Naposledy editováno 11.03.2013 19:07:24
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Vaše tipy a zkušenosti s těmito motorkami
1 reakcí na tento příspěvek Vaše tipy a zkušenosti s těmito motorkami
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Vaše tipy a zkušenosti s těmito motorkami
XJ je starší, klidnější. Pohodlný gauč pro oba.
Hornet je malý, lehký. Na blbnutí, pro dva to půjde, ale fakt mi připadal menší.
Bandit je na místě pocitově těžký, větší než hornet. Pohodlný posez, dostatek místa pro spolujezdce.
Naposledy editováno 11.03.2013 19:09:03
K tématu.. Mohu říct pár věcí k FZS600 rv.02.. na 600 si myslím výkonu dost, dá se s tím jezdit kochačka, i docela palba.. ve dvou dobrý, to člověk stejně nijak nedivočí, takže názory pokud ve dvou, tak minimálně hektolitr si myslim, že jsou dost přehnaný.. spotřeba oproti kámošovu hornetu o něco menší - zhruba 5,5-6 při pohodové jízdě.. Motor původem z T-cata, myslím si celkem prověřenej a s dobrou životností.. Celkově pohodlná motorka, spolujezdkyni také vyhovuje.. jako výhodu vidím i poměrně malé množství oleje v motoru (teď jsem lil asi 2,7l i s výměnou filtru) a celkem dlouhé servisní intervaly..
Kromě běžné údržby jsem měl jedinou závadu a to povolený stator alternátoru (opraveno asi za 5 minut) a lepil jsem jeden držák kabeláže zevnitř kapoty..
kdyby tě zajímalo něco konkrétního, klidně napiš PM..
Což takhle koupit jedno, pojezdit a vyměnit za druhé a pak třeba za třetí..stejně nekupuješ mašinu na furt..takže tyhle rady, porady vybírání a přebírání jsou celkem vo ničom
Cook píše: mel jsem FZ6N, zadna porucha, kdyz se to drzelo pod krkem tak to letelo dost. Jezdil jsem s tim za 5-5,5/100 v pohode. Ovladatelena, i ve dvouch to jelo v pohode. Nemohu nic vytknout...
Přesně tak!
Tohle jsem napsal k té mé:
Silné stránky
Nezáludná, dobře ovladatelná, určitě vhodná pro (pokročilého) začátečníka.
Ale slušně zasportovat taky dovede.
Nárust výkonu je pozvolný (v první polovině otáček), ale tak od 7-8 tisíc sakra důrazný.
Jízdní vlastnosti v pohodě.
Celkově je motka univerzál na všechno.
Není to speciál sporťák, není speciál do města, ani mega cesťák.
Proto dávám za jízdu 7 z 10, ale berte to jako pochvalu.
Je to všeuměl, dá se na ní cokoliv a nezklame.
Celkový vzhled je dost nadčasový, moderní, od pohledu už je to dospělá motorka.
Slabé stránky
Snad jen ten zvuk je nic moc.
Ale žíly mi to netrhá, na laďák kašlu.
Řekl bych, že je i pro spolujezdce celkem pohodlná.
Takže doporučuji FZ6N
1 reakcí na tento příspěvek Vaše tipy a zkušenosti s těmito motorkami
1 reakcí na tento příspěvek Vaše tipy a zkušenosti s těmito motorkami
Takže Ti mladej dám radu. Vidíš ten rámeček co je vedle něj to tlačítko hledat ve fóru? Zkusil bych tam napsat něco ve smyslu ... Jakou si mám koupit mrdku a vyjede Ti tolik hloupých vláken jako je tohle.
Nebo potřebuješ orámovat to políčko růžově? Nebo už máš věk na to aby mohlo být i chlupatý ...?
Moje rada na závěr ... kup si SVčko, protože to je dvouválcová střela! Pokud potřebuješ ulovit kočičku na povození na vocásku, vem Horneta (já uspěl) ... a pokud jsi normální zdravej bílej člověk co umí číst a používat google ... určitě něco vybereš.
