1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Půjde to nějak udělat?
ptaak píše: Nevim co v tom vidíte za složitosti. Koukají do registrů, jestli nejsi hledaný, motorka kradená apod...tak proč by se mu neukázal origo výkon I kdyby to měl googlit tak to zvládne i podprůměrný měšťák
to nebude tak jednoduché, u dodatečných škrcenek (třeba alphatechnik) bývá ve velkém tp původní výkon přeškrtnut. U továrních škrcenek je ve velkém tp pouze 25kw. Datum první registrace v tp nepomůže, je třeba určit modelový rok dle VIN. A na všechna mota dekodery na netu nejsou, asi budou volat importérům
Zajímavá situace bude i u poloostrých(ostrých) endur na značkách, které mývají v tp kvůli poměru kw/kg třeba jen 15kw. Ale jejich původní výkon nikde výrobci neuvádějí.
Naposledy editováno 04.01.2013 18:27:16
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Půjde to nějak udělat?
Naposledy editováno 04.01.2013 18:26:52
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Půjde to nějak udělat?
p.a.t.r.i.k.7 píše: SirIndy> už se to tu probíralo a co jsem nakonec pochopil,tak to je tak,že můžeš mít motorku co má seškrcené s dvojnásobku maximálních povolených kw a to je 35 kw.A jejich dvojnásobek je teda 70kw.Ale když si koupíš motorku,co je seškrcená na 25kw a její základní výkon byl 70 kw,tak to nevadí.Protože ten dvojnásobek se bere jen z těch 35 kw jakožto z nevyššího možného výkonu co můžeš mít.Kdesi tady řešili,že je to jen divně napsané v tom zákoně
To by tam rovnou napsali 70kW. Vzdycky se dospelo k tomu ze je to paskvil a plati dvojnasobek aktualniho vykonu.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Půjde to nějak udělat?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Půjde to nějak udělat?
p.a.t.r.i.k.7 píše: SirIndy> tak dám přiklad.Dva kluci si koupí stejné modely fazerů.Roky třeba 2003.Původní výkon oba 70 kw.Jenže jeden si koupil s 25 kw v papírech a druhy se 35 kw.To znamená že ten první nemůže jezdit?Dobrá kokotina a přitom má vlastně slabší motorku než ten druhej.To si ji má otevřít na 35 kw,aby vyhověl?Asi těžko....
U zakonu bohuzel nemuzes pouzivat selsky rozum, vzdyt rikam ze udelali paskvil ale ridit se tim musis.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Půjde to nějak udělat?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Půjde to nějak udělat?
Zadne max. Ze 70 nexistuje! je to max do 35 A max o polovinu. Takze s ridicakem A2 fazera s 35kw ano ale s 25 ne! Nehledej v tom logiku je to slovo zakona a jednoducha matematika...
Maty_Kolin píše: p.a.t.r.i.k.7> v mem vlakne je stanovisko z ministerstva dopravy kde je to jasne receno.
Zadne max. Ze 70 nexistuje! je to max do 35 A max o polovinu. Takze s ridicakem A2 fazera s 35kw ano ale s 25 ne! Nehledej v tom logiku je to slovo zakona a jednoducha matematika...
Někdo se tady oficiální cestou ptal pro změnu na velitelství PČR a Ti to berou tak, že mašina prostě musí mít max 35kW a škrcená ne víc jak 70kW - a teď babo raď - ministerstvo udělá nejasnej zákon a každej si ho vykládá jinak
Jistota je držet se toho max dvojnásobku seškrcené hodnoty, ale na druhou stranu, pokud to bude PČR brát tak, jak jsem psal výše, tak to asi hodně lidí riskne, jelikož na silnici řidiče kontroluje policie a ne nějakej úředník z ministerstva...
1 reakcí na tento příspěvek Půjde to nějak udělat?
