http://www.dkracing....order=&stranka=1
máte s tím nebo s něčím podobným zkušenosti?
Díkec za odpovědi.
Nemá to cenu.
Motor moc nepoladíš a vše ostatní zůstane stejné.
Buď to nechej tak, nebo pošetři trošku a kup něco silnějšího.
Vždyť jsi na startovacím stupínku v motorkách.
Začni koukat po šestkách, třeba FZ6 N.
Ten skok ve výkonu, v podvozku, v brzdách - je fakt velký.
1 reakcí na tento příspěvek zvýšení výkonu
Osadit trysky do karburatora je daleko menej roboty ako vymena vackovych hriadelov... kazdopadne efekt rovnaky
1 reakcí na tento příspěvek zvýšení výkonu
mariano píše: stejný motor...a cena tunění tady
Cena tunění tedy cca 20.000,- za materiál bez práce.
Taková ER 5 se bazarově prodává za cca 40.000,-.
Když sečteme 40 + 20 = 60 tis., tak jsme téměř na ceně za šestku, třeba FZ6 N 2004 .
A šestka je už úplně jiný level. Ve všech parametrech.
Takže pošetřit, prodat a koupit něco nového.
edit: písmenko
Naposledy editováno 24.01.2013 13:08:50
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Kawasaki ER5 Kawasaki ER 5 | Pavel500 | 13 | 26.4.2024 v 04:32 Ubrus1 |
Motorka A2 35kw pro trpaslíka Suzuki GS 500E, Honda CB 500, Kawasaki GPZ 500, Kawa... | sasasasa | 29 | 25.3.2024 v 17:59 mRKEF |
Karbce Kawasaki ER 5 | ostrava | 1 | 10.3.2024 v 16:53 ja1 |
Kde brát náhradní díly Kawasaki ER 5 | kastanbabeťťák | 4 | 8.2.2024 v 12:45 Pedl |
Nefunkční tachometr Kawasaki ER 5 | XkovixCZ | 3 | 6.10.2023 v 19:22 Ozzy_ |