Blesk90 píše: Zx-10RCarlos> No, uvidíme jak to bude vypadat sem tam okruh dávám, zatím chci ale vyzkoušet co a jak takže vyměním kolečko a uvidím neboť mě brzy čeká řetězovka takže podle toho při koupi nové zvolím převodový poměr To ano, výkonu dost ale pokud chce člověk hodit záda tak i na jedničku díky rychlému kvaltu mám kilo, tykže když kluci motorky pokládají tak já zvedám a se spojkou se to ne a ne naučit
V tom pripade tedy ano
nerd píše: blesk mal som ZX10R a jazdil som ju okruhovo. prevod v predu o zub menej a vzadu o 3 viac je cista sialenost. 200m pred koncom cielovky budes mat obmedzovac. moja O4-05 mala seriovy prevod 17-39 a na okruhu som jazdil 16-40 a to som jazdil pannonku a hungaroring, kde su tie rovinky kratsie ako v brne :). na cestu by som nechal urcite seriovy prevod.
koukam kolego vyznas se a plne s tebou suhlasim
2 reakcí na tento příspěvek Změna převodu ZX-10R
blesk: mam vepredu o 1 zub mene, chtel sem babicce ulehcit, a jede to takhle (samozrejme mam volsovy ruce a slo by to lip)
o kolik to bude vic premerovat a o kolik to lip bude tahat se da lehce spocitat z toho pomeru, ktery zmenis, tj v mem pripade 17/16, cca 6% (spis 5.9)
pokud mi premerovala serie o 6% (s cca seriovou gumou), tak ted premeruje o 12%, pri 300 jedu realne 268km/h coz je prd (i kdyz v serii taky jen 283 a je to taky prd ), ale jde lip na zadni, je to zabavnejsi, na druhou stranu zase se nacitaj rychleji km, je zdanlive nizsi spotreba, vse o tech 6%
ano zhruba -1 zub vepredu je stejny jako +3 vzadu, v tomto pripade u ZX10R je 3 zuby vzadu lehce pres 7%, takze o malinko silnejsi jeste (spis -1 vepredu = +2.5 vzadu ) .
e: kazdopadne v serii ma jet 295 km/h realnou, coz odpovida pri tech 6% cca 312 tacho (prepocteno z otackomeru)
Naposledy editováno 07.01.2013 14:39:35
Bubrak-ZX10R píše: z-x-r: ty mas kterej model?
blesk: mam vepredu o 1 zub mene, chtel sem babicce ulehcit, a jede to takhle (samozrejme mam volsovy ruce a slo by to lip)
o kolik to bude vic premerovat a o kolik to lip bude tahat se da lehce spocitat z toho pomeru, ktery zmenis, tj v mem pripade 17/16, cca 6% (spis 5.9)
pokud mi premerovala serie o 6% (s cca seriovou gumou), tak ted premeruje o 12%, pri 300 jedu realne 268km/h coz je prd (i kdyz v serii taky jen 283 a je to taky prd ), ale jde lip na zadni, je to zabavnejsi, na druhou stranu zase se nacitaj rychleji km, je zdanlive nizsi spotreba, vse o tech 6%
ano zhruba -1 zub vepredu je stejny jako +3 vzadu, v tomto pripade u ZX10R je 3 zuby vzadu lehce pres 7%, takze o malinko silnejsi jeste (spis -1 vepredu = +2.5 vzadu ) .
e: kazdopadne v serii ma jet 295 km/h realnou, coz odpovida pri tech 6% cca 312 tacho (prepocteno z otackomeru)
Díky za vyčerpávající odpověď, ikdyž bylo chladno tak jsem dal dle GPS 298 právě že jde o tu zábavu no
1 reakcí na tento příspěvek Změna převodu ZX-10R
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Změna převodu ZX-10R
Blesk90 píše: Nechci dávat vzadu o 3 víc, pouze v předu o jeden méně Jo a mám rok 06 což je oproti tvému roku co do převodů dcl rozdíl k tomu těžší klika...
Ja som len reagoval na tie nezmysly vyssie. ZX10 04 ma v serii tazsi prevod ako 06ka. Je o nieco lahsia ale hlavne ma podstatne divokejsi motor.
nerd píše: Ja som len reagoval na tie nezmysly vyssie. ZX10 04 ma v serii tazsi prevod ako 06ka. Je o nieco lahsia ale hlavne ma podstatne divokejsi motor.
Přesně, protože je motor znatelně divoký tak proto může být změna převodu na tvém modelu o hodně brutálnější uvidím, no1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Změna převodu ZX-10R
Lzes, lzes lzes
nerd píše: Ja som len reagoval na tie nezmysly vyssie. ZX10 04 ma v serii tazsi prevod ako 06ka. Je o nieco lahsia ale hlavne ma podstatne divokejsi motor.
Covece o tom prevodu bych se hadal, podle gearing commandera ma 06 temer stejne rychlosti na vsechny stupne pri 11750rpm. Sice ma vzadu 40 zubu (04 ma 39) ale zase ma 190/55 zadni gumu (04 ma 190/50). O maly chlup ma delsi celkovy prevod 06.
