidnějšího, vhodného na rozježdění, můžeš ještě pořídit Suzuki GS 500F. Je to moc hezká a hodná motorka. Motor nepřekypuje výkonem, ale nováčkovi stačí, brzdy a podvozek jsou dostačující. Jen tam hrozí, že tě po roce už nebude bavit.
Pokud zase hledáš něco zábavného, tak tu ještě je Kawasaki ZXR 400. Je to už starší kousek, ale je to hodně udělaná motorka. Motor se hezky vytáčí´, pocitově to docela jede. Slušný podvozek i brzdy, motorka docela tvrdá, ale SV ani ER6 to neujede...
No a pak samozřejmě nové CBR 500 od hondy, ale to ještě nikdo neprojel, takže jedině počkat a zjistit, jaké bude...
Ne každýmu se líbí ten vzhled, ale to je otázkou kompromisu - ta motorka má hodně kladů a vybírají si jí většinou lidi, kteří ví, co chtějí
Jestli hledáš vhodnej kompromis cestování / sportovní jízda, tak bych vybíral buď tohle, nebo CBR 600F
Mr.Dreamer píše:
Pokud zase hledáš něco zábavného, tak tu ještě je Kawasaki ZXR 400. Je to už starší kousek, ale je to hodně udělaná motorka. Motor se hezky vytáčí´, pocitově to docela jede. Slušný podvozek i brzdy, motorka docela tvrdá, ale SV ani ER6 to neujede...
Čtyřkilo bych doporučoval jen někomu, koho bych opravdu neměl rád - motorky sice v pohodě, ale původně dělaný pro asijskej trh - v Evropě jich moc není a je velkej problém sehnat jakýkoli díly - a když už je seženeš, tak jsou drahý jak cyp
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nejlepší moto s A2?
a že naked neni na sportovní jízdu je kec, seš rozmazlenej :D
jinak bych vybral bandíka, cbfko, svčko, monstera nebo shivera.. GSo omrzí..
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nejlepší moto s A2?
Mr.Dreamer píše: Něco podobného jsem také řešil, já tedy měl ve výběru i motorky s výkonem nad 70kW, ale byly to většinou 4válcové 600 a u těch mi neseděl krouťák dole. Právě proto bych doporučoval dvouválce. Ty to máš navíc zjednodušené tím, že máš omezen pouze výkon, tedy můžeš mít dvouválce s vyšším objemem než čtyřválce.
Je to opravdu znát, u dvouválu za to mohu tahat, ale také jet klidně stále na 6. Pokud jdu předjíždět, nemusím skopat 2-3 rychlosti dolů...
Pokud chceš sportovně cestovní, úplně bych nedoporučoval naked, vypadá to hezky, když spadneš, není na tom tolik škody, ale ten vítr, to je zlo, proto bych volil alespoň polokapotu.
Cece, vzhledem k tomu, ze mam taky dvouval, mel bych si ted tady popijet vitezne kaficko, triumfalne si zapalovat doutnik a hrat me pocit, jak skvelej stroj mam......ale ve skutecnosti tenhle popis vyhod dvouvalu pusobi prehnane plny entusiasmu i me...spokojeneho majitele.
Na zakladatele vlakna:
Dvouval vs ctyrval....nikdy definitivne zodpovezena otazka. Podle popisu vyse to vypada, ze jedine dvouval.... Ja mam kamose kolem sebe, co jsou zaryti ctyrvalisti (a taky neumi oddelit subjektivni pocity od objektivni rady) a cca dva roky zpatky jsem z jejich vypraveni dostaval pocit (jeste nez jsem zacal jezdit), ze ctyrvalcovy sestikilo je letadlo, co dava 3 machy a dvouvalcovy sestikilo je nudna kolobezka, se kterou na silnici zavodis s 1.3kama autama, ze to ma stejnej prubeh vykonu (se stejnou porci zabavy) jako felicie 1.9d a ze predjet 120ku skodovku vyzaduje skill Hercula.... I ja kdyz jsem cca pred rokem kupoval motorku, jsem si pokladal stejnou otazku jako ty a jako spousta dalsich...cyrval nebo dvouval??? Procetl jsem spousty clanku, prispevku, vyslechl si nazory spousty lidi a dosel jsem k zaveru, ze je to ciste a pouze o osobni preferenci! Nekdo ma rad holky jinej zase brousi stromky...
Mne z toho vyslo jediny...vybral jsem si par masin (jak jsem psal uz drive v tomhle vlakne, Bandit, SV, Fazer) a vzal jsem to tak, ze koupim kteroukoli z nich, ktera se prvni namane jako idealni kus. At uz to bude ctyval nebo dvouval, tak ji vezmu, sezonu az dve pojezdim, pak prodam a koupim si "tu druhou" a zase ji sezonu nebo dve pojezdim. A pak uz navzdycky budu mit jasno, ktera koncepce mi vyhovuje vic a uz nikdy nebudu muset cist nekonecny temata plny extremne subjektivnich nazoru s temer nulovou hodnotou pro me samotneho.
