poslouchal jsem šroubovákem a u kliky žádný zvuky nejdou slyšet ale když ho přiložím do míst,kde jsou vačky tak mě málem prasknuly bubínky.
Klepání se linenárně zvyšuje s otáčkami.
ale:
-vule ventilu serizene na setinu mm *yes*
-napinak chodí v pohodě *yes*
-rozvodak je napnuty dobře *yes*
-hlava byla dole,ventily jsou v pořádku,těsní *yes*
-vačky ani jejich uložení vydřené není *yes*
-tlaky předních válců 7 barů za studena,stejně jako zadní *yes*
co tam hergot muže klepat? :mad: *no*
názorná ukázka (video)
http://www.kmf1100.ic.cz/honda.avi
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Klepání,cvakání !!!
na tyhle veci jsi koukal?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Klepání,cvakání !!!
havrajz píše: Kovi_VTR>a co pistni cepy v ojnicich? pisty a krouzky ve valci?
na tyhle veci jsi koukal?
Nekoukal,protože na tyhle věci se dá koukat jedině když rozkucháš celý motor a vyhodíš kliku,ale jak jsem měl hlavu dole,tak jsem koukal na stěny válce a bylo to OK,takže kroužky si myslím v pohodě.
1 reakcí na tento příspěvek Klepání,cvakání !!!
1 reakcí na tento příspěvek Klepání,cvakání !!!
vlaha vačky jsem viděl dneska a nic na nich nneí,jen na jednom palci jsou asi 2 malinké rýhy,protože jsem jeste kontroloval vule ventilu,jinak co by vytvářelo takový zvuk kdyby byla vačka vydřená?
1 reakcí na tento příspěvek Klepání,cvakání !!!
prostě postav vačky do takový polohy aby měly vahadla nějakou vůli a netlačil na ně ventily a zkus za ně zabrat do nějakýho směru kolmo k ose otáčení, u většiny motorů je "servisní" vůle v tomhle místě 0,09mm ale jsou i jiný (nejvíc sem viděl asi 0,22mm) nevim jak u VF
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Klepání,cvakání !!!
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Klepání,cvakání !!!
zkusím dát palce vaček směrem nahoru aby měli ventily vuli a zkusit hejbat vahadly do boku jestli tam něco zjistím.
cornelius> to si povíme za dvacet let až tvuj ital bude mít 24 let jako moje VFko,kolikátej tam budeš mít motor :lol: