zkušenosti, fotky, videa, odkazy, úpravy, cesty, zážitky atd
Naposledy editováno 10.04.2013 15:51:30
2 reakcí na tento příspěvek Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty
Mám pocit, že CRF je na tomto vlákně jaksi za outsidera, přitom se domnívám, že v BĚŽNÉM užívání budou rozdíly mezi všemi dualsporty minimální...
P.S.Trochu mně mrzí, že se svými poznatky sem nepřispívá kolega CRFkař Prackarr...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty
Ale napravím to. Ve zítra ji jdu přihlásit a pak to začne.
Teda pokud mě na to děcka a má drahá pustí. Tuším,že u motorky budefronta.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty
SuperSic58 píše: prackarr> Neni na to přihlášení do registru nějaká lhůta od koupi? Nebo je to jedno? Právě nevim kdy to přihlásim, nemam v tejdnu moc čas a navíc má registr teď nějaký krámy...
při nové není.
Kdy jsi to koupil? Kde a za kolik? Pokud to není tajné...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty
SuperSic58 píše: Dovi: Nechtěl by si sem dát ty obrázky tý naší nejsvětější trojice(KLX, WR, CRF) s těma siluetama jezdce, dejme tomu na 185cm a 85kg, jaký tam budou mezi těma třema motorkama ergonomický rozdíly s nohama na zemi i na stupačkách
"Typický" 183 cm vysoký jezdec na enduru Honda CRF 250L
"Typický" 183 cm vysoký jezdec na enduru Kawasaki KLX 250 (KLX 250S)
"Typický" 183 cm vysoký jezdec na enduru Yamaha WR 250R
"Typický" 183 cm vysoký jezdec na motardu Yamaha WR 250X
Happy 250 ccm DS ergonomic comparison
1 reakcí na tento příspěvek Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty
P.S.
Na dual sportu stejně jako na koni - člověk sedí vysoko a vidí daleko.
A hlavně - sedí se svisle a s nohama pod sebou, což je myslím nejlepší možný posez na motorce - na stará kolena páteř a záda člověku poděkují za slušné zacházení...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty
A díky za ty fotky sou tam drobný rozdíly, kolena, lokty
5 reakcí na tento příspěvek Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty
Tak včera jsem CRF-Lko vyzvedl v Hondě a samozřejmě mi nedalo, abych ho, alespoň 100 kiláčků kolem komína, neprotáhl. Takže, abych shrnul své osobní dojmy. Začnu nejdřív negativy:
1) V zrcátkách toho není moc vidět, vymyslet optimální nastavení mi chvíli trvalo a stejně mi to úplně nesedí, asi je to tím, jak jsem zvyklej, z MZ-ty a Alpa (tam jsem měnil původní za jiné s delším ramínkem), na větší kulatá, ve kterých je vidět mnohem víc.
2) Co mi přišlo naprosto debilní, je obrovský šedivý čudlík houkačky nad přepínačem blinkrů, je dost nepraktický, udělal bych ho mnohem menší a dal dolů pod přepínač blinkrů - ale zase je to asi o zvyku z jiných motorek, ovšem menší by být mohl...
3) Překvapilo mne, jak mizerně brzdí zadní brzda, ale jsem zhejčkaný C-ABSem z Alpa, naopak předek brzdí dobře a dostatečně.
4) Jak je ta motorka nová a vše se tak nějak zahřívá a vypaluje , tak to docela smrdí, s tím jsem se při zajíždění nového Alpa nesetkal
5) Naprosto minimální úložný prostor v místě se schránkou na nářadí - lékarničku jsem musel vyndat z obalu a její obsah tam tak nějak jako puzzle poskládat
Když jsem se s tím poprvé rozjel, tak mi prošlo hlavou, sakra, vždyť to proti emině vůbec netahne a nejde za plynem, pak jsem si ale uvědomil, že nemůžu srovnávat syrovej čtyřtaktní motor s dobře zajetým dvoutaktem, navíc po té, co přibývaly kilometry bylo postupně znát, že ta mašina ožívá.
Pozitiva:
Hned, jak jsem si na ni sedl, padla mi do ruky, jak ušitá na míru (měřím 183 cm, váha těsně přes 90 kg a délka nohou do země k rozkroku (Inseam v tom programu, co sem z něj dával screeny Dovi) 86 cm. Cca po 15-ti ujetých kilometrech, jsem měl pocit, jak když na ní jezdím už X-let, to se mi zatím na žádné mašině nestalo.
Pocit z jízdy (jel jsem tak 75% silnice, 10% tráva a 15% polňačky a lesní cesty s pískem a bahnem) je veskrze hodně pozitivní, vodí se opravdu příjemně, nezkoušel jsem to na silnici nějak extra klopit, páč bylo dost mokro a přece jen jsem novým pneumatikám, navíc se špunty, moc nevěřil, ale když jsem se vracel, už bylo sucho, tak jsem za to víc v zatáčkách víc vzal a můžu říct, že sedí dobře.
Na mokrých "hadech" mi to jednou v zatáčce uklouzlo, ale na to kloužou i silniční gumy, takže to je v normě. Líbilo se mi, že při jízdě po vlhké trávě cca 40 km/hod a prudším zabrždění gumy nešly do smyku. Vcelku slušně si špuntíky poradily i s těmi rozbahněnými cestami.
