http://www.cestovniendura.cz/detail/06.html
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) To jsou Afriky fakt tak dobré,že...
:lol: :lol: :lol: :lol:
Vaclav DR píše: Peacemaker>Stačí zavřít plyn a jde to honem rychle dolů něco jako u Felicie.Mám na něm sjetej kus Evropy plně naloženým mezi Back Birdem a jinejma letadlama.
Nejhorší bylo když jsem na jízdu do Paříže nechal *no* omylem lehkej převod,to jsem opravdu myslel že motor vyskočí z rámu.(vydržel a bez újmy furt šel kolem 7000ot.)nadával jsem si celou cestu co jsem za vola.Jeden den řekli že jedeme bylo vše na rychlo a já blbec nevyměnil rozetu. *no* *no*
Už je to devět let.Big dostává odemletí dále.
Vono když si zvykneš že enduro nebrzdí na silnici jak cesťák nebo silnice tak Ti to ani nevadí.
Znám hodně lidí co nedobrzdilo s daleko kvalitnějšímy brzdamy než má Biga a při nižší rychlosti,ale to je tím článkem mezi sedlem a řiditky.
No a jinač Dakar jede daleko lépe na silnici jak Big ,taky je o dost mladší.
Srovnání s Bigem mám dost věrohodné,protože kolega z mototuristiky ho má a jezdíme stějně obtěžkáni.
tak to máš Vašku ňákýho nemocnýho BIGa,páč GS650 dakar o proti tomu trochu vázne ;)
To byl ještě originál,ale cestovka se nezmněnila,furt je to 140-150,když teda nezdržujou nějaký naháči a pod, :lol: to by se muselo sáhnout na převody aby byl motor v pohodě vejš,takhle to točí necelých 6tis.Těma trisakma získal akorát na zrychlení,kerý si tet múžu dát klidně s ZR7 nebo Banditem CB750 atd :P
2 reakcí na tento příspěvek To jsou Afriky fakt tak dobré,že...
A taky ten rypalek, ktery rikal, ze radovy dvouvalec je linejsi - vzdyt XTZ ma tzv. 360 kliku tzn. ze oba pisty jdou najednou do tahu, takze neco jako BIG jen ve dvou valcich :P
Zvykavej ram --- ma skoro stejny ram jako XRV, takze to bych neresil. Samozrejme ze nektere nevyhody ma, ale to snad kazda masina ne :thmubup:
1 reakcí na tento příspěvek To jsou Afriky fakt tak dobré,že...
I když uznávám, že to je +, tak je mi vcelku k prdu, když je měkkej podvozek, kterej sesednu :)
Já tvrdím, že právě ty větší zdvihy ( při stejných trubkách) jsou mínusem pro tenerku v terénu, protože ve spojení s měkkým rámem sou měkký a kroutící se vidle docela nepříjemná věc :) ne že by to nebyl problém i pro XRV, ale u XTZ se to projevuje o dost víc :)
Rám se u tenerky kroutí víc než u XRV.
O tom, že vždy velmi záleží na tom co se drží řidítek, není třeba polemizovat.
Nějak sem si nevšim, že by tu někdo napsal, že by motor XTZ byl línej.... buď špatně čtu, nebo neumím číst mezi řádky tak dobře jak ty Jeníku:)
Bylo psáno, že řadovej dvouvál nebere tak odspoda, jako jednovál, nebo véčko :) A to je opět odzkoušená pravda :) Aby se nezačal dusit, je třeba ho dostat do otáček, což je, např. při rozjíždění na blátě, nebo do kopce docela nepříjemný mínus :)
Když je XTZ podle tebe tak dobrý enduro, proč jich celkově jezdí zdaleka nejmíň z velkých cestovních endur? A proč, když pátrám v mé chabé paměti, znám pouze jednu, která jezdí, i když pravda, že krapet lehčí, ale jezdí terén..... ?:)
Když budeme srovnávat pouze offroudový schopnosti, tak vavříny padnou na Biga :)
Doufám, že se mi Tě povedlo zase rozesmát a čekám na odpověď plnou smajlů :D
P.S. : doufám, že se dočkám i posledního argumentu, kterým se vždy oháníte .. dva už jsi vyčerpal :lol:
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) To jsou Afriky fakt tak dobré,že...
TAK JAKO NEVIM KDES DOSEL NA TO ZE NACPALI MOTOR Z VARADERA DO RAMU Z AFRIKY POKUD DOBRE VIM TAK SE JEDNA O KOMPLET VARADERO I S RAMEM JEN JSOU TAM KAPOTY Z AFRIKY VYPLETANE KOLA A DRUHA PREDNI VYDLA TAKZE FAKT NEVIM KDE JSI NA TO PRISEL
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) To jsou Afriky fakt tak dobré,že...
Supertenere se mi fakt taky líbilo,ale než jsem si pro něj šel tak jsem si ho mohl pořádně vyzkoušet a dost mě zklamalo. Proto moje je taková reakce.
