A co říkáte na dlouho očekávanou novinku Karoo 3 , ta by mohla bejt ta pravá...
Naposledy editováno 25.01.2013 16:29:31
Petr-RSV píše: To jezdíš na svém Báwu cestovní rychlostí přes 170 kmh, že tak lpíš na tom rychlostním indexu? Krátkodobě snese 200 kmh snad každá homologovaná guma na silnici. Zkoušel jsem to i na C-02 a úplně v pohodě.
Přes 170 kmh jezdím samozřejmě jenom krátkodobě , ale je to průšvih když se něco stane ...
mbrj píše: No, musím přiznat, že na mokrým asfaltu nejezdím zrovna palbu. Ještě je třeba poznamenat, kdy jsi tu E-09 měl. Je pravda že pánové z Mitasu si z nás dělají testovací jezdce a všeobecně jejich směs tak do roku 2010 byla tak dobrá na puky pro hokejisty. Maty
Podle toho co píšeš jsem nejspíš měl ještě tu směs na puky, co omylem z kaučukárny poslali do Mitasu
1 reakcí na tento příspěvek Gumy na těžké enduro ...
....tenhle článek by si měl přečíst každej majitel těžkýho endura.....
http://www.cenduro.cz/articles.php?article_id=31
Maty
Naposledy editováno 26.01.2013 19:59:08
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Gumy na těžké enduro ...
http://www.cenduro.cz/articles.php?article_id=31
Maty [/quote]
Jj , dobrej článek ...
Spigr píše: mbrj> pěkný videjko - jestli tohle dá opravdu ta E 09 , tak to je teda dobrý ... Kolik km ti vydržej zhruba...? Jinak jsem se skoro všude dočetl , že asi nejlepší kombinace je TKC80 na předek a E 09 na zadek , ale na nich se jezdí už hodně dlouho , tak by mě zajmalo , jestli někdo náhodu neobjevil zase "něco" super ...
Myslím, že lepší variantu TKC80 / E-09 asi nikdo nenajde. Přece jenom ta E-09 vzadu má asi lepší trakci....mám z diskuzí, já TKC nejezdil.
Každopádně zapomeň na E-09 vepředu, po 6tis km se sjela jak zuby na cirkulárce. Ve předu měly špunty 1mm, vzadu 4mm. Prej tohle TKC nedělaj....
Zadní se mi sjela po 8tiskm, vcelku rovnoměrně. Je pravda, že jsem jí nešetřil a hlavně na jaře, jak jsou nánosy štěrku podél silnic, tak si rád na II a III zahrabu
Ano, tohle dá vzadu i 09, ale musíš počítat s tím, že na rozmoklé louce se rozjíždíš na II, pod plynem, vlastně pořád jedeš pod plynem, aby se guma rychle točila a tím čistila. Ostatní, co měli obuté "C" gumy si jedou jak páni.
Ve předu je to jiná. Pokud použiješ jakoukoliv "E" gumu ( 07,09,10 ) tak na rozmoklým terénu pojedeš hodně nejistě. Proto jsem začal používat C-21....což zase není vhodná guma na asfalt. Přes 120 km/h se vlní jak užovka
Maty
Honza-TA950 píše: až nějaký výrobce vymyslí to co cheš tak bude v balíku a lidi mu ruce utrhají
prostě pokud má guma držet na silnici, vydržet dost kilometrů a ještě být schopná v terénu tak je to utopie, do terénu potřebuješ větší profily, mezery a ostré hrany což je přesný opak silnice kde přenášíš sílu do větší plochy
ostré terénní gumy jsou do 130kmh, třeba i populární karoo taky do 160 a jen některé gumy mají přes 160, já to řeší že mám dvoje kola - silniční kde používám něoc ve stylu e07, k60, distanzia, tourance případně na cesty tkc, e09 )karoo mě zklamalo nájezdem do 2000 km) a pak terénní kola kde použíám klasické terénní gumy c19/c21 vepředu a třeba s12xc vzadu
e: než jsme to naklofal už tady máš odpovědi
Jinak naprostej souhlas s Honzou.
Prostě mít něco na OFFroad obutý do "C" gum a k tomu cesťáka na Touranckách, nebo Anakee.....
Maty
1 reakcí na tento příspěvek Gumy na těžké enduro ...
