Jediné co mě na tom moc neštymovalo byla ergonomie přišlo mi, že velká váha jde na předek. Ale za mě good stroj.
1 reakcí na tento příspěvek Prvni moto vfr 750, fzs 600 fazer nebo tdm 850 ?
FZS600jsem měl(98)a musím říci, že na 600ku jede skvěle, ovladatelná, brzdy super, vcelku lehká a obratná, držák. Cena je u ojetin skvělá
VFR 750 - líbí se mi charakter motoru, ale nemohu soudit, nemám zkušenosti, ale líbí se mi.
TDM850 vyškrtni, už raději TDM900.
1 reakcí na tento příspěvek Prvni moto vfr 750, fzs 600 fazer nebo tdm 850 ?
1 reakcí na tento příspěvek Prvni moto vfr 750, fzs 600 fazer nebo tdm 850 ?
jinak ano, TDM900 je lepší než TDM850 - ale to je asi obecný jev, že novější generace je lepší. Tomu se říká evoluce :)
pokud chce jak píše cestovat ve dvou - hledal bych vyšší kubatury. 600ccm je opravdu tak na hranici...
2 reakcí na tento příspěvek Prvni moto vfr 750, fzs 600 fazer nebo tdm 850 ?
Kobzicz píše: Omluva za to ze jsem nenapsal cenove rozmezi masinu shanim do max 50000 kč ale idealni by byla mezi 30000 a 40000. Tudiz TDM 900 i Bulldog jsou trochu uz trochu moc. Jinak me jeste napadla FZS 1000 ale tam je stejny problem.. Nejlepsi by byl fazer 600 s motorem vfr :D
to je jiná , za tuto cenu FZS600 , co se týká TDM850 je opravdu krásná, pokud se ti podaří zachovalej kus a budeš se starat, bude to dobrá alternativa, ale časem jistě změníš a otázka bude, dokážu ji prodat?(neznám ceny). Nejlepší je si projet motorku a sám uvidíš co Ti sedne,jinak je zde diskuze jen malé vodítko.
FZS1000 to už je jiná ligacca 105kW
Tomu moc nerozumím - prodáš vždy - záleží na ceně.
Realita je taková, že při ceně 40-45tis už to nemá moc kam padnout.
před cca 5ti lety jsem pořizoval 850 3VD (první model TDM) tam se ceny pohybovaly 35-40tis - dnes se tenhle model prodává 30-35. Ono už to taky nemá kam padnout - motky pod 30tis už prostě nechodí.
Před 3mi lety jsem pak pořídil 850 4TX za 40tis - to se ceny pohybovaly 40-65. Dnes bych jí bez problémů zase za těch 40 prodal.
Prostě u těchhle "levných" motek už se ceny prakticky nehýbou. A i kdyby, tak po pár letech je ztráta cca 5tis na ceně úsměvná :)
Omar Bomba - pokud zvažuješ Bandit1200 zkus kouknout na ZRX1200 , osobně se přikláním na kawu, ale i ten Bandit je dobrej.
Toť z mé strany asi vše. Přeji dobrej kup
Motory TDM se samy od sebe nezadřou.Zadřou je jejich majitelé,protože TDM (4TX) si občas ráda přihne oleje a pokud je majitel lempl, který sem tam nekoukne na "okýnko",je vymalováno raz dva.
Moji exTDM mám pořád na "dohled" a podzimní stav kilometrů byl bez mála 130tis km.Pořád šlape jako hodinky,naprosto bez poruch.Kdyby mě to netáhlo víc do terénu,mám ji dodnes.
4 reakcí na tento příspěvek Prvni moto vfr 750, fzs 600 fazer nebo tdm 850 ?
+stále ještě poctivý stroj = např. vlítneš do díry v asfaltu a jedeš dál. U dnešních strojů sháníš nové kolo!
+výborná ochrana proti větru i dešti
+ani skoro nepoznáš, že vezeš spolujezdce i se zavazadly
+při tom si můžeš sám zařádit sportovní jízdou po okreskách
+spolehlivost,nestrachuješ se kdy se co rozsype
+jednoduchá údržba, jen dolíváš benzín (sem tam vyměníš olej, desky, řetězovku)
+jednoduché sundání zadního kola v případě defektu či výměně pneumatiky
+pohodlí
+design (nadčasové tvary této motorce sluší i po letech na rozdíl od ostatních zmiňovaných alienů-věc názoru a tak sorry ostatním)
+cena
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Prvni moto vfr 750, fzs 600 fazer nebo tdm 850 ?
