nerd píše: z-x-r no pred 3 mesiacmi som predal brutale a teraz chodim peso
ale presiel som si od ZXR750 (pred 18 rokmi) cez gsxr1100, ZX9R,ZX6R,ZX9R,ZX10R,ZX6R versys az po brutale.
blesk ono velmi zalezi od nastavenia podvozku a geometrie, vela "odbornikov" ma pocit ze treba vsetko dotiahnut aby bola motorka tvrda a potom maju pocit ze su pretekari, aj ked podvozok vobec nefunguje. z 04-05 sa da spravit tiez relativne kludna a stabilna moto treba ju znizit v predu a zvysit v zadu. pohrat sa s nastavemin tlmicov a motorka bude na nepoznanie. 04 je vdaka 1385mm razvoru a vahe vyrazne pod 200kg je v technickych pasazach sikovna ako :) lasicka a na rovine brutalna ako grizzly (este chvilu a zacnem pisat poeziu ) staci pozriet vysledky masterbike z tych rokov a je jasne ze 04 a aj 06 boli vo svojom obdobi medzi seriovkami na okruhu najrychlejsie
To jsem si myslel jsi majter motorkar. a zkusenosti jsou jasne videt.
Tak ted jedine novou zx10ku ne?
z-x-r kukni mi do profilu mam tam zopar moto nafotenych
Naposledy editováno 10.01.2013 18:30:00
2 reakcí na tento příspěvek Změna převodu ZX-10R
Naposledy editováno 10.01.2013 21:26:39
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Změna převodu ZX-10R
AdosR píše: před 2 roky jsem na R1 99 zkrátil převod o 1 zub mín na pastorku a 1 zub méně na rozetě.
ak si to mal takto tak to tak drasticka zmena nemohla byt, ale asi si mal o zub viac na rozete.chlapi este jedna dolezita vec pri takomto laborovani s prevodmi, ak sa meni iba rozeta respektive kolecko a retaz zostava povodna, tak si treba uvedomit ze pri zmene ako popisuje tigerbou skratis o dlzku jedneho clanku razvor a to je celkom dost :)
nerd píše: ak si to mal takto tak to tak drasticka zmena nemohla byt, ale asi si mal o zub viac na rozete.
chlapi este jedna dolezita vec pri takomto laborovani s prevodmi, ak sa meni iba rozeta respektive kolecko a retaz zostava povodna, tak si treba uvedomit ze pri zmene ako popisuje tigerbou skratis o dlzku jedneho clanku razvor a to je celkom dost :)
1 reakcí na tento příspěvek Změna převodu ZX-10R
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Změna převodu ZX-10R
nerd píše: Blesk ty si vymenil pastorok kde si ubral jeden zub ak sa nemylim :) takze vzdialenost medzi pastorkom a rozetou sa "natiahla" cca o dlzku clanku retaze/2
Jasně, ale říkám, že to ve výsledku udělalo na napínáku 3mm tzn i na rozvoru a to není podle mě takový rozdíl, vždyť někteří kapacity jezdí řetěz pomalu do zozervání a tam jim rozdíl na začátku a konci životnosti dělá rozdíl daleko větší, ne? Máš nějakou radu jak dobře nastavit podvozek? Především přední vidle a nebo požádat kamaráda co jezdí licence o pomoc? Díky1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Změna převodu ZX-10R
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Změna převodu ZX-10R
Stev píše: Blesk90> kapacitám který jezděj řetěz do rozervání, je většinou pár milimetrů na rozvoru šumák Kdo se k motorce chová jako prase, většinou ani není schopnej rozpoznat a určit změny chování motorky.
To neni tak jisty.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Změna převodu ZX-10R
1 reakcí na tento příspěvek Změna převodu ZX-10R
co sa tyka tych "kapacit :)" tak su ludia co im nevadia zjazdene gumy, vytecene tlmice, podhustene gumy.... a stale maju pocit ze su borci
ak chces ako tak nastavit podvozok tak musis zacat tvrdostou pruzin. najlepsie je dat na klzak prednej vidlice plastovy stahovak ako napr
tu alebo tu
potom zohrejes gumy par krat tvrdo za jazdy zabrzdis, tak ze pojdes skoro do stoppie a pozries kam ti ten plastovy "kruzok" stlacilo. tvrdost pruziny by si mal nastavit tak aby ten plastovy kruzok stlacilo cca 1,5cm od uplneho konca klzaku. ked nastavis predne pruziny tak zadna by mala byt nastavena priblizne na tu istu tvrdost, cize sadnes na moto a motorka musi klaseat rovnako v predu ako v zadu. popripade jedna ruka na sedacku druha na nadrz a zatlacit :) vtedy by si mal vidiet ci to klesa aspom priblizne rovnako. pruzenie musi byt nastavene tak aby si vyuzival cely chod tlmicov!! informacie typu "sportova motorka musi byt tvrda!!!" su z agentury jedna pani povedala..
co sa tyka utlmov, tak je dobre ich nastavit cca na stockove nastavenie a postupne podla vlastnych pocitov a podla toho ako vyzera guma mierne!! upravovat. pokial ale clovek jazdi iba po cestach tak to stockove nastavenie bude viac menej dobre.
