Tak ačkoli jsem si myslel, že tohle mě nikdy nepostihne, musím si pomalu a jistě připustit že mě nějak lítání po okruzích a zběsilé jízdy 300 z místa po okreskách s kamarády nějak opouští a nastává éra č.2
Hrozně jsem se totiž zamiloval do Café racerů. Každou volnou chvilku projíždim fóra a různý fotky a tak jsem si řekl že si udělám radost a zkusím si taky nějakou stavbičku.
Po dlouhých úvahách mám jako "základ" konečného adepta ZRX1100 nebo 1200. Cafíčko by mělo mít "sportovního ducha", přeci jenom bych si to kolínko jěště někde rád dal.
Hrubou představu mám, ale řeším problém s koly. Chtěl bych dráťáky. Někde jsem četl, že je snad někdo v německu vyrábí, nebo šlo by to nahradit nějakou jinou variantou?! Přední vidli bych chtěl stejně měnit za USD(ZX6,ZX10 nevim...). Poradíte? Případně jestli máte nějaký typy ke stavbě ze ZRX.
Díky.
1 reakcí na tento příspěvek Café racer ZRX - drátěná kola
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Café racer ZRX - drátěná kola
2 reakcí na tento příspěvek Café racer ZRX - drátěná kola
2stroke píše: SPIJKER> To si na těch GPZtách dělal motor od A do Z či co? 70 000, kurde, to je celkem pálka, na to bych hodil z vysoka bobek...lepší sehnat GPZ v zachovalém stavu z Německa, tam jich je dost...
70 neni ani 3000,-- a vzdycky bude mit nejaky mouchy.. nikdo se s tim delat nebude. A pokud jo pak se i v risi prodavaj mezi 4-5 tisicema..
Ja tu svoji pak taky vystavim na inzerci - za 110 ..jasne, nikdo ji za ty penize nebude chtit.. Ale dyt ja ji vlastne nebudu chtit prodat..
delal se motor ma ty druhy a pak byl venku jeste 3x kvuli ruznejm blbostem, vymena hlavy, cimz opet tesneni, nakonec jsou vymeneny vsechny gumicky. Vymena volnobezky, vymena prevodovky..blablabla...
Pak vyvareni plastu a lak, repase starteru, repase vidli, retezovka, gumy, novy kotouce, naplne.. dalsi veci me nenapadaj, ale vyslo to tak nejak.. ne pres 70, ale mnoho nechybi.
Pocitam do toho i nakup treti motorky jako darce organu, ten bych jinak nekupoval a ten jeden plast co jsem shanel uz rok a ne a ne... byl prave na tom darci.. i kdyz byl nepojizdnej s rozlozenym motorem za vybornou cenovku.
EDIT
ted me napada, ze v cene je taky novej vejfuk cca za 6. Sice bych mohl koupit nejakej jetej univerzal do 3000, ale nechas ho naplnit vatou a upravit drzak a prace navic.. Tady mi Sharon udela kus na miru s uchytama podle originalu a bude pokoj.. pekne podle dobovejch ladaku, takovej tenčí a podlouhlej..
..ono se to nascita i tim ze je to za dve motorky.. mozna bychom se mohli dostat zase zpet na nizsi cenu kdyz druhou prodam.. ale zatim je stale v garazi, takze pocty vychazej takto. Bohuzel v tom tedy generalka od A do Z neni...
Ale co je genralka od A do Z? Vymena kliky, nova hlava, nebo to jde opravit...ojnice, co s nima udelas, nova prevodovka..? To se obavam, ze bychom se dostali tak na 250 formou opravy.
To mozna nekde za 120 (odhaduju)bude k mani fungl novej motor z kramu
1 reakcí na tento příspěvek Café racer ZRX - drátěná kola
3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Café racer ZRX - drátěná kola
Jinak podobně laděné přestavbě fandím a budu sledovat toto vlákno, doufám , že se s náma podělíš o radost...
Já mám podobný cukání , ale protože jsem celej život jezdil jen 4-válce(když nepočítám všechny ty Simsony, Jawy a Emzety), hrozně mě táhne spáchat něco ve stylu CafeRacer z 2-válu.
