Aprilia Tuono 1000R
Supersportovní bike, pro který není problém atakovat rychlosti přes 250km/h. Posez je vyloženě „na motorce“ a nezasvěcenému se může zdát, že sedí na prkenné lavici. Super pevný a přesný podvozek. Uvolněná jezdecká pozice, příjemně tvarované široké řidítka dobře padnou do ruky, avšak pilot má docela sportovně zalomené nohy. Jako na superbiku. Všude dostatek prostoru a tuono navozuje pocit „velké motorky“. Dostačující, ikdyž ne příliš kousavé brzdy. Hodně atraktivní look díky válečnému lakování. Celkově kvalitně postavený bike s dobrou ochranou proti větru. Vítěz srovnávacích testů v letech 06-07-08. Výkon 138PS.
Triumph Speed Triple 1050
Více univerzální stroj ne tak atraktivního vzezření, obzvlášť když stojí vedle sebe. Vzhledově i pocitově menší (kratší) motorka. Nádrž kratší, ale stejně široká jako na Tuona. A posez? Jezdec sedí jako by v motorce, s podobnými řidítky jak na Tuonu, avšak s méně zalomenými nohami. Účinnější brzdy díky radiální pumpě a krásné, letmo uchycené zadní kolo. Zepředu více „ufo“ vzhled a celkově nepůsobí tak agresivně jako Tuono. Vítěz srovnávacího testu 2011. Výkon 135PS.
DUCATI STREETFIGHTER/S
...a jeho dvouválcových 155PS. Vrchol evoluce. Nejnašlapanější naked, který stál nový 489tisíc Kč. Motorka, která nutí jezdce jet strašnou pilu a stroj, který neodpouští chyby. V běžném provozu nebezpečná zbraň, která zesměšní vše ostatní a z aut udělá pomalu se šinoucí a zavazející figurky. Brutální posez, vzhled a jízdní parametry. 155 koní, kovaná kola MARCHESINI, brzdy Brembo monoblok a kompletní šasi od Ohlinsu. Nic lepšího v roce 2011 po zemi nejezdilo. Vrchol pyramidy, luxusu a sportovních vlastností, které ovšem průměrně zdatný pilot ani z poloviny nemá šanci využít. Nevhodný pro jízdu ve dvou a pro delší trasy a klidnější jízdu „na kochačku“ naprosto nepoužitelný. Buď jedeš na hraně a nebo se trápíš. Přes všechny malé nedostatky radikální bike se kterým leze kdykoliv a kdekoliv udělat hodně parády.
Naposledy editováno 18.05.2015 21:14:43
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Srovnávačka Tuono/streetfighter/Speed Triple
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Srovnávačka Tuono/streetfighter/Speed Triple
3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Srovnávačka Tuono/streetfighter/Speed Triple
oxygen píše: tak pánové: trochu o tom něco vím, páč ten na tom TsT jsem já tímto vám skromně díky za oslovení "borec"
bylo to v Sosnový, teď v říjnu a - ač jsem ho měl furt vlevo vpravo za prdelí - ten motárdista mne opravdu prostě nikde nepředjel... vnitřky jsem si hlídal a vnějškem to nedokázal
no a když jsme se prohodili, tak zas ani já nedokázal předjet jeho v nájezdech on celý odpoledne hrozně zeširoka driftoval - takže na brzdách prostě nebylo kudy - a na výjezdech mi na krouťák dycky trochu cuknul... a rovinky na doklapnutí výkonem jsou tam krátký
... ale bylo to pěkný maso, paráda a prdel veliká my se vzájemně dokázali předjet, jen když jsme doklapli chumel ostatních motorek na trati, protahovali se skrz a někomu to dycky vyšlo líp
PS: jo a ten TsT tam, to není TST - je to street 675 a ne speed 1050
on Speed by se tam v Sosně vážně nechytal, on by měl s TsT co dělat i třeba v Mostě - na plyn zrychlujou se Streetem skoro stejně (krom maxima na cílovce), ale na brzdách i v zatáčkách mu škodí jeho váha možná v Brně, tam už by bejt rychlejší měl i mohl
něco jinýho je Duc Streetfighter - ten by mi to v Mostě měl natřít, a v Brně asi o dost zajímavej by byl ale souboj Duc Streetf. vs. Street 675 v tý motárdový Sosnový, páč ten dvouvál je boží a ač je to s nim v krátkejch zatáčkách na plynu trochu o život, tak ty úseky mezi nima on spíš přeskočí, než projíždí (teda moje zkušenost s 1198)...?
Meleš nesmysly. "Hlídal jsem si ho...SF ten by mi to tam dal"... atd.
