Žíznivý tříválec,nebo nervozní 4válec??
O spolehlivosti se asi nemá smysl bavit,záleží na jednotlivém kusu.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kterou z těchto italek by jste brali vy?
Jindrej píše: na zpřevodovaným jsem nejel. Věřím, že to pojede....
Ale beru to i z hlediska emocí a ta fz1 ať pojede třeba jako hovado, pořád nebude mít takový charizma, nebude tak hezká a jedinečná, nebude se tak klepat na volnoběh, nebude tak řvát a prostě nebude Italská
Jasně,pózování ne benzínkách už jsem zmiňoval,tam FZ1 ztratí. S tím řvaním ti budu oponovat,ale je to úplně jinej zvuk.Když kvílí v 11-ti tisících,tak je to taky balada.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kterou z těchto italek by jste brali vy?
verybusy píše: Jasně,pózování ne benzínkách už jsem zmiňoval,tam FZ1 ztratí. S tím řvaním ti budu oponovat,ale je to úplně jinej zvuk.Když kvílí v 11-ti tisících,tak je to taky balada.
Bavíme se o ježdění, na pozérování mít JAPko, to je společenská sebevražda
Myslel jsem kvalitu řevu, ne hlasitost
Hele a teď bez legrace, mě to R4 kvičení nebere. Nebo spíš to točení, je mi to prosti srsti. Měl jsem šestku gixxera a nějak jsme si nesedli, bo mě strašne sralo to furt točit do nebe ale bez toho točení to samozřejmě jaksi nejelo Tak šla... Na tom 2V si teď fakt chrochtám
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kterou z těchto italek by jste brali vy?
Jindrej píše: Bavíme se o ježdění, na pozérování mít JAPko, to je společenská sebevražda
Myslel jsem kvalitu řevu, ne hlasitost
Hele a teď bez legrace, mě to R4 kvičení nebere. Nebo spíš to točení, je mi to prosti srsti. Měl jsem šestku gixxera a nějak jsme si nesedli, bo mě strašne sralo to furt točit do nebe ale bez toho točení to samozřejmě jaksi nejelo Tak šla... Na tom 2V si teď fakt chrochtám
Jsem tedy splečenská mrtvola,i když se občas nějakej ten fanda taky najde. U těch šestek je to v tom točení už extrém,ty litrový řaďáky už to tak hrozný nemají.Jak jsem psal,po zpřevodování už je to úplně v pohodě.Rvát to na naháčovi do rychlosti je volovina.Jel jsem na tom 274 a motorka ještě mohla,jen já už ne. Tudíž jsem sice přišel o nějakou tu nevyužitelnou maximálku,ale od spodu to teď tahá pěkně.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kterou z těchto italek by jste brali vy?
já mám teď amanna taky do síly a to až moc, max. speed tak 270-280 (jel jsem 260 a točil jsem 9.500 ot), takže já to budu zase asi trošku prodlužovat, bo to jede furt po zadním
1 reakcí na tento příspěvek Kterou z těchto italek by jste brali vy?
A nebavte se prosím o tom co čemu na silici/okruhu ujede. Sršeň nebo Carlos sednou na M696 a ujdou vám i kdybyste měli pod prdelí panigale !!!!!!!
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kterou z těchto italek by jste brali vy?
Jindrej píše: verybusy> chápu, že naháči mít max speed 250+ je k hovnu a je lepší to zpřevodovat do síly
já mám teď amanna taky do síly a to až moc, max. speed tak 270-280 (jel jsem 260 a točil jsem 9.500 ot), takže já to budu zase asi trošku prodlužovat, bo to jede furt po zadním
Je to prostě potřeba přizpůsobit podle potřeb pilota,ve fabrice nepočítaj s tím,jak moc jsme dobrý!!!!
