pls kdo má zkušenosti s KTM EXC 300, 2011 a <,
tyto modely maji nově 6ti stupnovou prevodovku + nejake modifikace ramu + podvozku.
Hlavně mě zajím pruběh motoru od nizkých otáček, když máš stejny vyfuk a pruzinu v privere jako na modelu 2010 a >, urcite jsou lidi, co mohou porovnat chovani techto modelu.
Měl jsem KTM 300 2006 a 2008 a ta 2008 je cca stejna az do modelu 2010, tak to v krvi ještě mám, její chování, ale ta 2011 a < me zajima, jak jste spokojeny a zda ten rozdíl je znatelný.
diky!
1 reakcí na tento příspěvek KTM EXC 300, 2011 <
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) KTM EXC 300, 2011 <
Prevodovka stale stejna? model 2011 vice ma preci 6ti kvalt ne? Tim si hlavne vysvetluji to posileni trakce.
tuto formulaci taky nevim jak presne uchopit:) " ale od modelu 2009 ,desítka už doping měla. "
dik
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) KTM EXC 300, 2011 <
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) KTM EXC 300, 2011 <
ty me snad málo znáš ?
já a nejezdit o bych se roznemohl
Naposledy editováno 26.12.2012 20:15:11
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) KTM EXC 300, 2011 <
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) KTM EXC 300, 2011 <
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) KTM EXC 300, 2011 <
španělskou nemocí myslíš to, že na tom za chvíli jsou na všech pákách vůle nebo to chytá lišku apod. Včetně toho brnění do stupaček? Nebo máš na mysli něco jiného?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) KTM EXC 300, 2011 <
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) KTM EXC 300, 2011 <
měl jsem 2 x gg, a právě po mechanické stránce mě ta motorka zklamala. Jak píšu, po chvilce se začaly dělat vůle na šaltře, bzdě, startovačce apod. Na různých dílech to začalo chytat lišku. Nemluvě o věčném měnění ložisek v kolech. A nejvíc mi vadily ty vibrace do noh. Taky jsem nebyl úplně spokojený s chodem motoru ve středním pásmu, ale to může být věc nastavení, do toho jsem neryl. Slícování plastů taky nebyla žádná hitparáda. Ten tachometr, který funguje jen z polovice, taky nebyla zrovna nejlepší vizitka španělského výrobce. Podvozek OK.
Podvozky jednokomorových EXC jsou dobré od pomalé do střední jízdy,na rychlou už nestíhají,řešením je dvoukomora,nebo kity různých firem.PDS od 2010 je super bez potřeby něco v něm měnit,jen servisovat co 50mth(při závodění,i dříve).
Monix> jasné ,že se to musí doladit vždy na cihlovou barvu svíčky v režimech,v kterých jezdíš.
Můj osobní názor je,že si nemá kupovat 2-T ten,kdo chce jezdit jen na krouťák,od toho jsou tady 4-T.A nejlíp se pozná schopnost jezdce, na zvládnutí stroje od nejmenších objemů(125/150/200/250 atd).