Mám Horneta šestku,když ho nastartuju nechám zahřat a na volnoběh ho chci vzít do otáček tak se mu prostě nechce. Dá tak 6-8 tisíc a pak už nic moc. Divný je že při jízdě je vše ok a letí jak střelenej.Svíce jsou nové.
Díky za nápady.
1 reakcí na tento příspěvek Nejde do otáček
1 reakcí na tento příspěvek Nejde do otáček
1 reakcí na tento příspěvek Nejde do otáček
1 reakcí na tento příspěvek Nejde do otáček
1 reakcí na tento příspěvek Nejde do otáček
1 reakcí na tento příspěvek Nejde do otáček
Nevím moc se v těchto věcech nevyznám. Otázka pro odborníky. Je možné že by v mrazu mohla mít motorka problém s vytvářením směsi? Tím jsem si to aspoň já jako laik vysvětloval. Přeci jenom, když jsou venku dva pod nulou při jízdě může být klidně i deset pod...
EDIT:
Připoměl jsi mi ten vtip jak jede arab na velbloudu po poušti a předjíždí ho borec na kole.. Arab na něj "Jakto, že jedeš tak rychle?" Borec na kole "Ten vánek mě ochlazuje a tak mohu šlapat rychleji." Tak arab žene chudáka velblouda až vysílením padne a pronese "Ha! Zmrznul!"
Naposledy editováno 19.03.2013 19:35:26
1 reakcí na tento příspěvek Nejde do otáček
1 reakcí na tento příspěvek Nejde do otáček
Jinak jsem nečekal, že tvůj argument bude doplněn příkladem z praxe... Nicméně, když jsi na ty příklady z praxe, jak rychle a při jaké teplotě bych musel jet, aby mi zmrznul benzín v nádrži?
EDIT: překlep...
Naposledy editováno 19.03.2013 20:09:36
Mi to dělal borec co opravuje motorky tady , už si nepamatuju jméno, ani číslo... Dostal jsem na něj kontakt od pár kluků "motorkářů" z Opavy... Je fakt, že jsem tam jezdil na 3x, s domluvou to bylo složitější, furt zapomínal, nebo dělal na jiném bajku, ale nakonec jsem mu to tam nechal přes den a odpoledne po práci jak jsem došel, tak to zrovna skládal... Nedokážu posoudil jestli to neojebal, ale refence jsem měl na něj dobrý a fakt je, že od té doby to jede, líp to drží volnoběh a reaguje správně na sytič a dokonce i spotřeba se mírně skoro neznatelně polepšila...
Venca Pokorný
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nejde do otáček
Eze píše: Hele Shewco, tak to mi po tom vysvětli proč mají kosmounauti na raketoplánu zespod keramický štít, to jako aby neumrzli když sestupujou z orbity, přece jenom tam nahoře je kosa ne?
Tam je situace jiná a sice, že při vysokých rychlostech (řádově stovky, natož tisíce km/h) odpor vzduchu naopak způsobuje zahřívání tělesa. Nahoře na orbitě sice mráz je, ale při sestupu do atmosféry se třením o okolní vzduch plášť raketoplánu rozpaluje až do žáru a bez tepeltného štítu by rychle shořel. havárie Columbie jasně ukazuje, co dokáže v tomto případě způsobit i relativně "nepatrné" poškození tepelného štítu.
Ze stejného důvodu stačí v atmosféře shořet většina meteoroidů a jen velké "stihnou" dopadnout až na zem.
Ale ohřev odporem vzduchu není jen problémem kosmických lodí, ale i vysokorychlostních letounů - jeden z pilotů SR-71 kdysi prohlásil, že při bojové rychlosti (cca 3500km/h) se čelní sklo (štít) kabiny tak rozpálí, že není možné na něm udržet ruku ani v ohnivzdorné rukavici.
podtlaky serizeny, karbce čistý, nádrž taky.
Naposledy editováno 27.04.2018 19:23:09
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Zkušenosti s Moteacom Honda CB 600F Hornet | Dzindra23 | 5 | Dnes v 09:58 ZdenalH |
Alternativní tacho Honda CB 600S Hornet, Honda CB 600F Hornet | stevenn | 1 | 24.9.2024 v 17:20 nevo7 |
Vůle na spojkovém koši Honda CB 600F Hornet | SisaFree | 6 | 14.9.2024 v 01:18 Shullin |
Karburátory Honda CB 600F Hornet | Pavel0112 | 20 | 12.8.2024 v 10:51 hycomat |
repas vidlic v Českých Budějovicích Honda CB 600F Hornet | kolls | 9 | 12.8.2024 v 07:25 FJRPEPA |