1) přijdu k motorce, zmáčknu brzdovou páčku, všecko v cajku.
2) zmáčknu ji ještě 10x, páčka se propadne k řidítku.
3) odvzdušním na pumpě,uteče pár bublin, zmáčknu páčku, všecko v cajku.
4) mačkám páčku dokud mě nebolí pazoura, všecko v cajku.
5) spokojeně odejdu domů.
6) přijdu druhej den, nedá mi to, zmáčknu brzdovou páčku. Všecko v cajku.
7) go to 2)
Co to kurva....?
Pumpa je nějaká aftermarket IRC, 19x18.
Nikde nic neteče, když páčku přikurtuju k heftu gumycukem a druhej den přijdu, je ve stejné vzdálenosti od řidítka (tzn nepropadá se).
Nějaké tipy? Pomůže to rozebrat, vyčistit...?
Dík.
(zlatej ital, že já DEBIL.... )
Naposledy editováno 24.01.2013 14:00:57
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Neustále se zavzdušňující brzda-pumpa, brzdiče...?
Bubrak-ZX10R píše: ale prosimte, by ti upad ram po prvnim wheelie
toho se právě spíš bojím u kawy, poté co jsem viděl ty fotky co jsem ti včera poslíla PMkou
FiZzeR píše: toho se právě spíš bojím u kawy, poté co jsem viděl ty fotky co jsem ti včera poslíla PMkou
no, kouknu se u moji, trochu si ve me vzbudil zvedavost
je asi potreba dobre konzervovat - soli
Naposledy editováno 24.01.2013 12:30:08
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Neustále se zavzdušňující brzda-pumpa, brzdiče...?
FiZzeR píše: zkusil bych to rozhodit, nicméně tipnul bych si, že u toho zařvou gufera, proto bych rád měl sadu na repas. Nevíte někdo, kde se to dá sehnat? kupovat to jednotlivě 8 x 180 CZK za gufera + 8 x 170 CZK za prachovky, jak to nabízí partsdepot je řekl bych trošku hovadina...
Tady je poměrně levnej kit, ale upozorňuju na něj spíš proto, že Wenca už s ním udělal špatnou zkušenost. Chvíli drží a pak se ty gumičky začnou deformovat a brzdy nefungujou jak mají. Dej origo. Stejně při tomhle stáří už je na výměnu čas tak jako tak.
Naposledy editováno 24.01.2013 13:12:39
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Neustále se zavzdušňující brzda-pumpa, brzdiče...?
Stev píše: Tady je poměrně levnej kit, ale upozorňuju na něj spíš proto, že Wenca už s ním udělal špatnou zkušenost. Chvíli drží a pak se ty gumičky začnou deformovat a brzdy nefungujou jak mají. Dej origo. Stejně při tomhle stáří už je na výměnu čas tak jako tak.
A link na ten originál nemáš? Našel jsem jen rep. set na zadní brzdič
... při tom stáří... no nevim, na RSV byly ještě starší, a nemusel jsem na to krom běžné údržby (výměna brzdovky, čištění pístků - bez demontáže z třmenu) sáhnout, pochybuju že to dělal někdo z předchozích majitelů.
1 reakcí na tento příspěvek Neustále se zavzdušňující brzda-pumpa, brzdiče...?
1 reakcí na tento příspěvek Neustále se zavzdušňující brzda-pumpa, brzdiče...?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Neustále se zavzdušňující brzda-pumpa, brzdiče...?
dakarista píše: Zlata aprilia RSV, tam nesla jen zadni brzda... U Kawy jsou odvaznejsi a maji nefunkcni predni
me fungovala
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Neustále se zavzdušňující brzda-pumpa, brzdiče...?
Bubrak-ZX10R píše: me fungovala
a brzdiče jsi měnil jen tak z neposednosti?
FiZzeR píše: a brzdiče jsi měnil jen tak z neposednosti?
rozhodne to nebylo nutny, brzdy to vylepsilo a uplne vymizel ten problem kdyz bylo horko a jela se palba (no v mojem pojeti takova dedkopalba) a posouval se brzdnej bod, na riditko sem se ale stejne nikdy nedostal a rozhodne to nedelalo to co tobe
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Neustále se zavzdušňující brzda-pumpa, brzdiče...?
J.M.K. píše: Něco podobného jsem měl v jedné práci s ještěrkou Hyster 2.50 . Vždy po několika šichtách se brzdy zavzdušnily a bylo třeba na každém z předních kol povolit odvzdušňovák a párkrát zapumpovat pedálem, dokud nešla čistá kapalina. Pak brzdy zase pár desítek hodin fungovaly.
Zajímavé na tom bylo ovšem to, že zatímco u všech jiných vozidel, která jsem řešil, při zavzdušnění pedál měkkl, "gumovatěl" a brzdný účinek slábnul, tak v tomto případě při zavzdušnění naopak pedál "tvrdl", jako by zadrhával na čepu (nebo drhlo táhlo pístu pumpy) a brzdy se pořádně nevracely a stále slabě "brousily". Záhada hlavolamu, co mohlo způsobit takové netypické chování.
Toto sefe dela zborcena spatna brzdova hadice...Ted jsem to resil na aute.
Kapalina se v ni nevraci a porad to brzdi a pritom i to jde velmi tezko brzdit.
FiZzeR píše: A link na ten originál nemáš? Našel jsem jen rep. set na zadní brzdič
... při tom stáří... no nevim, na RSV byly ještě starší, a nemusel jsem na to krom běžné údržby (výměna brzdovky, čištění pístků - bez demontáže z třmenu) sáhnout, pochybuju že to dělal někdo z předchozích majitelů.
nemám, ten bych určitě levnějc než si psal v EU nenašel, a z US to nemá smysl.
