Hansell, kdybych neměl S4RSko měl bych asi 999 (a 998 v garáži zakonzervovanou )
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati - Italská vášeň
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati - Italská vášeň
na tebe jsem taky ještě nenarazil.. z kama jsi?
Promiň já se tě nechtěl dotknout , když jí miluješ není co řešit
tompet> Tak to vůbec, to se neomlouvej... To nevíš, co si musím vyslechnout při každé příležitosti od kamarádů, hlavně když ji nechám stát s vytočenými řídítky... Jsem zvyklý!Hansell píše: Jindra650> Čoveče věc názoru... malej monster se mi líbí... XJčko - nikoliv. Stačí první pohled a pokud půjdeš do detailů, tak teprve...
Souhlas, XJ je uplnej low end mezi sestistovkama. Do tohohle egmentu monster snad necili ne? Co takhle srovnat ho s hornetem? To uz je jinej souboj. Hornet sice vzadu nema takovou peknou kyvku, ale zato mam mnohem hezci kola. Vepredu ma zrovnatak USD a honda sice nepouziva Bremba, ale taky nepouzivaj spatny brzdy. A maska? Tak to uz je na kazdym z nas co se komu libi. Mimo to je ten hornet mnohem vykonnejsi a taky levnejsi.1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati - Italská vášeň
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati - Italská vášeň
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati - Italská vášeň
1 reakcí na tento příspěvek Ducati - Italská vášeň
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati - Italská vášeň
Za prachy,za jaké jsem koupil téměř novou XJ6,bych nepořídil nikdy ani šlehnutou o zem 696. A milosrdnost XJ6 při popojíždění ve městě,oproti trkáni 696 je pro ženskou taky hodně důležité. Mně osobně tedy nepřipadal Monster jízdně nic extra zvláštního,ale vyblbnul bych se na ní dostatečně...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati - Italská vášeň
kam jezdíš na ventily s řemenama? na zlínsku těch schopných lidí moc není, a mám strach kam to dát. poraď
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati - Italská vášeň
motormichal> Kdyz slysim slovo "premiove/vy" ...tak se mi otvira kudla v kapse a chce zvracet! Co to proboha je za blabol! ....marketingovej nesmysl, kterej kdosi, kdesi vymyslel, aby si pomoh s prodejema a zakryl prodejni neuspechy
Jindra650> Já vím, že se ti to blbě poslouchá, ale to se chce smířit s realitou. Jenom si to člověk nesmí brát osobně a nevidět v tom nic dehonestujícího. Hele, já si taky myslím, že japonská auta jsou v mnoha případech daleko lepší než srovnatelná evropská, ale 99% populace zastává názor - japonec až na konec. Naučil jsem se s tím žít2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati - Italská vášeň
motormichal píše: pylot> To je jednoduché, protože jsou prémiové značky a pak je mainstream neboli masovka (když pominu nějaký segment exkluzivních výrobců - Bimota, Vyrus; segment subprémie - tam bych zařadil třeba Triumph nebo Aprilku a úplné lowcosty - Hyosung a jiná čína). Suzuki je chtě nechtě masovka (stejně jako Honda a Yamaha), kdežto Ducati, MV Agusta, H-D apod. jsou prémiové značky. To jsem si nevymyslel, to je holý fakt. Tím neříkám, že nějaká masovka nemůže jezdit lépe než model prémiové značky. Ale pokud se bavíme o značkách... Takže hovno nám smrdí všem stejně, jenom značky (pozor ne konkrétní modely) se srovnávat z pohledu image nedají.
