Takže věc se má tak...v prvním kole hledáme někoho,kdo ovládá legislativu v tomto oboru...on sice utrpěl vzdělání nějakýho právního směru,ale tohle je poněkud specifický odvětví. V druhým kole budou potřeba poradci na téma stavba a design dráhy. Pokud to někdo ovláda oboje o to líp....ti co budou psát že slyšeli že to jde takhle...tak to prosím ne. Peníze jsou v tomhle není problém....stavební technika je vlastní.
Díky za nápady,poznatky a užitečný kontakty
1 reakcí na tento příspěvek Nová trať
Naposledy editováno 01.12.2012 16:55:42
1 reakcí na tento příspěvek Nová trať
1 reakcí na tento příspěvek Nová trať
1 reakcí na tento příspěvek Nová trať
1 reakcí na tento příspěvek Nová trať
je tam nějakej bordel,takže ten je v plánu přesunout na strany a zahrabat a vytvořit ochozy pro diváky aby je to drželo dost vysoko nad děním a nebyl problém
okruh z toho asi neuděláme...přeci jen je to jakási vytěžená díra v zemi...
pořešíme legislativu....no a co sem s ním mluvil,tak by nějakýho stavitele z USA nebyl problém finančně utáhnout.
Zatím si vesele prohlížíme různý dráhy a odhadujem náklady a kolik materiálu musíme přestěhovat...to nejmenší nám vychází na cca 350 tater,ale to je ten základ spíš počítáme s několika násobkem.
Jinak je tam natažená voda,elektrika a občerstvení pořešíme pronájmem fleku nějakýmu jinýmu subjektu
markus píše: trať u dálnice je skvělej nápad, protože si nikdo nemůže stěžovat na hluk a ten je asi u MX největší problém. Trať na MX a autokros dohromady asi nebude to pravý vořechový, aby z toho nebyly druhý Sedlčany, kde je ten motokros celkem naprd, ale autokros tam asi bude dobrej, těžko říct. A co se týká stavby tratě, tak by bylo dobrý dodržovat základní pravidlo, se kterým má dost český trackbuilderů stále velký problémy a to je, že každej odraz by měl mít i dopad. Pro inspiraci bych šel do USA, kde to asi umí nejlíp
na tohle video jsme taky čuměli...to se nám líbilo,ale bude to chtít zkušený testovací jezdce....on má enduro...spíš rekreačně a já s enfieldem a uralem se sajdou toho taky moc nevymyslíme....i když je tam budem tejrat taky
1 reakcí na tento příspěvek Nová trať
1 reakcí na tento příspěvek Nová trať
Nebylo by od věci tam namotat ještě nějakou menší enduro dráhu...stromy, výjezdy/sjezdy (pokud to danej terén umožňuje), všemožný prekážky...to bych tam byl hodně často
1 reakcí na tento příspěvek Nová trať
Musím říct, že sehnat techniku a hlínu bylo opravdu to nejjednoduší. Ta legislativa je prostě masakr oběhat.
Hodně štěstí!!
1 reakcí na tento příspěvek Nová trať
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nová trať
markus píše: jinak o legislativě nic nevím, ale můj názor je takovej, že pokud neobtěžuješ okolí hlukem, nebo prachem, tak si můžeš dělat na svým pozemku co se ti zlíbí
Tak jednoduché to asi nebude. Pozemek má nějaké určení, třeba orná půda, nebo trvale travní porost a je nějak veden v katastru.Nepovolí ti jen tak něco postavit.1 reakcí na tento příspěvek Nová trať
Naposledy editováno 03.12.2012 08:52:06
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nová trať
susta. píše: Tak jednoduché to asi nebude. Pozemek má nějaké určení, třeba orná půda, nebo trvale travní porost a je nějak veden v katastru.Nepovolí ti jen tak něco postavit.
