paolo_novy Přidat reklamu

Téma: Nejde do otáček
Zdravím pár témat tady je ale žadný problém se nepodobá tomu mému.
Mám Horneta šestku,když ho nastartuju nechám zahřat a na volnoběh ho chci vzít do otáček tak se mu prostě nechce. Dá tak 6-8 tisíc a pak už nic moc. Divný je že při jízdě je vše ok a letí jak střelenej.Svíce jsou nové.

Díky za nápady.

Nejde do otáček

19.3.2013 v 16:34 | Nahoru | #1
TO máš karbec?
Nemáš moc bohatou směs?
V těch 8 se to začíná dusit ne?
Skus kouknout na barvu svíček ted jaká je...

1 reakcí na tento příspěvek Nejde do otáček

19.3.2013 v 16:34 | Nahoru | #2
Takže při jízdě to jde jak střela až do omezovače a na volnoběh to nejde přes 8?

1 reakcí na tento příspěvek Nejde do otáček

19.3.2013 v 17:14 | Nahoru | #3
a neni prostě jen studenej? Dělá to i když se projedeš a pak se zastavíš a nebo jen když ho bez jízdy zahřeješ na místě?

(reakce na) Nejde do otáček

19.3.2013 v 17:29 | Nahoru | #4
ptaak> Přesně při jizdě když budu chtít tak to pude až na omezovač,ale na místě na neutrál to prostě na ten omezovač sice dosahne ale musíš se dostat přez tu mezeru kdy to ma tendenci se dusit....a ještě třeba když ho nastartuju tak jakoby ho sitič hned nedostane do otaček a někdy se stane ze chcipne.

(reakce na) Nejde do otáček

19.3.2013 v 17:32 | Nahoru | #5
Gargantua> Hele popravdě kua ted uplne nevím jestl to děla i když je zahřátej jízdou. Je pravda ze to uz možná ne, ale mě to dost překaží i při tom startu když prostě je studenej a ja ho potřebuju sitičem dostat do otáček...

1 reakcí na tento příspěvek Nejde do otáček

19.3.2013 v 17:32 | Nahoru | #6
Jak vypada vzduchovej filtr ?

(reakce na) Nejde do otáček

19.3.2013 v 17:36 | Nahoru | #7
gugo> Filtr KN v cajku

1 reakcí na tento příspěvek Nejde do otáček

19.3.2013 v 18:06 | Nahoru | #8
karburátory vyčistit, seřídit.

(reakce na) Nejde do otáček

19.3.2013 v 18:15 | Nahoru | #9
And> kamo kolik tak stoji serizeni karbecu? sam do toho nepudu

1 reakcí na tento příspěvek Nejde do otáček

Skvělá odpověď, děkuji! 19.3.2013 v 18:19 | Nahoru | #10
dvě-tři kila

Nejde do otáček

Skvělá odpověď, děkuji! 19.3.2013 v 18:30 | Nahoru | #11
V origo servisu sem dával 800 seřízení + 500 vyčištění (ultrazvuk).

(reakce na) Nejde do otáček

19.3.2013 v 18:31 | Nahoru | #12

WhiteX píše: dvě-tři kila


Tak to mi řekni kde . To by se mi to i s benzínem oplatilo na druhá konec republiky

Nejde do otáček

19.3.2013 v 18:32 | Nahoru | #13
ok dikes takze asi necham seridit...je tam ladak je mozny źe se to hada.

Nejde do otáček

19.3.2013 v 18:59 | Nahoru | #14
Mi to dělal borec co opravuje motorky tady , už si nepamatuju jméno, ani číslo... Dostal jsem na něj kontakt od pár kluků "motorkářů" z Opavy... Je fakt, že jsem tam jezdil na 3x, s domluvou to bylo složitější, furt zapomínal, nebo dělal na jiném bajku, ale nakonec jsem mu to tam nechal přes den a odpoledne po práci jak jsem došel, tak to zrovna skládal... Nedokážu posoudil jestli to neojebal, ale refence jsem měl na něj dobrý a fakt je, že od té doby to jede, líp to drží volnoběh a reaguje správně na sytič a dokonce i spotřeba se mírně skoro neznatelně polepšila...

1 reakcí na tento příspěvek Nejde do otáček

19.3.2013 v 19:26 | Nahoru | #15
Hele nevím odkud jsi, ani kdy jsi to naposledy zkoušel a ani kolik tam máte stupňů, ale kámošovi to dělalo také. Nakonec jsme zjistili že to bylo mrazem, jak se trochu oteplilo už to neudělalo. Když jsme to zkoušeli bylo venku kolem -2, poté + 8 a to už předl jako hrdlička. Byl to uplně stejný problém jako máš ty, stím rozdílem že se to projevovalo i za jízdy.

Nevím moc se v těchto věcech nevyznám. Otázka pro odborníky. Je možné že by v mrazu mohla mít motorka problém s vytvářením směsi? Tím jsem si to aspoň já jako laik vysvětloval. Přeci jenom, když jsou venku dva pod nulou při jízdě může být klidně i deset pod...

(reakce na) Nejde do otáček

19.3.2013 v 19:31 | Nahoru | #16
shewcza> Když je teplota vzduchu -2°C, jak z toho "při jízdě" uděláš -10°C???

EDIT:
Připoměl jsi mi ten vtip jak jede arab na velbloudu po poušti a předjíždí ho borec na kole.. Arab na něj "Jakto, že jedeš tak rychle?" Borec na kole "Ten vánek mě ochlazuje a tak mohu šlapat rychleji." Tak arab žene chudáka velblouda až vysílením padne a pronese "Ha! Zmrznul!"

