Přátelé a kamarádi co mě znají ví, že jsem ho nedávno pořídil a to celkem za pár korun,...a že nevyržím s motorkou jen tak bez nějakého toho tunění .Když jsem ho pořídil tak levně (63 tis.), "ještě do něj nějakou korunu pustím", jsem si říkal.V prvé řadě opravdu nechápu, proč je to FMX v origo tak utažený. Investoval jsem do laďáků od Sharonu (10 000,- i s půlkou svodů+tlumivky), DynoJet Stage 2 (1500,-), KN filtr,...který jsem měl z předešlé motorky SLR 650, a motorka jede jak píchlá svině. Jde krásně za plynem,...plyn reaguje okamžitě a krásně se zberchává z nízkých otáček bez cukání a jde i ochotně vytočit.Teď je na ní radost svezení!Včera jsem zkusil na chvíli maximálku a dala k mé spokojenosti 160 km/H, což je paráda. Na svou FMX jsem ale přidal plexi (nad 130 už je to bez plexi dost hustý) a o zub větší kolečko.Tím, jak výkon celkem znatelně narost, o zub větší kolečko není vůbec problém,...motorka je krásně svižná a 1-2-3 slušně potahá ručičky.Jak jsem psal, to "zavření" z výroby nechápu, páč to myslím dost lidí od této motorky odrazuje. Jak spousta lidí ví,...je to osvětčený motor z XL, XR, Dominátor, SLR, FX,...jen u toho FMX je nejzavřenější. Ale po těchto uprávavách a seřízení-bohatosti směsi, motor teprve ukazuje co v něm je.Sice je to trochu pakec, najít ten správný poměr odporu výfuku-s tlumivkama k poměru více variantám otevřeného sání a ještě pak poladit bohatost směsi, aby motor opravdu šel a reagoval jak má.Ale výsledek,...když je dobře nastaveno a seštelováno opravdu stojí za to!U toho Dynojetu, laďáků a otevření filtru to není o jednom univerzálním nastavení jak je v návodu,..proto moc nechápu, jak to dělají, když si to dá někdo do servisu-namonotvat DynoJet.Páč to chce trochu trpělivosti to správně naladit,...a na to určitě v servise prděj. Musí to být dobře ošéfováno,..ten poměr vzduchu a trysek, laďáků,...atd, jinak je to k prdu.Včera jsem si dal menší výlet tak 300 kilásků a jsem z té motorky teď vyloženě nadšenej. Teď teprve je to nádherný svezení.S DynoJetem, Laďákama s tlumivkama, o zub větším kolečkem a "spešl" molitan.filtrem jsem naměřil spotřebu 90-120 lehčí jízdou 4,7 litru.S rozjezdama plnej a po rovinkách 120-140,...a to jsem jí fakt držel pod krkem, spotřeba vyšla na 5,8 litru na sto. Přidám nějakou z posledních foto pro inspiraci pro FMX-áky.
Naposledy editováno 28.12.2012 11:52:21
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Vlákno o FMX 650-tuning a otevření výkonu!
conny-x píše: Matess727x> ahoj, mohu vedet kde se da prikoupit ten olejovy chladic, pripadne rozmery chladice? dekuji za odpoved.
...ahoj.Prodával je tady člověk na inzerci-ale to už je nějaký pátek. Jestli se dá přímo někde objednat netuším,...ale myslím třebas JanaFMX ho kupovala někde nedávno.
1 reakcí na tento příspěvek Vlákno o FMX 650-tuning a otevření výkonu!
Nemáte někdo originál černou fmx? Potřebuju kód barvy.Díky předem za pomoc.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Vlákno o FMX 650-tuning a otevření výkonu!
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Vlákno o FMX 650-tuning a otevření výkonu!
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Vlákno o FMX 650-tuning a otevření výkonu!
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Vlákno o FMX 650-tuning a otevření výkonu!
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Vlákno o FMX 650-tuning a otevření výkonu!
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Vlákno o FMX 650-tuning a otevření výkonu!
conny-x píše: labužník> http://www.motorkar...-chladic-467474.html
to je presne on
tak to je přesně ten za dvě kila z burzy...
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Vlákno o FMX 650-tuning a otevření výkonu!
callowsick píše: tak to je přesně ten za dvě kila z burzy...
jo jo, někdo má holt štěstí. ale 590 kč neni moc. za jednu sezonu to máš zpátky na oleji1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Vlákno o FMX 650-tuning a otevření výkonu!
labužník píše: jo jo, někdo má holt štěstí. ale 590 kč neni moc. za jednu sezonu to máš zpátky na oleji
no jasně,dá se to - pořád to je super cena za chladič.
Ještě poznámku, na motorce bych nikdy neprodlužoval intervaly pro výměnu oleje. Četnost výměny u tohoto motoru je dána nízkým objemem oleje a ne teplotou oleje, chladič tomu nepomůže.
Takový je nakonec i můj názor po konzultaci se servisem. My teď čekáme teplejší počasí, aby se dalo FMXko seřídit. Jsem skutečně zvědav, jak ty úpravy oživí tuto motorku.
2 reakcí na tento příspěvek Vlákno o FMX 650-tuning a otevření výkonu!
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Vlákno o FMX 650-tuning a otevření výkonu!
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Vlákno o FMX 650-tuning a otevření výkonu!
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Vlákno o FMX 650-tuning a otevření výkonu!
Půvudně jsem si chtěl racingový svody vyrobit sám, ale nedařilo se jak jsem plánoval. Tak jsem ty původní rozříz a celý jem to vykuchal. Ještě jsem to neprojel tak nevím jaké to bude.Nějaké fotky z akce mám v profilu.
Naposledy editováno 06.03.2013 20:47:33
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Vlákno o FMX 650-tuning a otevření výkonu!
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Vlákno o FMX 650-tuning a otevření výkonu!
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Vlákno o FMX 650-tuning a otevření výkonu!
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
měření oleje Honda FMX 650 | Joumi | 10 | 24.7.2024 v 13:26 combust |
Motard - šířka zadního ráfku Honda NX 650 Dominator, Honda FMX 650 | kovosrotmorava | 13 | 3.7.2023 v 16:20 Ghost-CBR1000rr |
Přepínač tlumený/dálkový Honda FMX 650 | honzaxrdakar | 22 | 14.12.2022 v 20:47 350_634 |
Vypadený kluzák tlumiče při výměně ... Honda FMX 650 | Pejvlh | 25 | 25.7.2022 v 18:42 docent |
FMX 2006 25kW Honda FMX 650 | Stenly9001 | 1 | 16.9.2021 v 21:12 milonovo |