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kterou z těchto italek by jste brali vy?
verybusy píše: Je to prostě potřeba přizpůsobit podle potřeb pilota,ve fabrice nepočítaj s tím,jak moc jsme dobrý!!!!
tak tak, jen kdyby oni tušili, jak jsme dobrý, měla by každá fabrika 10 továrních pilotů ze m.cz v sbk a motogp
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kterou z těchto italek by jste brali vy?
Jindrej píše: tak tak, jen kdyby oni tušili, jak jsme dobrý, měla by každá fabrika 10 továrních pilotů ze m.cz v sbk a motogp
Však oni na to jednou přidou a to pak bude teprve tanec!!! Akorát se v depu před závodem pravděpodobně strhne bitka,jestli 2V,nebo 4V,Psi,nebo 4SR,klíček,nebo chcípák,na to myslím ještě nejsou připravený....
3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kterou z těchto italek by jste brali vy?
Ale to je fuk, jsou to všechno subjektivní dojmy a to je na tom to pěkný
Charisma a prémiovost se tady řešilo sáhodlouze v jiném vlákně a vyřešilo se velký kulový
Jindrej> Mám to s R4 stejně jako ty. Když na dromu kolem mě prosviští japonskej R4, tak se chytnu za uši a požitek to pro mě není není. Když prosviští Brutale, je to o chlup lepší, ten zvuj je krapet jinej. No ale pak kolem produní dvouvál, zaklepou se ve mě střeva a hubu mám od ucha k uchu . A je mi jedno že je pomalejší, dražší na pořízení i servis a nesmí zmoknout
Franco82 píše:
Jindrej> Mám to s R4 stejně jako ty. Když na dromu kolem mě prosviští japonskej R4, tak se chytnu za uši a požitek to pro mě není není. Když prosviští Brutale, je to o chlup lepší, ten zvuj je krapet jinej. No ale pak kolem produní dvouvál, zaklepou se ve mě střeva a hubu mám od ucha k uchu . A je mi jedno že je pomalejší, dražší na pořízení i servis a nesmí zmoknout
Amen
Franco82 píše: verybusy> Hele ten vzhled je fakt subjektivní a mě se na Brutalce líbí ta její kompaktnost, vypiplanost do detailu a uhlazenost. Když srovnáš právě Brutale a SF tak je vidět, že SF je nová model. Oproti Brutalce působí SF divočeji, ale když se zaměříš na detaily, tak zjistíš tu uhlazenost Brutale získanou evolucí modelu.
Ale to je fuk, jsou to všechno subjektivní dojmy a to je na tom to pěkný
Charisma a prémiovost se tady řešilo sáhodlouze v jiném vlákně a vyřešilo se velký kulový
Jindrej> Mám to s R4 stejně jako ty. Když na dromu kolem mě prosviští japonskej R4, tak se chytnu za uši a požitek to pro mě není není. Když prosviští Brutale, je to o chlup lepší, ten zvuj je krapet jinej. No ale pak kolem produní dvouvál, zaklepou se ve mě střeva a hubu mám od ucha k uchu . A je mi jedno že je pomalejší, dražší na pořízení i servis a nesmí zmoknout
No vidíš a mě u ní právě chybí ta syrovost,živočišnost,agresivita.Za to přední světlo by designér zasloužil naplácat!!! To je právě to krásný,že každej chce od motorky něco jinýho,tisíc lidí,tisíc chutí.Někdo preferuje krásu,někdo funkčnost,někdo zvuk,další pohodlí,spotřebu,variabilitu,všestrannost atd.Ideální je samo mít víc motorek,ale pokud má všechny nároky splňovat jediná,tak je to často svízelná situace a mnoho předsevzetí jde stranou.To se mi právě líbilo u FZ1,umí od každýho kus,v ničem není vyjímečná,ale v žádný kategorii výrazněji nezaostává.Prožene v klidu supersporty,dá se na ní dobře cestovat,nevypadá zle,když se trochu doladí,případnej spolujezdec netrpí,je to držák,prostě v souhrnu je to pro mě ideální,páč jsem technický kopyto a nemůžu mít motorku pořád po servisech.Jo a můžu v klidu moknout do aleluja.
