1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati - Italská vášeň
1 reakcí na tento příspěvek Ducati - Italská vášeň
Pedrosso píše: měl jsem to s 999 taky tak, že když vyšla, tak se mi vůbec nelíbila, ale v poslední době se po ní začínám poohlížet... navíc je to údajně jezdecky super stroj... jen škoda kyvky...
Copak kyvky,ale sedět se na tom nedá,je to fakt tvrdý prkno a smaží to stehna...jinak nádhera,designově se naprosto vymyká
Bude sa to zdat mozno divne co napisem,ale prdel ma zo sedla nebolela nikdy,hoci sa zda byt tvrda ako prkno.Jeto vdaka ergonomii posedu,ktory je viac dopredu a teda na zapestia.A tie ma zvykli potrapit!
Naposledy editováno 08.01.2013 21:29:53
bodus píše: assassin> clovece...oni to asi mysleli tak ze,..do 10000km je DUCNA super,po 10000km uz je to mrtvola
...jo a este pripomienka k tomu vtipku o tom ako sa Ducatisti na moto nezdravia bo sa rano videli v servise..: no je pravda,ze sa radi stretavame v Ducati SK kde je velmi prijemny ,kamaratsky personal vcetne sikovneho servisaka.Ked uz sa tam clovek len tak cestou zastavi na slovicko ci kavicku,tak si da urobit generalku motora,pripadne vymenit riadiacu jednotku,vyhorene kontakty a podobne drobnosti.Aspon sa servisak nenudi a s personalom mame vzdy o com pokecat
Nejezdí ten servisák náhodou závody ????
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati - Italská vášeň
Pedrosso píše: už na to taky koukám... jo, u 2003 je psáno suchá, u 04 včetně náplní, u 05 186kg suchá... tak si vyber... u "S" 03 zase 199kg suchá, u 04 S zase 199kg včetně... tak nevím...
Já mám v TP 199kg vč. náplní (provozní hm.)
floyd05 píše: Souhlasím,že zrovna 999 není moc košér u většiny lidí,ale je pravda,že se o ní mluví jako o hodně vyspělé a povedené technice. Navíc jako jeden z mála dvouválců dokázala v SBK porazit 4v při stejném objemu motoru.
Nějak by mě zajímal ten slovní obrat, že 999 není moc košér u většiny lidí. Co je tím myšleno
bodus> souhlas, Rko je nerozum kupovat na normální silnici s výletovat na tom... tam děláš motor každou chvíli, což je fakt celkem náročné... Ale Sko? Není problém, když ji miluješ, projedeš bez problému i Alpy, jako na každý druhý...
Pylot> pšššt poslouchej... není to volnoběžka?! Už ti praskla olejová nádržka? Jestli ne, tak se připrav, stává se to na každý druhý, ale jestli se ti zároveň kompletně i nulujou budíky, nemusíš se bát, máš pořád novostroj... Jeden takovej stejnej teď u mě stojí v dílně na servis
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati - Italská vášeň
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati - Italská vášeň
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati - Italská vášeň
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati - Italská vášeň
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati - Italská vášeň
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati - Italská vášeň
floyd05 píše: A to že ted mezi ducatistama je zrovna 999 uznávaná,nebylo ze začátku až tak pravda... i já osobně ji nemusel,ale časem jsem si ji zamiloval.
No já to spíš myslel opačně, že Ducatistas 999tku vůbec neberou. Až teď se to začíná otáčet.
Já to měl přesně naopak než ty. Miloval jsem její tvary a líbila se mi už od doby co jsem koupil RSV a pořídil si ji až vloni. Nastal na ní už čas.
Naposledy editováno 08.01.2013 22:09:13
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati - Italská vášeň
Hansell píše: No já to spíš myslel opačně, že Ducatistas 999tku vůbec neberou. Až teď se to začíná otáčet.
Já to měl přesně naopak než ty. Miloval jsem její tvary a líbila se mi už od doby co jsem koupil RSV a pořídil si ji až vloni. Nastal na ní už čas.
Tak já jsem přešel z Vtr sp2,takže vím co asi myslíš... ta by se mě taky líbila a beru ji za srdcovku
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati - Italská vášeň
floyd05 píše: Hansell> Koukni spíš po replikách a nebo jetých kapotách.... lamináty + lak jsou daleko víc finančně náročnější a už se to moc nevyplácí.
jj, čínský kapoty na prémiovou značku . Teď jsem našel v bazaru už láknutý lamináty na 999 za 7čku.
