Chci se zeptat zda se vyplatí si koupit pneu za nějakých 1300,- nebo si radši připlatit a koupit kolem 2000,-.
Příklad :
http://www.shop.jbr....u::9999**kateg::9999
http://www.megalevne...elli-diablo-corsa-3-(56w)-tl-120-65-r17-z~z8019227168310.html
Když chci ještě větší přilnavost, mám si vybrat co možná nejzávodnější pneumatiku?
Ne. K získání ještě větší přilnavosti vyberte nejvhodnější pneumatiku pro ty podmínky, ve kterých budete jezdit. Závodní pneumatika je pro použití na silnici nevhodná. Věc se má tak, že každá pneumatika je konstruována pro jinou provozní teplotu, při které má optimální vlastnosti, no a ta je u sliků a podobných gum dost vysoká a je napravděpodobné, že byste je na silnici dokázali patřičně zahřát. Tudíž pak kloužou víc než normální cestovní gumy, jejichž provozní teplota je daleko nižší.
Bývají lepivější pneumatiky vždycky dříve opotřebené?
Obecně ano, měkčí směs se sjíždí rychleji než tvrdší. Ale z toho nevyplývá, že mezi opotřebením pneumatiky a přilnavostí je přímá úměra, protože pneumatiky mohou ztratit svou přilnavost z mnoha jiných důvodů.
Jak dlouho vydrží pneumatiky v dobrém stavu?
Celková životnost pneumatik závisí na tom, kde a jak se skladují. Neobuté se skladují nastojato (čas od času s nimi otočte) a obuté na ráfcích naležato - pokud máte to štěstí a máte náhradní ráfky. Ideální místo na uložení pneumatik je suché, tmavé (škodí jim UV záření, takže žádné sluníčko!) a dobře odvětrané, neboť si netykají ani s benzínovými a jinými výpary. Výrobci udávají, že neobuté pneumatiky při dobrém skladování vydrží kolem pěti let.
Naposledy editováno 20.02.2013 22:01:50
ze pisou 'tudiz pak klouzou vic nez normalni cestovni gumy' je prave uplnej nesmysl, kterej nijak z toho predchoziho nevyplyva!
3 reakcí na tento příspěvek Vyplatí se šetřit na pneu ?
Chtěl bych Tě pouze upozornit,že zakladatel vlákna má 19 let,a že doporučovat používání pneumatik typu slick v běžném provozu je nezodpovědné a nebezpečné!
Naposledy editováno 20.02.2013 23:48:33
1 reakcí na tento příspěvek Vyplatí se šetřit na pneu ?
a pokud nekdo chce rezanej slick, tak ho muzu doporucit taky, s tim, ze je riziko u PCR, u pojistovny a u mokry silnice, to je cely, za sucha drzej lip, takze jsou bezpecnejsi
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Vyplatí se šetřit na pneu ?
Takovou bych koupil
Naposledy editováno 21.02.2013 02:39:35
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Vyplatí se šetřit na pneu ?
Skresa píše: určitě se to vyplatí... Pak jdi pokecat sem za chlapama www.motorkari.cz/forum-detail/ a pochlub se tam :D
Jo jo, rádi ho uvidíme
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Vyplatí se šetřit na pneu ?
Naposledy editováno 21.02.2013 02:14:44
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Vyplatí se šetřit na pneu ?
Back píše: Bubrak-ZX10R> To mi jště chvilku vyprávěj prosííím .Kdopak zouvá gumy po sjetí 0,5mm?
Takovou bych koupil
Nebudu se furt opakovat.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Vyplatí se šetřit na pneu ?
No, není tam nic hezkého, to je pravda
1 reakcí na tento příspěvek Vyplatí se šetřit na pneu ?
dewwil píše: Njn, ale furt lepší jak dávat za sadu 6-7tkč Loni jsem slítal 1. předek a 2 zadky funglovky SportAttack 2 a když si vzpomenu co stály tak tohle je za hubičku a když ty Bridge budou na ho.no tak ti je bouchnu a koupím zas něco čerstvějšího
Hele, zkus mu střelit ty moje D221
Btw na RSVčku jsem slítal po zutí těch D221 dva předky a tři zadky, a to jsem najezdil hovno (ani ne 10kkm, z toho dobrý 3 byly na těch 221, kde neubyl skoro ani vzorek )... kdybych to měl kupovat nový, tak dám za sezónu za gumy víc než by byla tržní hodnota motorky No doufám, že kawa už bude přívětivější
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Vyplatí se šetřit na pneu ?
Bubrak-ZX10R píše: zkusim to jeste po lopate: slick ma pri svoji teplote prilnavost treba 30 (nejaky moje hodnoceni prilnavosti), normalni guma ma pri jeji teplote (ktera je nizsi nez u slicku) prilnavost treba 14, tak pak slick pri nizsi teplote ma prilnavost 16, porad vic nez normalni guma uplne studena normalni guma ma prilnavost 1 a slick 5
Zeptam se přímo: proč teda nejezděj všichni na homologovanejch okruhovkách? Cena nové sady? Problémy na mokru? Nájezd km? Je mi jasný, že ne každej se dostane k lehce jetým z okruhu, kolik stojí taková sada okruhovek nová?
PetrL3 píše: Zeptam se přímo: proč teda nejezděj všichni na homologovanejch okruhovkách? Cena nové sady? Problémy na mokru? Nájezd km? Je mi jasný, že ne každej se dostane k lehce jetým z okruhu, kolik stojí taková sada okruhovek nová?