Stale znovu me utvrzujes v tom ze prave ty jsi jedinec delajici ducatistum spatnou povest. Ja jsem treba novou ZX10 nebo R1 08+ snad jeste nevidel. Stejne tak jsem nevidel novou RSV4 nebo KTM RC8 natoz RC8R. Zato 1098/1198 jsem videl uz asi ctyri. SF uz jsem taky potkal asi dvakrat (narozdil treba od Z1000) a kdyz se podivas tady na forum kdo se chlubi novou motorkou, tak 50% ducati a zbytek ostatni znacky. Nejakej punc premiovosti Ducati davno nema. A kdyz si clovek precete ze si nekdo privezl 1198 z prodejny a musel podotahovat vsechny sroubky, svod mu propalil diru do kapoty zespodu a nebo treba dipperuv komentar na SF po tom co si poridil speed tripla tak z toho taky nedostane pocit ze jde o nejakou top kvalitu a dotazenost. Zaspals dobu. Exkluzivita Ducati skoncila u 1098. O Monsterech nema cenu se bavit. Tam byl ve svy dobe trhak 900 a pak akorat ctyrventily. 600, 620 a 695 byly akorat rozpoctovy modely na urovni SVcka. Prober se.1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati - Italská vášeň
kudla tajemné jak hrad v karpatech, očumoval jsem toho Tvého monstříka, ale nebylo toliko rýnských
kam jezdíš na ventily s řemenama? na zlínsku těch schopných lidí moc není, a mám strach kam to dát. poraď
Jinak mám dobrou zprávu - ve Zlíně bude co nevidět přímo i Ducati
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati - Italská vášeň
Ducati ve Zlíne? a kdo se tu toho ujme a kde?
4 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati - Italská vášeň
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati - Italská vášeň
Stale znovu me utvrzujes v tom ze prave ty jsi jedinec delajici ducatistum spatnou povest. Ja jsem treba novou ZX10 nebo R1 08+ snad jeste nevidel. Stejne tak jsem nevidel novou RSV4 nebo KTM RC8 natoz RC8R. Zato 1098/1198 jsem videl uz asi ctyri. SF uz jsem taky potkal asi dvakrat (narozdil treba od Z1000) a kdyz se podivas tady na forum kdo se chlubi novou motorkou, tak 50% ducati a zbytek ostatni znacky. Nejakej punc premiovosti Ducati davno nema. A kdyz si clovek precete ze si nekdo privezl ...
pylot> Pořád jsi mimo, ale to je dáno už asi věkem. To, že je značka prémiová ještě neznamená, že notně dělá všechno nejlepší, kvalitní a spolehlivé! Podívej se do srovnávacích testů - ZX10 porazí v poslední době F4 v každém testu - ale Kawa stále zůstane mainstreamovou značkou, kdežto MV Agusta prémiovou a za "horší" produkt si budou účtovat o 50% vyšší částku. Bavíme se o značkách... Jinak tě lituju, že jsi potkal v životě tak málo motorek a naopak závidím, že máš takové štěstí na Ducati. R1 nejprodávanější superbike v ČR za 2012, Z1000 potkáš za cestu tak 26 v průměru. S tou RSV nebo KTM je to horší, ale to už se stejně nebavíme o masovkách, že1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati - Italská vášeň
Hele, jestli je na Ducati něco ohromujícího, tak je to ego některých jejich majitelů a neschopnost pochopit ,že se z jejich milované značky stává stejná masovka jak z japonců.
thor2010> Jasné a proto v roce 2011 Honda vyrobila asi 11,5mil. motorek, Yamaha 9 mil, Suzuki 3mil a Ducati 42tis. Masovka jak vyšitá1 reakcí na tento příspěvek Ducati - Italská vášeň
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Nabízím Diagnostiku motocyklů Ducat... Ducati Panigale V4, Ducati Multistrada 1260 Enduro, ... | chorvat | 1 | 23.4.2024 v 14:03 padr |
Dovoz motorky z Itálie [1, 2] Ducati Streetfighter 1098/s | Bouša82 | 32 | 24.1.2024 v 08:33 NUTELIER |
Lupání ve středu kola Ducati Streetfighter V4 S | Wlnic | 11 | 28.4.2023 v 13:39 Krautkopf |
Termignoni Ducati Streetfighter 1098 Ducati Streetfighter 1098/s | Agnosy | 5 | 5.11.2022 v 13:41 juraaa |
Ducati Streetfighter 1098 Ducati Streetfighter 1098/s | Bouša82 | 1 | 16.9.2022 v 19:34 kadelYZF |