Strašně mě láka Nuda na vyblbnutí,ale zároveň vím,že by mi toho u ní dost chybělo,tak to volání srdce pořád odkládám....
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kterou z těchto italek by jste brali vy?
verybusy píše: Však oni na to jednou přidou a to pak bude teprve tanec!!! Akorát se v depu před závodem pravděpodobně strhne bitka,jestli 2V,nebo 4V,Psi,nebo 4SR,klíček,nebo chcípák,na to myslím ještě nejsou připravený....
jo to se budou divit, až tam nastoupí borec v gore-texu bo kůže je neprodyšná
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kterou z těchto italek by jste brali vy?
Jindrej píše: jo to se budou divit, až tam nastoupí borec v gore-texu bo kůže je neprodyšná
Copak o to,horší bude,až k tomu bude mít nazutý cestovní puky s DOTem z roku 2004,páč byly o litr levnější.
1 reakcí na tento příspěvek Kterou z těchto italek by jste brali vy?
Design je vážně hodně subjektivní.Na SF se mi líbí jeho moderní design s ostrejma hranama.Na MV se mi líbí její dotaženost,jak k sobě všechno sedí.No a na FZ se mi líbí,že je to taky motorka
p.s. ty prošlý gumy jsou vážně e-shopový peklo Každopádně mam takovej pocit,že by naprostý většině z tohohle fóra bohatě stačily na okruhu sporttouringový pryže...
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kterou z těchto italek by jste brali vy?
Mě taky svědčí 2V, nebo 3V, čtyřválů jsem měl několik a nikdy to nebylo ono, vždycky mi tam něco chybělo, takovej ten pocit šimrání vzadu...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kterou z těchto italek by jste brali vy?
Hansell píše: Pánové, vpodstatě máte všichni pravdu, jak píše verybusy, káždá má svoje a každý vyžaduje něco jiného, proto je na světě taky tolik modelů a typů strojů. O tom, jaká je kde rychlejší je pitomost se bavit, jelikož především záleží na potenciálu jezdce.
Mě taky svědčí 2V, nebo 3V, čtyřválů jsem měl několik a nikdy to nebylo ono, vždycky mi tam něco chybělo, takovej ten pocit šimrání vzadku...
No tedá ???
Jsem netušil.No budiž...
Hele a už jsi to prodal nebo co ?????
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kterou z těchto italek by jste brali vy?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kterou z těchto italek by jste brali vy?
Hansell píše: drippera> nee proč?
Ále jen tak...
Že se tam tak zmiňuješ o těch tří válcích a ták. připadlomi to,jako bys vybíral new bike na to tvoje šimrání v zadku...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kterou z těchto italek by jste brali vy?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kterou z těchto italek by jste brali vy?
prej na svou...
Naposledy editováno 23.02.2013 17:51:39
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kterou z těchto italek by jste brali vy?
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Chcípání na volnoběh a má trhavý pr... Benelli TNT 1130 | Temue | 13 | 15.4.2024 v 08:10 karolzgalanty |
Homologace výfuku - kdo umí vyrazit... [1, 2] MV Agusta Brutale 910 R, MV Agusta Brutale 910 S | Eagleking | 54 | 20.10.2023 v 16:55 Metric |
Brutale 910 nebo FZ1n Yamaha FZ1 Fazer, Yamaha FZ1 N, MV Agusta Brutale 91... | KulímR1 | 28 | 11.8.2023 v 09:41 JollyJoker |
Šikovnej zámečník z Brna? - Vyřešen... MV Agusta Brutale 910 S | Eagleking | 6 | 4.8.2022 v 20:51 tonyboy |
Závodní přepákování MV Agusta MV Agusta Brutale 910 R, MV Agusta Brutale 750, MV A... | blaza.matej | 12 | 9.3.2021 v 11:35 FiZzeR |