Jsme rádi, že navštěvujete Motorkáři.cz.
Abychom mohli naši práci dále rozvíjet, tak oceníme, když nastavíte vyjímku v AdBlocku pro náš web.
Děkujeme, tým Motorkáři.cz.
majkl31>bavil jsem se s klukem, co je jezdí na K6 1000 a velice si je chválil a říkal že jsou lepší než Metzelery M-3. Taky jsem o nic vážně uvažoval, ale nakonec zkusím Supercorsy. Řekl bych že ty RR budou ještě lepší
no letos jsme najel tak asi 10-12tis km a měl jsem tam nejdriv nejakou slupku z lonska a pak jen toho qualifiera a spokojenost max a rek bych ze vydrzel tak 6tis km mozna vic, jsem se mlatil do hlavy, protoze jsem se nepodival kdy jsem ho tam daval, tak je to jen takovej odhad
Používám ted první rok BTéčka přešel sem z SC2 a ty BT se mi zdají lepší, rychleji se zahřejvaj, tolik neubejvaj a dovolím si na ních i víc protože jim věřím.
srsen600>Myslíš supercorsy? nebo qualifier? Corsy vydržely asi 3300 km a s toho jsem najel zhruba 350 km v brně na okruhu dalších 1500 sám a 1500 ve dvou, qualifiery vydržely 5000 km a jezdil jsem jen sám a na okruhu jen asi 100 km. Ted tam mám na zkoušku avony viper supersport, ubejvaj před očima ale vedení stopy je exkluzivní je to jak na kolejích jak to sklopíš je to paráda. Mám to na Kawasaki ZX9R