Těžko říct, záleží v jakym byly prostředí a jak často čištěný pístky. Já je měnit musel když sem kupoval brzdiče, očividně byly po praseti. No a ta tvoje motorka ...
e: ale zase kdybys ty třmeny rozhodil, tak by gufera zařvat nemusely. Není důvod, leda bys je neopatrně vyndaval.
Naposledy editováno 25.01.2013 08:35:59
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Neustále se zavzdušňující brzda-pumpa, brzdiče...?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Neustále se zavzdušňující brzda-pumpa, brzdiče...?
FiZzeR píše: Creck> a hele, přesně k tomuhle závěru jsem včera selským rozumem došel taky dneska na to kouknu. říkal jsem si, proč tam pitomci s těma pancířkama okopírovali dementní fabrickej design, místo aby dali jeden šlahoun od pumpy ke každýmu brzdiči...
dej ho dopryč a máš po starostech, jestli je to tím
Ale to ještě nebylo nic... předtím jsem nějakou dobu dělala na pile a tam byla malá dvourychlostní Desta 2522 a když jsm viděl, jak za jízdy zadní kola kvedlají a pak zjistil, že má skoro 2 otáčky vůli na volantu a tím pádem je o držku jet s ní rychle (když nevím, kdy nečekaně prudce uhne na stranu), tak už jsem na ní nesedl. A ostatní kluky jsem nechápal, jak s takovým vrakem mohli jezdit a riskovat.
1 reakcí na tento příspěvek Neustále se zavzdušňující brzda-pumpa, brzdiče...?
nechci bejt škarohlíd... ale neni to něčim /někym jinym než volbou původu motorky
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Neustále se zavzdušňující brzda-pumpa, brzdiče...?
malina píše: (zlatej ital, že já DEBIL.... )
nechci bejt škarohlíd... ale neni to něčim /někym jinym než volbou původu motorky
je, nejspíš to utahovala nějaká gorila metrovou trubkou, stejně tak šrouby brzdičů - 32 Nm a ukroutil jsem na tom redukci na ráčně Takže mě čeká koupě inbusu na 1/2 trhák a hodně dlouhý modlení, aby se neprotočil šestihran Já bych to rovnou střílel, po takovým kokotovi mít motorku
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Neustále se zavzdušňující brzda-pumpa, brzdiče...?
FiZzeR píše: je, nejspíš to utahovala nějaká gorila metrovou trubkou, stejně tak šrouby brzdičů - 32 Nm a ukroutil jsem na tom redukci na ráčně Takže mě čeká koupě inbusu na 1/2 trhák a hodně dlouhý modlení, aby se neprotočil šestihran Já bych to rovnou střílel, po takovým kokotovi mít motorku
Pro příště víš že si máš kupovat motorku od spolehlivých lidíFiZzeR píše: je, nejspíš to utahovala nějaká gorila metrovou trubkou, stejně tak šrouby brzdičů - 32 Nm a ukroutil jsem na tom redukci na ráčně Takže mě čeká koupě inbusu na 1/2 trhák a hodně dlouhý modlení, aby se neprotočil šestihran Já bych to rovnou střílel, po takovým kokotovi mít motorku
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Neustále se zavzdušňující brzda-pumpa, brzdiče...?
lena87 píše: Pro příště víš že si máš kupovat motorku od spolehlivých lidí
ne ne spatne....mas si koupit fungl novou a jses vysmatej
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Neustále se zavzdušňující brzda-pumpa, brzdiče...?
Cook píše: ne ne spatne....mas si koupit fungl novou a jses vysmatej
Jo, to je častý omyl. Těch závad a poruch, s kterejma tě se zárukou vyprovoděj kamsi, bys u každý nový motorky našel náklaďák.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Neustále se zavzdušňující brzda-pumpa, brzdiče...?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Neustále se zavzdušňující brzda-pumpa, brzdiče...?
Cook píše: FiZzeR> mozna, ale muzes tam dokola jezdit a hazet jim to neustale na hlavu, v tvem pripade to muzes hazet jen ze skaly bohuzel
Pokud tě nepošlou do prdele s tím, že je to závada způsobená nesprávným použitím
Tak jako tak, může mě hřát vědomí, že mě to furt stálo třikrát míň, než rozpočtová jebka
1 reakcí na tento příspěvek Neustále se zavzdušňující brzda-pumpa, brzdiče...?
Na odvzdusnování sem si udelal primitivní odsavacku - kanystr(voda do oastrikovacu) do neho malou dirku na hadicku k odvzdusnováku a vysavac místo vička,sice ten kanystr to docela zmackne ale ucel to plni.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Neustále se zavzdušňující brzda-pumpa, brzdiče...?
Naposledy editováno 25.01.2013 20:01:07
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Motor ZX10 Kawasaki ZX-10R Ninja | Edye | 0 | 24.9.2024 v 15:43 Edye |
Kawasaki Ninja ZX 10R 2016 ukazatel... Kawasaki ZX-6R Ninja, Yamaha YZF-R6, Yamaha YZF-R1, ... | Admire | 1 | 29.8.2024 v 07:51 X-tra-X |
ZX10R je masakr nejvetsi! [1 ... 545, 546] Kawasaki ZX-10R Ninja | Bubrak-ZX10R | 16351 | 19.8.2024 v 14:41 gagtoy |
Ohruhové ježdění portugalsko a jih ... Kawasaki ZX-6R Ninja, Yamaha YZF-R6, Yamaha YZF-R1, ... | Ozzy_ | 6 | 1.8.2024 v 21:32 Ozzy_ |
ZX10R 2012 Kawasaki ZX-10R Ninja | meti | 6 | 30.7.2024 v 23:00 meti |