Tak ačkoli jsem si myslel, že tohle mě nikdy nepostihne, musím si pomalu a jistě připustit že mě nějak lítání po okruzích a zběsilé jízdy 300 z místa po okreskách s kamarády nějak opouští a nastává éra č.2
Hrozně jsem se totiž zamiloval do Café racerů. Každou volnou chvilku projíždim fóra a různý fotky a tak jsem si řekl že si udělám radost a zkusím si taky nějakou stavbičku.
Po dlouhých úvahách mám jako "základ" konečného adepta ZRX1100 nebo 1200. Cafíčko by mělo mít "sportovního ducha", přeci jenom bych si to kolínko jěště někde rád dal.
Hrubou představu mám, ale řeším problém s koly. Chtěl bych dráťáky. Někde jsem četl, že je snad někdo v německu vyrábí, nebo šlo by to nahradit nějakou jinou variantou?! Přední vidli bych chtěl stejně měnit za USD(ZX6,ZX10 nevim...). Poradíte? Případně jestli máte nějaký typy ke stavbě ze ZRX.
Díky.
1 reakcí na tento příspěvek Café racer ZRX - drátěná kola
1 reakcí na tento příspěvek Café racer ZRX - drátěná kola
2 reakcí na tento příspěvek Café racer ZRX - drátěná kola
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Café racer ZRX - drátěná kola
assassin píše: 17kovy kola děla víc firem, alpina, kineo... Ale stoji balík, šel bych cestou na zakázku soustruzenejch nábojů, rafku na supermoto kola +vyplet
znas cenu neceho takovyho?
..a netusis jak je to letos s homologaci zmenenyho ramu, tedy pokud jsi ho prevaril? S tim ze varil clovek co ma na to papiry, ale nemas protokol z pevnostni zkousky, coz by si vyzadalo stavbu dvou ramu, kdyz ten prvni bys musel pri zkouskach roztrhat, pokud to spravne chapu...?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Café racer ZRX - drátěná kola
HornisGSX píše: assassin> no náboj by šel ale co ty ráfky? přeci jen to není lehkej motard ale pořádný kus motorky... jinač na ty kola jsem kdysi koukal taky ale odradilo mě 90tis
tak to chapu.. me odrazuje uz predstava kol za 25.000... alespon zatim
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Café racer ZRX - drátěná kola
1 reakcí na tento příspěvek Café racer ZRX - drátěná kola
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Café racer ZRX - drátěná kola
nez jsem do toho sel, mohl jsem prodat tu puvodni kawu za 12.000,-- resp kdyz jsem kupce poslal slusne do hajzlu jeste za 15.000,--
Bejt duslednej.. tak uz jezdim za tech 70.000 treba na starym Nortonu, BSA, Matschless... nebo na nejakym prvotnim novodobym trivalcovym triumphu...
Takhle na jare vyjede krasne znovicirovana gepezeta... ekonomicky totalni nesmysl..
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Café racer ZRX - drátěná kola
1 reakcí na tento příspěvek Café racer ZRX - drátěná kola
USD vidle tam fakt nedávej, ty na C-R nepatří...
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Café racer ZRX - drátěná kola
USD vidle se mi líbí, psal jsem že chci takovou sportovnější verzi
1 reakcí na tento příspěvek Café racer ZRX - drátěná kola
1 reakcí na tento příspěvek Café racer ZRX - drátěná kola
Nevím no, to co chceš, bych nenazýval Caferacerem, ale Neoracerem (možná spíše skoro Streetem)...no ale tak, to je jen můj názor, postav si to samozřejmě jak chceš
Naposledy editováno 30.12.2012 20:27:05
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Café racer ZRX - drátěná kola
Jinak představa když to přiblížim k těm dvoum foto shora.Rám ZRX, motor ZRX, vidle USD jako na tý zelený Kawě a nádrž sedlo a zadek jako ten modrej Zephyr , jooo a ty dráťáky