1 reakcí na tento příspěvek Ducati - Italská vášeň
1 reakcí na tento příspěvek Ducati - Italská vášeň
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati - Italská vášeň
Petta píše: V pohodě.. Nevěděl bych to, ale začínám se zajímat o SF 848, tak mám načteno. Teď ji ještě vyzkoušet..
Rozhodně vyzkoušej i velkýho Monstera. Mě přišlo, že "malej" SF dole nejede tak jak by mohl a k naháči prostě patří krouťák dole. Jinak je to ale úžasná motorka a dokonce taková i rozumná... .
Naposledy editováno 14.01.2013 14:01:03
JollyJoker píše: Tak nakonec, po mohutné propagaci, bude mít Drippera první ovečku tohoto "zímního" masírování ega značky Duc
To ani ne, ale chci zpomalit, nepotřebuju mašinu, co jede skoro 300 kmh.
Na podzim jsem se svezl na GSR 750 a docela mi to učarovalo, tak hledám naháče..
Asi to bude poslední mašina na hodně dlouho, tak vybírám pečlivě.
Z japonskej naháčů mě žádná nezaujala, chci něco super ovladatelnýho, tak
mám v hledáčku V4R a SF.
Aprilia je super ovladatelná a Ducati zase nádherná, takže mám dilema..
Třeba přijde 2014 nebo 2015 na trh něco úžasnýho a obě dvě budou passé.
Zatím to musím s gixxerem ještě vydržet, zatím dostane nový kabát.
A třeba se nerozhodnu ani pro jednu a zůstanu u mýho gixxera.
Takže s tou obětí masáže jsi vedle..
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati - Italská vášeň
Franco82 píše: Rozhodně vyzkoušej i velkýho Monstera. Mě přišlo, že "malej" SF dole nejede tak jak by mohl a k naháči prostě patří krouťák dole. Jinak je to ale úžasná motorka a dokonce taková i rozumná... .
Nevím, všude píšou, jak si musí člověk stále dávat bacha a já chci něco zábavnýho a ovladatelnýho, takže to vidím na 848.
A za stejný peníze dostanu roční V4R nebo 848, místo 4 letýho 1098. A to u mě hraje důležitou roli.
Ááá, sorry, napsal jsi Monstra, tak nevím, jestli jsi ho opravdu myslel nebo velkýho SF??
Ale monster se mi nelíbí, tu nádrž, podsedlák nezkousnu..
Naposledy editováno 14.01.2013 14:19:37
A jak píše Pylot: Brutalka - taky dobrá volba ,jen nová stojí ranec a ojetých je málo
2 reakcí na tento příspěvek Ducati - Italská vášeň
Ta Brutale nevypadá zle, ale chtěl bych zkusit jiný motor, po 600 nechci nic, co musím vytáčet do 16 tisíc. Možná, že ta litrová se tolik točí nemusí, ale nemá nic vyloženě, z čeho bych si sedl na zadek..
V4R, musí to výborný svezení, funguje parádně a čtyřválec do V, to by mě lákalo, ale ten vzhled je opravdu jak oholený superbike a ne naháč.
SF848 parádní vzhled na hodně hodně dlouho. Ovladatelná, prostě fajn.
Japonci: nová Z1000, zase ten čtyřválec, tak jako GSR 750, ale to je rozpočtovka jako FZ8.
K1300R, krasavec, ale ovladatelnost už bude jinde, cestovat nebudeme..
TNT café racer, ten se mi líbí, ale ta spolehlivost..
Triumph speed triple, ten vzhled mě vůbec neoslovil.
Buell CR, B-king po americku, ale raději nějakou fungující značku mašiny.
A pak Moto morini Corsaco Veloce, celkem pěkná, ale když to srovnám s SF 848, tak není co řešit.. a taky nechci tankovat každých 100 km..
Takže z mýho pohledu, nic moc výběr.. Ještě nějaké nápady?
E: Ja si nemyslim zeby to dole nejak nejelo. Dyt je to skoro litr. Naopak si myslim ze to bude tomu SF vic nez slusne konkurovat.
Naposledy editováno 14.01.2013 16:09:58
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati - Italská vášeň
1 reakcí na tento příspěvek Ducati - Italská vášeň
848 2012 jsou za 250 000 Kč, za rok budou kolem 200 000 - 220 000 Kč,
nechci starší,než dva roky..
Proto i tom velkým SF neuvažuju. Za rok budou první modely 5 let starý a pořád kolem
200 000 Kč.