Dobrý den,
řidičské oprávnění A do 25 kW (A18) se po účinnosti novely zákona č. 361/2000 Sb., o provozu na pozemních komunikacích a o změnách některých zákonů automaticky překlopí na A2, tzn., že po účinnosti novely výše zmiňovaného zákona budete moci řídit vozidla zařazená do skupiny A2, což jsou motocykly s postranním vozíkem nebo bez něj s výkonem motoru nejvýše 35 kW a s poměrem výkonu/hmotnosti nejvýše 0,2 kW/kg, které nebyly upraveny z motocyklu s více než dvojnásobným výkonem. Jelikož se skupina A18 překlopí, bude toto ustanovení platit jak pro stávající držitele řidičského oprávnění A18, tak i pro držitele skupiny A2 získané po novele zákona č. 361/2000 Sb., o podmínkách provozu vozidel na pozemních komunikacích.
S pozdravem
Lenka Wasyliw
referent
Oddělení administrativní a operativy
Ministerstvo dopravy
Nábřeží Ludvíka Svobody 12
110 15 Praha 1 Takže asi už zadná A 18 uz nebude :)
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Půjde to nějak udělat?
Lazák píše: Nedávno sme řesily jak je to A 18 po tom co bude v platnosti ta nová novela, kámoš napsal i na ministerstvo a ti mu odepsaly :
Dobrý den,
řidičské oprávnění A do 25 kW (A18) se po účinnosti novely zákona č. 361/2000 Sb., o provozu na pozemních komunikacích a o změnách některých zákonů automaticky překlopí na A2, tzn., že po účinnosti novely výše zmiňovaného zákona budete moci řídit vozidla zařazená do skupiny A2, což jsou motocykly s postranním vozíkem nebo bez něj s výkonem motoru nejvýše 35 kW a s poměrem výkonu/hmotnosti nejvýše 0,2 kW/kg, které nebyly upraveny z motocyklu s více než dvojnásobným výkonem. Jelikož se skupina A18 překlopí, bude toto ustanovení platit jak pro stávající držitele řidičského oprávnění A18, tak i pro držitele skupiny A2 získané po novele zákona č. 361/2000 Sb., o podmínkách provozu vozidel na pozemních komunikacích.
S pozdravem
Lenka Wasyliw
referent
Oddělení administrativní a operativy
Ministerstvo dopravy
Nábřeží Ludvíka Svobody 12
110 15 Praha 1 Takže asi už zadná A 18 uz nebude :)
Nedavno tu taky byla citace jine odpovedi z ministerstva, kde tvrdili ze A18 zustava. Jsou to pekny kokoti, delat v tom takovej bordel
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Půjde to nějak udělat?
Pixmar píše: Přesně, to že to má v tp 25 nebo 35 KW je ti stejně k ničemu pokud má original vic jak 70
Jak pozná policajt při silniční kontrole že motorka měla původně více jak 70kW? V malym TP je uveden jen současný výkon 25kW.
2 reakcí na tento příspěvek Půjde to nějak udělat?
Ted k tématu :D Když mám CB 500, a mám ji napsanou že je zavřená na 25 kw přitom je otevřená na 43 kw .. Tak se to počítá od dvojnásobku 35 kw nebo od dvojnásobku 25 kw .. Je mi jasné že to cajti ,ted když to bude nové budou kontrolovat , tak aby to nedopadlo tak že budu muset někam na brzdu ...Protože mi je jasný , že hošíci co si koupili minulej rok 1000ccm a mají ji napsanou že je stažená na 25 kw .. se ji nebudou chtít vzdát a budou na ní lítat až do tý doby něž je zastaví ne-srdcoví bengo a smlsne si .. Koukne ridíčak A2 motorka napsaná do 25 kw koukne jako do registru motorka bude mít otevřená 130 kw . Jde mi o to že hoch bude tvrdit že je opravdu stáhlá na 25 kw tak bengáč řekne dobře jdem na brzdu a hosík je v háji ??.. Nebo mu rovnou řekne v základu má 130kw je to dvojnásobek 35 kw konec tečka ?? Jde mi o to že nechci aby mě nekde nějací cajti obtěžovali že mám motorku co má 43 kw ale má nápsáno 25 kw aby po mě chtěli brzdu na prokázání výkonu ... Jsem nasrán chtěl jsem si koupit silnější a ještě budu mít problémy jezdit na týhle hujdě :D Hrozně by mě zajímalo jestli zůstává neomezená motorka od 21 let ???!!!!!