V prvé řadě je to o tom, kdo danou motorku řídí. Posaď Pepu Sršně nebo Karla Táborského na šestkového DIVERSIONA s ojebanýma gumama a ty a nebo kdokoliv z nás si sedněme na ostré Vorlíčkovo supermoto a nebo si půjčme klidně Panigale R v homologaci pro WSBK. Sejděte se v Sosnový a nebo třeba v Brně a stejně ti daj kolo navrch a ty si ani neprdneš! Takže si tyhle kejdy laskavě schovej pro bambulíny, kteří si myslí, že maj motorku, která dá jiný na prdel. Nedá... Pokud na tom či tom sedí správní lidi. HOWG.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Srovnávačka Tuono/streetfighter/Speed Triple
drippera píše: Meleš nesmysly. "Hlídal jsem si ho...SF ten by mi to tam dal"... atd.
V prvé řadě je to o tom, kdo danou motorku řídí. Posaď Pepu Sršně nebo Karla Táborského na šestkového DIVERSIONA s ojebanýma gumama a ty a nebo kdokoliv z nás si sedněme na ostré Vorlíčkovo supermoto a nebo si půjčme klidně Panigale R v homologaci pro WSBK. Sejděte se v Sosnový a nebo třeba v Brně a stejně ti daj kolo navrch a ty si ani neprdneš! Takže si tyhle kejdy laskavě schovej pro bambulíny, kteří si myslí, že maj motorku, která dá jiný na prdel. Nedá... Pokud na tom či tom sedí správní lidi. HOWG.
Naposledy editováno 29.12.2012 16:35:40
drippera píše: Meleš nesmysly. "Hlídal jsem si ho...SF ten by mi to tam dal"... atd.
V prvé řadě je to o tom, kdo danou motorku řídí. Posaď Pepu Sršně nebo Karla Táborského na šestkového DIVERSIONA s ojebanýma gumama a ty a nebo kdokoliv z nás si sedněme na ostré Vorlíčkovo supermoto a nebo si půjčme klidně Panigale R v homologaci pro WSBK. Sejděte se v Sosnový a nebo třeba v Brně a stejně ti daj kolo navrch a ty si ani neprdneš! Takže si tyhle kejdy laskavě schovej pro bambulíny, kteří si myslí, že maj motorku, která dá jiný na prdel. Nedá... Pokud na tom či tom sedí správní lidi. HOWG.
ve druhé řadě, pokud jsou jezdci na podobné úrovni, už to nesmysly nejsou. A tuším že kdysi v motohousu byly časy s různejma motorkama, a diversion tam měl v Brně s K. Táborským kolem 2:30 - 2:35. Žádný kolo navrch.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Srovnávačka Tuono/streetfighter/Speed Triple
1 reakcí na tento příspěvek Srovnávačka Tuono/streetfighter/Speed Triple
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Srovnávačka Tuono/streetfighter/Speed Triple
drippera píše: Oukej, samozřejmě že to bylo ode mě schválně přehnaný. Je třeba to brát s nadsázkou, ale každej ví, co jsem tím chtěl říct. Nemá tady smysl řešit co by, kdyby. Zkrátka kdyby za toho motarda sednul profík, ten jeho TST by si ani neprdnul...
Kdyz jsme u toho kdyby, tak kdyby mel ten motard prazdny predni kolo, tak by si ani profik ani neskrtnul.2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Srovnávačka Tuono/streetfighter/Speed Triple
pylot píše: bych se nejdriv aspon zeptal jestli oxygen umi na motardoj.
já a na motardoi? šmarjá, dyť je to buchar mnnohem drsnější, než nejdrsnější stroj ze všech - prý Duc Streetfighter, jsem někde od někoho četl!
ale matně vzpomínám: vlastně jsem ho měl a drandil ho přes pět let, a zrovna toho nejbrutálnějšího Husaberga FS 650 SM, až teď v říjnu šel do světa ale drifty při nájezdech jsem se nikdy pořádně nenaučil, ani kolikrát u Vorlíčka v Milovicích za Mistrem dycky to u mně skončilo držkou
tak jsem na něm začal (s Milošem Čihákem, podle něj) jezdit kolena - a bylo to rychlejší a najednou jsem Číhovi v tý Sosně skoro i stačil... ) (mj. Drippero: Číha je 3x mistr ČR SBK a v Brně by mi dal na kolo snad 16 sec ne jenom cca 5 jako Sršeň ani 7-8 jako Carlos)
... tohle jsme my dva honiči letos v létě:
já toho motárda pak měl spíš jen na občas si zaskákat na suchym motokrosu ( a taky si na něm odrazit ledvinu když pokropili, půl roku bolesti )
... ale na blbnutí byl skvělej teda, kuk - předloni jsem si trošku něco na něm natočil
ale mě se prostě na silničkách jezdí líp a rychlejc báwo, šestka cebro, káťa nebo street, to je jedno a na všech se dá v zatáčkách lítat hrozná pila - ale musi bejt seřízenej podvozek a dobrý slicky Dunlopy nebo aspoň skoroslicky Metze K3 anebo Rosso Corsy ty jsou totiž naprosto rozhodující pro grip, důvěru a tím pak i rychlost
Naposledy editováno 30.12.2012 02:25:44
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Srovnávačka Tuono/streetfighter/Speed Triple
dyť kritizuješ něco, cos sám vymyslel že někdo napsal si to přečti ještě jednou a pochopíš
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Srovnávačka Tuono/streetfighter/Speed Triple
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Srovnávačka Tuono/streetfighter/Speed Triple
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Srovnávačka Tuono/streetfighter/Speed Triple
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Srovnávačka Tuono/streetfighter/Speed Triple
drippera píše: oxygen> Ježiš já to nemyslel nijek zle, no...
