Hansell píše: Čoveče, v tomhle s tebou nesouhlasím... Měl jsem obě, RSV1000R a RSV1000R Factory, dokonce dvakrát a moje zkušenosti jsou přesně opačné. RSV se nedá s 999S vůbec srovnávat. Podvozkově i motoricky je 999S dál i přesto, že je starší. RSV není špatná motorka, ale je to vydechlina... znatelně ztrácí na motor ve spodním a středním pásmu otáček, vršek je srovnatelný.
Kurna fix nekaz radost ne cype...2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati - Italská vášeň
assassin píše: S tim jak tu kritizujes lidi co jezdi 200+ ze jsou absolutni hovada tak tezko... Tak totiz jezdi spousta ridicu sportovnich aut i po okreskach....
Kdo jezdí 200+ mezi autama,je absolutní hovado. My ostatní si vychutnáme jízdu o dost pomalejší,ale v osřejších zatáčkách.Krásně nám tady ta zima utíká,ne?
1 reakcí na tento příspěvek Ducati - Italská vášeň
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati - Italská vášeň
Kov píše: Kdo jezdí 200+ mezi autama,je absolutní hovado. My ostatní si vychutnáme jízdu o dost pomalejší,ale v osřejších zatáčkách.
Krásně nám tady ta zima utíká,ne?
Assassin> Ja doufam ze se na ni taky nekdy svezu abych mohl porovnavat. A ackoli se to s mym osobnim postojem an trosku neshoduje, tak vzhledem k moji uloze v tomhle vlakne musim napsat, ze 999 je hnusnej ducati omyl.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati - Italská vášeň
assassin píše: Pylot : tak ona ma 999 svy kouzlo, spousta ducatistu ji nemusi a me prisla tak dlouho oskluva az se mi zacla libit hlavneto jak si pripadas jak na 125, sedel jsem ale jen na te zakldni co mela udavanejch snad 124ps a jelo to pocitove hur nez tele, hezkej linearni tah, urcite byla rychlejsi, ale motoricky trochu nuda
Kdyby mela 999 letmac, tak je dokonala ten zadek jednosic je uplny porno
Jinak kolen tech 125 na kole v zakladu meli vsechny 999 s vyjimkou 999R.
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati - Italská vášeň
Londoner píše: Kdyby mela 999 letmac, tak je dokonala ten zadek jednosic je uplny porno
Jinak kolen tech 125 na kole v zakladu meli vsechny 999 s vyjimkou 999R.
pylot píše: Pockej pockej... ted vazne. Chces tvrdit ze obyc 999 ma namotoru pres 140 koni?
Ano, v základu ta moje má v TP 100kw, což je cca 135k. Já tam mám Termixy a jednotku tak to tam možná je, změřený to ale nemám. A to je obyč 999S, o 999R nemluvě.
Naposledy editováno 08.01.2013 16:27:36
1 reakcí na tento příspěvek Ducati - Italská vášeň
2 reakcí na tento příspěvek Ducati - Italská vášeň
Motor do L znamena ze to je urceny do ty italsky Lemry...
1 reakcí na tento příspěvek Ducati - Italská vášeň
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati - Italská vášeň
assassin píše: Londoner: ja jel na naky ty nejstarsi bez s a mam za to ze ta mela snad tech 124ps na motoru..tzn udanejch v tp...
ajo ted na to koukam.....no to je ale hujda, to ma min nez to moje retro
1 reakcí na tento příspěvek Ducati - Italská vášeň
Líná_vrána píše: Technická: jaká je vlastně výhoda toho desmo rozvodu? a párkrát jsem se setkal s výrazem "motor do L"??? co to jako je? ,že má jedna ojnice půl metru a druhá jenom čtvrt?
L je normos 90V ale je tam polozenej tak, ze zadni valec je tam na stojaka a proto to vypada jako L...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati - Italská vášeň
Pete-Biggy píše: drippera> "Nežer to tak" A to říkáš ty mně?
Každopádně souhlasím, že je to absolutně tvoje věc. A prosím tě, nic mi nevysvětluj, já jsem to po tobě ani nechtěl. Já jsem jen vyjádřil svůj názor, který si s dovolením nechám a promiň, to je zase moje věc
Jo a urážet jsem tě fakt nechtěl, takže jestli pak nejsi vztahovačný, tak mi to promiň
Takže, zdravím tě Jenom ti nevím, jak mám hlasovat v té anketě. Znám 5 majitelů Ducati, 4 z toho jsou v pohodě týpci, ale s tím jedním tak nějak pořád nevím Poradíš?
Popřemýšlám...
No vzhledem k tomu našemu podobnýmu "bydlení, manželkám, zápalu boje a vyšpekovanosti strojků" si myslim, že bys mohl přimhouřit jedno oko. Co? Kůpím ti na Bílé kafe...
Aj napriek tomu ze mam DUCHCATKY dve,necitim sa byt premiant a dokonca ani ultras Dukatistas hoci tuto znacku mam SRDCOM rad.
Mal som par Yamah,GasGasov a nikdy som sa nesnazil nikoho presvedcit o tom,ze je to ta naj znacka na svete.Tiez som sa dlho branil kupe DUCATI kvoli roznym matucim informaciam a dnes vlastnim Ducky uz dve.
A este jeden poznatok.Taliani radi pouzivaju toto motto: DUCATI,je ako Talianska zena.Kym je mlada,tak je krasna,silna,pritazliva....ale ked zostarne,tak uz jej ani najlepsi plasticky chirurg nepomoze.....o tej krase talianskych zien sa da ale silno polemizovat...