Co se týče motoru, zajíždím to, takže jsem moc netestoval zrychlení a maximálku, jednou jsem za to vzal a jel těsně přes kilo, jinak jsem maximálku držel okolo devadesáti, ale pocitově jede dobře i na syrový motor, uvidím, jak moc se to zlepší po zajetí... ale podle mne to bude ideální motorka pro mladé na blbnutí po rozbitých okreskách a lehčím terénu, je lehoučká (alespoň pro mne) a dobře se ovládá. Jednička až trojka mi přišla dost krátké, ale to je asi u endurka dobře, holt je to zpřevodované do síly... Vibrace motoru mi přišly minimální, každý kdo jezdil na MZ-tě, případně jiném dvoutaktním jednoválci, ví co to je, když se řekne, že motor vibruje...
Jízda ve stupačkách, taky pohoda, jen bych uvítal, tak cca o 2-3 cm vyšší řidítka, ale to je zase o tělesných proporcích konkrétního jezdce. Ty stupačky jsou opravdu drobet nakloněné dopředu, ale neměl jsem z toho pocit, že by to něčemu vadilo, spíš naopak.
Někde se psalo, že se bude líp v terénu vodit, když se přední vidlice posunou v brýlích cca a 2 cm nahoru, jo, asi by to mohlo být lepší, předek je dost vysoký.
Pérování - stavitelné tlumiče by se hodily, na silnici ve výmolech bych ji trochu změkčil, jinak je nastavená vcelku optimálně, tipoval bych, že s lehčím jezdcem (tak kolem 80 kg) by se chovala ještě líp.
Výkon - není ho přebytek ani nedostatek, někomu, kdo je zvyklý na ostřejší dvaapůle, by se mohla zdát slabá, mně to přijde optimální... Mám ji jako motorku na hraní, takže mi to stačí.
Takže, když to celkově shrnu, jsem spokojen a ani náhodou koupě nelituju, za ty prachy opravdu hodně muziky... A jestli budu mít náladu a prašulky, tak ji třeba ještě časem poladím jiným výfukem a zpřevodováním, takže bude ještě lepší
Jinak blahopřeju a přeju spoustu kylometrů srandy a pohody
Jen si dovolím nesouhlasit s tím, že CRF je vhodná hlavně pro mladé...Myslím že mladí budou pořád toužit po vyšším výkonu a rychlosti, kdežto vyježděný jezdec pozná tu univerzalitu, výkon a lehkost ovládání dostačující ke kvalitnímu poježdění atd...
Naposledy editováno 11.04.2013 18:00:40
Kdyby to stále nebylo ono, tak třeba jen koupit lepší destičky. To není zas tak hrozná investice. Nebo pak dát i opletenou hadici. To taky udělá svoje...
1 reakcí na tento příspěvek Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty
Co se týká těch zrcátek, je to asi spíš o zvyku, ono na sportech, kde jsou taky malá zrcátka, to bude podobné... holt zobrazují menší plochu.
Ta zadní brzda - nezdálo se mi, že by se to moc ujetými kilometry zlepšilo, ale třeba si ještě sedne, navíc stejně brzdíme hlavně přední a tam mi ten účinek přišel, i při mé váze, dostačující.
A jak píšete, jak brzdy, tak zrcátka se dají nějakým způsobem upravit, myslím, že tahle motorka, když by na to přišlo, nabízí možnosti přizpůsobit si ji podle svých potřeb.
Honza.FZS: Tak si to na ní zítra užij, a pak sem napiš, jaké jsi z ní měl pocity ty... přece jenom člověk je ovlivněn z jiných motorek, na kterých jezdil, či jezdí, takže to hodnocení pak není stoprocentně objetivní
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty
SuperSic58 píše: intuic> věřim, že kdybys skopnul ještě na 4ku, tk to pojede do toho krpálu 90 jako nic Ale určitě to v záběhu nedělej. A i plnej plyn v nižších otáčkách bych moc nedával. Škoda, že tam neni otáčkoměr, už koukám po doplňkovým
Ohledně otáčkoměru můžu doporučit tohle
Instaloval jsem to na svoji KTM 950SM a na miste zatim dobry nevim jak to bude pri jizde. No a mimo otackomeru to meri i motohodiny. Za ty prachy docela dobry. Instalace je jednoducha staci drat omotat okolo kabelu ke svicce a protahnout na palubku.
1 reakcí na tento příspěvek Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty
1 reakcí na tento příspěvek Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty
K té červenobílé měli bejt aspon ty vidle černé zkrátka, nevypadalo by to tolik pouťově jako s těmi zlatými,už jsem to tady psal... (ty mi přijdou ok leda k té šedobílé)...nemůžu si pomoct, jen můj názor, můj vkus.
A ještě jeden detail co se týče designu... U toho motardu dali ten kus rámu co je vidět plus zadní vidli do tmavé
Naposledy editováno 12.04.2013 15:14:05
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Objednavka sedla Seat Concepts z USA Honda CRF 250L | stomas | 22 | Včera v 19:05 ZdendaZB |
Malý, lehký, jednoduchý vzducháč do... [1 ... 7, 8] Yamaha Tricker 250, Kawasaki KLX 250, Honda XR 250R,... | ZdendaZB | 233 | 15.9.2024 v 20:00 ZdendaZB |
Jaké moto zvolit Enduro + silnice [1, 2] KTM EXC 450, KTM EXC 400, Yamaha WR 450F, KTM EXC 30... | KO_IN | 34 | 26.1.2024 v 08:08 Sally06 |
Offroad gumy pro Hondu CRF 250L Honda CRF 250L | jenda-pegaso | 23 | 12.1.2024 v 16:51 Kohlstein |
Co pořídit [1, 2, 3, 4] BMW F 650 GS, Yamaha SR 400, Honda CRF 250L, Suzuki ... | bumla | 92 | 11.9.2023 v 18:47 callowsick |