Raději novější, než silnější..
3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati - Italská vášeň
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati - Italská vášeň
Petta píše:
Ta Brutale nevypadá zle, ale chtěl bych zkusit jiný motor, po 600 nechci nic, co musím vytáčet do 16 tisíc. Možná, že ta litrová se tolik točí nemusí, ale nemá nic vyloženě, z čeho bych si sedl na zadek..
"Malá" Brutale 910 bude tahat plus mínus skoro stejně jako SF 848 a je to taky krasavice!
Petta píše:
A pak Moto morini Corsaco Veloce, celkem pěkná, ale když to srovnám s SF 848, tak není co řešit.. a taky nechci tankovat každých 100 km..
Vzhled je subjektivní a SF je vážně krasavec. Já když jsem srovnal motor, cenu a vzhled, tak jsem taky neměl co řešit. Za cenu novýho Corsara bych neměl asi ani bouranýho SF . A vysoká spotřeba je věc minulosti. Problém měly jenom první Corsara a vyřešila to nová mapa nahrávaná v rámci záruky. Samozřejmě že koně potřebujou nažrat, ale já měl průměr 6,5l/100km a to prosím v záběhu motoru. Takže na silnici se věřím vejdu do 8l a to je pak dojezd přes 200km.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati - Italská vášeň
Mně osobně vytáčení 4válců absolutně nevadí,ale je blbý,že než se motor rozmotá,tak jsem někde u 200km/h a to nechci Mám ženu a děti a musím se vrátit domů! Nepotřebuju někde v dlouhé lesní zatáčce potkat lakatoše, při sjezdu z lesní cesty,co jede po práci domů
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati - Italská vášeň
t_freedom píše: Horác> ...ale jistěže ...s "Pavlem Chytrým" mi bude extra potěšením ...
apropos kdo je ta samička u tý Yamahy ? ...to by mě fakt zajímalo...
- Kdo je "Pavel...."?
- Jestli myslíš tu u mé bývalé motorky v profilu, tak je to jedna modelka tam někde od vás...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati - Italská vášeň
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati - Italská vášeň
myslim vel.52 nebo tak nějak a ta poslední je origoš za nějakých 37485,- !!!
Ale je krásná. Ikdyž podle mého vkusu, někdy už je to až moc!
Přijet na DUCATI, mít na sobě kombinézu DUCATI, rukavice DUCATI, přilbu Ducati corse, boty Puma-DUCATI, prostě už to na mě působí přeplácaně. Fajn, jezdím na DUKNĚ, ale nic se nemá přehánět...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati - Italská vášeň
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati - Italská vášeň
Pro mě opravdu překvapení sezony a to už je co říct. Mě jen tak něco nenadchne...
Pro udělání si obrázku tyto akce jednoznačně doporučuji! na víc se můžete svézt i v "pořádném" autě.
1 reakcí na tento příspěvek Ducati - Italská vášeň
Petta píše: To jsou ale starý mašiny 6 let.. To fakt ne..
848 2012 jsou za 250 000 Kč, za rok budou kolem 200 000 - 220 000 Kč,
nechci starší,než dva roky..
Proto i tom velkým SF neuvažuju. Za rok budou první modely 5 let starý a pořád kolem
200 000 Kč.
Raději novější, než silnější..
No jo, ale zas to nesmíš brát tak vážně. Ono kolikrát je lepší 3-4 roky stará motorka, která je v top stavu, vymazlená, málo jetá, udržovaná a s jasnou historií, než padlá mrdka z itálie, půl roku stará s 800km na budíku, kterou už stihnul "první majitel" několikrát poslat do omezovače za studena!
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Klín pod motor Ducati Streetfighter 1098/s | Agnosy | 11 | 12.12.2024 v 19:51 Agnosy |
S čím se kámoší Ducati 848, krom Sh... Ducati 1098, Ducati 1098 R, Ducati 1098 S, Ducati 84... | ThePauli | 11 | 5.12.2024 v 16:25 ThePauli |
Nabízím Diagnostiku motocyklů Ducat... Ducati Panigale V4, Ducati Multistrada 1260 Enduro, ... | chorvat | 1 | 23.4.2024 v 14:03 padr |
Dovoz motorky z Itálie [1, 2] Ducati Streetfighter 1098/s | Bouša82 | 32 | 24.1.2024 v 08:33 NUTELIER |
Lupání ve středu kola Ducati Streetfighter V4 S | Wlnic | 11 | 28.4.2023 v 13:39 Krautkopf |