Sam sem na 06 jel svoji max 318km/h (podle otackomeru) a vim ze v omezovaci ukazovala stejny cisla jako moje, na vsechny kvalty (krom 6, tam vylezla vejs a prisla mi agilnejsi na 6ku kolem 280-320).
nerd píše: Bubrak co si tak pamatam tak desina zrychlovala aj ked sa tacho zastavilo na 299, takze trba gps a pockat az kam sa to rozkotula
no ja to pocitam z otackomeru, o kolik vyleze jeste vejs, kdyz uz tam visi 299. GPS nekdy vezmu, ale s 80tis najeto nepocitam s zadnym zazrakem.
na 06 som sa vozil ale bol to kus co mal upravovany podvozok a geometriu od jednoho specialistu co robi podvozky aj do MS supersportov. a ta motorka bola o uplne o niecom inom. tam ten motor proste nepasoval, pripadal mi strasne "lenivy" a bez zivota aj ked pri merani mala motorka 165koni na zadnom kole. motor 06 je kludnejsi hlavne kvoli tazkej kluke (teda ak si dobre pamatam)
pomer kol muze byt stejny ale jedna muze mit tezsi prevod diky i kolum v prevodovce (a pak pomer kol retezovky nerika vubec nic co se tyce 'tezkosti' prevodu)
Cize vo vysledku to je +/- rovnake ale prevod ma 04 tazsi
Ak by som si mal vybrat medzi 04 a 06 tak nezavaham ani sekundu a beriem starsi model, je sice potrebne kupit poriadny tlmic riadenia a radialnu brzdovu pumpu ale aj tak to stoji za to
Naposledy editováno 08.01.2013 14:31:43
1 reakcí na tento příspěvek Změna převodu ZX-10R
Co se týče km/h dělalo to rozdíl přesně 10% oproti gps (tacho 300km/h/gps270km/h).
Začal jsem poté ale více využívat 5.a 6.rychl.stupen,výjezdy z vracáku na dvojku občas s lehkým dýmem od gumy a "blatem na hřišti",ale pokud nejezdíš jen turistiku nebo pořád 3kila,šel bych do toho.
Jak psali kluci,stačí o jeden zub na předku.Když přidáš ještě 3 na rozetě,budeš z toho "na větvi" prvních 100km,ale pak budeš jen neštastnej a nasranej.Na okruh tento poměr asi ok,ale na obyč.silnici nedoporučuji.
1 reakcí na tento příspěvek Změna převodu ZX-10R
z-x-r píše: k tomu motoru ochote se vytacet...Nerd dky za info...k6ka jde do otacek jeste lepe a to se mi libi..jestli zx06ka jde hure jak 05ka to by me sralo.
Jde pouze o to, že je tam těžší klika aby se s tím dalo kloudně jezdit zatáčky a pořát tě to nekousalo jak se to rozmotá tak je to znatelně silnější jak 04-05a motorka je celkově stabilnější (díky rozvoru) a se změnou převodu je motorka předně taková jakou jsem chtěl2 reakcí na tento příspěvek Změna převodu ZX-10R
Ked sme si raz vymenili motorky tak sa kamos z desiny skoro posral
Neskor si kamos kupil zx10 06 a obaja sme sa zhodli ze je to chcipacina, motor je ako z hondy aj ked kone tam su. Skratka priebeh sa na kawasaki moc nepodoba.
Blesk prave naopak 06 je citelne slabsia ako 05
Umocnene je to aj znacne divokejsiemu podvozku a hlavne absenciou tlmicu riadenia. Razvor bol natiahnuty o 5mm to nie je prilis radikalna zmena
Naposledy editováno 10.01.2013 07:13:26
2 reakcí na tento příspěvek Změna převodu ZX-10R
ale presiel som si od ZXR750 (pred 18 rokmi) cez gsxr1100, ZX9R,ZX6R,ZX9R,ZX10R,ZX6R versys az po brutale.
blesk ono velmi zalezi od nastavenia podvozku a geometrie, vela "odbornikov" ma pocit ze treba vsetko dotiahnut aby bola motorka tvrda a potom maju pocit ze su pretekari, aj ked podvozok vobec nefunguje. z 04-05 sa da spravit tiez relativne kludna a stabilna moto treba ju znizit v predu a zvysit v zadu. pohrat sa s nastavemin tlmicov a motorka bude na nepoznanie. 04 je vdaka 1385mm razvoru a vahe vyrazne pod 200kg je v technickych pasazach sikovna ako :) lasicka a na rovine brutalna ako grizzly (este chvilu a zacnem pisat poeziu ) staci pozriet vysledky masterbike z tych rokov a je jasne ze 04 a aj 06 boli vo svojom obdobi medzi seriovkami na okruhu najrychlejsie
Naposledy editováno 10.01.2013 08:08:51
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Motor ZX10 Kawasaki ZX-10R Ninja | Edye | 0 | 24.9.2024 v 15:43 Edye |
Kawasaki Ninja ZX 10R 2016 ukazatel... Kawasaki ZX-6R Ninja, Yamaha YZF-R6, Yamaha YZF-R1, ... | Admire | 1 | 29.8.2024 v 07:51 X-tra-X |
ZX10R je masakr nejvetsi! [1 ... 545, 546] Kawasaki ZX-10R Ninja | Bubrak-ZX10R | 16351 | 19.8.2024 v 14:41 gagtoy |
Ohruhové ježdění portugalsko a jih ... Kawasaki ZX-6R Ninja, Yamaha YZF-R6, Yamaha YZF-R1, ... | Ozzy_ | 6 | 1.8.2024 v 21:32 Ozzy_ |
ZX10R 2012 Kawasaki ZX-10R Ninja | meti | 6 | 30.7.2024 v 23:00 meti |