I Yamaha uznala že šlápla vedle a hned zlepšovala Tenerku.
Svez se na Cagivě 750 Elefant a hned poznáš rozdíl řadového dvouválce od eLka.(pro rejpaly Dacati má vílce do L a né do V)
Prostě z výše zmíňovaných cestovních endur vyhrala Afrika i když se držela starého motoru a nic výrazně neupravovala. Absolutně nejvyšší prodejnost a vysoká cena ojetých mašin vyvrací všechny naše subjektivní názory :lol: :lol: :lol: :lol:
Pro Vlastu: Ty víš nejlépe jak mám chcíplého Biga a přesto vím že BMW 650 Dakar si se mnou vytře prd...kdy si vzpomene.(dálnice apod.)
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) To jsou Afriky fakt tak dobré,že...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) To jsou Afriky fakt tak dobré,že...
Nebo je možné že blbě odhaduji rychlost on už mě dva roky nechodí originál fixlmetr ala Suzuki
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) To jsou Afriky fakt tak dobré,že...
Vaclav DR píše: VlaHa>Jo mě to stačí vono to jede a ty co tam maj 60 koní a víc tak je furt nikde nevidím,jestli nevyjeli nějako dřív :( :( :(
Nebo je možné že blbě odhaduji rychlost on už mě dva roky nechodí originál fixlmetr ala Suzuki
Já se v něm nehrabu páč na to nemám ani čas vobčas tam naleju olej,ale to když začíná klepat.Tak tam šplouchnu něco ušetřenýho z traktoru.
1 reakcí na tento příspěvek To jsou Afriky fakt tak dobré,že...
jsem se do toho nechtel michat, ale kdyz vidim, ze v jednom threadu se sejde Vaclav, Haha - teda vlastne VlaHa ... a sqweqwsaqqweedsrtqr - mam problem s Bigem - protoze s nim nemam zadny problem, nechcipa mu cerpadlo (kdyz mi Easy nevytahne hadicku ... ), normalne to jede ,,, nepredjizdi to Afriky - protoze nejsem magor a nechci skoncit v jasankach ... spojka drzi = nemusim s tim jezdit do Vlasimi desetkrat do roka ... tak ja kurva nevim - mam se na to vysrat a zadelat si na problem?
2 reakcí na tento příspěvek To jsou Afriky fakt tak dobré,že...
:thmubup: :thmubup: :marod: :thmubup: :thmubup:
Doufam ze smailiku je to dost :lol:
Ja mohu osobne srovnavat jelikoz jsem mel XRV a ted mam XTZ.. i kdyz spousta nazoru muze byt ciste subjektivnich a ty muzu mit klidne i ja a ja za sebe mohu rict, ze jsem radeji s XTZ a za XRV uz bych ji zpet nedal. Kusove se jich vyrobilo bohuzel mene, stejne tak se vyrabela o hodne kratsi dobu, takze se nedaji urcite veci dohnat.
Nejvic vzdy zalezi v jakem stavu je motorka a jak jezdec s ni umi zachazet ze? :shy:
Proste a strucne --- nelibi se mi kdyz se hani jakakoliv motorka i kdyby to byla motorka od soudruhu ze severni Koreje, jelikoz kazda motorka ma sve kouzlo a nejake nadsence. Stejne tak se neda rict, ze nejaka motorka je nejlepsi, ale da se jen podotknout, jake vyhody nebo nevyhody prislusna motorka ma ;)
Takze abych to nejak zakoncil --**-- je jasne ze XTZ a XRV jsou velmi podobne motorky a kazda z nich mas plus i minus a prosim nedelejme z jedne z nich bohyni...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) To jsou Afriky fakt tak dobré,že...
1 reakcí na tento příspěvek To jsou Afriky fakt tak dobré,že...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) To jsou Afriky fakt tak dobré,že...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) To jsou Afriky fakt tak dobré,že...
:lol: :lol:
2 reakcí na tento příspěvek To jsou Afriky fakt tak dobré,že...
to byl asi nějakej úplně jinej Bull........ :shy:
Ty by jsi ty schody dal i na Goldwingu *yes* *yes* *yes* kór kdyby jsi měl za prdelí Hajného na LT nebo Hariku to by jste zajeli Holice nebo Loket klidně na R1 v časech jak jinej na silnici BRNO.Ani by vás nemusel nikdo hecovat . *yes* *yes* :lol: :lol: :lol: :lol:
Nedivím se pak Medvědovi že ho to mezi Vámi nebaví raději to sleduje zezadu,kór když mu děla mechanika Yzouš :( :( :lol: :lol: :lol:
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) To jsou Afriky fakt tak dobré,že...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) To jsou Afriky fakt tak dobré,že...
Nezapomeň že celej podzim lítal maratony a různé country na XR,tak se mu pak stará dobrá Afrika zdá těžká :lol: :lol: