2 reakcí na tento příspěvek Dvoutakt nestartuje, benzin jde, jiskru hází...
StiefTomas píše: ¨Koukni na výfuku, jestli není přidřená.Jednou jsem řešil hodně podobnej příznak.Nejdříve zkus nalít trochu benzínu pod svíčku a pokud nic, tak sundej výfuk a koukni na píst a kroužky jestli nejsou máznutý.
A že by přidřená nenaskočila ani studená? Jinak teda píst chodí ve válci zlehounka, klouže jak po másle a to dělal i hned po chcípnutí,prostě žádný kousnutí ani odpor...
1 reakcí na tento příspěvek Dvoutakt nestartuje, benzin jde, jiskru hází...
Jeff píše: Mike70> napada mne zaneseny palivovy filtr, pokud jsi si ale jisty, ze benzin jde, tak zkus vycistit vzduchovy filtr nebo vymenit za novy a novou svicku.
Svíčku jsem dal novou, palivovej filtr odpojil a vzduchovej vyndal a stejně nic.
1 reakcí na tento příspěvek Dvoutakt nestartuje, benzin jde, jiskru hází...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Dvoutakt nestartuje, benzin jde, jiskru hází...
J.M.K. píše: Něco podobného jsem kdysi řešil na letitém Stihl FS44 a bylo to vyklochtané ložisko na klice včetně gufera.
A to taky vůbec nejevilo známku, že by to chtělo startovat??
Měl jsem stejný problém a nepomohlo nic. Všechno vpořádku, ale nenastartuju. Řeším to tak, že povolím víko, sundám vzduchový filtr a naleju trochu paliva přímo do karbce. Zdá se, že to přechčiju benzínem, ale kupodivu potom startuju a na třetí zatáhnutí chytne. Pak už jede a chytá na brnk. Rozšroubování toho víka je jednoduché, jeden šroubek, stačí rukou. Mám ale jebku za 1600..
1 reakcí na tento příspěvek Dvoutakt nestartuje, benzin jde, jiskru hází...
Laz5 píše: Vymen kondenzator,pokud tam je a jinak jiskra by mela byt tenka modra jehlicka,jeji tloustka zavisi na typu svicky,kterou bych taky vymenil.
Svíčka je tam nová a zkoušel sem i starou, která před výměnou normálně jela. KONDENZÁTOR... je tam zapalování, něco takovýho
zasraný filtr paliva
zasraný karburátor
přidřený
vyběhaný
starý béňo
neseřízený karburátor
vadná svíčka nebo teristor (cívka)
nic vic nic míň (deně se v tomhle hrabu)
Naposledy editováno 16.03.2013 23:03:35
všecko se jevilo ok. jiskra šla...nojo ale na svíčce venku, dovnitř nevidíš.
nakonec to bylo v zapalování(prostě ten krám, co z něj jde kabel na svíčku)
2 reakcí na tento příspěvek Dvoutakt nestartuje, benzin jde, jiskru hází...
1 reakcí na tento příspěvek Dvoutakt nestartuje, benzin jde, jiskru hází...
Jinak zkontrolovat všechno ostatní co už tu bylo napsáno.
Pila je po 10 letech KO a GO by byla minimálně za 4.500 Kč. Prostě totální opotřebení (nikasil je fuč a okolo pístního kroužku to už podfukovalo. Jak bylo řečeno - žádná komprese, žádný řezání
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Dvoutakt nestartuje, benzin jde, jiskru hází...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Dvoutakt nestartuje, benzin jde, jiskru hází...
3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Dvoutakt nestartuje, benzin jde, jiskru hází...
ja1 píše: normálně podrž pilu za ten špagát kterým startuješ a když se neudrží komoresí ve vzduchu a sjede k zemi je zralá na go
Naprostý souhlas, tchán řešil před 2. roky. Jako bývalý lesák zajel za známým servisákem a nakonec vzal novou pilu. Jednu věc opravíš a odejde jiná, v těžbě počítaj životnost pil max. 4 roky.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Dvoutakt nestartuje, benzin jde, jiskru hází...
mischa638 píše: Mike70> Ale stejně se divím že po deseti letech je ta pila už v háji normálním opotřebením, jám starou husku 40 z roku 90 a jede do dnes(a to do ní děda skoro 20 let lil M2T ) a kotel známých má taky staré pili jak metuzalém a fungujou jim.
No jo, ale tohle je hobby pila a já s ní 5 let těžil dřevo na zimu do baráku... Zbytek sem prořezával zahradu.