... sice myslel, ale ser na to
já taky miluju divokej výkon mýho báwa navíc s rychloplynem a menšim pastorkem, v Mostě ta motorka přímo letí - jenomže nechápu proč, ale úplně stejný časy tam zajíždim taky na slabym neupravenym cebru šestce 07
... a taky bych tomu nevěřil: chybí mu 87PS, kontrola trakce, race ABS i rychlořazení...
Šťastnej a veselej, kluci, ať se nám pády kreše poldové příští rok vyhejbaj a ať nás ty motorky pořád baví!!!
Naposledy editováno 31.12.2012 10:31:46
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Srovnávačka Tuono/streetfighter/Speed Triple
1098S píše: Drippera: Kdyz tak koukam na posledni dve fotky tak musim uznat ze ses fesak a je fakt ze prinejmensim po strance designu je 1098 SF proste luxus
Ou, děkuji. No to sa ví! Že SF jen těžko hledá konkurenci, co se vzhledu týče...Ještě bych chtěl přidat jedno "moudro", který se může někomu zdát jako klišé, nebo tak něco, ale chtěl bych, aby ostatní věděli, že to moje "vyrypování" proti čtyřválcům a "rejžím" apod. není a nikdy nebylo myšleno špatně. Já motorky miluju a o žádné si nedovolím říct, že je úplně na hovno, nebo tak něco. Každého baví něco jiného a prdel jde zažít na čemkoliv, spíš jde o dobrou partu lidí, co se kolem motorek motá. Proč to vlastně píšu? Nerad bych, aby až někam přijedu na benzínku a budu chtít pokecat s týpkem na CB500, aby na mě ten dotyčný kukal skrz prsty a myslel si...No jó, pán má DUCATI, pán je asi někde jinde.
Moc mě nenadchnul názor "INKVIZITORA" který v MH1-2/2013 psal, že se přestal stydět za to, že má taky DUCATI. Bohužel liboví frajírci s naditejma peněženkama nám reputaci trošku kazí, což je pravda. Krokodýlí boty, ML v garáži a DUCATI v garáži jen z důvodu vylepšení image. Opravdových "srdcařů" není moc, ale jsou. Na druhou stranu když ji miluješ, není co řešit, né? Někdo si koupí DUKNU a už nechce nic jiného. Jinej si nechá na záda vytetovat GSX-R a taky má jasno, tak proč nám (jim) tenhle názor brát. Ať si každej jezdí na čem chce a pokud se nebude povyšovat nad ostatní a k jinejm bude ohleduplný a sušný a slovo "respect" mu nebude cizí, tak nevidím v ničem problém?
Ale dost kejdů, přeju všem co nejkratší zimu a na jaře n a s h l e d a n ů !
2 reakcí na tento příspěvek Srovnávačka Tuono/streetfighter/Speed Triple
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Srovnávačka Tuono/streetfighter/Speed Triple
postriziny píše: mě teda přes 6000ot. nic krásně nekopne akorát má drahá polovička mě jebne po zádech drippera má asi pravdu táhne furt stejně to leknutí tam prostě není asi si na to člověk za ty roky zvykl
Pravdu má ten chlapec. Ono je ten pocit trošku zkreslený. On jede od spodu tak mocně a lineárně, že se může zdát, že právě díky absenci nějakého "žďuchu", moc nejede. Ovšem nenechte se zmýlit. Páry má dost, jen ji podává zabalenou více gentlemansky.1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Srovnávačka Tuono/streetfighter/Speed Triple
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Srovnávačka Tuono/streetfighter/Speed Triple
pylot píše: drippera> Zkrat to a rekni ze je to nuda.
Jo! Ale taková...postriziny píše: mě teda přes 6000ot. nic krásně nekopne akorát má drahá polovička mě jebne po zádech drippera má asi pravdu táhne furt stejně to leknutí tam prostě není asi si na to člověk za ty roky zvykl
Už se těším brachu, až se zase proletíme na Hradec, Náchod a Hořice
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Srovnávačka Tuono/streetfighter/Speed Triple
drippera píše: Jo! Ale taková...
...jeba hned na začátku, která tě hodí na zadní a pak už po něm jedeš pořád bez nějakejch zbytečnejch kopanců
Naposledy editováno 05.01.2013 18:34:13
ale kdyby konečně do SF vložili lehčí a eště znatelně silnější motor z 1198 (a poladěnej jako na Diavelu) - už bych ho pořídil místo káťi nebo brambory
jj, ale radši v S-ku s TC to kuli okruhu - na JIPku v mostě už se mi znovu nechce