Dily na batbike




paolo_novy paolo_novy Přidat reklamu

Téma: Ducati - Italská vášeň
DUCATI - Debata o všem, co se značkou DUCATI alespoň nějak souvisí. Rady, zkušenosti, postřehy a zážitky, spojené s rudými kráskami z Bologne.


Naposledy editováno 06.02.2020 18:38:03
Anketa: Nejhezčí DUCATI všech dob je...
Desmosedici
8%
13
Superleggera
4%
6
Hypermotard
6%
9
Scrambler
2%
4
MONSTER
11%
17
STREETFIGHTER
7%
12
GT1000 i PaulSmart
12%
20
999
15%
24
916
30%
49
MV Agusta
4%
7

1 reakcí na tento příspěvek Ducati - Italská vášeň

14.1.2013 v 13:25 | Nahoru | #871
V pohodě.. Nevěděl bych to, ale začínám se zajímat o SF 848, tak mám načteno. Teď ji ještě vyzkoušet..

1 reakcí na tento příspěvek Ducati - Italská vášeň

14.1.2013 v 13:30 | Nahoru | #872
Tak nakonec, po mohutné propagaci, bude mít Drippera první ovečku tohoto "zímního" masírování ega značky Duc

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati - Italská vášeň

14.1.2013 v 13:58 | Nahoru | #873

Petta píše: V pohodě.. Nevěděl bych to, ale začínám se zajímat o SF 848, tak mám načteno. Teď ji ještě vyzkoušet..



Rozhodně vyzkoušej i velkýho Monstera. Mě přišlo, že "malej" SF dole nejede tak jak by mohl a k naháči prostě patří krouťák dole. Jinak je to ale úžasná motorka a dokonce taková i rozumná... .

Naposledy editováno 14.01.2013 14:01:03

Ducati - Italská vášeň

14.1.2013 v 14:00 | Nahoru | #874
Drippero to jsi teda pěkná konfekční potvora
Tiše závidím! Mě co neušijou (a těžce si nezaplatím), to na sebe nenavlíknu

(reakce na) Ducati - Italská vášeň

14.1.2013 v 14:15 | Nahoru | #875

JollyJoker píše: Tak nakonec, po mohutné propagaci, bude mít Drippera první ovečku tohoto "zímního" masírování ega značky Duc



To ani ne, ale chci zpomalit, nepotřebuju mašinu, co jede skoro 300 kmh.
Na podzim jsem se svezl na GSR 750 a docela mi to učarovalo, tak hledám naháče..
Asi to bude poslední mašina na hodně dlouho, tak vybírám pečlivě.
Z japonskej naháčů mě žádná nezaujala, chci něco super ovladatelnýho, tak
mám v hledáčku V4R a SF.
Aprilia je super ovladatelná a Ducati zase nádherná, takže mám dilema..
Třeba přijde 2014 nebo 2015 na trh něco úžasnýho a obě dvě budou passé.
Zatím to musím s gixxerem ještě vydržet, zatím dostane nový kabát.
A třeba se nerozhodnu ani pro jednu a zůstanu u mýho gixxera.

Takže s tou obětí masáže jsi vedle..

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati - Italská vášeň

14.1.2013 v 14:17 | Nahoru | #876

Franco82 píše: Rozhodně vyzkoušej i velkýho Monstera. Mě přišlo, že "malej" SF dole nejede tak jak by mohl a k naháči prostě patří krouťák dole. Jinak je to ale úžasná motorka a dokonce taková i rozumná... .



Nevím, všude píšou, jak si musí člověk stále dávat bacha a já chci něco zábavnýho a ovladatelnýho, takže to vidím na 848.

A za stejný peníze dostanu roční V4R nebo 848, místo 4 letýho 1098. A to u mě hraje důležitou roli.

Ááá, sorry, napsal jsi Monstra, tak nevím, jestli jsi ho opravdu myslel nebo velkýho SF??

Ale monster se mi nelíbí, tu nádrž, podsedlák nezkousnu..

Naposledy editováno 14.01.2013 14:19:37

(reakce na) Ducati - Italská vášeň

14.1.2013 v 14:28 | Nahoru | #877
Petta> A co takhle nejaka MV Agusta Brutale?