tominas98 píše: Zdar hoši vůbec se mi tento paskvil nelíbí jezdím na motorce téměř od mala. Mám CB 500 ted když po 2 rokách šetření si chci koupit Suzuki Gsr 600 , která má 72 kw tak nemůžu .. to mě poser .. Kdyby stát byl poctiví a vše klapalo, jak má tak mi je jedno , že mi někdo něco určujě ,ale když je vše rozkradené a člověk nemá žádnou jistotu tak mě to sere .. :D
Ted k tématu :D Když mám CB 500, a mám ji napsanou že je zavřená na 25 kw přitom je otevřená na 43 kw .. Tak se to počítá od dvojnásobku 35 kw nebo od dvojnásobku 25 kw .. Je mi jasné že to cajti ,ted když to bude nové budou kontrolovat , tak aby to nedopadlo tak že budu muset někam na brzdu ...Protože mi je jasný , že hošíci co si koupili minulej rok 1000ccm a mají ji napsanou že je stažená na 25 kw .. se ji nebudou chtít vzdát a budou na ní lítat až do tý doby něž je zastaví ne-srdcoví bengo a smlsne si .. Koukne ridíčak A2 motorka napsaná do 25 kw koukne jako do registru motorka bude mít otevřená 130 kw . Jde mi o to že hoch bude tvrdit že je opravdu stáhlá na 25 kw tak bengáč řekne dobře jdem na brzdu a hosík je v háji ??.. Nebo mu rovnou řekne v základu má 130kw je to dvojnásobek 35 kw konec tečka ?? Jde mi o to že nechci aby mě nekde nějací cajti obtěžovali že mám motorku co má 43 kw ale má nápsáno 25 kw aby po mě chtěli brzdu na prokázání výkonu ... Jsem nasrán chtěl jsem si koupit silnější a ještě budu mít problémy jezdit na týhle hujdě :D Hrozně by mě zajímalo jestli zůstává neomezená motorka od 21 let ???!!!!!
Reknou mu vice nez dvojnasobek a konci. Na brzdu te nikdo tahat nebude dokud nezpusobis nehodu a nebude narizeno prezkoumani. Neomezena se pro drzitele A18 a A2 po dobu minimalne dvou let povoluje uz od 20 let, pro ostatni od 24 let.
Ovsem mit 25 v TP a ve skutecnosti vic je tak jako tak vo peknej pruser...
Jinak pokud mas ten ridicak do 25kw 2 roky tak si uz budes moct rozsirit na nemezenou.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Půjde to nějak udělat?
SirIndy píše: Nedavno tu taky byla citace jine odpovedi z ministerstva, kde tvrdili ze A18 zustava. Jsou to pekny kokoti, delat v tom takovej bordel
Mám dojem, že přímo v tom zákoně je uveeno, že dosavadní omezení (tedy na 25kW) zůstávají...
SirIndy píše: Smula, ma pres 50kW
No ale pokud si chce na jaře dělat papíry, tak žádnou sk. A18 dělat nemůže, když bude jen A2,ne? A do té se mu to SV vejde, když bude přiškrcené na 35kW.. Pokud na to budou sady,ale počítám,že prodejci a servisy se brzo přizpůsobí...
Hellborn píše: No ale pokud si chce na jaře dělat papíry, tak žádnou sk. A18 dělat nemůže, když bude jen A2,ne? A do té se mu to SV vejde, když bude přiškrcené na 35kW.. Pokud na to budou sady,ale počítám,že prodejci a servisy se brzo přizpůsobí...
JJ, SV s 25kW ridit nesmi, s 35kW uz ano Ja jen ze SV s 25kW je plna inzerce, sadu na 35kW si bude muset koupit.