Zatim jsem zjistil: vykon 170k na zadnim kole
komprese 13:1. /Puvodne se uvadelo 12.7:1, ale soudruzi to nejak upravili :P /
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kawasaki ZX10-R 2008
Urcite poleti, jenom mi štve ten těžkej vejfuk. Bude to s ním vyladěný na maximum a tak tam nebudu moci dát nejakou šitku. Akrap bude až buhví kdy a navíc bude drahej jako vždycky.
Další moýnost je tech 9Kg schodit na vlastním těle. Asi pudu touto cestou :marod:
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kawasaki ZX10-R 2008
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kawasaki ZX10-R 2008
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kawasaki ZX10-R 2008
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kawasaki ZX10-R 2008
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kawasaki ZX10-R 2008
Fakt nechapu, ze kdyz vsichni jdou do euro3, ze honda ubere 10Kg - mela nejak 179 pak 176. A kawa pribere 9kg.
Ze by Honda kašlala na euro3?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kawasaki ZX10-R 2008
Nevim, nazarů at uz spravnych čí různejch výmluv, proc neudělat lehkou motorku, muze být hodně. Honda by urcite nesla cestou nespolehlivosti. Ale ja bych si tipl, ze se honda na tech 166 nedostane uvidíme az promluvjej jejich weby. Infa mají jeste min nez kawa weby a češi nemaj o 08 ani zmínku. Nejkay info bylo, zde na motorkarich.cz, ale provozovatelé to smazali, nechapu proc.
2 reakcí na tento příspěvek Kawasaki ZX10-R 2008
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kawasaki ZX10-R 2008
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kawasaki ZX10-R 2008
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kawasaki ZX10-R 2008
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kawasaki ZX10-R 2008
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kawasaki ZX10-R 2008
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kawasaki ZX10-R 2008
Jak dopadla motorka? Mas nejaky foto po nehode?
A co vůbec zx10/06 jezdil si i na 04/05? Bylo to horsi lepsi? Ja jsem slysel, ze 06 byla hodnější kočička.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kawasaki ZX10-R 2008
zx10er píše: Wolf Zed>Taky doufam, jsem rad, ze si ji ted budu moci koupit, alespon doufam :P
Urcite poleti, jenom mi štve ten těžkej vejfuk. Bude to s ním vyladěný na maximum a tak tam nebudu moci dát nejakou šitku. Akrap bude až buhví kdy a navíc bude drahej jako vždycky.
Další moýnost je tech 9Kg schodit na vlastním těle. Asi pudu touto cestou :marod:
Michal R10>
Ty obavy z hmotnosti nechápu. Mě přijde, že přibrala minimálně (4kg), ty rozdíly vůči konkurenci jsou zanedbatelný a i přes to má nejlepší výkonovou hmotnost. Tady spíš bude záležet jak vychytali těžiště a vůbec geometrii a samozřejmě průběh výkonu a krouťáku a v tom jim věřím. Fároš byl mezi nima sice nejsubtilnější, ale to ho na špici stejně nevyneslo.
ZX-10R 2008 - 179kg
ZX-10R 2006/2007 - 175kg
R1 2007 - 177kg
GSX-R 1000 K7/K8 - 172kg
CBR 1000RR 2008 - ? kg (199kg s náplněma)
Jinak já bych na svým Zetku taky dokázal shodit s Akrapem nebo Yoshim 9 až 13 kg, ale zatím k tomu nenašel důvod :)
Ja na 1ku 400-500m, kdyz se zadari, na 2 sem jeste neradil, ale kdyz sem to zvedal rovnou na 2, tak to bylo taky tak ci mozna vic jeste, tam to pak hodne odsejpa v tech 110-190. :)
edit: Michal-R10: ok diky za info, je to skoda no :(
Jinak motorka šla přes "záda", takže to schytaly budíky, tlumič řízení, nádrž, plexi apod. Jinak to vypadá, že rám a vše ostatní je O.K.