(reakce na) Ducati - Italská vášeň

14.1.2013 v 14:48 | Nahoru | #878
Petta> Hele, já mám to samé. Možná opustím,FZ6 ale navím kam dál. Každá motka má více čí méně záporů. U Duc pro mně nic není,jedině Hypouš a to ještě nevím,jestli bych zkousnul enduro sedlo. Už jsem jednou skoro kývnul na Benelli TnT - taky možnost. Dále se nabízí Speed nebo Street R. KTM už mi tady někdo vyhnal z hlavy. Ale zase moc chcechtáků do toho nechci vrazit, nejsou jenom motorky na světě

A jak píše Pylot: Brutalka - taky dobrá volba ,jen nová stojí ranec a ojetých je málo

2 reakcí na tento příspěvek Ducati - Italská vášeň

14.1.2013 v 15:41 | Nahoru | #879
Přesně tak.. I když se to nezdá, tak těch mašin moc není. Já enduro sedlo tedy ne! Hypermotard vypadá slušně, ale chci vyloženě naháče.

Ta Brutale nevypadá zle, ale chtěl bych zkusit jiný motor, po 600 nechci nic, co musím vytáčet do 16 tisíc. Možná, že ta litrová se tolik točí nemusí, ale nemá nic vyloženě, z čeho bych si sedl na zadek..

V4R, musí to výborný svezení, funguje parádně a čtyřválec do V, to by mě lákalo, ale ten vzhled je opravdu jak oholený superbike a ne naháč.

SF848 parádní vzhled na hodně hodně dlouho. Ovladatelná, prostě fajn.

Japonci: nová Z1000, zase ten čtyřválec, tak jako GSR 750, ale to je rozpočtovka jako FZ8.

K1300R, krasavec, ale ovladatelnost už bude jinde, cestovat nebudeme..

TNT café racer, ten se mi líbí, ale ta spolehlivost..

Triumph speed triple, ten vzhled mě vůbec neoslovil.

Buell CR, B-king po americku, ale raději nějakou fungující značku mašiny.

A pak Moto morini Corsaco Veloce, celkem pěkná, ale když to srovnám s SF 848, tak není co řešit.. a taky nechci tankovat každých 100 km..

Takže z mýho pohledu, nic moc výběr.. Ještě nějaké nápady?

Ducati - Italská vášeň

14.1.2013 v 16:07 | Nahoru | #880
910S za 150 tacu a 910R za 180 papiru. To neni zly ne?
E: Ja si nemyslim zeby to dole nejak nejelo. Dyt je to skoro litr. Naopak si myslim ze to bude tomu SF vic nez slusne konkurovat.

Naposledy editováno 14.01.2013 16:09:58

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati - Italská vášeň

14.1.2013 v 17:30 | Nahoru | #881
Petta> U téma spotřeba/velikost nádrže bych se bál spíš u Benellky a Aprilie

1 reakcí na tento příspěvek Ducati - Italská vášeň

14.1.2013 v 17:40 | Nahoru | #882
To jsou ale starý mašiny 6 let.. To fakt ne..

848 2012 jsou za 250 000 Kč, za rok budou kolem 200 000 - 220 000 Kč,
nechci starší,než dva roky..

Proto i tom velkým SF neuvažuju. Za rok budou první modely 5 let starý a pořád kolem
200 000 Kč.

Raději novější, než silnější..

3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati - Italská vášeň

Skvělá odpověď, děkuji! 14.1.2013 v 17:41 | Nahoru | #883
Lazyfucker> No já si také přidám. Tohle mi u PSI ušili klucí a holký jedni šikovní.



1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati - Italská vášeň

14.1.2013 v 17:42 | Nahoru | #884
zmulin> souhlasím, Benelli určitě, V4R jezdí v klidu sice za 7 litrů, ale zase při palbě se majitel nedostal přes 9. Takže to jde.. Ale i Corsara majitelé píšou kolem deseti.

(reakce na) Ducati - Italská vášeň

14.1.2013 v 17:54 | Nahoru | #885

Petta píše:
Ta Brutale nevypadá zle, ale chtěl bych zkusit jiný motor, po 600 nechci nic, co musím vytáčet do 16 tisíc. Možná, že ta litrová se tolik točí nemusí, ale nemá nic vyloženě, z čeho bych si sedl na zadek..