4 reakcí na tento příspěvek Ducati - Italská vášeň
1 reakcí na tento příspěvek Ducati - Italská vášeň
bol niekde na kavu, prisiel ku nemu chlapik a hovori mu:
pocuj, keby mam taku istu motoorku ducati ako ty, bol by som isto lepsi.
myslite si ze neuspechy valentina za poslednu sezonu su len a len o problemoch s ducati?
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati - Italská vášeň
Tak za prvý, když už stavíš tyto dvě proti sobě tak Panigale je nejsilnější sériový dvouválec na světě! Honda má výkon jako prase, ale pořád je to poslušný čtyřvál, který zvládne s troškou opatrnosti i začátečník.
Panigale má naprosto revoluční desmo-agregát. Letmáč, špičkové komponenty a de-facto s touhle motorkou můžeš začít rovnou závodit! Do fároše bys musel nacpat dalších sto litrů (minimálně) aby jí mohl konkurovat. Koukni na ty vidlice, brzdiče a o designu se tady ale vůbec bavit nebudeme, že ne. Tos nemohl myslet ani z poloviny vážně...
Tak ještě jedna...
Teda pardon, tři. Ne tak teď vážně. Panigale je opravdu o trošku hezčí motocykl, než Fárblejd.
Naposledy editováno 08.01.2013 22:37:10
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati - Italská vášeň
martinsalko píše: niekde som pocul klebetu o valentinovy rossim,
bol niekde na kavu, prisiel ku nemu chlapik a hovori mu:
pocuj, keby mam taku istu motoorku ducati ako ty, bol by som isto lepsi.
myslite si ze neuspechy valentina za poslednu sezonu su len a len o problemoch s ducati?
RSV jsem měl dvě jezdil sem s tím po silnici i po okruhu a je to jednoduše řečeno tlustá líná kráva ale miloval jsem je
pak přišla obyč 999 a na okruhu jsem zrychlil jen přesednutím o 5 sekund, to mluví za vše že
no a to se dostáváme dnes už k mojí babičce 999R, když sem jí koupil měli sme jí tři v republice, já, ňákej šampón na leštění a Robert Papežík, z toho jsme jí oba používali k čemu byla stvořena a to je k okruhu a závodům. Musím říct, že to byl a je stále orgasmus na ní jezdit, dneska má zasebou ta moje kočka přes 10t.km na okruhu a zhruba 20 pádů a furt ta poruchová Ducati jezdí mrcha jedna
když už jsme u toho, 999 po 916 málem přivedla ke krachu fabriku Ducati a není se čemu divit, neb 916 je ikona a asi už navždy bude. Já 999 taky nemusel, pak sem jí viděl naživo a byl sem v řiti .
jo a pokuď by jste chtěli někdo R tak berte až nad rok 2005, páč předtim se dělá komplet rozborka po 1500km od 05 jetý na okruhu až po sezoně
moje kočka váží s náplněma 186kg váženo v lamínátech na okruhu v Rijece a Murkin jí naměřil před zhruba třema rokama 153 plnokrevných italských hřebců
to Hansell:
safra to máš říct, že chceš lamináty, pokuď je ještě nemáš brnkni
2 reakcí na tento příspěvek Ducati - Italská vášeň
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Nabízím Diagnostiku motocyklů Ducat... Ducati Panigale V4, Ducati Multistrada 1260 Enduro, ... | chorvat | 1 | 23.4.2024 v 14:03 padr |
Dovoz motorky z Itálie [1, 2] Ducati Streetfighter 1098/s | Bouša82 | 32 | 24.1.2024 v 08:33 NUTELIER |
Lupání ve středu kola Ducati Streetfighter V4 S | Wlnic | 11 | 28.4.2023 v 13:39 Krautkopf |
Termignoni Ducati Streetfighter 1098 Ducati Streetfighter 1098/s | Agnosy | 5 | 5.11.2022 v 13:41 juraaa |
Ducati Streetfighter 1098 Ducati Streetfighter 1098/s | Bouša82 | 1 | 16.9.2022 v 19:34 kadelYZF |