Naposledy editováno 19.03.2013 19:35:26

Nejde do otáček

19.3.2013 v 19:45 | Nahoru | #17
Náporem studeného vzduchu... Když jsem převážel motorku stála 2 hodiny venku na mrazu a cajk.......... a po 45 minutách jízdy ( na vozíku- pro rypaly) byla celá bílá ( tzn. Omrzlá- pro white x)

1 reakcí na tento příspěvek Nejde do otáček

19.3.2013 v 19:54 | Nahoru | #18
Hele Shewco, tak to mi po tom vysvětli proč mají kosmounauti na raketoplánu zespod keramický štít, to jako aby neumrzli když sestupujou z orbity, přece jenom tam nahoře je kosa ne?

1 reakcí na tento příspěvek Nejde do otáček

19.3.2013 v 19:59 | Nahoru | #19
Eze: jak to mám vědět, nikdy jsem tam nebyl a ani nevim že tam nějaký keramický štít mají, natož pak k čemu. Zatím nikdo neodpověděl na moji otázku, místo toho řešíte kraviny tak trochu offtopic

(reakce na) Nejde do otáček

19.3.2013 v 20:07 | Nahoru | #20
shewcza> A na co ses ptal? Buď na nic, nebo se v tom ztrácím...

Jinak jsem nečekal, že tvůj argument bude doplněn příkladem z praxe... Nicméně, když jsi na ty příklady z praxe, jak rychle a při jaké teplotě bych musel jet, aby mi zmrznul benzín v nádrži?

EDIT: překlep...

Naposledy editováno 19.03.2013 20:09:36

Nejde do otáček

19.3.2013 v 20:16 | Nahoru | #21

Mi to dělal borec co opravuje motorky tady , už si nepamatuju jméno, ani číslo... Dostal jsem na něj kontakt od pár kluků "motorkářů" z Opavy... Je fakt, že jsem tam jezdil na 3x, s domluvou to bylo složitější, furt zapomínal, nebo dělal na jiném bajku, ale nakonec jsem mu to tam nechal přes den a odpoledne po práci jak jsem došel, tak to zrovna skládal... Nedokážu posoudil jestli to neojebal, ale refence jsem měl na něj dobrý a fakt je, že od té doby to jede, líp to drží volnoběh a reaguje správně na sytič a dokonce i spotřeba se mírně skoro neznatelně polepšila...



Venca Pokorný

Nejde do otáček

19.3.2013 v 20:18 | Nahoru | #22
Při rychlejší jízdě se ti zdá, že je větší zima, jen proto, že více vzduchu si vymění energii s tvou izolací (oblečením) a taky více profoukne do nižších vrstev. Tím se taky motor třeba tolik nezahřeje, ale aby vlivem rychlé jízdy klesla reálná teplota je nemožné. Na jakýkoli nezahřívaný kus motocyklu už rychlost nemá vliv a jeho teplota bude stejná ať jedeš, nebo stojíš.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nejde do otáček

19.3.2013 v 23:21 | Nahoru | #23

Eze píše: Hele Shewco, tak to mi po tom vysvětli proč mají kosmounauti na raketoplánu zespod keramický štít, to jako aby neumrzli když sestupujou z orbity, přece jenom tam nahoře je kosa ne?



Tam je situace jiná a sice, že při vysokých rychlostech (řádově stovky, natož tisíce km/h) odpor vzduchu naopak způsobuje zahřívání tělesa. Nahoře na orbitě sice mráz je, ale při sestupu do atmosféry se třením o okolní vzduch plášť raketoplánu rozpaluje až do žáru a bez tepeltného štítu by rychle shořel. havárie Columbie jasně ukazuje, co dokáže v tomto případě způsobit i relativně "nepatrné" poškození tepelného štítu.
Ze stejného důvodu stačí v atmosféře shořet většina meteoroidů a jen velké "stihnou" dopadnout až na zem.

Ale ohřev odporem vzduchu není jen problémem kosmických lodí, ale i vysokorychlostních letounů - jeden z pilotů SR-71 kdysi prohlásil, že při bojové rychlosti (cca 3500km/h) se čelní sklo (štít) kabiny tak rozpálí, že není možné na něm udržet ruku ani v ohnivzdorné rukavici.

(reakce na) Nejde do otáček

20.3.2013 v 13:14 | Nahoru | #24
J.M.K.>
Neříkej.

Naposledy editováno 20.03.2013 13:15:30

Nejde do otáček

27.4.2018 v 19:04 | Nahoru | #25
petrikRX28 už je to doba, ale vyřešil si to? dělá mi to také. Na volnoběh se to okolo 6000 otáček zastaví a když se to přehoupne tak to zakouří z vejfuku. Mam tedy podezření zapalování, svíčky nebo tak... Za jízdy to sice asi normálně jede, ale vibruje to jak svině.

podtlaky serizeny, karbce čistý, nádrž taky.

Naposledy editováno 27.04.2018 19:23:09
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Zkušenosti s Moteacom Honda CB 600F Hornet Dzindra23 5 Dnes v 09:58 ZdenalH
Alternativní tacho Honda CB 600S Hornet, Honda CB 600F Hornet stevenn 1 24.9.2024 v 17:20 nevo7
Vůle na spojkovém koši Honda CB 600F Hornet SisaFree 6 14.9.2024 v 01:18 Shullin
Karburátory Honda CB 600F Hornet Pavel0112 20 12.8.2024 v 10:51 hycomat
repas vidlic v Českých Budějovicích Honda CB 600F Hornet kolls 9 12.8.2024 v 07:25 FJRPEPA


TOPlist