StachoMacho píše: VFR
+stále ještě poctivý stroj = např. vlítneš do díry v asfaltu a jedeš dál. U dnešních strojů sháníš nové kolo!
+výborná ochrana proti větru i dešti
+ani skoro nepoznáš, že vezeš spolujezdce i se zavazadly
+při tom si můžeš sám zařádit sportovní jízdou po okreskách
+spolehlivost,nestrachuješ se kdy se co rozsype
+jednoduchá údržba, jen dolíváš benzín (sem tam vyměníš olej, desky, řetězovku)
+jednoduché sundání zadního kola v případě defektu či výměně pneumatiky
+pohodlí
+design (nadčasové tvary této motorce sluší i po letech na rozdíl od ostatních zmiňovaných alienů-věc názoru a tak sorry ostatním)
+cena
To jsi mi dobre nahral - strejda na VFR 750 vletel do diry a shanel nove kolo
SirIndy píše: To jsi mi dobre nahral - strejda na VFR 750 vletel do diry a shanel nove kolo
Muhaha no vyjímka potvrzuje pravidlo
Každý má jinou zkušenost. Já vlítl na kanál, který měl víko 10-15 cm pod hladinou vozovky. Když to přirovnám, je to jako jet po silnici a narazit kolmo do obrubníku 10-15 cm vysokého. Asi tak v kilu. Rána jako prase, řídítka se zatřepala nalevo napravo a jel jsem dál ani nevím jak. A právě kámoš mi říkal, že na nové mašině vlítl do malé díry a hned měl po ráfku. Ještě jsme se smáli jak na všem ubírají materiál z důvodu snížení hmotnosti...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Prvni moto vfr 750, fzs 600 fazer nebo tdm 850 ?
StachoMacho píše: VFR
+stále ještě poctivý stroj = např. vlítneš do díry v asfaltu a jedeš dál. U dnešních strojů sháníš nové kolo!
+výborná ochrana proti větru i dešti
+ani skoro nepoznáš, že vezeš spolujezdce i se zavazadly
+při tom si můžeš sám zařádit sportovní jízdou po okreskách
+spolehlivost,nestrachuješ se kdy se co rozsype
+jednoduchá údržba, jen dolíváš benzín (sem tam vyměníš olej, desky, řetězovku)
+jednoduché sundání zadního kola v případě defektu či výměně pneumatiky
+pohodlí
+design (nadčasové tvary této motorce sluší i po letech na rozdíl od ostatních zmiňovaných alienů-věc názoru a tak sorry ostatním)
+cena
Teda, a to nemá žádné mínusy?
Já bych nějaký našel, třeba že je to stará vrána a po těch letech se bude špatně hledat dobrý kus
seikos píše: Teda, a to nemá žádné mínusy?
Já bych nějaký našel, třeba že je to stará vrána a po těch letech se bude špatně hledat dobrý kus
Čekám na plusy u ostatních mašin.
Samozřejmě, že se mínusy celkově najdou, ale ve srovnání s jinýma strojema ani ne
- je hmotnost, ale na druhou stranu když to má všechno co to má mít, asi těžko bude nižší. A Kobzicz píše, že mu to při manipulaci nevadí.
Stará vrána se to dá nazvat. Ale neřekl bych, že je problém nějakou slušnou sehnat.
Naposledy editováno 13.01.2013 17:49:52
Fazer je super motorka - ale točit to musíš, pod 6 tisíc to moc nejede.. na cestování ve dvou bude VFR lepší..
Horneta nevím - je lehčí, motor je vespod možná ještě slabší, polokapotovaná verze se mi moc nelíbila.. A prý z šestek kolem roku 2000 nejvíc žere..
Jinak TDM zajímavá motorka, ale šel bych do 900..
3 reakcí na tento příspěvek Prvni moto vfr 750, fzs 600 fazer nebo tdm 850 ?
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
výměna motorky yamaha Yamaha FZS 600 Fazer | loudálek1 | 18 | 23.9.2024 v 18:17 loudálek1 |
Teče benzín Yamaha TDM 850 | ladis321 | 7 | 21.9.2024 v 07:39 kokoška. |
Honda VFR 750 RC36 1, šíře ráfku a ... Honda VFR 750 | Dejvo6 | 4 | 1.8.2024 v 11:41 Gahan37 |
Yamaha TDM 850 manipulační stojany Yamaha TDM 850 | torturus | 6 | 17.5.2024 v 19:17 crestik |
Elektrika Yamaha TDM 850 | Secrets | 12 | 3.5.2024 v 22:25 assassin |