Prvni prislo SV650s, motorku mam od unora, mam na ni najeto pres 15t km. Jezdim na ni do prace kazdej den mestem, stejne jako vikendovy vyjizdky a rovnez jsem na ni zvladl letni dovolenou pres pul Evropy, kde jsem najel temer 5t km za dva tydny. Motorka zvlada vsechno celkem obstojne, nikdy jsem nikde netrpel, projev motoru me bavi (i presto, ze u aut cim tocitejsi tim lepsi pro me...jenze on i ten dvouval v SV toci 11tisic koneckoncu) a jsem rad, ze jsem SV koupil. NICMENE! V prubehu pristiho roku ji mam v planu prodat a koupit "tu druhou", takze ctyrval a uvidim, co mi opravdu vyhovuje a budu mit jasno.
Pokud muzu dat jakoukoli radu, tak bych pouze a jenom poradil rovnez zvazit tenhle krok. Bojis se ted, ze Ti dvouval nebude vyhovovat? Mozna ano, mozna ne. Ses mladej, zacinas...proc si to nezkusit na zivo, oba koncepty a uvidis. Netrapit se tim, kterej prijde prvni, vzit nejlepsi, nejvhodnejsi kus, na kterej narazis a sam casem poznas, vyzkousis, vymenis...
Jeste, mozna Te ted napadlo, ze tohle jde suplovat kratkou projizdkou na obou koncepcich...ja si to osobne nemyslim. Jel jsem na kamaradove Z750 a druheho kamarada radovem trivalci v BMW K75s a......a proste ses tak moc zvyklej na tu svoji, ze za tech par km nepoznas vubec nic a ikdyz neco poznas, tak proste nejses privyklej se ke ctyrvalu (nebo dvouvalu) chovat a zachazet s nim tak, jak je to vhodny. Je to pak stejny, jako kdyz si sedne borec ze Civicu Type-R, kde toci 8 tisic do turbodieslu, kterej prestava jet za 4ma tisici....jenze on je zvyklej tocit a tocit a tocit...tak to proste podle nej nepojede, protoze bude porad v omezovaci...kde uz tenhle motor opravdu nejede... Stejne jako chlapek z turbodieslu bude o Civicu Type-R taky tvrdit, ze nejede...hned po tom, co zkusil predjizdet v 80km/h se zarazenou petkou (nebo sestkou?, nevim, kolik ma CTR kvaltu) a tocil 2,5 tisice...kde jeho turbodiesl, na kterej je zvyklej, uz jede jak z praku. Kdo z nich ma pravdu? Podle me ani jeden...je to o osobni preferenci a o zachazeni s kazdym strojem tak, jak je vhodny.
Preju stastnou ruku pri vyberu
Ono, osobně, mít takové finance, že nemusím řešit spotřebu a náklady na údržbu (a opravy po pádu ), tak jdu dost možná do čtyřválce, protože by mi vůbec nevadilo, mít to stále vytočené, ale v současné situaci jsem prostě rád, když mohu mít výkon i v nízkých otáčkách.
U litrů to už je samozřejmě zase zcela něco jiného, ale na těch jsem nenajezdil tolik, abych mohl někde rozdávat moudra .
Pak se mi teda ještě moc líbil bandit 650 S (model 2005) ale ten byl v danou chvíli mimo moje možnosti.. škoda, možná jsem měl přišetřit, ale třeba na něj ještě dojde..
Jinak za mě fazer 02-03 - má v tp 69kw
1 reakcí na tento příspěvek Nejlepší moto s A2?
Od příštího roku kdy začne platit nový zákon, tak ani motorkáři pořádně neví jak to přesně je. Už je v těch kategoriích takovej zmatek že se v tom vyzná možná jen ten magor kterej to v Bruselu vymyslel. Tahle byrokracie akorát přispěje k tomu že se bude zase více podvádět s výkony motorek a možná že více motorkářů nebude vůbec respektovat ty kw které může řídit. Jediné komu to prospěje jsou autoškoly a výrobci škrtících sad.
Já bych byl pro aby byly kategorie jako dříve - od 18-ti neomezený "A", nebo od 17-ti se souhlasem rodičů. Každýmu motorkáři by to ušetřilo peníze za jeden či dva kurzy v autoškole. Nemyslim si že nějakej řidičák zabrání někomu aby nejezdil na motorce na kterou nestačí svýma schopnostma.
A to chystaj další zpřísnění (a zdražení) výuky, aby slušní začátečníci s mírnou nervozitou neprošli, za to sebevědomí frajírci to daj. Za pár let bude asi jednodušší složit zkoušku na ultalight
2 reakcí na tento příspěvek Nejlepší moto s A2?
ad "zprisnovani" (zdrazovani) autoskol - spis to je zase jen zbytecna bublina, povinny pocet hodin se naopak pravdepodobne snizi takze schopny zak to v kvalitni autoskole zvladne treba i levneji. jde predevsim o zprisneni a sjednoceni zkousek aby ten zak opravdu umel ridit. a snizil se pocet podvodnych autoskol a zkorumpovanych komisaru
Naposledy editováno 01.12.2012 12:05:35