PS: jestli taková je sem s ní
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Gumy na těžké enduro ...
dzah píše: mbrj> přesně jak píšeš, bohužel dvě sady kol nemám tudíž jezdím TKC80 / E-09. Dost často jezdím s kamarády co mají silnice a při tom tlačím E-09 v zatáčkách až na doraz. Pokud vím tak se jiná guma, co to udrží a má stejné či lepší vlastnosti v terénu nedělá.
PS: jestli taková je sem s ní
To se na nich dá fakt takhle lítat...? Kolik potom vydržej , co psali jinde tak asi jenom 4-6tis zadek , jak to vychází tobě...?
Edit: Vám to vydrží asi méně, přeci jen nemám na zadním kole takový výkon jako vy.
Naposledy editováno 26.01.2013 22:18:31
seikos píše: čeče, by mě to taky zajímalo, jak je to s těma K60. Na Touranckách (na Guzzi) dám cca 15 tis, ale 6500 na K60 je teda fakt dost málo
me se libil vzorek a cetl jsem jak s tim nekdo jel na GS1200 do Albosky nebo kam a po 2000km se sjely o cca 2mm, tak jsem si rekl, ze to nemuze bejt tak hrozny. Je, no....
Ale je pravda ze za to pomerne dost taham.
2 reakcí na tento příspěvek Gumy na těžké enduro ...
Každopádně ještě možná nemístné poznámky...
1.)pokud nemáš s provozem s těžším Offroadem zkušenosti, velký GS není nejjednodušší nářadí
2.)pokud jednou vyrazíš opravdu do bláta, zanechá to na moto následky. Už nikdy z ní nebude leštěnka...
3.)zapřemýšlej, jestli by se Ti nevyplatilo koupit na tyhle akce nějaký střední enduro "650ccm" enduro..NX, DR, XTZ, TA, XF, KLE, Pegaso atd. Ona leckdy oprava nabořenýho mastodonta je stejná, jako nákup střeďáka. A i na 650ccm se dá záživně strávit víkend....
Vím o tom, že konkrétně velký GS maj problémy s průchodností vodou. Tam kde projedou KTM, Afriky, Tenerky, zůstanou viset. Oprava je pak opravdu v ceně +/- 30tis.
Maty
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Gumy na těžké enduro ...
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Gumy na těžké enduro ...
Jenom ještě najít něco na předek, ale ta TKC by to mohla dát.
Každopádně klidně kontaktuj Joeho, ten má na MITASkách najeto desetisíce, právě na R1150GS...
Asi není člověka, co by měl více zkušeností..
mailto: ruda.ilona@seznam.cz
Maty
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Gumy na těžké enduro ...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Gumy na těžké enduro ...
Spigr píše: mbrj> Dík za info ... Myslíš že na Touranckách by byl velkej problém v Rumunsku...? Jedem tam poprvý , tak nevíme jak to tam vůbec vypadá - byl jsem tam jenom s kamionem a to bylo hrozný - 30km po prašný cestě a uprostřed pole fabrika - to mě celkem dostalo...
Když dokážou projet Rumunsko Jawky na silničních gumách, proč bys to nezvládnul na GS ???
Když budu chtít, utopím Tě u nás v Liberci i na "C" gumách.....
Záleží na tom, jaký bude aktuálně počasí a co si za cestu naplánujete.
Ale to bys měl spíš probrat s někým, kdo s tím má víc zkušeností. Na GS foru je určitě
dost lidí, co projelo Rumunsko, nebo pročti zde..
http://www.motorkari.cz/cestovani/cestopisy/rumunsko/
Maty
P.S:kdyby jsi chtěl jet taky a trochu nás naučit v terénu , tak jedem 13.6 a jsme všichni alkoholici...
1 reakcí na tento příspěvek Gumy na těžké enduro ...
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Bmw r 1100 gs vs 1150 gs [1, 2, 3] BMW R 1100 GS, BMW R 1150 GS | michal-15 | 70 | 3.6.2024 v 14:18 jetam |
Rukojeť plynu BMW R 1150 GS | Holton | 3 | 10.5.2024 v 21:02 Zdenalbenal |
odborná oprava koncového prevodu BMW R 1100 GS, BMW R 1150 GS, BMW R 1150 GS Adventur... | Destroyer | 27 | 10.12.2023 v 13:00 Tomassino |
R1150RT ABS - problem s čerpadlom BMW R 1150 GS, BMW R 1150 GS Adventure, BMW R 1150 R... | oration | 2 | 7.11.2023 v 11:25 ja1 |
Po startu jdou hodiny od 0 BMW R 1150 GS | lubiks | 11 | 6.11.2023 v 19:35 lubiks |