Ať víme, koho na cestě můžeme potkat v nějaké tuctové plechovce nebo vyvoněném brabusu
Mě můžete potkat v Astře 1,6 16V
[IMG] pak jste na tom vy ???
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jaké mají motorkáři auto ?
JiříII. píše:
Áno,1,9Gti 108Kw.Ještě jezdí docela dobře,ale údržba už není nejlevnější.
To byl ten 16v motor i v 205? Ja měl za to ze tam byl jen slabší osmiventil a 16v byl jen v 309gti a citroenu bx.... To je tam prehozeny, nebo sem si to jen myslel špatně?
Každopádně uz žen 8v co jsem s nim jel byl na to auto az moc :)
2 reakcí na tento příspěvek Jaké mají motorkáři auto ?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jaké mají motorkáři auto ?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jaké mají motorkáři auto ?
Číkus píše: Škoda není auto pro muže, ale auto pro blbce. Škoda = škoda peněz.
skoda je nahodou vyborna Kam se hrabou vsechny BMW, Audi apd...
Opravi to kdejaky mudla v garazi, odveze to kubik dreva, a nektery z nesmrtelnych motoru te prezije.
Mildas77 píše: sedli01> To je Daihatsu Cuore???
Je to novější Hyundai Atos Prime...prodával se tu pár let, pak jen Getz.
Honza : Dle TP max 130km/h, dostal jsem z toho 160 GPS. Při 100 km/h už to točí 3.5tis ot. Jízda po dálnici a ve vyšších rychlostech je boj, nejde slyšet vlastního slova. A boční náklony + míjení kamionu např. v protisměru hrůza, úzký auto i gumy. Je to jen do města a okresky, jezdil jsem s tím po Brně s pizzou za 5/100km, po dálnici si to vezme i 8.
Nejčerstvější překvapení byl olej v motoru - jen 2,7 l.
Naposledy editováno 30.03.2013 20:35:44
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jaké mají motorkáři auto ?
honza_ píše: a na předjetí kamionu potřebuješ aspoň 2km volnej protisměr
To jsou nápady předjíždět kamiony Měl jsem půjčeného Getze,nevim co v tom bylo za motor,ale v obsazení třema lidma mě kamiony v kopcích dojížděly By mě zajímalo,jak by to jelo plně naložené1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jaké mají motorkáři auto ?
Jirka.46 píše: To jsou nápady předjíždět kamiony Měl jsem půjčeného Getze,nevim co v tom bylo za motor,ale v obsazení třema lidma mě kamiony v kopcích dojížděly By mě zajímalo,jak by to jelo plně naložené
tos musel mit neco slabeho .. mame Getze 1.4 benzin a tenhle problem neznam .. jen je to potreba obcas trosku vytocit, libi se mu spis vyssi otacky.
assassin píše: To byl ten 16v motor i v 205? Ja měl za to ze tam byl jen slabší osmiventil a 16v byl jen v 309gti a citroenu bx.... To je tam prehozeny, nebo sem si to jen myslel špatně?
Každopádně uz žen 8v co jsem s nim jel byl na to auto az moc :)
Fabrika tenkrát vyrobila 200ks kůli homologaci.Šli normálně do prodeje,většinou pro sport.Poznáš je podle širšího rozchodu náprav,vyboulených(plechových!)blatnících a baterii v kastlíku v kufru.U nás jsem našel originál jeden(asi tak v r.97),bohužel už jsem měl koupený tento.I ten můj byl 8v.Asi před 10lety jsem to přestavěl.Nedělal jem to protože by byl 8v po smrti,spíš ze zvědavosti jestli si s tím vůbec poradím a samozřejmě jak to pojede.Návod jsem pak pověsil i na P 205 club.Takto přestavěných tu,i v zahraničí jezdí docela dost.Ale jsou to už fakt veteráni .
2 reakcí na tento příspěvek Jaké mají motorkáři auto ?
z-x-r píše: pro ropaky test nafty:
Schvalne zkusim v Nemecku ten Aral nebo OMV u nas nekdy..Shell teda s V-power v Cechach pekne sidi..ja tankuju z 90% Shell Diesel Fuel Save, Benzinu Top Q a pridavam si tam Vif aditiva..obcas u Euro Oilu, kdyz je naproti u Shellu dlouha fronta..rozdil sem teda nikdy moc nepoznal..
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jaké mají motorkáři auto ?
assassin píše:
Myslel jsem kola ktera odpovidaji nastaveni auta a jeho vykonu....tyhle obrovsky kola jsou proti tomu na co byl vyrobenej seriovej podvozek dost tezky, takze funkce podvozku jima utrpi, stejne tak dynamika vozu... Tyhle tezky kola tyhle chciply motory jen zabijou, navic je to auto vysoko a vypada to jako trakar....
jen tak mimo... nezkoušel si někdy ty kola vážit? já včera pro porovnání hodil na váhu plechový 15" a alu 16" a docela se divil
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jaké mají motorkáři auto ?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jaké mají motorkáři auto ?
Rampa89 píše: véna> No ony lehčí být mohou, ale svou roli tady hraje moment setrvačnosti , který roste s mocninou vzdálenosti od osy souměrnosti (střed ráfku), a proto ho mají větší kola větší, v podstatě na jejich roztočení a zpomalení potřebuješ větší sílu.
Ja bych si spis i tipnul, ze ty plechovy 15 budou i lehci..
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jaké mají motorkáři auto ?
_monty píše: Ja bych si spis i tipnul, ze ty plechovy 15 budou i lehci..
Taky si myslím, hlíny jsou těžší
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jaké mají motorkáři auto ?
dva_hrnce píše: Taky si myslím, hlíny jsou těžší
jak který,já pískoval originál kola z 911 a byly fakt lehoučký. to co má na tý astře nebude ale ten případ1 reakcí na tento příspěvek Jaké mají motorkáři auto ?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jaké mají motorkáři auto ?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jaké mají motorkáři auto ?
Rampa89 píše: _monty> No tak jasně, ono nejsou "hlíny" jako "hlíny", ale jeden z důvodů, proč se v motorsportu používají "hlíny" je ten, že krom mnohem lepší tuhosti a pevnosti jsou i mnohem lehčí, takový ráfky ale nekoupíš za ceny, za které se běžné ráfky prodávají. Pak jsou zde ještě hlediska jako třeba neodpružené hmoty. U normálního auta jsou ale v drtivé většině jen z estetických důvodů a to ten moment setrvačnosti má pak ještě větší vliv.
To nejsou, ale ty bezny budou vahove s plechama tak sul nul ve stejnej velikosti..