Naposledy editováno 11.01.2013 10:06:37
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Změna převodu ZX-10R
nerd píše: no ten jeden clanok na dlzke sa musi niekde prejavit :)
co sa tyka tych "kapacit :)" tak su ludia co im nevadia zjazdene gumy, vytecene tlmice, podhustene gumy.... a stale maju pocit ze su borci
ak chces ako tak nastavit podvozok tak musis zacat tvrdostou pruzin. najlepsie je dat na klzak prednej vidlice plastovy stahovak ako napr
tu alebo tu
potom zohrejes gumy par krat tvrdo za jazdy zabrzdis, tak ze pojdes skoro do stoppie a pozries kam ti ten plastovy "kruzok" stlacilo. tvrdost pruziny by si mal nastavit tak aby ten plastovy kruzok stlacilo cca 1,5cm od uplneho konca klzaku. ked nastavis predne pruziny tak zadna by mala byt nastavena priblizne na tu istu tvrdost, cize sadnes na moto a motorka musi klaseat rovnako v predu ako v zadu. popripade jedna ruka na sedacku druha na nadrz a zatlacit :) vtedy by si mal vidiet ci to klesa aspom priblizne rovnako. pruzenie musi byt nastavene tak aby si vyuzival cely chod tlmicov!! informacie typu "sportova motorka musi byt tvrda!!!" su z agentury jedna pani povedala..
co sa tyka utlmov, tak je dobre ich nastavit cca na stockove nastavenie a postupne podla vlastnych pocitov a podla toho ako vyzera guma mierne!! upravovat. pokial ale clovek jazdi iba po cestach tak to stockove nastavenie bude viac menej dobre.
S tím kroužkem to je výborná rada! Takže 1,5cm od konce kluzáku při maximální zátěži? Přemýšlím jakou zvolit alternativu toho kroužku , napadá mě klasická plastová stahovačka, ta by mohla stačit, že?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Změna převodu ZX-10R
Blesk90 píše: S tím kroužkem to je výborná rada! Takže 1,5cm od konce kluzáku při maximální zátěži? Přemýšlím jakou zvolit alternativu toho kroužku , napadá mě klasická plastová stahovačka, ta by mohla stačit, že?
Jo ta stačí. Taky jsem to tak nastavoval na R1 když jsem brzdil asi z 200 a posledních pár metru jsem šel po předním tak jsem měl taky 1,5 cm nevyužitého zdvihu. Ale nějak tu pásku tam moc neztahuj at ti tam nějak nevydře malý rýhy. Jen tak lehce aby tam volně jezdila, to stačí
Blesk90 píše: S tím kroužkem to je výborná rada! Takže 1,5cm od konce kluzáku při maximální zátěži? Přemýšlím jakou zvolit alternativu toho kroužku , napadá mě klasická plastová stahovačka, ta by mohla stačit, že?
No taky jsem to tam dával...ale když já každou vyjíďku jezdím po zadním tak ten kroužek si můžeš představit kde končí
Naposledy editováno 11.01.2013 19:21:11
1 reakcí na tento příspěvek Změna převodu ZX-10R
Ak podvozok nastavis tak tu stahovacku mozes dat prec
2 reakcí na tento příspěvek Změna převodu ZX-10R
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Změna převodu ZX-10R
Bubrak-ZX10R píše: nerd: predni vidle se mi nevracej nahoru samy
tak to mas blbe ja by som na take nesadal, uz som stary paprdo a som celkom zhyckany
este ma tak napadlo :) pri sexe sa hybes sam alebo ti musia pomahat?
Naposledy editováno 11.01.2013 20:27:58
nerd píše: tak to mas blbe ja by som na take nesadal, uz som stary paprdo a som celkom zhyckany
este ma tak napadlo :) pri sexe sa hybes sam alebo ti musia pomahat?
Chlape opet super poznatky a opet s tebou souhlas...To natazeni posunuti kola tak kdyz jsem to testoval jeste pred zkracenim retezu je pozorovatelne.
K tem dvoum motorkam..tak budes mit dva stroje.
Urcite specielne tobe bude silnice za chvili chybet.
Stejne jak schumacherovy rossimu atd.
2 reakcí na tento příspěvek Změna převodu ZX-10R
Vyssie som popisoval ako si nastavit tvrdost podvozku
nerd píše: Viskozitu 5w a znacku, silkolene, motorex, motul...
Vyssie som popisoval ako si nastavit tvrdost podvozku
Super, díky. JJ, podvozek mám tak nějak poštelovanej dle svých potřeb a pocitů:) Jen jsem nevěděl, jaký olej použít.
Jinak takový menší manuál k naladění podvozku motorky lze nalézt zde
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Motor ZX10 Kawasaki ZX-10R Ninja | Edye | 0 | 24.9.2024 v 15:43 Edye |
Kawasaki Ninja ZX 10R 2016 ukazatel... Kawasaki ZX-6R Ninja, Yamaha YZF-R6, Yamaha YZF-R1, ... | Admire | 1 | 29.8.2024 v 07:51 X-tra-X |
ZX10R je masakr nejvetsi! [1 ... 545, 546] Kawasaki ZX-10R Ninja | Bubrak-ZX10R | 16351 | 19.8.2024 v 14:41 gagtoy |
Ohruhové ježdění portugalsko a jih ... Kawasaki ZX-6R Ninja, Yamaha YZF-R6, Yamaha YZF-R1, ... | Ozzy_ | 6 | 1.8.2024 v 21:32 Ozzy_ |
ZX10R 2012 Kawasaki ZX-10R Ninja | meti | 6 | 30.7.2024 v 23:00 meti |