SuperSic58 píše: Když šestkovej naháč, tak jedině Suzuki GSR, pořádná kyvka, laufy pod sedlem, design, motor a brzdy z gsx-r ostatní se nechytaj, fz6 vedle toho vypadá jak čína..
Tak, ještě si zapomněl něco ve stylu Pepíka Sršně ...
Vole, to má kola jak hovado, jede to jak svině vole ... sice ne moc rychle ale pocitově to fakt letí jak chceš ... skvělý brzdy, sice moc nebrzděj, ale když za to vezmeš, alespoň Ti to nežere kotouče vole.
1 reakcí na tento příspěvek Vaše tipy a zkušenosti s těmito motorkami
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Vaše tipy a zkušenosti s těmito motorkami
Pertla píše: Hej Kooku, abys z toho Fejzra v tom ukrutnym nákonu nevypadl
Trochu mi připomíná toho borce co měl dva metry a na esvéčku dával kolínko i na rovince
Naposledy editováno 11.03.2013 23:06:39
TOLI. píše: Trochu mi připomíná toho borce co měl dva metry a na esvéčku dával kolínko i na rovince
Čím víc z toho vysedneš na co nejrovnější motorce vole, to je známka riderskillu vole. Tyhle fotky mě neskutečně baví vole
2 reakcí na tento příspěvek Vaše tipy a zkušenosti s těmito motorkami
...ZR 7 máme doma taky, mě na ní po 100 km bolej nohy , jinak se na ní jezdí dobře, v podstatě můžeš jezdit furt na pětku, řádit se na tom dá taky
...pak mám i FZS 600 -ten starej ošklivej hranatej, to je takovej univerzál, ať na poklidnou cestu do práce, tak i na polítání v italských passech, na kolegy s Varadery, Transalpy, V-Stromy a GS 1200 čekávám většinou nahoře u kafe
...a k tomu, jak je podřazování na čtyřválu při předjíždění opruz jak tu někdo napsal - kvůli tomu, abych motorku mohl řídit a ovládat jsem si tu první před 29 lety pořídil , dnešní zhýčkaná mládež to může snadno obejít třeba FJRkem s automatem, velkým skůtrem,či limuzínou s řidičem, na to patnáctky před školou třeba poletěj taky
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Vaše tipy a zkušenosti s těmito motorkami
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Vaše tipy a zkušenosti s těmito motorkami
motomiro píše: _xy_> ten posledni odstavec nema chybu.
Má, né všichni jsou udělaný z toho, že i při trochu svižné jízdě musí řadit jak zběsilý. Proč by vlastně si všichni kupovali motorky s větším objemem, když 600 vlastně stačí? Zvlášť choppery jsou úplně mimo, všichni by si měli koupit limo s řidičem jít bali 15kyjen ti asi řeknu, že žádnej naháč neni moc pohodlnej pro batužka
Horneta mam staršího, r.v.2001 takže s karbecem. oproti FZ6 N táhne víc odspoda, nominální výkon má taky v nižších otáčkach, nástup výkonu je kolem 5tis otáček..
fz6 N je zase ovladatelnější, i když váží obě 200kg, tak Fz6 N je podle mě snazší na manipulaci, pohodlnější pro spolujezdce ... ale aby jela musíš jí točit, výkon ti přichází až kolem 7 tis otáček. Taky Fz6 víc odpouští chyby ( to co jsem vybral na fz6, nevim nevim jestli bych dal s hornetem.)
Fz6 n ale líp vypadá, tvar nádrže ti dává pocit, že mezi nohama máš opravdovýho svalovce, zadek to má luxusní, ovšem když budes chtít ladáky, tak musíš zaplatit 2 laufy ( a že ladáky budeš chtít, protože s origo to má zvuk jak nasranej vysavač..)
výkonově je to skoro to samí, akorád yamahu musíš víc točit.. pro dva je 600stovka akorád, když chces tak ve dvou na tom 200 pojedeš
Naposledy editováno 12.03.2013 07:12:45