"Malá" Brutale 910 bude tahat plus mínus skoro stejně jako SF 848 a je to taky krasavice!


Petta píše:
A pak Moto morini Corsaco Veloce, celkem pěkná, ale když to srovnám s SF 848, tak není co řešit.. a taky nechci tankovat každých 100 km..



Vzhled je subjektivní a SF je vážně krasavec. Já když jsem srovnal motor, cenu a vzhled, tak jsem taky neměl co řešit. Za cenu novýho Corsara bych neměl asi ani bouranýho SF . A vysoká spotřeba je věc minulosti. Problém měly jenom první Corsara a vyřešila to nová mapa nahrávaná v rámci záruky. Samozřejmě že koně potřebujou nažrat, ale já měl průměr 6,5l/100km a to prosím v záběhu motoru. Takže na silnici se věřím vejdu do 8l a to je pak dojezd přes 200km.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati - Italská vášeň

14.1.2013 v 17:55 | Nahoru | #886
Petta> No úpřimně řečeno,když někdy přijedu z práce a vlítnu na podvečerní kolečko po jeseníkách cca 100 - 120km ,tak mi na to padne celá nádrž,takže předpokládám,že u většího obsahu nebudu tak "nervózní" na rukojeť a spotřeba by mohla být v poho.
Mně osobně vytáčení 4válců absolutně nevadí,ale je blbý,že než se motor rozmotá,tak jsem někde u 200km/h a to nechci Mám ženu a děti a musím se vrátit domů! Nepotřebuju někde v dlouhé lesní zatáčce potkat lakatoše, při sjezdu z lesní cesty,co jede po práci domů

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati - Italská vášeň

14.1.2013 v 18:00 | Nahoru | #887

t_freedom píše: Horác> ...ale jistěže ...s "Pavlem Chytrým" mi bude extra potěšením ...

apropos kdo je ta samička u tý Yamahy ? ...to by mě fakt zajímalo...



- Kdo je "Pavel...."?
- Jestli myslíš tu u mé bývalé motorky v profilu, tak je to jedna modelka tam někde od vás...

(reakce na) Ducati - Italská vášeň

14.1.2013 v 18:11 | Nahoru | #888
DejvGSR> jo v PSI jsou šikovní, sice není úplně do barev ale tatok se jim taky povedla:




1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati - Italská vášeň

14.1.2013 v 18:29 | Nahoru | #889
Horác> Paul Smart - Pavel Chytrý

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati - Italská vášeň

14.1.2013 v 18:30 | Nahoru | #890

DejvGSR píše: Lazyfucker> No já si také přidám. Tohle mi u PSI ušili klucí a holký jedni šikovní.



Moc pěkná práce! Kdo vlastně šije ty originály? Dainese nebo Alpinestars?

(reakce na) Ducati - Italská vášeň

14.1.2013 v 18:33 | Nahoru | #891
drippera> Dvorní dodavatel Dainese. Byl jsem u Ducati v Praze, a co jsem tam viděl za kombošky nebo jiná oblečení tak mě to moc nenadchlo. Nemůžu si pomoc, ale kvalita PSI je fakt dobrá.

Naposledy editováno 14.01.2013 18:33:50

Ducati - Italská vášeň

14.1.2013 v 18:35 | Nahoru | #892
Tyhle má Polášek v akci za 19tis. a 16tis.










myslim vel.52 nebo tak nějak a ta poslední je origoš za nějakých 37485,- !!!
Ale je krásná. Ikdyž podle mého vkusu, někdy už je to až moc!
Přijet na DUCATI, mít na sobě kombinézu DUCATI, rukavice DUCATI, přilbu Ducati corse, boty Puma-DUCATI, prostě už to na mě působí přeplácaně. Fajn, jezdím na DUKNĚ, ale nic se nemá přehánět...




1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati - Italská vášeň

14.1.2013 v 18:36 | Nahoru | #893
DejvGSR> Kolik jsi za ni dal? Klidně do trávy pls.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati - Italská vášeň

14.1.2013 v 18:41 | Nahoru | #894
JollyJoker> Když letím na Gixxeru, tak taky najedu sotva 130 km, ale přestává mě bavit lítat 250+ a točit 16 tisíc rpm. Jedna maličkost a domů nedorazím. Proto chci zpomalit, ss patří na okruh, takže bych si rád tu jízdu vychutnal, přehazoval mašinu ze strany na stranu, měl jí pevně v rukách. Trochu na ní blbnout.. No, uvidíme..