Naposledy editováno 08.01.2013 18:42:28
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati - Italská vášeň
Londoner píše: ajo ted na to koukam.....no to je ale hujda, to ma min nez to moje retro
Dobry co? a sucha 199kg, dobry ve srovnani s 92kW a 187kg u 97 TLS...
Ikdyz papirovejma hodnotama na tls nema ani superduke nebo smr... A v realu je to jina...
Naposledy editováno 08.01.2013 18:42:19
1 reakcí na tento příspěvek Ducati - Italská vášeň
Naposledy editováno 08.01.2013 18:45:30
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati - Italská vášeň
...jo a este pripomienka k tomu vtipku o tom ako sa Ducatisti na moto nezdravia bo sa rano videli v servise..: no je pravda,ze sa radi stretavame v Ducati SK kde je velmi prijemny ,kamaratsky personal vcetne sikovneho servisaka.Ked uz sa tam clovek len tak cestou zastavi na slovicko ci kavicku,tak si da urobit generalku motora,pripadne vymenit riadiacu jednotku,vyhorene kontakty a podobne drobnosti.Aspon sa servisak nenudi a s personalom mame vzdy o com pokecat
Naposledy editováno 08.01.2013 19:08:41
assassin píše: Dobry co? a sucha 199kg, dobry ve srovnani s 92kW a 187kg u 97 TLS...
Ikdyz papirovejma hodnotama na tls nema ani superduke nebo smr... A v realu je to jina...
nechapu jak to muze vazit o 22kg vic nez to moje.....to tam davali baterku ze zetoru ci co??
1 reakcí na tento příspěvek Ducati - Italská vášeň
1 reakcí na tento příspěvek Ducati - Italská vášeň
Nové Ducatky už jsou také vidět častěji a častěji a na nich čím dál více frajery, kteří si nevidí na špičku rypáku- to je fakt. Ale i mezi nima je dost kluků,co mají značku DUCATI v tom správném koutě svého srdce.
Za loňský rok mi k opravě-úpravě laku prošlo rukama přesně 6 Ducati a nejstarší byla 996, nejnovější Panigale. S majitelem musim strávit nějakou dobu osobním hovorem,aby byl s výsledkem spokojen (i když jde třeba jen o opravu origo laku), pokaždé se kecá i o jiných věcech dlouho a dlouho....
Upřímně řeknu, že dva z nich je opravdu měli jen jako rádoby důkaz " Já mám Ducati, já jsem nej motorkář a všichni ostatní jsou povl "
Ostatní čtyři mohli sypat z rukávu historii své milované značky,techniku a modely z doby, kdy sami běhali v plenkách,nebo drandili panelku. Navíc se zájmem prohlíželi moje neitalský starý Suzuki v koutě garáže. Paradoxně kluk s Panigale se na nich chtěl mermomocí svézt !!! a přitom už několik let prý nesedlal nic jiného, než Ducati !
OVŠEM ! - kouknu-li zpětně i na majitele nových,zánovních japonců, je ten poměr spíše opačný Kdejakej jouda s trikem "eR1Pyčo" , "Fárblejt Repsol is nr.1 " ani neví, jak sundat nádrž, hlavně abych jim to nedával (až to odstrojim) na dílně blízko té mojí italské mrdky z roku razdva a snaží se tomu vtipu usmívat. To se pak dělá opravdu s chutí (ano, i takový jsou ! )
Pořád tedy já mám osobní zkušenost o něco lepší s majiteli nejaponců,než japonců. Přitom se na ty motorky dívám uplně stejně a ke každému od začátku mám taktéž přístup stejnej . Znám mraky kluků, o kterých vim, že motorky je provází celý jejich život a kdyby chtěli, mohou si koupit zánovní Ducati (nebo i exclusivnější značku - Pylot promine to slovo ) , ale šli a odjeli z obchodu na nové R1, protože k tomu mají své důvody (nebo jen jeden,ať je jakýkoliv). Já ale vim, že on nepotřebuje nikomu dokazovat, jakej je borec s novou R1 a že jeho kombinéza stála pade... Ale je mi jasný, že ho zbytek světa může vidět uplně opačně, jen co zastaví si dotankovat na pumpě, kde sedí 5 rádobyzávodníků , se kterými si on stejně nemá co říct.....
Pak se tu klidně vytáčejte rozžhavení do ruda, těm opravdovým Ducatistům i ostatním "srdcařům jakékoliv značky" je to uplně u prdele a jak je i zde vidět, jen se tim baví a usmívají doma u monitoru, nebo spíše vůbec nelezou na podobný tlachací fóra. Jsou teď zalezlí ve své malé dílně,garáži a špiní si ruce nad svou starou vránou z japonska, nebo prohlížejí svou novou Panigale na stojanech( či jiné "prémiové" značky), v ruce mají grog, poslouchají svou oblíbenou desku a těší se na suchou silnici a první jarní paprsky slunce.
Rozhodně nemají potřebu nikomu dokazovat, že jsou něco víc. Ani v realu, ani v imaginárním světě internetů.
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Nabízím Diagnostiku motocyklů Ducat... Ducati Panigale V4, Ducati Multistrada 1260 Enduro, ... | chorvat | 1 | 23.4.2024 v 14:03 padr |
Dovoz motorky z Itálie [1, 2] Ducati Streetfighter 1098/s | Bouša82 | 32 | 24.1.2024 v 08:33 NUTELIER |
Lupání ve středu kola Ducati Streetfighter V4 S | Wlnic | 11 | 28.4.2023 v 13:39 Krautkopf |
Termignoni Ducati Streetfighter 1098 Ducati Streetfighter 1098/s | Agnosy | 5 | 5.11.2022 v 13:41 juraaa |
Ducati Streetfighter 1098 Ducati Streetfighter 1098/s | Bouša82 | 1 | 16.9.2022 v 19:34 kadelYZF |