Vlastnosti takovýhlech gum x násobně přesahují jezdecké kvality velké části řidičů takže jsou jim k ničemu.
A to nemluvím o kilometrovém nájezdu.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Vyplatí se šetřit na pneu ?
A doporučování pneumatik typu "homologovaná okruhovka" sjeté jen 0,5mm je na hovno,pokud neuvedeš kde se k takové gumě dostat.Ano věřím,že jsi to jednou v životě viděl,ale k čemu mi taková informace bude?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Vyplatí se šetřit na pneu ?
PetrL3 píše: Zeptam se přímo: proč teda nejezděj všichni na homologovanejch okruhovkách? Cena nové sady? Problémy na mokru? Nájezd km? Je mi jasný, že ne každej se dostane k lehce jetým z okruhu, kolik stojí taková sada okruhovek nová?
Asi hlavne ta cena. I kdyz nejaky silnicni sportovni sou taky pekne drahy, ale ty se nezouvaj po 0.5mm a nejsou pak za pulku/tretinu. Takze kdo ma na gumy tolik penez, tak si radsi koupi novy normalni silnicni sportovni, ktery na normalni jezdeni budou lepsi. Kdo prachy nema, tak si koupi za min nejaky tvrdsi cestovni a nebo lehce jety okruhovky (homologo), ktery sou podle me lepsi.
Ale sou to moje dojmy z jezdeni, nejezdim zadnou palici, spis jako zacatecnik. Proto to muzu zacatecnikovi doporucit taky. Ostatne jezdil sem i na mokrym slicku v lete, jezdit se da na cemkoliv.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Vyplatí se šetřit na pneu ?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Vyplatí se šetřit na pneu ?
Back píše: Bubrak-ZX10R> No tak to se klidně opakuj! Připadáš mi jako týpek co se musí za každou cenu vytahovat,ale skutek utek!!! Jestli myslíš,že subjektivní názor někoho ,kdo píše že jezdí na starých gumách a na slickách a snaží se je porovnat je k něčemu,tak se fakt pleteš.
A doporučování pneumatik typu "homologovaná okruhovka" sjeté jen 0,5mm je na hovno,pokud neuvedeš kde se k takové gumě dostat.Ano věřím,že jsi to jednou v životě viděl,ale k čemu mi taková informace bude?
Ok, tak se budu opakovat - daj se koupit od lidi co jezdi na okruhu trochu vic. Mam takovych par kamosu. Staci?
A rozhodne se nevytahuju, spis predavam svoje subjektivni zkusenosti jak se da usetrit.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Vyplatí se šetřit na pneu ?
Děkuji,a těším se na sezónu na super gumách.
Naposledy editováno 21.02.2013 11:52:28
Back píše: Bubrak-ZX10R> A nechceš podpořit své tvrzení a jednu sadu mi od kámošů opatřit? Pochopitelně "homologovaná" okruhovka sjetá jen 0,5mm a skoro za půlku.
Děkuji,a těším se na sezónu na super gumách.
Asi ne covece. Kolem toho je spousta casu a logistiky, kterou pro sebe clovek udela protoze ho to jakoby nic nestoji. A jeste je to nahodne kdy na to natrefim. Naposled sem takhle nakoupil v 2011 2 sady od kamose co prestal jezdit na dromu (byly 3 roky stary v 2011). Jednu sem nazul loni, jeste ji mam na motce, prepalil (modry nadech) sem ji v Chorvatsku na dovoleny pri popojizdeni po meste. Ale drzi pekne i v +1 st. C v naklonu na jizni spojce ve 130 tak neni co resit (ted zacatkem unora). A palici v provozu nejezdim, takze jak uz tu nekdo napsal "Vlastnosti takovýhlech gum x násobně přesahují jezdecké kvality velké části řidičů takže jsou jim k ničemu." jen sou proste levny, takze uplne k nicemu nejsou.
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Vyplatí se šetřit na pneu ?
Bubrak-ZX10R píše: zkusim to jeste po lopate: slick ma pri svoji teplote prilnavost treba 30 (nejaky moje hodnoceni prilnavosti), normalni guma ma pri jeji teplote (ktera je nizsi nez u slicku) prilnavost treba 14, tak pak slick pri nizsi teplote ma prilnavost 16, porad vic nez normalni guma uplne studena normalni guma ma prilnavost 1 a slick 5
Jako úúplný laik se Tě zeptám - dá se někdo dohledat, že studený slick bude mít lepší přilnavost než studená guma (to samé, že při stejné provozní teplotě (ktará pro normál pneu ideálnější) bude mít slick (jehož ideální provozní teplota je vyšší) lepší přilnavost) - jinak řečeno potkají se v provozu takové teploty pneu, při kterých je slick lepší nebo je to jen Tvůj názor (dojem)?
Naposledy editováno 21.02.2013 12:52:41
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Vyplatí se šetřit na pneu ?
Hellborn píše: Jako úúplný laik se Tě zeptám - dá se někdo dohledat, že studený slick bude mít lepší přilnavost než studená guma (to samé, že při stejné provozní teplotě (ktará pro normál pneu ideálnější) bude mít slick (jehož ideální provozní teplota je vyšší) lepší přilnavost) - jinak řečeno potkají se v provozu takové teploty pneu, při kterých je slick lepší nebo je to jen Tvůj názor (dojem)?
Studenej slick bude samozřejmě držet hůř.
Edit: Slick se ti při ježdění kolem komína ani na nějakou rozumnou teplotu neohřeje....
Naposledy editováno 21.02.2013 13:15:12