Uvažuju o TRX 85O ,něco v podobném stylu...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Café racer ZRX - drátěná kola
Zadní náboj ze SE950 stojí i s unašečem pro rozetu cca 10000,-, přední náboj komplet osazený 6500,-. Ráfky bys mohl sehnat do 5000,- a vyplést jedno kolo vč. drátů a nyplů vyjde cca na 2000,-
Samozřejmě by bylo lepší sehnat něco jetýho, třeba celý předek i s tlumičema, brzdama.
Můžeš zkusit p. Hanouska z Prahy, který dělá výplety kol jak na veterány, tak prý dělal roky v bmw a dělá výplety i na těžký potvory. Na podzim mi dělal zadní kolo na KLX - dával jsem mu jen náboj a ráfek. On dodal dráty, nyple, práci a to vše za 1850,-
http://www.sroubmare...zech/firma/firma.htm
Dělali mi atypické dle mého přání a dodaných rozměrů na M-72 v mém profilu.
Cena nebyla nijak strašná a s dodávkou spokojenost
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Café racer ZRX - drátěná kola
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Café racer ZRX - drátěná kola
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Café racer ZRX - drátěná kola
Pořád je to motorka, co i když nemá nějakej omračující výkon a krouťák, se ještě dostatečně sportovně a svižně svezeš a o to mi jde především, asi jako psal Piškot....
"Čistokrevnej" CafeRacer z nějakýho veterána je na jednu stranu krásná záležitost, ale techniku a výkon nevokecáš...
Tak až tady každej spácháme nějakou tu "prasárničku", založíme PSEUDO-CafeRacer KLUB
a na cestách spráskáme kdejakýho sporta, krásná představa...
2 reakcí na tento příspěvek Café racer ZRX - drátěná kola
Jak koukám, tak na okruhu máš něco naježděno, takže se rychle sžiješ s čímkoliv.
Sranda je potrápit borce na plastových hračkách na pěkné okresce a až tě dojedou na pumpě,kdy už máš natankováno... jen koukají na tu vránu ze sedmde-osmdesátých let která je zostudila na galuskách a 240kg suchý váhy s perfektním osmiventilovým zvoučkem 4 válu (ZRX je pořád šicí stroj )
Je to těžké,ale pokud tíhneš ke Kawě, tak
KZ1000 se dá ještě "normálně" koupit.
Dělej ale jak myslíš Já si to užívám a těším se na příští sezonu, až bude v novém kabátě, po přetěsnění a s šoupatama FCR s akcelerační pumpou
Naposledy editováno 31.12.2012 19:45:16
Ono by možná bylo dobrý mít od obojího
P.S Jinak koukám že jsi z Tábora. Jedinej sraz kam jezdím je Motomazec, mám tam pár kamarádů
Naposledy editováno 31.12.2012 20:10:07
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Café racer ZRX - drátěná kola
Piškot> Jsem zvědav jakýho mazlíka z něj uděláš! Držím palce! Někdy naviděnou!
Hodně štěstí všem srdcařům v roce 20#13!
když chceš sáhnout až tak vysoko - ZRX, navíc 1100 či 1200.
To není jak "za stara", když se caféracery stavěly třeba na
základě Z900 ...
Kola, na který bude 100%ní spoleh, stojí balík a ty co "nějak
dáš dohromady" (náboj,ráfek,DRÁTY+NIPLE!!), bohužel taky
nepořídíš za pár tisíc(Kč! ),abys šel do rizika,že třeba nebudou
dost"tuhý" pro tak těžký a výkonný bajk,neřkuli žeby dráty začaly
praskat
Zažil jsem to na Klasik-Trumphovi Frankie Mrázka,
když mu nějakej "dobrák" dodal oba výplety a Frankie s nima objel
v Mostě tréningy a v zahřívacím kole závodu už musel zajet do depa,
když mu ze 36 drátů v zadním kole prasknul už osmej a motocykl
začal jevit příznaky defektu zadního kola...
Frankie nebyl "zelenej strachy", ale "rudej vzteky" a jeho mechanik
konstatoval, že je to ten lepší případ - že mu taky mohly V ZÁVODÉ
začít praskat dráty PŘEDNÍHO kola