no já bych spíš zvolil strategii na nic se neptat. V dnešní době, kdy je třeba na každej prd sto papírů a povolení, je podle mě lepší trať zbudovat na černo a pak se postupně snažit o dodatečnou legalizaci. Podle mě stejně úřady nemají moc způsobů, jak takovou činnost zatrhnout a když se úkáže, že nikoho trať neobtěžuje a pole je už stejnak rozoraný, tak souhlas postupně vydají. Myslím že podobným způsobem vzniknul Chlístov, ale tam je trať přímo u vesnice, takže se proti trati zvednul opravdový odpor, ne jenom ten standartně byrokratický
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nová trať
markus píše: no já bych spíš zvolil strategii na nic se neptat. V dnešní době, kdy je třeba na každej prd sto papírů a povolení, je podle mě lepší trať zbudovat na černo a pak se postupně snažit o dodatečnou legalizaci. Podle mě stejně úřady nemají moc způsobů, jak takovou činnost zatrhnout a když se úkáže, že nikoho trať neobtěžuje a pole je už stejnak rozoraný, tak souhlas postupně vydají. Myslím že podobným způsobem vzniknul Chlístov, ale tam je trať přímo u vesnice, takže se proti trati zvednul opravdový odpor, ne jenom ten standartně byrokratický
Toto je dobrá myšlenka.
Sparta si takto na letné udělala stadion,a Bauhaus v Brně-Ivanovicích stojí přesně podle tohoto klíče.
privateer píše: s prachem by si měl poradit celkem hustej pruh lesa co mu patří taky,kterej je mezi pozemkem a dálnici.....
je tam nějakej bordel,takže ten je v plánu přesunout na strany a zahrabat a vytvořit ochozy pro diváky aby je to drželo dost vysoko nad děním a nebyl problém
okruh z toho asi neuděláme...přeci jen je to jakási vytěžená díra v zemi...
pořešíme legislativu....no a co sem s ním mluvil,tak by nějakýho stavitele z USA nebyl problém finančně utáhnout.
Zatím si vesele prohlížíme různý dráhy a odhadujem náklady a kolik materiálu musíme přestěhovat...to nejmenší nám vychází na cca 350 tater,ale to je ten základ spíš počítáme s několika násobkem.
Jinak je tam natažená voda,elektrika a občerstvení pořešíme pronájmem fleku nějakýmu jinýmu subjektu
Trať máme legální, vedle hlavní silnice.
Trať na černo nedělej- zbytečně vyhozené prachy a čas.
Trvalo to asi dva roky, musíš mít všechna možná měřeni, souhlas všech možných spolků a celkem podpásovka a třešínka na dortu je stáhnutí a uložení ornice z trati( v našem případě cca 800m3) , která nesmí být použitá na skoky atd.
Dopravní řešení atd. Je toho moc, ale jde to!!
1 reakcí na tento příspěvek Nová trať
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nová trať
Tommasson píše: Čau, pro stavbu trati bych doporučil Tomáše Hrdinku, pokud jsi z Brna, tak si myslím, že bys možná mohl vědět, o koho se jedná. Viz. trať ve Vážanech, když ještě fungovala jak měla. Stavěl několik tratí, zkušenosti má z USA a jeho tratě jsou nejlepší, na kterých jsem jel a každá je úplně jiná, ale poznáš na nich jeho rukopis :). Dvojáky, velký lavice - vedle toho na každým skoku udělaná hrana pro hobíky, aby v pohodě mohli všechno poskákat. Nebo taky bych se mohl zkusit domluvit s Martinem Žeravou, pokud by byli chlapi s technikou, tak by určitě rád přispěl a řekl chlapům co a jak postavit atd.
Díky za radu.....
samozřejmě se nebráníme tomu aby nám poradili i ti z fora co o tom něco ví....klidně i na místě....zadarmo by to nebylo jak znám tohoto pána
Hockin píše: Zkus se spojit kluci otvírali trat minulý rok,takže ti vše objasní
Taky díky
Starvak píše: Nám trvalo 2 roky vyběhat vše po stránce papírů a letos v červenci otevřít trať v Pelhřimově. Skoro všechnu práci odvedl tento uživatel, tak mu napis nebo potom zavolej a poradí co a jak po stránce papítování. nick: http://www.motorkari.cz/profil/bezda696
Musím říct, že sehnat techniku a hlínu bylo opravdu to nejjednoduší. Ta legislativa je prostě masakr oběhat.
Hodně štěstí!!
To oběhání se zvládne....radši nevidím co všechno umí zařídit
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nová trať
Kuchtaman píše: Ahoj kde presne u Brna to je? Neco takovyho je dycky treba podporit:)
v dohledné době dodám souřadnice a fotky...vlastně se jedná o bývalej povrchovej důl...takže s určením pozemku je to celkem jasný