Ukazatel zařezené rychlosti a zvýšení výkonu?
www.motorkari.cz/forum-detail/
2 reakcí na tento příspěvek Ukazatel zařezené rychlosti a zvýšení výkonu?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ukazatel zařezené rychlosti a zvýšení výkonu?
Blesk90 píše: hele, co to na tom nastavuje? Díky
Jestli myslis aby to fungovalo, tak jen pripojis dle navodu do rozpojenych konektoru. Jen u jednoho konektoru se myslim musely dva piny vyndat a vlozit do prilozeneho prazneho konektoru. Samo podle otacek a rychlosti vyhodnoti co je zarazeno za kvalt. Tlacitkem se prepina nastaveni soft, hard, origo.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ukazatel zařezené rychlosti a zvýšení výkonu?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ukazatel zařezené rychlosti a zvýšení výkonu?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ukazatel zařezené rychlosti a zvýšení výkonu?
Nic vice ci mene. Ale ta reakce za palnem tam je.
Jdi do toho asi jedinej kloudnej ukazatel zadne bastleni.
Kurna to to leti ty leta:
http://www.motorkari...?ft=42241&fid=22
Naposledy editováno 30.01.2013 22:56:01
Jinak u te kawy to u nekterejch modelu umi i pridat vykon, protoze kawa nema na ty kvalty navazanej jen predstih, ale i polohu sekundarni klapky, na nizsi kvalty ji pri plnym plynu drzi lehce privrenou, takze vlastne nikdy nedas plnej...
1 reakcí na tento příspěvek Ukazatel zařezené rychlosti a zvýšení výkonu?
Pri merani na 1. 2. a 3. rychlost ma motor mensi vykon, radove aj 20 koni pri litrovej moto. (nie len kvoli vysiemu preklzu) Po nahodeni gipra sa graf vobec nemenil.
Ludia co to mali namontovane na V stromoch tak rozpravali ze to motorku zmenilo, ale pri supersporte to neurobilo nic.
Vase supersporty maju zle reakcie na plyn?
nerd píše: Nepamatam si to presne ale bolo to asi takto
Pri merani na 1. 2. a 3. rychlost ma motor mensi vykon, radove aj 20 koni pri litrovej moto. (nie len kvoli vysiemu preklzu) Po nahodeni gipra sa graf vobec nemenil.
Ludia co to mali namontovane na V stromoch tak rozpravali ze to motorku zmenilo, ale pri supersporte to neurobilo nic.
Vase supersporty maju zle reakcie na plyn?
No jasny ale merilo se to dynamicky ne? Tzn jedna plnej a do max otacek, ne ze by si to brzda zastavila po cca 1000rpm a v tom bode odmerila moment? V plnym plynu to s vykpnem noc nedela to pisou uz i vyrobci tehle atre.
Ani ne spatny reakce, ale u tl to zlepsi cukani kolem 4tis....
Blesk90 píše: Zx-10RCarlos> no myslím to, jak tam nastavuje ta čísla, asi to bude nastavení té ´´tvrdosti´´ jak píšeš. No tenhle ukazatel by prý neměl kalkulovat, je prý přímo napojený na ukazatel kvaltů který je u našich strojoven v převodovce...a dle prodejce jsou kvalty omezeny kvůli bezpečnosti já chci aby to mělo koule až na zem kua!
Nic nenastavujes. Vse si to vypocita samo.
1 reakcí na tento příspěvek Ukazatel zařezené rychlosti a zvýšení výkonu?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ukazatel zařezené rychlosti a zvýšení výkonu?
1 reakcí na tento příspěvek Ukazatel zařezené rychlosti a zvýšení výkonu?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ukazatel zařezené rychlosti a zvýšení výkonu?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ukazatel zařezené rychlosti a zvýšení výkonu?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ukazatel zařezené rychlosti a zvýšení výkonu?
Blesk90 píše: FiZzeR> ZX-10R (2004-2005) - GIPRO-K01 2880Kč, pokud si seženeš ještě někoho tak doprava free. Levněji neseženu...
hmmm, to není taková úspora... mno nic, dík za info
1 reakcí na tento příspěvek Ukazatel zařezené rychlosti a zvýšení výkonu?
a tady zkopíruju tu PM od assassina:
hele tak se to zase trosku prostudoval a u te kawy neni jisty jestli to blbne s mapou predstihu, ale dost mozna je prave rozdil v tom jak rychle to otevira ty sekundarni klapky... tzn kdyz je tam na prvni kvalty odpor takovej ze si motorka mysli ze jede na 6ku tak otvira klapky pomaleji - silnejsi spodek. na neutralovou mapu (tzn odpojenej ten vodic do ECU) to navic pri brzdeni motorem nezavre palivo a tudiz se to lip mtori v tom prechodu po pridani plynu.. takze zadna veda.
2 reakcí na tento příspěvek Ukazatel zařezené rychlosti a zvýšení výkonu?
Blesk: hele to ze to gipro ukazuje mapu 5 neznamena nutne ze to řidici jednotce podsouva aby si myslela ze je tam pětka, je mozné ze na tu nej agresivnější mapu to tam cpe neutral, ja uz si to nepamatuju, ale PM s fugem z te doby by tomu nasvedcovaly.
U Gsxr to byly striktne rychlosti, u te kawy se to liší, prave kvůli kouzlum co kawa děla se sekundarnima klapkama