paolo_novy Přidat reklamu

Téma: Vstřikovač KTM SXF 2011
30.3.2013 v 12:20
Dnes jsem měl jet trénovat a nenastartoval jsem.Jenom to štěkne.Svíčka nová,všechny kontakty jsem prostříkal kontaktolem,čerpadlo z nádrže benzín dává.Oddělal jsem filtr ke klapce stříknul benzín chytne to a hned zhasne.Takže zapalování bude asi v pořádku.Takže mě napadá vstřikovač.Lze ho nějak v domácích podmínkách proměřil odzkoušet?Nebo blbne nějaké čidlo.Dalo by se někde sehnat nějaké info jak na to? Předem dík za rady.

1 reakcí na tento příspěvek Vstřikovač KTM SXF 2011

30.3.2013 v 12:31 | Nahoru | #1
Vstřikovač vydrží docela dost, proměř jeho cívku, můžeš ho vyčistit ultrazvukem, a vyměň palivovej filtr. Dá se zkusit i těsnost, jestli neteče.

Něco o vstřikovači http://qquatro.wz.c...kovac/vstrikovac.htm

Naposledy editováno 30.03.2013 12:36:52

(reakce na) Vstřikovač KTM SXF 2011

30.3.2013 v 14:57 | Nahoru | #2
kodl77> Díky moc.Vstřikovač má odpor 11 ohmů takže elektricky by to mělo být ok.Teď jde o to jestli mechanicky je to v pořádku.Ještě budu bádat.Ještě je na tom tělese(jako že karburátoru) podtlakové nebo tlakové čidlo a na něm nic nenaměřím.Pak je tam čidlo otevření klapky a to funguje.Při otvírání ohmy přibývají a naopak.Jdu zkoumat dál.

Vstřikovač KTM SXF 2011

30.3.2013 v 15:22 | Nahoru | #3
Jdi po čerpadle, jestli jede a jestli dá správnej tlak.

1 reakcí na tento příspěvek Vstřikovač KTM SXF 2011

30.3.2013 v 16:16 | Nahoru | #4
A co benzinove sytko pod nadrzi (teda spis na ceste mezi nadrzi a vstrikovanim)? Tusim, ze to je nejcastejsi problem...
Co vim, na 2011 modelech bylo 10mikronu a na 2012 uz prave kvuli problemum jake popisujes zacali davat 20mikronove a maji se menit kazdych cca 20mth...

Naposledy editováno 30.03.2013 16:18:52

(reakce na) Vstřikovač KTM SXF 2011

31.3.2013 v 10:13 | Nahoru | #5
Jacob_M800> Tak už je po záhadě.Popíšu postup jak jsem to vyřešil.Napojit jsem 6v žárovičku na konektor který jde do vsrřikovače.Při startování se rosvítila takže elektrika v pořádku.Napojil jsem kousek hadičky se stříkačkou naplněnou benzínem přímo na vstřik a chytlo to.(stříkačka se musí mačkat aby tam byl nějaký tlak)Pak jsem šel na nádrž,čerpadlo,dráty vše ok.Napadlo mě fouknout do jedné hadičky a bylo vyhráno.Z filtru tekl benzín proudem.Byl prasklý ve spoji.Jak se mi ulevilo.Jo a ještě jak jsem zkoušel vstřikovač.Na kontakty jsem napojil trafo 6v 500ma,napojil hadičku se stříkačkou, vyvinout přiměřený tlak a vidíš jestli je to v pořádku.Krásně stříkal.Neberte to nikdo jako návod ale takhle jsem to řešil já.Důležité je dodržovat čistotu aby se nikde nedostal nějaký bordel.Po složení jsem šlápl a zase to jede.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Jakou motorku Suzuki RM-Z450, Suzuki RM-Z250, KTM 250 SX-F, KTM 45... Erik416 4 9.7.2023 v 12:56 ja1
Jakou motorku Suzuki RM-Z450, Suzuki RM-Z250, KTM 250 SX-F, KTM 45... Erik416 0 8.7.2023 v 17:15 Erik416
Výměna ojnice na ktm sxf 250 2010 KTM 250 SX-F velký_hovno 1 6.6.2023 v 18:46 krokoš
nejde do otáček KTM 250 SX-F ThSwen 6 17.5.2023 v 18:33 ThSwen
Světla na cross KTM sx125 KTM 125 SX, KTM 450 SX, KTM 250 SX, KTM 520 SX, KTM ... Jirka2948 7 13.10.2022 v 10:41 Elfmen


TOPlist