(reakce na) Ducati - Italská vášeň

Skvělá odpověď, děkuji! 14.1.2013 v 18:49 | Nahoru | #895
drippera> Celkově vyšla na 28 000,- Je dělaná na míru, má prvky z top jednodílných kombošek, ale chtěl jsem dvoudílnou a bez hrbu. Takže je opravdu dle mích přání a představ. Mám tam i perforování, abych v létě trochu přežil. Za chladna moc nejezdím, prostě si to tak neužiju. Kombinuju k tomu dva bajky.

(reakce na) Ducati - Italská vášeň

14.1.2013 v 18:58 | Nahoru | #896
Petta> No to je problém,ono dnes skoro káždá motka letí k 200km/h

Ducati - Italská vášeň

14.1.2013 v 19:35 | Nahoru | #897
Jinak k těm vašim výběrům strojů. Někdo tu zmínil MONSTERA 1100. My měli tehdy v garáži Triumpha a jeli vyzkoušet MTS1200, SF848 a M1100evo. Multoška nás tehdy moc neoslovila (překoňovaný turista s posezem pro důchodce) SF848 nepřekvapil, ale dobrý, už jsem měl za sebou zkušenost z jednoho "velkého" ale MONSTER, ten nás nadchnul nejvíce! Fakt! Malá, krásná motorka s pružným, ne záludným a kupodivu silným motorem. S velkým SF se měřit nemůže, ale na svůj posez, hravost a kroutící moment nás dostal. Bavili jsme se nejvíc. Podotýkám, že jsme jezdili ve dvojku. Na všem.
Pro mě opravdu překvapení sezony a to už je co říct. Mě jen tak něco nenadchne...
Pro udělání si obrázku tyto akce jednoznačně doporučuji! na víc se můžete svézt i v "pořádném" autě.







































(reakce na) Ducati - Italská vášeň

14.1.2013 v 19:46 | Nahoru | #898
Horác> mas fakt mooooc hezky stroj....

1 reakcí na tento příspěvek Ducati - Italská vášeň

14.1.2013 v 19:56 | Nahoru | #899
mě 11ka monster utekl, ale už na 796 jsem se pobavil, geometrie té motorky a ovladatelnost jsou úžasné, je na mě jen moc moderně vypadající, ale tak roky letí je to zákonité, ve dvou jste ale dobří S/M maniaci

(reakce na) Ducati - Italská vášeň

14.1.2013 v 20:00 | Nahoru | #900

Petta píše: To jsou ale starý mašiny 6 let.. To fakt ne..

848 2012 jsou za 250 000 Kč, za rok budou kolem 200 000 - 220 000 Kč,
nechci starší,než dva roky..

Proto i tom velkým SF neuvažuju. Za rok budou první modely 5 let starý a pořád kolem
200 000 Kč.

Raději novější, než silnější..



No jo, ale zas to nesmíš brát tak vážně. Ono kolikrát je lepší 3-4 roky stará motorka, která je v top stavu, vymazlená, málo jetá, udržovaná a s jasnou historií, než padlá mrdka z itálie, půl roku stará s 800km na budíku, kterou už stihnul "první majitel" několikrát poslat do omezovače za studena!
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Klín pod motor Ducati Streetfighter 1098/s Agnosy 11 12.12.2024 v 19:51 Agnosy
S čím se kámoší Ducati 848, krom Sh... Ducati 1098, Ducati 1098 R, Ducati 1098 S, Ducati 84... ThePauli 11 5.12.2024 v 16:25 ThePauli
Nabízím Diagnostiku motocyklů Ducat... Ducati Panigale V4, Ducati Multistrada 1260 Enduro, ... chorvat 1 23.4.2024 v 14:03 padr
Dovoz motorky z Itálie [1, 2] Ducati Streetfighter 1098/s Bouša82 32 24.1.2024 v 08:33 NUTELIER
Lupání ve středu kola Ducati Streetfighter V4 S Wlnic 11 28.4.2023 v 13:39 Krautkopf

TOPlist